Σελ. 75 ασκ. 1 «επιλέγω και πραγματοποιώ» Από: Μάξιμο Νινιό - Πέππα, Καραογλάνη Χρήστο, Μπραϊμάκη Αχιλλέα, Εύα Κολοβού, Αντιγόνη Καρανίκα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού
Advertisements

Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ Της ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ. Μαρία Σωτηράκου Προϊσταμένη Τμήματος Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής.
Αντιγόνη Παπαδοπούλου Ευρωβουλευτής (ΔΗΚΟ, Σ&Δ)
Κανόνες και όρια κατά τη διάρκεια της εφηβείας
Παγκόσμια ημέρα του παιδιού
Ανθρώπινα δικαιώματα.
Ελέυθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας κάθε ατόμου
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Πολίτες και ΜΜΕ: Ποιος κατευθύνει ποιον; Ο ρόλος της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου στην προώθηση της Παιδείας στα Μέσα Αντιγόνη Θεμιστοκλέους Λειτουργός.
Στο σχολείο όπως και στην κοινωνία οφείλουμε να καλλιεργούμε σχέσεις αλληλεγγύης και ανθρωπισμού. Η χρήση σωματικής ή λεκτικής, ψυχολογικής ή άλλης μορφής.
Αναλύοντας τη Δημοκρατία
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΟΜΗΛΑ ΜΕΝΙΟ Α4/Γ
Θρησκευτική ετερότητα και διαπολιτισμική εκπαίδευση
Ευρωπαϊκή Ένωση – E.E. European Union – E. U..
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Από τους μαθητές της Ε΄ τάξης Ζώη Αραδιπιώτη Άρη Αριστέιδου.
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΒ΄. Στόχος Η πρόοδος της κοινωνίας Η ανάπτυξη της προσωπικότητας του κάθε πολίτη.
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ ΙΙ
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Η 4 η από τις 12 Προτροπές Να τηρώ και να θέτω Τάξη Πραγμάτων.
Μορφές πολιτευμάτων Τι θα πει πολίτευμα;
6.1. Δικαιώματα και υποχρεώσεις
ΠΑΙΔΕΙΑ. Προϋποθέσεις σύγχρονης εκπαίδευσης  εκπαιδευτικοί με υψηλή επιστημονική και παιδαγωγική κατάρτιση  σύγχρονο περιεχόμενο σπουδών  κατάλληλη.
Παραδείγματα για τον λόγο που υπάρχουν νόμοι
Δικαιώματα Χριστίνα Πανταζάκου.
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πρόλογος Παρά την ανάπτυξη της επιστήμης, παρά τη διάδοση της γνώσης και τη ορθολογική οργάνωση των λαών. Παρά τις διακηρύξεις.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
5. Οι αξίες της ΕΕ Άρθρο 2 ΣΕΕ. Από τις αρχές στις Αξίες Η ΕΕ βασίζεται στις αξίες του σεβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, της ελευθερίας, της δημοκρατίας,
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Γιατί πρέπει να ενδιαφέρεται και να συμμετέχει ενεργά στις κοινές υποθέσεις ο πολίτης; Κοινές υποθέσεις είναι όλα όσα μας αφορούν ως πολίτες:
ΚΡΑΤΟΣ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΚΡΑΤΟΣ: ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ  Γεωγραφικός χώρος  Ξηρά  Θάλασσα  Αέρας  Πληθυσμός  Κυριαρχία  Εσωτερική  Εξωτερική  Διεθνής.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
Bertrand Russel Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κριτική: Μαθαίνει να κατακρίνει. Αν ένα παιδί ζει μέσα στην έχθρα: Μαθαίνει να καυγαδίζει. Αν ένα παιδί ζει.
ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΟΡΙΣΜΟΣ Πολίτευμα είναι ο τρόπος οργάνωσης και άσκησης της κρατικής εξουσίας.
Γ.ν.π: ενα νοσοκομειο κοντα στον ασθενη
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ
Διασύνδεση Γενεών μέσα από ένα Ωφέλιμο Διαδίκτυο
Οι χώρες της Ε.Ε..
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Η πρακτική της Κοινωνικής Εργασίας
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Παρασκευή Βάγια ΠΕ13 Νομικός 20ο Γυμνάσιο Αθηνών
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Ισότητα Mind Mosaic Από τις μαθήτριες: Καραγιωργάκη Κατερίνα, Κυπραίου Αγγελική, Πολίτη Κατερίνα, Τσαγκαράκη Μαρία.
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ
ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΤΑΞΗ- ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
ΧΑΡΤΗΣ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ (2010/C 83/02)
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19, ΣΕΛΙΔΑ 82, ΕΡΓΑΣΙΑ,
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Το δημοκρατικό πολίτευμα σταθεροποιείται
ΤΟ ΟΥΤΟΠΙΚΟΝ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
Η «ΔΙΑ ΒΙΟΥ» ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ Η «ΔΙΑ ΒΙΟΥ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η καθημερινή μέρα μιας γυναίκας και ενός άντρα
Η προστασία των θεμελιωδών δικαιωμάτων στην ΕΕ
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Να τηρώ και να θέτω Τάξη Πραγμάτων
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
Ένα κήρυγμα του Χριστού στη Ναζαρέτ με ξεχωριστή σημασία
Εργασία στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής 2 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΑΞΗ Γ1 ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ.ΣΤΡΑΤΗΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σελ. 75 ασκ. 1 «επιλέγω και πραγματοποιώ» Από: Μάξιμο Νινιό - Πέππα, Καραογλάνη Χρήστο, Μπραϊμάκη Αχιλλέα, Εύα Κολοβού, Αντιγόνη Καρανίκα

Η αξία του νόμου Οι νόμοι είναι απαραίτητοι στην εύρυθμη λειτουργία μιας κοινωνίας. Με αυτούς απονέμεται δικαιοσύνη και οι άνθρωποι αισθάνονται ασφάλεια. Με την τήρηση των νόμων εξασφαλίζεται η δημοκρατία και ισονομία στους πολίτες.

Παραδείγματα από την καθημερινή μας ζωή Για την καλύτερη λειτουργία της κοινωνίας μας έχουν θεσπιστεί νόμοι που είμαστε υποχρεωμένοι να σεβόμαστε και να ακολουθούμε όπως: 1) Ελευθερία έκφρασης 2) Εξασφάλιση ανθρώπινων δικαιωμάτων 3) Ισότητα δύο φύλων 4) Δωρεάν παιδεία 5) Δωρεάν υγεία

Τέλος