Το πέρασμα από την πρώτη τριετία στη δεύτερη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Σ.Δ.Ε Φυλακών Δομοκού Σχολικό Έτος: Εισήγηση: Ηλιοπούλου Βασιλική.
Διαγνωστικοί αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς μαθητών με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες είναι τα: ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης.
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
B´ Δημοτικό Σχολείο Παραλιμνίου
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Σχέδιο Δράσης της Σχολικής Μονάδας
Εκπαιδευτής:Μιχάλης Μάγος ΛΑΡ06Β
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ - ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Νέα Αναλυτικά και Ωρολόγια Προγράμματα: Έναρξη διαδικασίας εισαγωγής
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Ημερίδα REACH & CLP, Αθήνα Νομοθεσία REACH & CLP – το στήσιμο του οικοδομήματος Δημήτριος Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ Η πρωτογενής φροντίδα του σώματος, την οποία πρέπει να εφαρμόζει συστηματικά κάθε άτομο είναι η σωματική υγιεινή. Έχει ως στόχο την.
Nr. -1 © Stadtbibliothek am Salzstadel, Rosenheim 2005Susanne Delp Ένα σπίτι για τα παιδιά.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧOI ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 1.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Θέμα: Προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας.
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Εσπερίδα REACH & CLP, Πάτρα Δραστηριότητες της Δ/νσης Περιβάλλοντος στον τομέα των χημικών – προοπτικές για τις επιχειρήσεις και το ευρύ κοινό.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Ι - Το περιβάλλον εργασίας
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΣΤΟΧΟΙ της ΠΥΛΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Η Αστυνομικός της γειτονιάς κάνει παρουσιάσεις για την Οδική Ασφάλεια στο σχολείο μας 10 Μαρτίου 2016.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Καλώς ορίσατε! Σχολική χρονιά [Εισαγωγή έτους] Όνομα σχολείου
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το πέρασμα από την πρώτη τριετία στη δεύτερη B´ Δημοτικό Σχολείο Παραλιμνίου Θέμα παρουσίασης: H εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Δικτύου Σχολείων Προαγωγής Υγείας (ΕΔΣΠΥ) στο σχολείο μας Το πέρασμα από την πρώτη τριετία στη δεύτερη Παρουσίαση από τη Χριστιάνα Πιερουλλή Πισιήα Συντονίστρια του ΕΔΣΠΥ στο Β΄ Δημοτικό Σχολείο Παραλιμνίου

Φροντίζω την υγεία μου Άσκηση Σωστή διατροφή Ικανοποιητικές ώρες ύπνου Ατομική καθαριότητα Καθαρό περιβάλλον Ψυχική υγεία Με την ολοκλήρωση της τριετούς εφαρμογής του θέματος Φροντίζω την υγεία μου, το σχολείο μας προέβηκε στις διαδικασίες για να βρεθεί και να οριστεί το θέμα για την επόμενη τριετία. Η διαδικασία ορισμού του νέου θέματος πέρασε από τα ακόλουθα στάδια: Αφού αξιολογήθηκε το θέμα της πρώτης τριετίας ετοιμάστηκε ένας κατάλογος με θέματα που απασχολούσας τη σχολική μονάδα, σε σχέση με τις ιδιαιτερότητές της. Κυκλοφόρησε το έντυπο που βλέπετε και συμπληρώθηκε από γονείς δασκάλους και παιδιά. Συγκεντρώθηκε μεγάλος αριθμός συμπληρωμένων εντύπων. Η Συντονιστική Ομάδα, η οποία αποτελείται από εκπαιδευτικούς, παιδιά, γονείς και παράγοντες της κοινότητας, ταξινόμησε τις δηλώσεις και κατέληξε στο θέμα Ασφάλεια και υγεία. Σεβασμός προς το Θεό και το συνάνθρωπο Οδική συνείδηση 2 2

Διαδικασίες ορισμού νέου θέματος Αξιολόγηση έργου τριετίας Αναστοχασμός Εντοπισμός παρεμφερών αδυναμιών/προβλημάτων Ετοιμασία καταλόγου πιθανών θεμάτων Κυκλοφορία εντύπου ανάμεσα στους συμβαλλομένους Ταξινόμηση – Μελέτη δηλώσεων Επιλογή θέματος Λογότυπο

Ενημερώσαμε όλους τους εμπλεκομένους για την κατάληξη του θέματος και κινήσαμε τις διαδικασίες για την εύρεση του νέου λογότυπου, καθώς και του συνθήματος του νέου θέματος. Στο κιόσκι του σχολείου μας τοποθετήθηκε ένα κουτί στο οποίο όλα τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να ρίξουν τις ιδέες τους.

Είμαι ασφαλής; Είμαι σώος και υγιής! ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Ασφάλεια και υγεία στο σπίτι Ασφάλεια και υγεία στο σχολείο B΄ Δημοτικό Σχολείο Παραλιμνίου Ευρωπαϊκό Δίκτυο Σχολείων Προαγωγής Υγείας Σχολικές χρονιές 2008-2011 Καταλήξαμε σε αυτό το λογότυπο, που αναλύει το θέμα μας στις δύο παραμέτρους στις οποίες θα εστιάζαμε και το σύνθημα «Είμαι ασφαλής; Είμαι σώος και υγιής». Στη συνέχεια, το συγκεκριμένο σχέδιο εκτυπώθηκε στις φανελίτσες που διανεμήθηκαν στα παιδιά και αγοράστηκαν με τη συμβολή του Συνδέσμου Γονέων. Ακολούθησαν αρκετές συνεδριάσεις της Συντονιστικής Ομάδας για να οργανώσουμε το σχέδιο δράσης της χρονιάς. Σημειώνουμε ότι η Ομάδα αφουγκραζόταν τις ανάγκες της μονάδας και βασιζόταν στις ιδιαιτερότητες του καθενός για να δομήσει ένα τέτοιο σχέδιο που να ανταποκρίνεται στις δυνατότητες των εκπαιδευτικών που θα συνέβαλλαν στην επιτυχή εφαρμογή του θέματος.

Συζητήσαμε Ρωτήσαμε ... Αφουγκραστήκαμε ... Ακολούθησαν αρκετές συνεδριάσεις της Συντονιστικής Ομάδας για να οργανώσουμε το σχέδιο δράσης της χρονιάς. Σημειώνουμε ότι η Ομάδα αφουγκραζόταν τις ανάγκες της μονάδας και βασιζόταν στις ιδιαιτερότητες του καθενός για να δομήσει ένα τέτοιο σχέδιο που να ανταποκρίνεται στις δυνατότητες των εκπαιδευτικών που θα συνέβαλλαν στην επιτυχή εφαρμογή του θέματος. Θεωρούμε πολύ σημαντικό παράγοντα το θέμα και οι διαδικασίες εφαρμογής και ανάπτυξης του να συνάδουν με το όλο συγκείμενο. Αφουγκραστήκαμε ...

Εφαρμογή νέου θέματος Αξιολόγηση του στόχου της σχολικής χρονιάς 2008 – 2009 «Ασφάλεια στο σχολείο – Ασφάλεια στο σπίτι» Κάθε συνάδελφος αφιέρωσε μέρος του διδακτικού του χρόνου για ανακεφαλαίωση των όσων είχαν υλοποιηθεί. Έγιναν συζητήσεις και επισημάνσεις Κάθε παιδί έγραψε μιαν παράγραφο σχετική με το θέμα και τα όσα είχε μάθει, καθώς και εισηγήσεις για βελτίωση και εμπλουτισμό των δραστηριοτήτων Οι εισηγήσεις των παιδιών στάληκαν στη Συντονιστική Ομάδα μέσω του αντιπροέδρου του τμήματος Η Συντονιστική Ομάδα ομαδοποίησε τα δεδομένα και εξήγαγε συνολικά αποτελέσματα για τη μονάδα

Αν τα παιδιά αποφάσιζαν να κεράσουν κάτι υγιεινό όταν γιόρταζαν, η Συντονιστική Ομάδα τους χάριζε έναν έπαινο. 9 9

Η διαθεματική προσέγγιση και εφαρμογή του προγράμματος διεισδύει στη σχολική καθημερινότητα ανώδυνα και αβίαστα. Οι ευφάνταστες δραστηριότητές μας μετασχηματίζουν τα παιδιά και η στενή και αλληλεπιδραστική σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στη σχολική μονάδα, το σπίτι και το ευρύτερο περιβάλλον αλλάζει την κουλτούρα του συγκειμένου. Την μετατρέπει σε κουλτούρα της παρέας και των συνθηκών και μεθοδεύει τη διαφοροποίηση από προγενέστερες καταστάσεις. 10 10

Η αξία του συνδυασμού σωστής διατροφής και άσκησης, όπως και άλλα θέματα που άπτονταν του θέματός μας, συζητήθηκαν συχνά σε δραστηριότητες κύκλου. 11 11

Πληροφόρηση όλων των συμβαλλομένων, όχι απλά ενημέρωση Ενημερωτικά Δελτία ανά δίμηνο ή τρίμηνο Στάση διευθυντή Υποστήριξη – Εύρεση πόρων Αυτονομία εκπαιδευτικού – Επάρκεια Συντονιστής/στρια - Ενίσχυση

B´ Δημοτικό Σχολείο Παραλιμνίου ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ Kαλή συνέχεια...