ΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ Χ Αυτό είναι το όνομα της ομάδας μας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΑ ΕΓΚΗΜΑΤΑ Παρουσίαση από : Πούλου Τίνα Θωμαΐδα Χατζηθωμά.
Advertisements

ΔΥΝΑΜΗ- ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ
ΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΔΥΟ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ Η διανυσματική αναπαράσταση.
O ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
Συνισταμένη δυνάμεων όχι ίδιας διεύθυνσης
Φυσική Β’ Λυκείου Κατεύθυνσης
Εκπαιδευτική Ρομποτική
Βάρος και βαρυτική δύναμη
Καλή και δημιουργική χρονιά.
Δύναμη: αλληλεπίδραση μεταξύ δύο σωμάτων ή μεταξύ ενός σώματος και του περιβάλλοντός του (πεδίο δυνάμεων). Δυνάμεις επαφής Τριβή Τάσεις Βάρος Μέτρο και.
(νόμος δράσης-αντίδρασης)
Ανάλυση Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου:
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
3.2 ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Γ΄ κατεύθυνση Προβληματισμοί για τους ορισμούς, θεωρήματα, παραδείγματα και τις ασκήσεις του 3ου κεφαλαίου
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
3.7 ΔΥΝΑΜΗ & ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ
2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Ποιος σκότωσε τον κύριο Χ;
Ποια είναι η αιτία που προκαλεί τη μεταβολή της ταχύτητας των σωμάτων;
Όνομα: G3MU05 όνομα καθηγητή: C.V. τμήμα: Γ3 έτος:2014.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ο Μάθημα:Μαθηματικά Καθηγητής:CV Τμήμα:Γ’3 Έτος:2014.
Τεστ κινηματικής 11 Οκτωβρίου
Φυσική Β’ Λυκείου Κατεύθυνσης
Ελένη Γ. Παλούμπα Χημικός, Ε.Κ.Φ.Ε. Λακωνίας ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ.
Στροφορμή.
Ευθύγραμμη Ομαλή Κίνηση
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΟΙ ΕΥΦΥΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ.
2.3 ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
ΤΟ ΡΟΜΑΝΤΖΟ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Θέμα του Project : <<Ποιος σκότωσε τον κύριο Χ>>
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΡΑΜΜΙΚΩΝ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ Καθηγητής : CV Τμήμα : Γ ‘ 5
Sir Isaac Newton 4 Ιανουαρίου 1643 – 31 Μαρτίου 1727.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ :G5TA15-16 ΜΑΘΗΜΑ : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: CV ΕΤΟΣ :
Ειδικά Μαθηματικά Ενότητα 1: Εισαγωγικές Έννοιες-Ορισμοί Βασίλειος Λουκόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φυσικής.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός gspot.com 1 Καλώς ήρθατε. Καλή και δημιουργική χρονιά.
Προαπαιτούμενες γνώσεις από τη Φυσική της Α και Β Λυκείου Φυσική Γ’ Λυκείου Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών 1 ο ΓΕΛ Ρεθύμνου © Ν. Καλογεράκης.
Ο αριθμοσ φ Χριστίνα Λιακοπούλου Γιώργος Μαυροματίδης
Φυσική Mάλγαρης Σωτήρης Η Βαρύτητα
Φυσική: Η Βαρύτητα Πατσαμάνη Αναστασία
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Φυσική Γκόγκας Αθανάσιος Η Βαρύτητα
Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ (ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ)
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο
Ισαακ νευτωνασ ΜΗΧΑΝΙΚΗ - ΟΠΤΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ Μεταβαλλόμενη λέμε μια κίνηση κατά τη διάρκεια της οποίας η ταχύτητα (ως διάνυσμα) δε μένει σταθερή.
Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΛΑΒΑΣΙΔΟΥ ΑΘΗΝΑ
Φυσική Παυλάτος Γιώργος Η Βαρύτητα
Επανάληψη στις δυνάμεις
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΡΓΟ - ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ.
Η έννοια της ΔΥΝΑΜΗΣ Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί:
Δυναμική (του υλικού σημείου) σε μία διάσταση.
Ο χριστοσ – ο μοναδικοσ διδασκαλοσ
Η ΕΞΙΣΩΣΗ.
ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η μελέτη των μεταβολών της δυναμικής και κινητικής ενέργειας σώματος κατά την ελεύθερη πτώση του με βάση τη χρονοφωτογραφία. Ο έλεγχος.
Έννοιες από τη Διδακτική Βασίλης Δαγδιλέλης. 2 Διδακτική Διδακτική. Είναι ένα πεδίο ερευνών (όχι ακόμη μια Επιστήμη) που παράγουν ένα σύνολο από προτάσεις.
Λέσχη Ανάγνωσης Μαθηματικής Λογοτεχνίας
«Μαθηματικά στην καθημερινότητα»
PHILOSOPHIAE NATURALIS PRINCIPIA MATHEMATICA
3ο Κεφάλαιο - Δυνάμεις Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί να προκαλέσει μεταβολή στην κινητική κατάσταση ενός σώματος ή την παραμόρφωση του. Είναι διανυσματικό.
(Νόμος δράσης-αντίδρασης)
(Θεμελιώδης νόμος της Μηχανικής)
Δύναμη και αλληλεπίδραση
Eυθύγραμμη ομαλά μεταβαλλόμενη κίνηση
ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
(Νόμος δράσης-αντίδρασης)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ Χ Αυτό είναι το όνομα της ομάδας μας. Στα πλαίσια αυτού του μαθήματος γίνεται η ανάγνωση ενός κόμικ, το οποίο ονομάζεται ’’ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ Χ’’

Καλαμαρινού Αναστασία Από τους μαθητές: Γερακούδη Κυριαζή Ζαπρούδη Μάρθα Ζερβό Κωνσταντίνο Καλαμαρινού Αναστασία Υπεύθυνοι καθηγητές: Αγκαθίδου Σταυρούλα Τοπάλη Ευαγγελία

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΙΓΡΙΤΑΣ Σχ. Έτος 2012-2013

Η ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Βρισκόμαστε στο Παρίσι γύρω στα 1900. Πρόκειται να γίνει ένα συνέδριο σε ένα ξενοδοχείο μέσα στην πόλη, στο οποίο φιλοξενούνται μαθηματικοί από όλο τον κόσμο. Ένας από αυτούς ο κύριος Χ δολοφονείται . Με αφορμή αυτό το γεγονός κλήθηκαν επιθεωρητές και αστυνομικοί , για να βρουν ποιος διέπραξε το φόνο. Όλοι οι φημισμένοι μαθηματικοί θεωρούνται ύποπτοι.

Σύμφωνα με υπολογισμούς, Με βάση ένα συγκεκριμένο κριτήριο μπορούμε να συμπεράνουμε αν κάποιος είναι ύποπτος ή όχι. Σύμφωνα με υπολογισμούς, ένα μέτρο αντιστοιχεί σε ένα δευτερόλεπτο. Επομένως αν το αποτέλεσμα από τους υπολογισμούς αυτούς είναι μικρότερο από είκοσι μέτρα ο ύποπτος θα φανερωθεί , αν είναι μεγαλύτερη από είκοσι μέτρα είναι αθώος διότι μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα αν βρισκόταν κοντά στο σημείο όπου έγινε ο φόνος .

Ο κ. Κωνσταντίνος Καραθεωδορή αθωώθηκε χάρη στο Πρώτος ύποπτος στη λίστα είναι ο κ. Ρενέ Nτεκάρτ ο οποίος σύμφωνα με το θεώρημα του Θαλή αποδείχτηκε αθώος . Ο κ. Κωνσταντίνος Καραθεωδορή αθωώθηκε χάρη στο πυθαγόρειο θεώρημα .

Στη συνέχεια είναι ο κ. Πιέρ ντε Φερμά ο οποίος δεν είναι ο δολοφόνος του κ. Χ. Υπήρχε ένα ενδεχόμενο να τον σκότωσε ο κ. Ισαάκ Νεύτων αλλά μετά από υπολογισμούς βρήκαμε ότι είναι αθώος.

Το ίδιο συνέβη και με τον κ. Μπλεζ Πασκάλ και με τον κ Το ίδιο συνέβη και με τον κ. Μπλεζ Πασκάλ και με τον κ. Λέοναρντ Όιλερ που διαγράφηκαν από τη λίστα χάρη στην τριγωνομετρία και την εφαρμογή της διαίρεσης τον πολυωνύμων αντίστοιχα.

Η κατάθεση της Αστυνομικής διεύθυνσης έδειξε ότι ο Καρλ Φρίντριχ είναι αθώος με την επίλυση ενός συστήματος. Tο ίδιο και ο Μπερνάντ. Βρίσκοντας το ελάχιστο της συνάρτησης η κατάθεση επιβεβαίωσε με τη βοήθεια του αριθμού τελειότητας Φ πως δεν τον σκότωσε αυτός.

Μαθαίνοντας από τον Κούρτ για τη μη πληρότητα των μαθηματικών Έχουμε αρκετές αμφιβολίες σχετικά με τα δεδομένα του κ. Εβαρίστ διότι η επίλυση της εξίσωσης ήταν αόριστη. Ο κ.Χ πίστευε πως όλα τα προβλήματα λύνονται με τα μαθηματικά. Αυτά έδιναν νόημα στη ζωή του και έβρισκε τη λογική σε αυτά. Μαθαίνοντας από τον Κούρτ για τη μη πληρότητα των μαθηματικών ένιωσε προδομένος και δεν άντεξε η καρδιά του.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ << Αν θέλετε να μπέιτε στον κόπο να μου εξηγήσετε ακόμα και τους κανονικούς μετσχηματισμούς θα βρείτε έναν ευγνώμονα και ευσυνείδητο ακροατή. Αν όμως λύσετε και το πρόβλημα των κλειστών γραμμών του χρόνου, θα σταθώ μπροστά σας με σταυρωμένα χέρια.Πίσω από αυτό υπάρχει κρυμμένο κάτι που είναι αντάξιο του ιδρώτα των καλυτέρων>>- Επιστολή του ΑΪΝΣΤΑΙΝ προς τον Καραθεοδωρή.

ΡΕΝΕ ΝΤΕΚΑΡΤ << Σκέπτομαι, άρα ΖΩ>> << Η ανάγνωση των καλών βιβλίων είναι σαν τη συνομιλία με τους τελειότερους ανθρώπους του παρελθόντος>> Στην προσπάθεια της έρευνας για την αλήθεια είναι ανάγκη ν’αμφιβάλουμε για το καθετί,όσο μπορούμε περισσότερο>>.

Πιέρ ντε Φερμά

Ισαάκ Νεύτων Νόμος Ι Κάθε σώμα διατηρείται στην κατάσταση της ακινησίας ή της ευθύγραμμης ομοιόμορφης κίνησής του, εκτός εάν εξαναγκαστεί σε μεταβολή αυτής της κατάστασης από δυνάμεις ασκούμενες σε αυτό ΝΟΜΟΣ ΙΙ Η μεταβολή στην κίνηση είναι ανάλογη προς την ασκούμενη κινητήρια δύναμη, και συντελείται στην κατεύθυνση της ευθείας γραμμής στην οποία ασκείται η δύναμη ΝΟΜΟΣ ΙΙΙ Σε κάθε δράση αντιστοιχεί πάντοτε μία αντιτιθέμενη ίση αντίδραση ή οι αμοιβαίες δράσεις δύο σωμάτων ανάμεσα στο ένα και το άλλο είναι πάντοτε ίσες και κατευθύνονται αντίθετα

Μπλεζ Πασκάλ O άνθρωπος δεν είναι τίποτα άλλο από ένα καλάμι το πιο αδύναμο πράγμα στη φύση αλλά ένα σκεπτόμενο καλάμι.

Λέοναρντ Όιλερ <<Κύριε, (α+β)/ν=χ, άρα ο θεός υπάρχει.Απαντήστε!

Λεονάρντο ντα Βίντσι Ο τάφος του συλήθηκε την περίοδο των θρησκευτικών πολέμων αλλά έχει διατηρηθεί η επιγραφή της εκκλησίας, η οποία αναφέρει: «Στην αυλή αυτής της εκκλησίας ετάφη ο Λεονάρντο ντα Βίντσι, ευγενής από το Μιλάνο, μηχανικός και αρχιτέκτονας του βασιλιά, ειδήμων της μηχανικής και κατά το παρελθόν επίσημος ζωγράφος του δούκα του Μιλάνου».

Καρλ Φρίντριχ Γκάους Ο Γκάους ανακάλυψε επίσης ότι κάθε φυσικός αριθμός μπορεί να εκφρασθεί ως το άθροισμα ενός, δύο ή τριών τριγωνικών αριθμών (στις 10 Ιουλίου) και τότε έγραψε στο ημερολόγιό του την περίφημη από τον Αρχιμήδη λέξη «εύρηκα!» και «num =Δ+Δ+Δ ».

Κατά τον D. Struik «με τον Ρίμαν φτάνουμε στον άνθρωπο που επηρέασε περισσότερο από κάθε άλλον την πορεία των σύγχρονων Μαθηματικών». Μπέρναρντ Ρίμαν

Ο ιστορικός Πλούταρχος αναφέρει ότι ο Φειδίας είχε τόση εξουσία ώστε "πάντα ην σχεδόν επ' αυτώ, πάντων επίσκοπος ην και πάσιν επεστάτει τοις τεχνίταις δια φιλίαν Περικλέους" Φειδίας

Εβαρίστ Γκαλουά Είναι χαρακτηριστική η διαπίστωση του καθηγητή του Μ. Vernier : << Τον έχει καταλάβει ένα απέραντο πάθος για τα μαθηματικά.Νομίζω θα ήταν καλύτερο, αν συμφωνούν οι γονείς του, να σπουδάσει μόνο αυτή την επιστήμη:ως σπουδαστής στην τάξη ρητορικής σπαταλά τον χρόνο του, ενοχλεί τους καθηγητές και επισύρει την ορή και την τιμωρία>>

ΚΑΘ’ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΜΕ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΤΕ ΗΤΑΝ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ. Σ’ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ