Επικοινωνία (communicating) Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου
Advertisements

 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Η Θεματική Ταξινόμηση και η Συμβολή της στην Αναζήτηση Ευρωπαϊκών Κοινωνικών Δεδομένων.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Κωδικοποίηση και επεξεργασία ποιοτικών δεδομένων
Αντανάκλαση Συναισθήματος
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Αναδόμηση Σχεδίου Μαθήματος ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Διατύπωση Λειτουργικού Ορισμού
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
4.1 Σχέση μεταξύ φιγούρας και φόντου για τη τελική σύνθεση Να μπορείτε να εκτιμάτε και να σχολιάζετε τη σημασία που έχει η σύνθεση τελικής παρουσίασης.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Μοντελοποίηση Μοντέλο + ποιώ Από τους φοιτητές: Αντωνίου Αντώνης Δημητρίου Γεωργία Σοφοκλέους Γαβριέλλα Σοφοκλέους Μαριλένα
Mathematical literacy and basic competences in science and technology Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα.
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΕΠΑ 336 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
3/4/2015Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες 1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Συνάντηση 5η.
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ. 1. Το σύστηµα παρέχει ταυτόχρονη εικονική παρουσίαση µεγάλου όγκου δεδοµένων ώστε να καθιστά εφικτή την ερµηνεία και.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Έρση Καλαϊτζάκη 1 ο ΕΠΑ.Λ. Χανίων Χανιά 8/12/2014.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΛΆΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΏΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΆ ΜΑΡΊΑ ΓΕΩΡΓΊΑ ΑΜ:5385 Η γη ως ουράνιο σώμα- Η εναλλαγή μέρας νύχτας.
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΠΡΑΚΤΙΚΟΓΡΑΦΙΑ Μεταπτυχιακή φοιτήτρια: Ξυλά Βασιλική ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Συνέντευξη με νήπια.
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Χειρισμός Χρόνου και Μεθοδολογίες Προσομοίωσης
Eποικοδομητική προσέγγιση της διδασκαλίας
Βιολογία Γυμνασίου.
Η επιστημονική μέθοδος ως εργαλείο ανάπτυξης της Βιολογίας
Ορισμός Επίδειξη είναι η παρουσίαση μιας πράξης μιας διαδικασίας ή ενός φαινόμενου με πραγματικά μέσα. Όταν δεν χρησιμοποιούνται πραγματικά μέσα ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
Ομαδοποιημένη Κατανομή Συχνοτήτων
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
Κρυστα ρακαλλιδου.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επικοινωνία (communicating) Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου

Παρουσιάζουν οι: Γεωργίου Ιωάννα Ιωαννίδου Νάσια

Η Επικοινωνία βοηθά τα παιδιά Στην έκφραση Στη διασαφήνιση Στην ανταλλαγή ιδεών, γνώσεων και ερωτημάτων

ΠομπόςΔέκτης

Απαιτεί από τον πομπό: Συλλογή πληροφοριών Επιλογή πληροφοριών Οργάνωση πληροφοριών Παρουσίαση πληροφοριών

Απαιτεί από το δέκτη: Προσοχή Συγκέντρωση Ενδιαφέρον

Πολλές φορές ο δέκτης Αναδιαμορφώνει Αναπτύσσει Αξιοποιεί τα μηνύματα που λαμβάνει

Τα μηνύματα πρέπει να χαρακτηρίζονται από: Σαφήνεια Ακρίβεια Κατάλληλο λεξιλόγιο ή άλλο συμβολισμό Οικονομία Λιτότητα έκφρασης

Η δεξιότητα αυτή καλλιεργείται όταν τα παιδιά: Περιγράφουν αυτά που παρατηρούν Υποβάλλουν ερωτήσεις Ακούνε εξηγήσεις Συζητούν τις εμπειρίες τους με άλλους Καταγράφουν, αναπαριστούν, παρουσιάζουν παρατηρήσεις δικές τους ή άλλων παιδιών Περιγράφουν τα μηνύματα και τις γραφικές παραστάσεις άλλων παιδιών Κάνουν ανακοινώσεις σε ομάδες παιδιών Επιλέγουν ή δημιουργούν σύμβολα για καταγραφή και παρουσίαση παρατηρήσεων και δεδομένων

Μέσα καλλιέργειας επικοινωνίας στις Φυσικές Επιστήμες Προφορικός λόγος –Ελεύθερη έκφραση –Χρήση ορθής ορολογίας Αναπαραστάσεις με πραγματικά αντικείμενα Καταγραφές με ομοιώματα, εικόνες, σύμβολα Σκίτσο, σχέδιο, σχεδιάγραμμα, γραφική παράσταση, πίνακας, ραβδόγραμμα Φωτογραφία, απεικόνιση, αφίσα Οπτικοακουστικά μέσα –Μαγνητόφωνο, φωτογραφική μηχανή, βιντεοταινία Επίδειξη δραστηριότητας Σώμα (έκφραση, κίνηση, χορός) Δραματικό παιγνίδι (προσομοίωση)

Επίπεδα Επικοινωνίας 1 ο Επίπεδο: –Ελεύθερη έκφραση των εμπειριών του –Ελεύθερη καταγραφή των παρατηρήσεών του με οποιοδήποτε τρόπο –Αναφορά απλών ιδιοτήτων διαφόρων αντικειμένων (χρώμα, μέγεθος) –Περιγραφή συγκεκριμένων ιδιοτήτων ή χαρακτηριστικών Αντικειμένου Φαινομένου –Υποβολή απλών ερωτημάτων για διασαφήνιση μηνύματος

Επίπεδα Επικοινωνίας 2 ο Επίπεδο: –Καταγραφή και παρουσίαση των παρατηρήσεων του σε γραφική παράσταση –Σχολιασμός γραφικών παραστάσεων άλλων παιδιών –Διήγηση εμπειριών και περιγραφή σχεδίων ή μοντέλων άλλων παιδιών –Παρουσίαση σε χρονική σειρά των διαδοχικών σταδίων μιας δραστηριότητας

Επίπεδα Επικοινωνίας 3 ο Επίπεδο: –Προβληματισμός για τον τρόπο παρουσίασης των ευρημάτων του –Επιλογή κατάλληλου συμβολισμού για την παρουσίαση των παρατηρήσεων και δεδομένων του –Επιλογή κατάλληλων μέσων και υλικών για την καταγραφή δεδομένων

Ευχαριστούμε για την προσοχή