Social Media Marketing

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

A bit of Greece.
Antonopoulos.com.gr Google Adwords Campaign. Η μηχανή αναζήτησης Google είναι η No1 σε επισκέψεις ιστοσελίδα παγκοσμίως και το πλέον δημοφιλές εργαλείο.
Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
Διαδίκτυο και Επιχειρηματικότητα
«Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων και του Web 2
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
Is fashion over there? It will just be different. And who knows if the next new brand will be built in cyberspace?
Χρήσιμα web 2.0 tools.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Διαδίκτυο.
Το web 2.0, εισήγαγε (ακριβέστερα: δημιούργησε τις προϋποθέσεις για) νέες κοινωνικές και διδακτικές πρακτικές. Η επίδραση του web 2.0 στην Εκπαίδευση μπορεί.
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
Βελτιοποίηση των νομικών ιστοσελίδων για καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και προώθηση νομικών ιστοσελίδων στο Διαδίκτυο Βελτιοποίηση των νομικών.
1 Ομάδα 37: Κατιρτζόλγου Ιωάννα(Α.Μ.:13809) Μελίδης Γεώργιος (Α.Μ.: 2707) Ομάδα 37: Κατιρτζόλγου Ιωάννα(Α.Μ.:13809) Μελίδης Γεώργιος (Α.Μ.: 2707)
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Δ.Π.Θ. Συνδέοντας έγγραφα - 1 Συνδέοντας έγγραφα Μια σύνδεση στο Web (link) αποτελείται από δύο μέρη : Aυτό που βλέπουμε στη σελίδα και λέγεται άγκυρα.
Εφαρμογές Πληροφορικής
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
Ο οδηγός περιγράφει πώς να: - Εγγραφείτε στο Blog του HiStory (σελίδες 2-3). - Αλλάξετε την επισκόπηση χρησιμοποιώντας το ζουμ (σελίδες 4- 5). - Δημιουργήσετε.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Χαρακτηριστικά και επίδρασή του σε χρήστες
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 7: Υπηρεσίες Αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Λέξεις Κλειδιά: Διεύθυνση Ιστοσελίδας (URL), Θεματικοί Κατάλογοι, Λέξεις Κλειδιά (Key.
2η περίοδος επιμόρφωσης Β' επιπέδου - ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1 Τι είναι το web 2.0; Γιατί είναι τόσο σημαντικό για την εκπαίδευση;
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Τίτλος πτυχιακής εργασίας Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και μικροεφαρμογής με δυνατότητες δημιουργίας-επεξεργασίας-χρήσης εκπαιδευτικών.
Web 2.0 (περιεχόμενο παραγόμενο από τον χρήστη) Forums (ομάδες συζήτησης) Web Blogs η Blogs (ιστολόγια) You Tube, Vimeo (Video Sharing) Social Networking.
3-month Marketing Plan. Website Design More contemporary Create a CTA Download demo/ free trial Blog Why InsMan (tagline, we solve YOUR problems, compare.
Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση
ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Κάποτε οι « καταναλωτές » αγόραζαν κάπως έτσι … ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Και μετά άρχιζε το « παζάρι »…
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
MARKETING & CREATIVE MEDIA ΠΛΑΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ.
Δημιουργία παρουσίασης: Αθανασία Παπαχρήστου. Πλεονεκτήματα χρήσης του διαδικτύου Πληθώρα πληροφοριών Πληθώρα πληροφοριών Εύκολη πρόσβαση Εύκολη πρόσβαση.
Επικοινωνία ΜΚΤ (Marketing Communications) (Adapted from Πασχαλουδης, 2009, Σιωμκος, 2011, Strauss & Frost, 2014 )
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
Συναδάκης Άγγελος Χρήση Internet και Social Media στην αναζήτηση εργασίας.
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Βιβλιογραφική Αναφορά ενός Κοινωνικού Δικτύου: PINTEREST
Επιλογή Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου
Social Media Apostolos Sinioris.
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
Κίνδυνοι στο : Τα στοιχεία μας μοιράζονται με τρίτους
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Social Media Marketing Τι Γιατί Πώς

Social Media Marketing Ορισμός Το Social Media Marketing αναφέρεται στη βέλτιστη αξιοποίηση των Social Media Networks για την προβολή και την προώθηση μιας μάρκας, ενός προϊόντος, μιας υπηρεσίας ή ενός δημοσίου προσώπου. Περιλαμβάνει όλες τις στρατηγικές αποφάσεις, τις τεχνικές υλοποίησης και τις τακτικές ενέργειες

Social Media Networks Τα Social Μedia Networks ή αλλιώς sites κοινωνικής δικτύωσης, αποτελούν online κοινότητες όπου οι καταναλωτές -μέλη αυτών των κοινοτήτων- επικοινωνούν, ανταλλάσσουν γνώμες για καθημερινά και κοινωνικά ζητήματα, κάνουν κριτική, ζητούν βοήθεια, κάνουν προτάσεις και αξιολογούν προϊόντα και υπηρεσίες.

Social Media Τα Social Media μπορούν και εκφράζονται μέσα από διάφορες τεχνολογικές πλατφόρμες, όπως αυτές των: Forum, Blog, Wikis, Message Boards, Podcasts, Vlogs, Picture Sharing, Music Sharing, Online Gaming, κλπ.

Μερικά γνωστά Social Media είναι: τα Social Networks όπως, για παράδειγμα το Facebook , το MySpace κ.ά. τα Social Bookmarking sites, όπως το del.icio.us, το Reddit, το Furl κ.ά. τα News aggregation sites, όπως το Digg, το Newsvine κ.ά. τα References (Wikis), όπως το Wikipedia, τα Music sharing, όπως το Last.fm, τα Photo sharing, όπως το Flickr και το Picasa, τα Video sharing, όπως το YouTube, Metacafe, Vimeo κ.ά. οι Virtual reality, όπως το Second Life, τα Online Gaming, όπως το Guild Wars ή το World of Warcraft, οι πλατφόρμες Micro Blogging, σαν το Twitter, το Jaiku και το Pownce και, τέλος

Η προβολή με Social Media Marketing είναι αποτελεσματική; χρόνος ενασχόλησης αριθμός ατόμων εύκολη πρόσβαση οικειότητα (όλοι μέλη μιας κοινότητας) στοχευμένη διαφήμιση (φύλο ηλικία ενδιαφέροντα) νέοι χρήστες σε αυτό, με νέες ιδέες, νέες τάσεις και νέες ανάγκες επικοινωνία μεταξύ χρηστών χαμηλό κόστος αποτέλεσμα άμεσα μετρήσιμο

Ποιες εφαρμογές π.χ στο Facebook συμβάλλουν στο Social Media Marketing; Gifting Applications: Διαδώστε παντού τα προϊόντα σας, κάνοντας τους χρήστες να στείλουν εικονικά δώρα ο ένας στον άλλον. Ranking Applications: Κάντε τους χρήστες να ταξινομήσουν τους φίλους τους σύμφωνα με το πόσο μοντέρνοι είναι, πόσο καλοντυμένοι είναι κλπ Trivia Applications: Φτιάξτε έναν διαγωνισμό γνώσεων για σχετικά με το αντικείμενο σας θέματα και αναδείξτε έναν νικητή. Avatar Applications: Δώστε στους χρήστες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τα δικά τους avatar, ντυμένα στο στυλ που εσείς θέλετε και να τα στείλουν στους φίλους τους. Multiplayer Interactive Games: Υλοποιήστε ένα μοναδικό interactive flash game που θα κάνει τους χρήστες του facebook να κολλήσουν.

Facebook-πιο απλά… Στο CD μας Facebook_Pages_Product_Guide_022812.pdf

Ακόμη πιο απλά… Δημιουργήστε λογαριασμό για την επιχείρηση σας Φαίνεται το όνομα της επιχείρησης ή της εφημερίδας και όχι το όνομά σας Μία αποτελεσματική μέθοδος , είναι η κατασκευή ιστοσελίδων μέσα στο facebook και στο twitter. Έτσι, θα καταφέρετε να προσελκύσετε κοινό, το οποίο θα αναζητήσει την ιστοσελίδα σας μέσα στο facebook.

Συνοπτικές οδηγίες 1. Upload a cover photo* Cover photo dimensions are 851 x 315 pixels. 2. Use a clearly branded profile picture Use a high-quality image that scales from 180 x 180 pixels to 32 x 32 pixels thumbnail image. Your profile picture follows your business or organization on Facebook as a thumbnail image in news feed stories, ads, and featured stories. 3. Pin a post each week Pin an important story to the top of your Page each week. Posts can stay pinned for up to seven days. 4. Arrange your views and apps Choose the other three views and apps you want to appear by default on your Page. You can include up to 12 views and apps. 5. Post daily to your Page Although you can pin a post to the op of your Page, continue to post daily to engage your audience. 6. Manage your Page through the admin panel Use the admin panel to view Page Insights, keep track of new activity and respond to personal messages.

Blogs, sites, wikis και Widgets Μετρητής επισκεπτών Like Share Polls Survey Καιρός Τηλεφωνικός κατάλογος

Search Engine Optimization (SEO) Για επιτυχημένο και αποτελεσματικό SEO είναι απαραίτητη η συγγραφή λέξεων-κλειδιών για πλούσια meta tags και ενισχυμένο περιεχόμενο για το website σας.

Μηχανές αναζήτησης Προϋποθέσεις για την καλή εμφάνιση στις μηχανές αναζήτησης Να διαθέτει η σελίδα το σωστό περιεχόμενο. Ότι άλλο και να γίνει, αν το περιεχόμενο δεν είναι σωστό δεν θα βγείτε μπροστά (άλλωστε, και πιο σημαντικό, αν δεν έχετε το σωστό περιεχόμενο, και να βγείτε πρώτοι δεν θα κερδίσετε τίποτα γιατί στη συνέχεια θα εισέλθει στη σελίδα ένας πραγματικός άνθρωπος που θα αξιολογήσει επίσης το περιεχόμενο!!) Να υπάρχει η στοιχειώδης σωστή τεχνική υποδομή. Σωστή html, φιλικά γραμμένη προς τις μηχανές αναζήτηση.

Μηχανές αναζήτησης Προϋποθέσεις για την καλή εμφάνιση στις μηχανές αναζήτησης 3. Να υπάρχουν σύνδεσμοι προς τη σελίδα σας από άλλα sites. Η άποψή μας είναι πως αν φροντίσετε για τα άλλα δύο, το 3ο θα έρθει μόνο του. Μπορείτε να βοηθήσετε ξεκινώντας με μια σελίδα στο facebook (αν πιστεύετε πως έχετε κάτι να πείτε), ένα λογαριασμό στο twitter ή ένα blog και έχετε ήδη τρεις σελίδες που παραπέμπουν στο site σας. Προσθέστε τη δυνατότητα στους επισκέπτες σας να κάνουν like και share τη σελίδα σας. Αν πάλι διαπιστώνεται πως υπάρχει πραγματικά σοβαρός ανταγωνισμός στο αντικείμενό σας μπορείτε να προχωρήσετε και σε άλλες λύσεις διαφήμισης και προώθησης όπως το google adwords ή το facebook ads

Μηχανές αναζήτησης Προϋποθέσεις για την καλή εμφάνιση στις μηχανές αναζήτησης Ο webmaster πρέπει να καταχωρήσει ο ίδιος τις σελίδες του στις ειδικές φόρμες καταχώρησης νέου site που διαθέτει κάθε μηχανή (συνήθως μπορεί κανείς να τις βρει από την αρχική σελίδα της μηχανής πίσω από μια παραπομπή με τίτλο "Add URL", "Submit web site" ή κάτι παρόμοιο).

Μηχανές αναζήτησης Προϋποθέσεις για την καλή εμφάνιση στις μηχανές αναζήτησης Π.χ Submit your URL to Google: 1. Go to the following link: http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl 2. Type in your URL, example: http://www.yoursite.com 3. Enter comments about your site. This is optional. Usually I enter the genre of the site and a few keywords. Example: Website design in Hollister, CA. 4. Enter the captcha text shown in the box 5. Select “Add URL”

Tags-Html <HTML> <HEAD> <TITLE>ΧΥΖ Marketing Institute - The online source for Marketing Information and training</TITLE> <META NAME="description" CONTENT=" ΧΥΖ Marketing Institute is located in Athens, Greece, and specializes in Marketing Courses and Training."> <META NAME="keywords" CONTENT=" Marketing Courses, lessons, seminars, training, advanced, direct marketing, Internet"> </HEAD>

Άλλοι τρόποι προώθησης Newsletters E-mails