Διδακτικό υλικό. Νοέμβριος 2010 Π. ΚΟΥΜΑΡΑΣ
. Γιατί να διδάξουμε Φυσικές Επιστήμες στην υποχρεωτική εκπαίδευση; Tι να διδάξουμε από τις Φυσικές Επιστήμες; Με τι διδακτικό υλικό να υποστηρίξουμε τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών; Πώς να διδάξουμε τις Φυσικές Επιστήμες στην υποχρεωτική εκπαίδευση; Πώς να αξιολογήσουμε τη διδασκαλία και τη μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες;
Ατμοσφαιρική πίεση (πως θα έρχονται τα παιδιά από το Δημοτικό)
Ε’ Δημοτικού, είδωλα στον επίπεδο καθρέφτη … η απορία προηγείται και η ερμηνεία ακολουθεί, συνηθισμένη κατάσταση μη σχολικής μάθησης. Η ερώτηση και η απορία δημιουργείται στους μαθητές από πραγματική καθημερινή κατάσταση
Στ’ Δημοτικού: Ισορροπία, κέντρο βάρους
Ισορροπία
…η επιφάνεια μιας ποσότητας (υγρού) νερού είναι οριζόντια (σελ. 147) Πώς ελέγχουν οι οικοδόμοι ότι τα καλούπια είναι οριζόντια; Αναγνωρίζουν καταστάσεις της καθημερινής ζωής που οι άνθρωποι εκμεταλλεύονται την αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων
Κλειστή στροφή (Ιαβέρης)
Προβλήματα από τον καθημερινό κόσμο
Η χρησιμοποίηση υλικών καθημερινής χρήσης ως επιλογή
Unesco (ΕΙΔΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
ΛΙΟΥΙΣ ΚΑΡΟΛ, ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ, Εκδόσεις ΕΡΑΤΩ
;