Ενέργεια. Περιεχόμενα - Διαδικασία Το επιστημονικό αντικείμενο Οι δυσκολίες των μαθητών (misc….) Οι διδακτικοί στόχοι Οι δραστηριότητες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μορφές Ενέργειας.
Advertisements

Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Κεφάλαιο: 1.2 (Φυσική Γ.Π Α’ ΕΠΑΛ)
Καλή και δημιουργική χρονιά.
Μηχανική Ενέργεια Τι είναι η Ενέργεια Κινητική Ενέργεια
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
Κεφάλαιο 7 Δυναμική Ενέργεια και Διατήρηση Μηχανικής Ενέργειας.
Eπιμέλεια: Μανδηλιώτης Σωτήρης
Copyright © 2009 Pearson Education, Inc. Κεφάλαιο 7 Έργο και Ενέργεια.
3.1 ΘΕΡΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΚΡΟΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ο νόμος ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
Καινοτομίες στην εργαστηριακή διδασκαλία των φυσικών επιστημών Δημήτρης Κολιόπουλος, ΤΕΕΑΠΗ Παν/μιου Πατρών.
ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΟΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΕΡΓΟ Work ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
4.2 Βασικές κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων με τη χρήση τους Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το εξειδικευμένο.
12/1/20151 Κων/νος Στεφανίδης. Οργάνωση της Γνώσης Τι είναι Διδασκαλία Αξιολόγηση Σημειώσεις Συγγραφή ….. Γνώση, Μεταγνώση 12/1/20152Κων/νος Στεφανίδης.
Ποια είναι η αιτία που προκαλεί τη μεταβολή της ταχύτητας των σωμάτων;
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Θερμοκρασία και Θερμότητα
Διατήρηση της Ενέργειας
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ Όλες οι συσκευές που χρησιμοποιούμαι καθημερινά, από τις πιο μικρές ως τις πιο μεγάλες χρειάζονται ενέργεια, για να λειτουργήσουν .Χωρίς ενέργεια.
6.4 ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ, ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ & ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ
6.2 ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ: ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
INTERACTIVE PHYSICS Χρήση για την υποστήριξη «δύσκολων σημείων» της Φυσικής του Λυκείου Καλφαγιάννης Θανάσης.
 Τι είναι;  Γιατί η γνώση είναι καλύτερα να είναι οργανωμένη;  Ποια η οργάνωση στο μαθητή, στον εκπαιδευτικό, στα βιβλία;
Μαθημα τεχνολογιασ εργασια αξιολογησησ β’ τριμηνου θεμα: ενεργεια
Σχεδιασμός Μαθήματος ΑΔΜΕ Στόχοι – Δραστηριότητες - Αξιολόγηση.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 6) Ηλ. Μαυροματίδης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Χρήστος Γ. Αμοργιανιώτης
5.4 ΜΟΡΦΕΣ & ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 5.5 ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Ηλεκτρική Δυναμική Ενέργεια Δυναμικό – Διαφορά Δυναμικού.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός gspot.com 1 Καλώς ήρθατε. Καλή και δημιουργική χρονιά.
Προαπαιτούμενες γνώσεις από τη Φυσική της Α και Β Λυκείου Φυσική Γ’ Λυκείου Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών 1 ο ΓΕΛ Ρεθύμνου © Ν. Καλογεράκης.
ΕΝ ΕΡΓΟ Δηλαδή κάποιος έχει μέσα του την ικανότητα να παράγει έργο
ΑΡΧΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Εκπαιδευτικη τεχνολογια-πολυμεσα
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
Διδακτικές Προτάσεις στη βιολογία
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Mορφές Ενέργειας Στ΄ ΙΓ΄ Δημοτικό Πάφου.
Όταν δύο μπάλες μπιλιάρδου συγκρούονται , έρχονται σε επαφή , δέχονται μεγάλες δυνάμεις (δράση – αντίδραση ) σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και οι ταχύτητές.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΕΥΚΟΥ ΦΩΤΟΣ -ΧΡΩΜΑΤΑ
Το φαινόμενο ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ.
Δυναμική (του υλικού σημείου) σε μία διάσταση.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Επαναληπτικές ερωτήσεις στην ενέργεια
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Ταλάντωση ελατηρίου Εργαστηριακή Άσκηση 8 Γ′ Γυμνασίου
Μορφές ενέργειας Ηλίας Μπουναρτζής.
1. Ορμή– Γενίκευση νόμου Newton
ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Πειράματα Φυσικής για το Λύκειο Σχολ. έτος
ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Ταλαντώσεις Όλες οι ερωτήσεις και οι ασκήσεις του βιβλίου.
Ενέργεια Η ενέργεια είναι ένα φυσικό μέγεθος που το αντιλαμβανόμαστε κυρίως από τα αποτελέσματά της, που είναι γνωστά σαν έργο. Έχει πολλά «πρόσωπα».
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Μορφές ενέργειας Ενότητα 1η.
Έργο δύναμης (W) Στην εικόνα ο αθλητής ανυψώνει την μπάρα ασκώντας σ' αυτή δύναμη (F) F Όσο η μπάρα ανεβαίνει, λέμε ότι η δύναμη F παράγει έργο. Όταν ο.
ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενέργεια

Περιεχόμενα - Διαδικασία Το επιστημονικό αντικείμενο Οι δυσκολίες των μαθητών (misc….) Οι διδακτικοί στόχοι Οι δραστηριότητες

Το επιστημονικό αντικείμενο Έννοιες – Έργο – Ενέργεια ( Κινητική, Δυναμική, Μηχανική, θερμική ενέργεια, θερμότητα ) Νόμοι, Αρχές – Σχέση έργου ( συντηρητικής και μη δύναμης ) και ενέργειας – Μεταβολή κινητικής ενέργειας – Διατήρηση Μηχανικής Ενέργειας Επίλυση Προβλημάτων

Οι δυσκολίες των μαθητών (misc….) και των βιβλίων Α. Οι μαθητές και τα βιβλία χρησιμοποιούν τις εκφράσεις : Η ενέργεια χάνεται, καταναλίσκεται, παράγεται, απώλειες, εκλύεται, απελευθερώνεται, απαιτείται, ελαττώνεται, αυξάνεται, παρέχεται, απορροφάται Το έργο του σώματος Η χημική ενέργεια ( υποατομικά σωματίδια ) Β. Οι μαθητές εμφανίζουν Αδυναμία να περιγράψουν φαινόμενα με τις έννοιες έργο, ενέργεια, θερμότητα Αδυναμία να εφαρμόσουν αρχές νόμους στην επίλυση προβλημάτων

Οι διδακτικοί στόχοι Να υιοθετήσουν « σωστές εκφράσεις » Η ενέργεια – Σώματος, συστήματος σωμάτων – Διατηρείται, μετατρέπεται, μεταφέρεται, αποθηκεύεται, …. Το έργο – της δύναμης – Της συντηρητικής δύναμης ( βάρος, ελατήριο,..) μετατρέπει την δυναμική σε κινητική – Της μη συντηρητικής μεταφέρει, μετατρέπει ενέργεια

Οι διδακτικοί στόχοι Επίλυση προβλημάτων Να εφαρμόζουν τη μεθοδολογία, για κάθε νόμο, αρχή, Να αναφέρουν κατηγορίες προβλημάτων ◦ Κεκλιμένο - οριζόντιο επίπεδο ◦ Κατακόρυφη κίνηση ◦ Εκκρεμές ◦ Γραφικές παραστάσεις Να αυτοαξιολογούνται με βάση φύλλο αυτοαξιολόγησης

Μορφή Δραστηριοτήτων Εποπτεία + Ερώτημα ( οδηγία ) ◦ Ανοικτού τύπου : Να περιγράψετε το φαινόμενο με όρους …. ◦ Συμπλήρωση κειμένου : Το έργο …… προσφέρεται στο ….. και η ενέργεια του κιβωτίου ( δίδονται οι λέξεις ;) ◦ Σ - Λ ή σχολιασμού  Η ενέργεια της δύναμης  Το έργο του σώματος  Η δύναμη του σώματος  Το έργο της δύναμης

Οι δραστηριότητες Οι μαθητές Περιγράφουν φαινόμενα

Να περιγράψετε το φαινόμενο, χρησιμοποιώντας τις έννοιες : Κινητική, δυναμική ενέργεια σώματος, έργο δύναμης, θερμική ενέργεια σώματος, θερμότητα που μεταφέρεται στο περιβάλλον Να αναπαραστήσετε το φαινόμενο χρησιμοποιώντας σχήματα ….. Να περιγράψετε το φαινόμενο …. ( προτάσεις με κενά )

Οι δραστηριότητες Οι μαθητές Σχεδιάζουν

Επίλυση προβλημάτων Μεθοδολογίες - Διαδικασίες Μεταβολή κινητικής ενέργειας Μεταβολή κινητικής ενέργειας Διατήρηση Μηχανικής Ενέργειας Διατήρηση Μηχανικής Ενέργειας Νόμος Νεύτωνα Νόμος Νεύτωνα Κανόνας Kirchhoff Κανόνας Kirchhoff Στοιχειομετρικοί υπολογισμοί Διαλύματα Νόμοι Mendel

Επίλυση προβλημάτων Διδασκαλία διαδικασιών Μοντελοποίηση ( Άσκηση Α ) Καθοδήγηση ( Άσκηση Β ) Λιγότερη καθοδήγηση ( Άσκηση Γ ) Ανεξάρτητη μάθηση ( Άσκηση Δ )

Νέες Τεχνολογίες Εμπλουτισμένο βιβλίο φυσικής Β Γυμνασίου Εμπλουτισμένο βιβλίο φυσικής Β Γυμνασίου Colorado phet Φυσική και φωτογραφία Φυσική και φωτογραφία

Νέες Τεχνολογίες

Δημιουργία Blog Δραστηριότητες για την έννοια « ενέργεια και τη διατήρηση της » Μεθοδολογία επίλυση προβλημάτων Τεστ Ιουνίου Στεφανίδης Επίλυση προβλημάτων Στεφανίδης Επίλυση προβλημάτων