Συνάντηση γνωριμίας με τους γονείς της Α΄ Γυμνασίου, 20 Οκτωβρίου 2014
Γυμνάσιο Μεσαριάς Τηλέφωνο: Φαξ: ιστοσελίδα:
Διδακτικές ώρες Μαθήματα (έναρξη και λήξη διδακτικών ωρών) Διάρκεια διδακτικών ωρών Διάρκεια διαλειμμάτω ν ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥ Η 1η ώρα08: :0045'5' 2η ώρα09: - 09:5045'10' 3η ώρα10: :4545'10' 4η ώρα10: :4045'10' 5η ώρα11: :3545'10' 6η ώρα12: :2540'5 7η ώρα13: :1040'-
Α τρίμηνο: 11 Σεπτεμβρίου – 30 Νοεμβρίου Β τρίμηνο: 1 Δεκεμβρίου – 28 Φεβρουαρίου Γ Τρίμηνο: 1 Μαρτίου – 21 Μα ΐου Τα διαγωνίσματα είναι: προειδοποιημένα – επαναληπτικά ή απροειδοποίητα στο μάθημα της ημέρας. Οι βαθμοί δίνονται περίπου 10 μέρες μετά το τέλος του τριμήνου. Εκδρομές: 5 περίπατοι, 1 ημερήσια και εκπαιδευτική Γ΄
Θεολόγος Φιλόλογοι Μαθηματικοί Φυσικός Βιολόγος Αγγλικών Γαλλικών Γερμανικών Φυσικής Αγωγής Εικαστικών Οικιακής Οικονομίας
καθόλουλίγομέτριαπολύπάρα πολύ Βοήθεια των γονέων στις εργασίες στο σπίτι Φροντιστηριακά μαθήματα μετά το σχολείο Σχέση μαθητή - γονέα Σχέση γονέα - καθηγητή Σεβασμός του μαθητή για τον καθηγητή
Από έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας την περσινή χρονιά
Κοιμάται 9 ώρες Τρώει ένα καλό πρωινό Έχει μια ήσυχη γωνιά για διάβασμα Έχει το πρόγραμμά του στο ψυγείο Φτιάχνει την τσάντα από την προηγούμενη Έχει νερό και κάτι φαγώσιμο μαζί του Το ενθαρρύνουν Συμμετέχουν στη σχολική ζωή του Αφιερώνουν χρόνο για κουβέντα και παιχνίδι μαζί.
Χρησιμοποιούν αυστηρές μεθόδους πειθαρχίας Είναι απορριπτικοί – τιμωρητικοί Επιρρίπτουν συστηματικά την ευθύνη για την αποτυχία στα ίδια τα παιδιά Παραγνωρίζουν – αγνοούν τη δική τους ευθύνη Υποβιβάζουν το έργο των εκπαιδευτικών
Έχουν υψηλές προσδοκίες για το μέλλον των παιδιών Έχουν τακτική επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς Δείχνουν να εμπιστεύονται την κρίση των παιδιών τους Τους παρέχουν ευκαιρίες να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες Ρωτούν αν έγιναν οι εργασίες τους Έχουν ενεργό συμμετοχή τόσο στο σχολείο όσο και στην καθημερινή ζωή του παιδιού Πιστεύουν στη μόρφωση ως αξία και το δείχνουν Διατηρούν ως οικογένεια μεγάλη συνοχή