ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2011-12 - Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Advertisements

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ειρήνη Κορδερά Ψυχολόγος MSc Υγείας MSc Παιδιών και Εφήβων.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
Facebook και Μαθητές 2o ΓΕΛ ΧΟΛΑΡΓΟΥ
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΙΖΩΜΑΤΩΝ Σχολικό έτος
Συντονιστής: ΕΚΤΟΡΑΣ ΜΠΑΛΗΣ
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες
Θέμα: «Φύλο και Εργασία σε ένα Μεσαίο Αστικό Κέντρο. Η Περίπτωση των Γυναικών της Λάρισας» Ρόδος 2009 Διπλωματική εργασία Μαρίνου Ελένη ΟΝΟΜΑΒΑΘΜΙΔΑΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
Λειτουργία ιστοσελίδας και Βάσης Δεδομένων Αποφοίτων του Ι.Ε.Κ. Περιστερίου Ματθέ Παναγιώτα-Ισμήνη Καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ19 M.Sc. Προηγμένα Συστήματα.
Ε παγγελματική Ε κπαίδευση.
Ο ρόλος της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
Πληροφόρηση για το επάγγελμα της ερευνητού-επιστήμονος
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Υπό της σπουδάστριας: ΑΜΠΡΑΖΗ ΜΑΡΙΑ
Ευαγγελία Σουμέλη Ανώτερη Ερευνήτρια ΓΕΦΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΑΣΜΑ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: ΚΥΠΡΟΣ, ΕΛΛΑΔΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: “ΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ»
1ο ΓΕΛ Μεγάρων Ερευνητική Εργασία στο «Χάσμα Γενεών» με θέμα «Χάσμα Γενεών και ο Θεσμός της Οικογένειας» Ομάδα «Green Day» Βαρθολομαίος Γιάννης Ζαχαρόπουλος.
Εκπαιδευτικές επιλογές μετά το Γυμνάσιο
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Θα εμπιστευόσασταν τη καλή λειτουργία του αυτοκινήτου σας σε ένα γιατρό ;
AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
Μονογραφία Επαγγέλματος
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Εργασία Λογοτεχνίας “Η γυναίκα στην σύγχρονη εποχή” Από τους μαθητές:
Επαγγέλματα με προοπτικές
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Θέμα: «Η κοινωνική θέση της γυναίκας και η θέση της στη θρησκεία»
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
Στην Αμερική από το 1940 – 1960 κυριαρχούσε το υπόδειγμα σύζυγος – μητέρα – νοικοκυρά. Στην Ελλάδα το υπόδειγμα αυτό εμφανίζεται μέχρι τα μέσα της δεκαετίας.
Παρουσίαση του Ημερήσιου Επαγγελματικού Λυκείου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Μετάβαση από το Δημοτικό
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Τερζανίδου Γεσθημανή
ΦΥΛΛΟ.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Ο Ρόλος των Συμβούλων πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά από την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Οι μικροοργανισμοί στην υπηρεσία του ανθρώπου και του περιβάλλοντος
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Meteo Ανθή Θεοδώρου - φιλόλογος πρεσβευτής eTwinning Γενικό Λύκειο Ασκληπιείου Αργολίδας
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «ΦΥΛΑ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ» Yπεύθυνη Καθηγήτρια: Αναστασία Δεικτάκη, ΠΕ 10

Θέμα Εργασίας :«Η θέση των ανδρών και γυναικών στην αγορά εργασίας» ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ: Παπαδοκωστάκη Στέλλα Παπαδοκωστάκη Στέλλα Αποστολάκη Χρυσοβαλάντη Αποστολάκη Χρυσοβαλάντη Προβιά Μαρία Προβιά Μαρία Τσουβαλάκη Αναστασία Τσουβαλάκη Αναστασία Πετρογιαννάκη Ελένη Πετρογιαννάκη Ελένη

ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΚΑΤΕΙΧΕ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΤΕΙΧΕ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΕΨΑΝ: ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΕΨΑΝ: ΥΦΑΝΤΙΚΗ, ΡΑΠΤΙΚΗ, ΠΙΛΟΠΟΙΙΑ, ΚΑΛΛΩΠΙΣΜΟΣ, ΙΑΤΡΙΚΗ, ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ: ΓΥΝΑΙΚΕΣ: ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΠΕΙΔΗ: ΧΑΜΗΛΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ [ΣΥΝΗΘΩΣ] ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ, ΤΗ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ ΕΠΕΙΔΗ: ΧΑΜΗΛΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ [ΣΥΝΗΘΩΣ] ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ, ΤΗ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ ΑΝΔΡΕΣ: ΑΝΔΡΕΣ: ΘΕΣΕΙΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΘΕΣΕΙΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΕΠΕΙΔΗ: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΩΜΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΠΕΙΔΗ: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΩΜΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΧΑΣΜΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ: ΓΥΝΑΙΚΕΣ: ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΔΙΟΤΙ: ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΟΤΙ: ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΝΔΡΕΣ: ΑΝΔΡΕΣ: ΥΨΗΛΟΤΕΡΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΥΨΗΛΟΤΕΡΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΔΙΟΤΙ: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΔΙΟΤΙ: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΩΡΑΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ: ΓΥΝΑΙΚΕΣ: ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΩΡΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ [ΜΕΡΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ] ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΩΡΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ [ΜΕΡΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ] ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΓΙΑΤΙ: ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑΤΙ: ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΝΔΡΕΣ: ΑΝΔΡΕΣ: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΩΡΕΣ [ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ] ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΩΡΕΣ [ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ] ΓΙΑΤΙ: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ, ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑΤΙ: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ, ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΦΥΛΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ: ΓΥΝΑΙΚΕΣ: ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΝΔΡΕΣ: ΑΝΔΡΕΣ: ΦΥΣΙΚΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΧΗΜΙΚΟΙ ΧΗΜΙΚΟΙ ΒΙΟΛΟΓΟΙ ΒΙΟΛΟΓΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΙ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΓΕΛ Π.Κ.

Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ! 12 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΆΛΛΕΣ ΜΙΚΡΟΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ (ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ,ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ Κ.Α.)

ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΌ ΌΤΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ.

ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ AΡΚΕΤΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΝΩΣΗΣ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΡΑ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΒΙΩΝΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ. ΕΝΩ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ.

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας! ☺☺