Τουριστική Ανάπτυξη και Μελέτη Περίπτωσης Πίστας F1

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οικοτουρισμός & Aειφόρος Ανάπτυξη στην Ελλάδα
Advertisements

Έρευνα Κοινής Γνώμης Για το Περιβάλλον IΣΤΑΜΕ – Ανδρέας Παπανδρέου.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
H συμβολή των μαραθώνιων δρόμων (και άλλων αθλητικών γεγονότων) στη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
2000 – 2012 Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΚΕΝΤΡΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ & ΑΝΕΡΓΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Τα Οικονομικά Οφέλη του Κλασικού Μαραθώνιου Αθηνών 2008 Γκουτζιούπας Γιώργος Marathon Expo 2009 Manager Ερευνητής Αθλητικού Τουρισμού.
Χρηματοδοτικό Σχέδιο για τη ΜΕΑ της ΔΙΑΔΥΜΑ Στρατηγική Υλοποίησης για την Περίοδο
Υ Π Ο Υ Ρ Γ Ε Ι Ο Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ Κ Α Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Κ Η Σ Α Σ Φ Α Λ Ι Σ Η Σ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΡΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ.
Μια πολυκριτήρια συγκριτική αξιολόγηση ενός Τμήματος Μηχανικών
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
Σχολικό έτος: 2 ο ΕΠΑ.Λ. ΣΕΡΡΩΝ ο ΕΠΑ.Λ. ΣΕΡΡΩΝ ΥΠΈΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: Ζλατίνη Δήμητρα Βασιλειάδου Ιωάννα.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Α΄: ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΧΡΥΣΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΤΟ ΝΕΟ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΟΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ.
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
SPORT.
Μια μικρή παρουσίαση για ένα μεγάλο και διαρκές έγκλημα…
Προπονητικό Κέντρο Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2008
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
YOUR LOGO ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣΠΟΥΔΩΝ Θ. Στεφανίδου – Τιβερίου Καθηγήτρια Κλασικής Αρχαιολογίας.
ΣΤ) Πίστες, Φόρμουλα Αυστραλία, Μελβούρνη, Μάρτιου Μήκος πίστας 5.303m.Σιρκουί (αγώνας) απαιτητικό στα φρένα και σχετικά γρήγορο. Ενδεικτική.
Η αγαπημένη μου αθλήτρια
ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΠΕΚΑΣ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΜΠΕΚΑ
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
Ευρυζωνικότητα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ.
Αλλαγές στο προφίλ των εφήβων που προσέγγισαν το Πρόγραμμα ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ κατά τη δεκαετία ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ΓΡΑΦΗΜΑ 1 Δείκτης ΑΕΠ κατά Τομείς Οικονομικής Δραστηριότητας: Ν. Ιωαννίνων/Σύν. Χώρας.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
« Επιπτώσεις από την πεζοδρόμηση της οδού Πανεπιστημίου » 1.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
« Πανεπιστημιακό Δίκτυο Εκπαίδευσης, Έρευνας και Τεχνολογίας στην Υδρολογία και Περιβαλλοντική Διαχείριση Υδατικών Πόρων » Υ ΔΡΟΜΕΔΩΝ.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΕΙΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ Βασιλική Μίσσα ΕΠΤΑ ΕΠΕ 5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
Έργο Αξιοποίησης Τουριστικών Λιμένων Οι τουριστικοί λιμένες μετατρέπονται σε πυλώνες τοπικής ανάπτυξης Εντάσσεται στο πλαίσιο του Έργου «Νηρηίδες» για.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΚΡΗΤΗΣ ΧΑΝΙΑ, PANORAMA HOTEL Επενδυτικός Προσανατολισμός του Ελληνικού Τουρισμού Γιώργος Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής.
«Στρατηγική της Π.Ι.Ν. για τη νέα Προγραμματική Περίοδο » ενημέρωση Περιφερειακού Συμβουλίου - ΙΟΥΝΙΟΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ Π.Ι.Ν.
Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΑΛΕΞΗΣ ΔΕΦΝΕΡ ΜΑΡΙΑ ΒΡΑΣΙΔΑ Πανεπιστήμιο.
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
Ι.Π. Μεσολογγίου 01/12/2014 Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
1. Γενικά-Σκοπός 2. Γενική περιγραφή της περιοχής 3. Υφιστάμενη γεωργοοικονομική κατάσταση 4. Προβλήματα της περιοχής 5. Δυνατότητες ανάπτυξης της περιοχής.
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Αστικός Τουρισμός Ο αστικός τουρισμός είναι μία από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού οι οποίες φαίνονται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση στη σημερινή εποχή.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 8
Τελική Εκδήλωση 15 Νοεμβρίου 2013, Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 13
Η προοπτική Να αποτελέσει ένα ευέλικτο, προσιτό και πολυδιάστατο χώρο οργάνωσης εκδηλώσεων ικανοποιώντας ανάγκες έκφρασης πολιτιστικού, αθλητικού και κοινωνικού.
Η ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤηΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
Προκήρυξη 3ου κύκλου Προγράμματος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τουριστική Ανάπτυξη και Μελέτη Περίπτωσης Πίστας F1 Kαρακώστας Γιώργος Τσίρος Δημήτρης

Σκοπός της εργασίας Ανάπτυξης του τουρισμού στην Ελλάδα μέσα από την κατασκευή και την λειτουργία αυτοκινητοδρομίου. Παράθεση στοιχείων που θα ισχυροποιούν τις κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις μιας τέτοιας εκδήλωσης μηχανοκίνητου αθλητισμού που θα αποτελέσει ένα τεράστιο βήμα στην διαφοροποίηση του χαρακτήρα του ελληνικού τουρισμού. Επιμήκηνση τουριστικης περιόδου. Μελέτη περιπτώσεων εξωτερικού που μοιάζουν κατασκευαστικά και λειτουργικά με το σχέδιο της Δραπετσώνας που προωθεί η εταιρία Dielpis F1.

Στοιχεία Παγκόσμιου Τουρισμού

Ελλάδα και Ανταγωνιστές

Εποχικότητα Διεθνών Τουριστικών Αφίξεων, 2011

Ενεργητικός Αθλητικός Τουρισμός

Προφίλ Αθλητικού Τουρίστα Καλή οικονομική κατάσταση Ηλικία 18-44 Τάση να είναι «αφοσιωμένοι» τουρίστες 23% κάτοχοι μεταπτυχιακών Υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης Πρόθυμοι να ταξιδέψουν μακριά για να βρουν αυτό που θέλουν 1/3 είχαν ετήσιο οικογενειακό εισόδημα: 70.000 € 1/3 ήταν απόφοιτοι πανεπιστήμιων

Αθλητικός Τουρισμός στην Ελλάδα Το Euroleague Final 4 Athens 2007  Το 2009 Athens CSI2*-W (Equestrian) international  Το WRC Acropolis Rally of Greece (ετήσιο)  Το Athens Grand Prix Tsiklitiria (εντάσσεται στο πλαίσιο του IAAF Grand Prix) Κλασσικός Μαραθώνιος Αθηνών – Μαραθώνα Οι παγκόσμιοι αγώνες Special Olympics 2011

Μηχανοκίνητος Αθλητισμός Grand Prix Formula 1 Αγώνες Μοτοσυκλέτας ( Motogp) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι ( WRC Rally )

Η ιστορία των Grand Prix Formula 1

Αγώνες Μοτοσυκλέτας Motogp

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WRC Rally

Μηχανοκίνητος αθλητισμός Ελλάδα Πρώτη αγωνιστική εκδήλωση αυτοκινήτου οργανώθηκε το 1926 Προπολεμική περίοδος αθλητικές εκδηλώσεις που αφορούν τους ολιγάριθμους τυχερούς της εποχής Πρώτη Μεταπολεμική Περίοδος  ράλι 1880 χιλιομέτρων, Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, στον οποίο συμμετέχουν 10 αυτοκίνητα Σύγχρονη Εποχή  αγωνιστική κίνηση στη χώρα μας αποκτά ίδια σχεδόν γνωρίσματα με τη Διεθνή κίνηση.

Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Κτιριακό συγκρότημα τριών ορόφων 1.350 περίπου τ.μ. για την εξυπηρέτηση των αγωνιζομένων (χώρος pits), των θεατών και της διοίκησης του αυτοκινητοδρομίου   Δημιουργία 9 οργανωμένων χώρων στάθμευσης για εξυπηρέτηση 3.000 περίπου οχημάτων Δευτερεύοντα κτιριακά έργα και μικροκατασκευές. Ανισόπεδη γέφυρα διέλευσης πεζών στο ύψος της εκκίνησης.

Αυτοκινητοδρόμιο στα Μέγαρα Η πρώτη πίστα αυτοκινήτου που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Καλύπτει 200 στρέμματα, έχει μήκος 2,100m και μέσο πλάτος 11m – 12m στη σχάρα εκκίνησης.

Προτεινόμενα Σχέδια Κατασκευής Αγωνιστικής Πίστας Project Δραπετσώνας Project Πίστας στο Ελληνικό Project Πίστας στη Χαλανδρίτσα ( Νομός Αχαΐας )

Τι προβλέπει η μελέτη για Πίστα Formula 1 στη Δραπετσώνα

Λοιπές σταθερές κερκίδες: 15.000 Στοιχεία της πίστας Θεμιστόκλεια πίστα Μήκος πίστας F1: 5.200 μ. Δευτερεύουσα πίστα: 1.730 μ. Γύροι: 59 Φορά: Αριστερόστροφη Στροφές: 23 Αριστερές στροφές: 13 Δεξιές στροφές: 10 Κεντρικές κερκίδες: 35.000 Λοιπές σταθερές κερκίδες: 15.000 Λυόμενες κερκίδες: 61.300 Πλωτές κερκίδες: 5.500 Θέσεις VIP: 2.000

Λειτουργίες πίστας στην Ελλάδα και οφέλη της Λειτουργίες πίστας στην Ελλάδα και οφέλη της Διανυκτερεύσεις τουριστών μηχανοκίνητου αθλητισμού στις Σέρρες 1998 - 2003 Έτος Αριθμός Αγώνων Αριθμός Ατόμων Μ.Ο Παραμονής Συνολικές Διανυκτερεύσεις 1998 8 1655 3 5875 1999 12 2760 8280 2000 18 4140 12240 2001 19 4370 2 8740 2002 3575 7150 2003 4 3412 6824 Συνολικές Διανυκτερεύσεις για τα έτη 1998 - 2003 49289 Ενέργειες – προθέσεις σε λειτουργικό επίπεδο Ανεύρεση και σύναψη συμφωνίας με χορηγό της ημεδαπής και αλλοδαπής. Προσέγγιση φορέων μηχανοκίνητου αθλητισμού των χωρών της Βαλκανικής και προβολής του αυτοκινητοδρομίου στις χώρες αυτές. Διερεύνηση των τρόπων αξιοποίησης της προγραμματισμένης τηλεοπτικής κάλυψης αγώνων από ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό. Διερεύνηση της προοπτικής σύστασης σχολής ασφαλούς οδήγησης με μόνιμη έδρα το αυτοκινητοδρόμιο.

Γιατί η Δραπετσώνα Η απάντηση έρχεται από την ίδια την φύση και όσα αποτελούν βασικά στοιχεία μιας διοργάνωσης αγώνα Formula 1 τεράστια οφέλη στην διοργανώτρια περιοχή σε όλους τους τομείς της οικονομίας Δραπετσώνα, κορεσμένη και πυκνοκατοικημένη περιοχή, θα εξελιχθεί σε στολίδι της δυτικής ακτής της Αττικής κατασκευή μαρίνας, πρόσβαση στην ακτή κάτι το οποίο δεν είναι εφικτό σήμερα βελτίωση της εικόνας του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας δημιουργεία υποδομής για φιλοξενία μεγάλων κρουαζιέρων μετατροπή μιας βιομηχανικής περιοχής σε περιβαλλοντικό πάρκο στην καρδιά της πόλης Καλύτερη συγκοινωνιακή σύνδεση με αεροδρόμιο και κέντρο

Συγκριτική Μελέτη της Περίπτωσης της Σιγκαπούρης Το 2006 πραγματοποιήθηκε το πρώτο νυχτερινό Grand Prix στην ιστορία της F1. Διοργανώνεται στον ήδη υπάρχοντα δρόμο της μαρίνας της πόλης. Προσελκύει περίπου 40.000 επισκέπτες στο νησί ετησίως με μέσο όρο 140.000.000 $ έσοδα από τον τουρισμό.

Συγκριτικά Μεγέθη Στη Σιγκαπούρη επέλεξαν να γίνουν ανταγωνιστικοί ενώ οι ταξιδιώτες γίνονται πολύ πιο απαιτητικοί, με περισσότερες προσδοκίες. Σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία της χώρας τα έσοδα την περίοδο 2011-2012 ανήλθαν σε 22.300.000.000 $

Συγκριτική Μελέτη του Αυστραλιανού Grand Prix Επιλέξαμε την συγκεκριμένη διοργάνωση και από το γεγονός ότι λαμβάνει μέρος το μήνα Μάιο, ο χώρος και ο τόπος διεξαγωγής έχει αρκετά κοινά με αυτά της περίπτωσης της Δραπετσώνας. Η συμβολή του στη δημιουργία θέσεων εργασίας, την κοινωνική συνοχή, τη ζωτική ικανότητα της περιοχής, και τις επενδύσεις έλξης ισχυρών εταιριών «branding». Ο αριθμός των συμμετεχόντων σε μια τέτοια εκδήλωση μπορεί να αποφέρει αποτελέσματα που μπορεί να ξεπεράσουν και τα πιο αισιόδοξα σχέδια.

Εκτιμώμενη Προσέλευση στο Grand Prix του 2011 Συγκριτικά Μεγέθη Εκτιμώμενη Προσέλευση στο Grand Prix του 2011 Ημέρες Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυριακή Σύνολο Προσέλευση 42.190 68.670 76.357 110.970 298.187 ΠΟΣΟΣΟΣΤΑ ΑΠΟ ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΚΤΥΑ ΤΟΥ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΝΟΥ GRAND PRIX F1 Χώρα Δίκτυο Ακροαματικότητα 2011(% αύξησης από το 2009 Ακροαματικότητα 2010 Ακροαματικότητα 2009 Ηνωμένο Βασίλειο BBC1 2,5 εκατ.(47%) 2,0 εκατ. 1,7 εκατ. Γαλλία TF1 2,4 εκατ. (14%) 1,5 εκατ. 2,1 εκατ. Γερμανία RTL 5,2 εκατ. (41%) 3,7 εκατ. Iσπανία LA SEXTA 2,1 εκατ. (31%) 1,8 εκατ. 1,6 εκατ.

Συμπεράσματα Επιλογή Δραπετσώνας γιατί : βρίσκεται αρκετά μακριά από κατοικημένες περιοχές ώστε να αποφεύγεται η ηχορρύπανση σε καθημερινή βάση αλλά και η αναστάτωση της τοπικής κοινωνικής δραστηριότητας από την παρουσία πολλών αθλητικών εκδηλώσεων βρίσκεται σε μια λογική απόσταση από το κοντινότερο νοσοκομείο για έγκαιρη μεταφορά σε περίπτωση ατυχήματος καταλαμβάνει έκταση μη αξιοποιήσιμη για μια πιο αποδοτική - και κοινωνικά αποδεκτή – εκμετάλλευση έχει επαρκείς περιβάλλοντες χώρους για τη στάθμευση των 1000 - 2000 αυτοκινήτων που συνήθως συγκεντρώνονται σε κάθε αγώνα ο χώρος της πίστας μια φυσική διαμόρφωση που να επιτρέπει την απρόσκοπτη ορατότητα, από οποιοδήποτε σημείο, όσο γίνεται μεγαλύτερου μέρους της χάραξης. Η μορφολογία και σύσταση του εδάφους να είναι τέτοιες που να επιτρέπουν τη διαμόρφωση της χάραξης με όσο γίνεται χαμηλότερο κόστος

Το Μήνυμα Με την εκπόνηση αυτής της εργασίας θα θέλαμε να στείλουμε ένα μήνυμα στους αρμόδιους και υπεύθυνους στο χώρο του αθλητισμού γενικότερα, όχι μόνο του μηχανοκίνητου αλλά και του τουρισμού, πως είναι κατάλληλη η ώρα να αξιοποιηθούν όλες οι προτάσεις που τόσο καιρό έχουν ξεχαστεί και δεν έχει γίνει καμιά απολύτως κίνηση για έγκριση.

Τέλος Ευχαριστούμε