Κανάλια Διανομής. Διακίνηση προϊόντων χωρίς ενδιάμεσους = Customer = Manufacturer A. Number of contacts without a distributor M x C = 3 X 3 = 9 13 2 4.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΝΟΜΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Advertisements

H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Μάιος 2010 NETMODE Network Management & Optimal Design Lab “ Προγενέστερες Μορφές και Είδη Ηλεκτρονικού Εμπορίου ” Μαρία Γραμματικού
Export Support Tools Του Μπάμπη Φιλαδαρλή MBA, MIEx., DipM.
ΔΙΑΝΟΜΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ e-business
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (LOGISTICS)
Επιλογές Marketing & Logistics
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (Π.Π.Σ.) TOY ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ Κωνσταντίνος Στεφάνου, MSc, PhD.
Β2Β eBusiness Παρουσίαση στα ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Παράρτημα Καστοριάς Αθ. Στουρνάρας Διευθυντής Υπηρεσιών
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Διάγραμμα 9.2: Το απόθεμα αποκρύπτει τη ζήτηση Επίπεδο αποθέματος Εθνικό κέντρο διανομής Περιφερειακό κέντρο διανομής Χονδρέμπορος Πηγή: Martin Christopher.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος
1 Ο ανταγωνισμός στον τομέα της Ηλεκτρικής Ενέργειας Ο ανταγωνισμός στον τομέα της Ηλεκτρικής Ενέργειας.
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Order Fulfillment and e-CRM (Customer Relationship Management) Γιώργος Θάνος Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008.
Channel Managment - ΗΥ Customer Relationship Management Concepts and Systems Θέμα: „ Channel Management“ Ομάδα εργασίας: Αμπατζίδης Κωνσταντίνος.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος % κωδικών επί συνόλου κωδικών % αξίας επί συνολικών αγορών Α Β Γ Δεν είναι όλα τα προϊόντα το ίδιο.
Επιχειρησιακά Μοντέλα στο Η-Εμπόριο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΠΜΣ 513 Ακαδημαϊκό Έτος Εαρινό Εξάμηνο.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
Κύριοι Δείκτες για την αξιολόγηση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας. Ομιλητές: Παναγιώτης Μουρίκης - CARREFOUR Λιάνα Δανοπούλου- KRAFT FOODS.
Ανάπτυξη Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
 ΦΑΣΗ 1 η : ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ με Αξιολόγηση εναλλακτικών προμηθευτών για το ίδιο προϊόν ΒΑΣΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ : πρέπει να είναι γνωστό πόσο δημοφιλές είναι.
Το marketing στη σύγχρονη εποχή ικανοποίηση, ποιότητα και αξία Satisfaction, Quality and Value.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ «Σχεδιασμός Προγραμμάτων Μάρκετινγκ » Ακαδ. Έτος Δέσποινα Καραγιάννη Αν. Καθηγήτρια Μάρκετινγκ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΣΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΓΙΑ ΑΓΩΝΙΣΜΟΣ “ Get bigger or get out ” ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΝΔΟΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ.
Δρ. Γ.Μαλινδρέτος PHYSICAL DISTRIBUTION CHANNEL (ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ – KANAΛΙ LOGISTICS)‏ Περιγράφει τη μέθοδο και τα μέσα με το οποίο το προϊόν φυσικά.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Προγραμματισμός και Διαχείριση Επιχειρηματικών Πόρων - ERP Μάθημα 5: Προγραμματισμός και Έλεγχος Παραγωγής με Συστήματα ERP.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Κύκλος Πληροφορίας Δεδομένα: Δεδομένα Πληροφορία Γνώση Παραγωγή
Ειδικά θέματα σε κινητά και ασύρματα δίκτυα
Mazi Travel Hotel Management Consulting
Τακτικό Μάρκετινγκ Διανομή
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
#7 - #8 irini rigopoulou Product - Brand #7 - #8 irini rigopoulou
Οδηγίες εγκατάστασης Windows XP
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Διεθνές Μάρκετινγκ Ενότητα # 13: Η Διεθνής Διανομή
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
Η σημασία της Γεωπονικής Επιστήμης-Τεχνολογίας
Διοίκηση Δικτύων Διανομής
Διοίκηση Δικτύων Διανομής
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
Διαδικασία και Μεθοδολογία
Customer Satisfaction
Ενημέρωση για eTwinning
Promo is valid until stock last
Αξιοποίηση POS δεδομένων για αποτελεσματική αναπλήρωση προϊόντων στο κατάστημα 9ο Πανελλήνιο Συνέδριό του με θέμα «Υπό Επιτήρηση»
All In One Inkjet Printers
All In One Inkjet Printers
All In One Inkjet Printers
Ερευνητικές Περιοχές Ενδιαφέροντος Σύνοψη
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ
All In One Inkjet Printers Eco Tank
Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Πρωτοβουλίες για την Ανοικτή Διακυβέρνηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κανάλια Διανομής

Διακίνηση προϊόντων χωρίς ενδιάμεσους = Customer = Manufacturer A. Number of contacts without a distributor M x C = 3 X 3 =

Ενδιάμεσοι = Distributor = Customer = Manufacturer B. Number of contacts with a distributor M x C = = 6 Store

Ενδιάμεσοι Βελτιώνουν την αποδοτικότητα της διαδικασίας συναλλαγής Προσαρμόζουν την διαφορά στην ποικιλία των ειδών μέσω της διαδικασίας ταξινόμησης Διευκολύνουν την διαδικασία αναζήτησης

ΈξοδαΜΚΤ Επίπεδο πωλήσεων Στόχοι καναλιού διανομήςΔυναμικόΠωλήσεωνεπιχείρησης Μ ΔΙΑΝΟΜΕΑΣ

Λειτουργίες καναλιών διανομής Αποθήκευση αγαθών Δημιουργία ζήτησης ή πώλησης Φυσική διανομή Εξυπηρέτηση μετά την πώληση Πίστωση στους πελάτες τους

Wholesaler Jobber Retailer Consumer  Retailer Consumer  Manufacturer 0-level channel Wholesaler Retailer Consumer  Mfg 2-level channel Mfg 3-level channel 1-level channel Manufacturer

Δομές καναλιών διανομής Κάθετο Manufacturer Retailer Consumer Manufacturer ConsumerRetailer Wholesaler Παραδοσιακό

Δομές καναλιών διανομής Σκληρή καθετοποιημένη ολοκλήρωση Outsourcing Μαλακή καθετοποιημένη ολοκλήρωση

Ροές καναλιών Προς τα εμπρός –Φυσική κατοχή, ιδιοκτησία, προβολή Αμφίδρομη –Διαπραγμάτευση, χρηματοδότηση ανάληψη κινδύνου Προς τα πίσω –Παραγγελίες, πληρωμή

Εκροές εξυπηρέτησης Ευκολία χώρου ή τοποθεσίας (spatial convenience) Μέγεθος παρτίδας (lot size) Χρόνος αναμονής ή παράδοσης (waiting or delivery time) Ποικιλία προϊόντων (product variety)

Επιλογές έντασης διανομής Εντατική διανομή Εκλεκτική διανομή Αποκλειστική διανομή

Αποφάσεις δικτύου διανομής Επιλογή FEEDBACK Κίνητρα Εκπαίδευση Αξιολόγηση

Integrated Retail Logistics and Information Systems

How do merchandise and information flow from vendor to retailer to consumer and back? How can logistic systems help retailers achieve a sustainable competitive advantage? What are Quick Response Delivery Systems? How are retailers using databases to develop a one-on-one relationship with their customers?

Strategic Advantages through logistics and information systems Improved product availability Improved assortment Improved Return on Investment

Physical flow of merchandise - logistics The distribution center –Management of inbound transportation –Receiving and checking –Storing and cross-docking –Ticketing and marking –Filling orders –Outbound transportation

Outsourcing –Floor ready merchandise –Third party logistics companies Store vs distribution centre delivery Pull vs push logistics strategies The flow of information –EDI Physical flow of merchandise - logistics

Information and Merchandise Flows Merchandise flow Information flow Buyer Vendor Stores Distribution center Customer Quick response systems Sales info

Database retailing Build and manage dialogues with customers Integrate marketing campaigns Improve inventory management Improve marketing productivity Calculate a value of a customer or prospect Difficulties

Quick Response Delivery Systems Reduces lead time Increases product availability, lowers inventory investment Reduces logistic expenses