ΜΕΛΕΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ Β΄ Τάξη ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Advertisements

ΜΕΙΩΝΩ– ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Ιστορία και εξέλιξη της ελληνικής σημαίας”
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
3Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «RRR TA ΑΠΟRRRΙΜΜΑΤΑ»
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Ε ν έ ρ γ ε ι α.
ΙΟΝΙΟΣ ΣΧΟΛΗ. 10 η Γερμανικά άνθρωποι ΙΟΝΙΟΣ ΣΧΟΛΗ.
Προετοιμασία της κατασκευής
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
2ο ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ :
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
Μάθημα 4: Μελετώντας με χάρτες το φυσικό περιβάλλον της Ευρώπης
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Χρήση των Τ.Π.Ε. στη Διδακτική Πράξη ΕΤΕΡΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΙ ΓΙΑΝΝΑΡΗΣΓΕΩΡΓΙΟΣ 8 ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ:
Περιεχόμενο Γραπτής Εργασίας
43ο 2/θ ΝΗΠ/ΓΕΙΟ Ηρακλείου ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΝΑΡΗ
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
ΜΑΘΗΜΑ:. Ψυχολογία ΤΑΞΗ:. Α’ Λυκείου ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
Μεγάλες Δραστηριότητες Γ΄ Τάξη Γ΄ Τρίμηνο Φακίνος Αποστόλης.
“ Εμπλουτίζοντας το μάθημα της Φυσικής Αγωγής με τις ΤΠΕ”
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
1 Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Μάθημα: Οικονομικές Πολιτικές και Εξελίξεις στην Ελληνική Οικονομία Ακαδημαϊκό έτος: Διδάσκων:
Εργασία στο μάθημα της Μουσικής Κυριακή Τζαφέρη Γιάννης Τσαγκλής
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
Μια ιστοεξερεύνηση για τους Θεούς του Ολύμπου Εισαγωγή Εργασία
Αλβανόπουλος Γεώργιος Σχολικός Σύμβουλος 4ης Περιφέρειας
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
3ο ΜΑΘΗΜΑ Μελετώντας τη θέση της Ευρώπης στον κόσμο
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΒΑΛΟΝ» ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ.
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαιότητα –Οι Ολυμπιακοί Αγώνες σήμερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Συνάντηση γνωριμίας με τους γονείς της Α΄ Γυμνασίου, 20 Οκτωβρίου 2014.
1 ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ – Άξονας 4, Μέτρο 4.1, Ενέργεια 4.1.1, Κατηγορία Πράξης α ΕΡΓΟ: «ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ.
ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
Τρέφομαι σωστά, ζω καλά Βιωματικές Δράσεις Α΄ Γυμνασίου Γυμνάσιο Κεραμειών Σχ. Έτος:
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Σχολ. Έτος: Τάξη: Α’ ΕΠΑΛ Ερευνητική εργασία Α’ τετραμήνου με θέμα:
Γεωλογία – Γεωγραφία Β ΄ Γυμνασίου
ΜΑΘΗΜΑ 2: H σημασία της σχετικής θέσης για τους ανθρώπους
2ο ΓYMNΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑ – Η ΦΙΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Η υπεύθυνη καθηγήτρια Βαρβιτσιώτη Κων/να ΠΕ06.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
ΜΑΘΗΜΑ 4: Μελετώντας με χάρτες το φυσικό περιβάλλον της Ευρώπης
Στέφανος Σκαρπέλλος (Φιλόλογος) Σωτηρία Διαμαντοπούλου (Φιλόλογος)
Ανάπτυξη παιχνιδιών γνώσεων μουσικής
2o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΛΑΙΑΣ Σχ.Έτος
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Ιστορία και εξέλιξη της ελληνικής σημαίας”
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Αυγουστίδης Παναγιώτης
ΜΑΘΗΜΑ 14 Η Μεσόγειος θάλασσα
Μάθημα 12: Οι θάλασσες της Ευρώπης
Μάθημα 14: Η Μεσόγειος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΕΛΕΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ Β΄ Τάξη ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ Β΄ τρίμηνο 2011-2012 Διάρκεια 6 ώρες για το μάθημα της ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ Π.ΒΑΒΑΡΟΥΤΣΟΥ ΠΕ15

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Οι μαθητές Να εντοπίζουν στο χάρτη τις χώρες της Μεσογείου και τις πρωτεύουσές τους Να αναφέρουν κάποια από τα ιδιαίτερα φυσικά χαρακτηριστικά της Μεσογείου Να αναφέρουν τα ανθρωπογενή χαρακτηριστικά της Μεσογείου Να συνδέουν τη γεωγραφική θέση της Μεσογείου με την ιστορική, οικονομική και πολιτισμική της σημασία

ΠΩΣ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΜΕ Συζήτηση στη τάξη με θέμα «ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ»-Στο χάρτη οι μαθητές βρήκαν τα όρια της Μεσογείου-τις Μεσογειακές χώρες και καταιγισμός ιδεών (1ώρα) Πίνακας Β΄Τάξης Από τον καταιγισμό ιδεών προέκυψαν 8 θέματα – χωρισμός σε ομάδες- Χρήση διαδικτύου από τους μαθητές, για ανεύρεση πληροφοριών και στατιστικών στο θέμα που τους ανατέθηκε (2 ώρες) Εκτύπωση πληροφοριών, επεξεργασία υλικού, διαμόρφωση-επιμέλεια εργασίας για παρουσίαση (1ώρα) Παρουσίαση εργασιών και συμπλήρωση Φύλλων Αξιολόγησης (2ώρες)

ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ και ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΑΝ 1η ΕΡΓΑΣΙΑ: 1η εργασία : Μεσόγειος Θάλασσα Ονομασία Οριζόντιος διαμελισμός Πολιτικός χάρτης Μεσογείου ΒΑΒΟΥΓΥΙΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΑΚΟΣ ΠΕΤΡΟΣ, ΝΤΕΛΑΛΗ ΔΗΜΗΤΡΑ, ΡΕΜΠΕΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ 2η εργασία : Μεσογειακή οικονομία Αλιεία Τουρισμός ΚΑΚΟΚΕΦΑΛΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΠΑΠΠΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑΣ, ΓΕΩΡΓΑΝΕ ΙΩΑΝΝΑ 3η εργασία: Μεσογειακή διατροφή Μεσογειακή αναιμία Μεσογειακός πυρετός: Μια νόσος της Μεσογείου ΚΟΡΚΑΝΑ ΕΙΡΗΝΗ, ΜΑΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΚΑΤΡΑΚΗ ΑΡΙΑΔΝΗ 4η εργασία: Άνθρωποι και Πολιτισμοί στη Μεσόγειο Τμήμα μεσογειακών σπουδών Μεσογειακοί Αγώνες ΣΚΙΑΔΑ ΙΩΑΝΝΑ-ΕΛΕΝΗ, ΓΙΑΝΝΙΑ ΜΑΡΙΑ, ΜΑΝΩΛΑΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΚΡΙΤΣΕΠΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ και ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΑΝ 5η εργασία : Μεσόγειος θάλασσα- ρύπανση και οικολογικά προβλήματα Το μεσογειακό κοινό δελφίνι Μεσογειακή φώκια ΦΟΥΝΤΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΔΑΡΒΥΡΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΛΕΒΙΔΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ 6η εργασία: Ποταμοί που εκβάλλουν στην Μεσόγειο –Υδροβιοτοποι Μεσογείου ΚΟΥΚΟΥΛΟΜΜΑΤΗΣ ΗΛΙΑΣ, ΚΟΚΟΖΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ ΕΛΕΝΑ, ΚΑΤΣΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ 7η εργασία : Μεσογειακό κλίμα Και βλάστηση ρίγανη,θυμάρι τα αρώματα της μεσογειακής γης Ελιά και αμπέλι ΦΛΩΡΟΥΙΩΑΝΝΑ, ΠΗΓΑΔΙΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΝΙΚΟΛΕΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 8η εργασία: Σεισμικά τόξα στη Μεσόγειο – Ηφαίστεια ΛΙΟΛΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΧΟΥΠΗΣΧΑΡΑΛΑΜ-ΣΥΜ, ΚΑΡΑΜΑΔΟΥΚΗ-ΡΙΤΣΟΥ ΝΙΚΟΛΙΝΑ

ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ και ΠΩΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ και ΠΩΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ Διάρκεια κάθε παρουσίασης 10΄- 13΄ Οι τίτλοι των εργασιών είναι σύνδεσμοι που πατώντας τους σας οδηγούν στις εργασίες 1η ΕΡΓΑΣΙΑ : Μεσόγειος Θάλασσα Ονομασία Οριζόντιος διαμελισμός Πολιτικός χάρτης Μεσογείου 2η ΕΡΓΑΣΙΑ : Μεσογειακή οικονομία Αλιεία Τουρισμός 3η ΕΡΓΑΣΙΑ: Μεσογειακή διατροφή Μεσογειακή αναιμία Μεσογειακός πυρετός: Μια νόσος της Μεσογείου 4η ΕΡΓΑΣΙΑ: Άνθρωποι και Πολιτισμοί στη Μεσόγειο Τμήμα μεσογειακών σπουδών Μεσογειακοί Αγώνες Γεωφυσικός χάρτης Μεσογείου Πολιτικός χάρτης Μεσογείου

ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ και ΠΩΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ και ΠΩΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ Διάρκεια κάθε παρουσίασης 10΄- 13΄ Οι τίτλοι των εργασιών είναι σύνδεσμοι που πατώντας τους σας οδηγούν στις εργασίες 5η ΕΡΓΑΣΙΑ: Μεσόγειος θάλασσα- ρύπανση και οικολογικά προβλήματα Το μεσογειακό κοινό δελφίνι Μεσογειακή φώκια 6η ΕΡΓΑΣΙΑ : Ποταμοί που εκβάλλουν στην Μεσόγειο –Υδροβιότοποι Μεσογείου 7η ΕΡΓΑΣΙΑ : Μεσογειακό κλίμα Και βλάστηση ρίγανη,θυμάρι τα αρώματα της μεσογειακής γης Ελιά και αμπέλι 8η ΕΡΓΑΣΙΑ: Σεισμικά τόξα στη Μεσόγειο – Ηφαίστεια Γεωφυσικός χάρτης Μεσογείου Πολιτικός χάρτης Μεσογείου

9η εργασία Τρία σημεία της Μεσογείου που συνδέονται με την Μυθολογία μας ΚΡΗΤΗ  ΚΑΚΟΚΕΦΑΛΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ- ΓΙΑΝΝΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΡΗΤΗ ΚΟΡΚΑΝΑ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΕΝΑ ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΥ - ΒΟΣΠΟΡΟΥ ΚΑΡΑΜΑΔΟΥΚΗ-ΡΙΤΣΟΥ ΝΙΚΟΛΙΝΑ               ΣΤΕΝΑ ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΥ - ΒΟΣΠΟΡΟΥ ΦΛΩΡΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΒΡΑΛΤΑΡ ΚΟΥΚΟΥΛΟΜΜΑΤΗΣ ΗΛΙΑΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΑΚΟΣ ΠΕΤΡΟΣ, ΜΑΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΟΥΝΤΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΝΙΚΟΛΕΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΜΕΛΕΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ΦΥΛΛΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Μετά την παρουσίαση οι μαθητές χωρίστηκαν σε 5 ομάδες και εκπόνησαν τα αντίστοιχα φύλλα εργασίας ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΟΜΑΔΩΝ Το συγκεκριμένο project αναρτήθηκε στις εξής ιστοσελίδες http://users.sch.gr/babaroutsoup/index.htm http://gym-peir-spartis.lak.sch.gr/ και στον διαδραστικό πίνακα της Β΄τάξης Η μουσική επένδυση Γ.ΝΤΑΛΑΡΑΣ- Ζ. ΜΟΥΣΤΑΚΙ : ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ