Ε ΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Σ ΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ Ψ ΥΧΟΛΟΓΙΑΣ Τ ΕΛΙΚΗ Ε ΡΓΑΣΙΑ Διδάσκων: Άκης Γιοβαζολιάς Εαρινό Εξ. 2010 - 2011.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μια ιστορία ενδιαφέρουσα και για σκέψη.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Communication in Mother tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η ανάδυση της ανάγνωσης και της γραφής: έννοια και σύγχρονες απόψεις Ευφημία Τάφα Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
Μια ιστορία ενδιαφέρουσα και για σκέψη…. Φαντάσου ότι υπάρχει μια τράπεζα, η οποία κάθε μέρα καταθέτει στον λογαριασμό σου το ποσό των €. Αυτή.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
NUR211-Ψυχολογία Τμήμα Νοσηλευτικής
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
Έχεις δύο επιλογές! από το
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Εισαγωγή στην ασφάλεια στο διαδίκτυο
Αντανάκλαση Συναισθήματος
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
Ο Μεγάλος Περίπατος του Πέτρου
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue πληροφορίες Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ Ένα φυλλάδιο με ερωτήσεις οι οποίες τονίζουν τα πιο σημαντικά γεγονότα της ζωής μας ως τώρα. Οι απαντήσεις ήταν διαφορετικές από τον καθένα.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ &ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕ.ΣΥ.Π. ΝΕΑΠΟΛΗΣ & ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Σ.Ε.Π. ΘΕΜΑ: Πρόσβαση στην τριτοβάθμια.
Ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
Αυτογνωσία - Αυτοβελτίωση
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
Σε λίγες στιγμές από τώρα θα μπεις μέσα σ΄ έναν μαγικό κόσμο.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ  ΦΙΛΙΚΕΣ  BULLYING  ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ  ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ TOY.
Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί και παιδαγωγικές πρακτικές στο νηπιαγωγείo & Σχεδιασμός, οργάνωση και διαχείριση περιβαλλόντων μάθησης στις μικρές ηλικίες Μ.
Θεωρία επικοινωνίας Υπεύθυνη σεμιναρίου Δρ. Γεωργία Ψαρρά.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
Συνέντευξη με νήπια.
Παρουσίαση ενός κρίσιμου συμβάντος
Μια φορά ήταν ένα κοριτσάκι….
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Χειρισμός Χρόνου και Μεθοδολογίες Προσομοίωσης
Διαχείριση Σχολικής Τάξης
Αξιολόγηση στο νηπιαγωγείο
Διδακτική της Πληροφορικής
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
εκπαιδευτικη μεταβαση
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Α.ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ –ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Η ανάπτυξη του παιδιού Καλαϊτζίδης Αγάπιος.
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Λογικο-Ενορατικές θεωρίες (Rational-Emotive Therapies) Albert Ellis
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
6ο Γυμνάσιο Χαλκίδας Project με τα τμήματα Α2 & Α Υπεύθυνη καθηγήτρια: Λιάτζουρα Κ. ΠΕ 07.
Για τις παρεμβάσεις σας
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Τρεις αναλύσεις αξιολόγησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ε ΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Σ ΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ Ψ ΥΧΟΛΟΓΙΑΣ Τ ΕΛΙΚΗ Ε ΡΓΑΣΙΑ Διδάσκων: Άκης Γιοβαζολιάς Εαρινό Εξ

Τ ΕΛΙΚΗ Ε ΡΓΑΣΙΑ Τι είναι..; Η κριτική παρουσίαση μιας συγκεκριμένης συνεδρίας η οποία περιλαμβάνει : Τις παρεμβάσεις σας Υποθάλπουσες γνωστικές/συναισθηματικές σας διαδικασίες Την ανάπτυξη/είδος της συμβουλευτικής σχέσης Τις αντιδράσεις του συμβ/νου Τις μεταβάσεις κατά τη διάρκεια της συνεδρίας Την άποψή σας για το ‘τι συμβαίνει’ στη συνεδρία

Π ΩΣ ΞΕΚΙΝΑΜΕ..; Μαγνητοφώνηση συνεδρίας Απομαγνητοφώνηση (αυτολεξί) περ. 20 λεπτών Σχολιασμός επιλεγμένων σημείων της συνεδρίας

Δ ΟΜΗ Κ ΕΦΑΛΑΙΟ 1. Α ΝΑΛΥΣΗ ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ 1.1. Εισαγωγή ‘Γνωριμία’ με τον/την συμβ/νο-η Σύντομη υπόθεση εργασίας Λεπτομέρειες για τη διάρκεια της συμβ/κής διαδικασίας Χρονικό σημείο συγκεκριμένης συνεδρίας

1.2. Α ΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ ΔΙΚΩΝ ΣΑΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ – ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ Σημεία επικέντρωσης: Τι έκανα Γιατί το έκανα Τι επίπτωση είχε Τι θα μπορούσα να είχα κάνει διαφορετικά Τι σκεφτόμουνα Συναισθηματικές αντιδράσεις σας στο ‘υλικό’ του συμβ/νου

1.3. Α ΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΤΟΥ ΣΥΜΒ / ΝΟΥ Γιατί αντέδρασε με τον συγκεκριμένο τρόπο; Τι μπορεί να υποδηλώνει η μη-λεκτική του/της επικοινωνία; Ποια είναι η ικανότητά του/της για ‘ψυχολογική σκέψη’;

1.4. Ζ ΗΤΗΜΑΤΑ ΣΧΕΣΗΣ Τρόπος αλληλεπίδρασης σύμβουλου-συμβ/νου (π.χ. ερωταπαντήσεις) Ομοιότητες/διαφορές του τρόπου αλληλεπίδρασης του συμ/νου με τις υπόλοιπες σχέσεις του/της Ζητήματα μεταβίβασης - αντιμεταβίβασης

Κ ΕΦΑΛΑΙΟ 2. Σ ΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣ Πορεία της συνεδρίας Αλλαγή/εξέλιξη στη συνεδρία Σημαντικά γεγονότα (π.χ. μια ξαφνική αλλαγή συναισθήματος, μια ‘αδέξια’ παρέμβασή σας, μια στιγμή συνειδητοποίησης του συμβ/νου, κλπ) Δυσκολίες που αντιμετώπισα

Κ ΕΦΑΛΑΙΟ 3 Η πορεία μου στο Εργαστήριο Αρχικές προσδοκίες, σκέψεις, φόβοι Δυσκολίες που αντιμετώπισα Στοιχεία διευκόλυνσης Αλλαγές που συνέβησαν (ή δεν συνέβησαν) κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου Πράγματα που μου άρεσαν Πράγματα που δεν μου άρεσαν Τι θα άλλαζα Πού βρίσκομαι τώρα...

Καλή συνέχεια...!!!