ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΖΟΡΜΠΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
ΕΡΓΑΣΙΑ 1η Θέμα: «Απόδειξη άλλων τύπων για τα κανονικά πολύγωνα»
•Ο Νίκος Καζαντζάκης 18 Φεβρουαρίου Οκτωβρίου 1957 ήταν Έλληνας μυθιστοριογράφος, ποιητής και θεατρικός συγγραφέας, γνωστός για τη στοχαστική.
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Βιωματικό εργαστήριο στο μάθημα Αρχές Φιλοσοφίας
10 Δημοτικό σχολείο Κατερίνης Τμήμα Δ’1 ΓΙΩΡΓΟΣ,ΝΙΚΟΣ,ΞΑΝΘΗ,ΝΙΚΟΣ.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2007 Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΜΕ
Μουσικό Σχολείο Αγρινίου Αγρίνιο,14 Ιουνίου 2013,ώρα 11π.μ. Αγρίνιο,14 Ιουνίου 2013,ώρα 11π.μ. Αίθουσα Eκδηλώσεων Μουσικού Σχολεί ου Μιχάλης Γκανάς Γεννήθηκε.
Αναστασιάδης Αντώνιος 1 Ερευνητική Εργασία 1η 1η 1η 1η Ομάδα ΝΤΟΥΣΝΙΚΟΥ Μανώλης ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ Γιάννης ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ Παναγιώτης ΜΙΚΡΟΠΟΥΛΟΣ Μιχάλης ΠΕΤΣΙΑΝΗΣ.
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΓΛΩΣΣΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΣΑΡΡΑ ΝΙΚΟ
Οικολογία και Οικονομία στην καθημερινότητά μας , Α’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2.
Μάθημα 14ο «Ισοδύναμα κλάσματα» Δάσκαλος: Γιάννης Στυλιανού
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Μίλα για το πρόβλημα και γίνε εσύ η λύση
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
Τα Ιστορικοφιλολογικά Δεδομένα Ως Ερμηνευτικά Εργαλεία Φρυδάκη Ευαγγελία.
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
Μια φορά κι έναν καιρό, σε ένα συννεφιασμένο ανοιξιάτικο δειλινό, το φεγγάρι μας ξεκίνησε για τη γνωστή του διαδρομή.
Μέθοδοι διδασκαλίας των Μαθηματικών
α) Πεντηκοστή : η αποστολή του Παράκλητου
ENOTHTA ΠΡΩΤΗ: H IΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ENOTHTA ΠΡΩΤΗ: H IΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Τα έθιμα του Πάσχα Εμμέλεια και Άννα.
Γλώσσα & Φύλο Μύθος ή πραγματικότητα ; Επιμέλεια : Νάσος Σπετσιέρης.
Εθνικότητα Χρώμα δέρματος Θρήσκευμα Φύλλο(αγόρι ή κορίτσι) Εξωτερικά χαρακτηριστικά (βάρος, ύψος) Χαρακτηριστικά εμφάνισης(ακριβό ντύσιμο με επώνυμα.
ΑΛΚΗΣ ΖΕΗ Το καπλάνι της βιτρίνας
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
 Το απόσπασμα του Ερωτόκριτου περιγράφει την συναισθηματική κατάσταση του ίδιου, δηλώνει τον έρωτα του και παρομοιάζει την επιθυμία του για έρωτα όπως.
Project στο μάθημα των Γερμανικών Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Στεφανία Κοσμίδου.
Ε στιάζοντας την προσοχή σε ό,τι δεν αποτελεί πρόβλημα ( Μαριάννα Αργυροπούλου Έλενα Παππά.
ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕΛΤΑ ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΘΥΜΗΣΕΙΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ.  Συγγραφικό έργο Συγγραφικό έργο  Συνοπτική εργογραφία Συνοπτική εργογραφία  Απήχηση του έργου του στο εξωτερικό Απήχηση του έργου.
Πρότυπα Εκπαιδευτήρια Θεσσαλονίκης. Comic  Τα κόμικς (comics) είναι μια μορφή οπτικής τέχνης που αποτελείται από διαδοχικές εικόνες που συνήθως συνδυάζονται.
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Μουσική παράσταση μνήμης για τον αγώνα του Οκτώβρη του 1940 ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΑΣ 27 Οκτώβρη 2016 Υπεύθυνος εκπαιδευτικός : Γιαννούτσος Παναγιώτης Επιμέλεια.
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
Θρησκευτικά Νίκη Κωνσταντινίδη
χωρίς δίκτυο ? δύσκολη ανταλλαγή αρχείων
Στέφανος Σκαρπέλλος (Φιλόλογος) Σωτηρία Διαμαντοπούλου (Φιλόλογος)
Σενάριο (Παρένθεση) - Τελεία.
Προγραμματισμός & Διδασκαλία
ΕΔΕΣΣΑ Η πόλη ιδρύθηκε το 813 μ.Χ. από τον Ηρακλείδη Κάρανο με το όνομα Έδεσσα που σημαίνει “Πύργος μέσα στο νερό”. Όταν αργότερα βρέθηκε κάτω από σλαβική.
Ευσταθία Μπολιεράκη ε
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
ΝΙκοΣ ΚαζαντζΑκηΣ 18/02/ /10/1957
ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ Βενιέρη Αθηνά Μπουζέλου Σταυρούλα
Τα παιχνίδια του φωτός (2)
πεντηκοστή το ξεκίνημα της εκκλησίας
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Εργασίες των μαθητών της Ε2 για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας
Βίος και πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Επικοινωνία και Διαδίκτυο Κεφάλαιο 11-Εισαγωγή στην HTML
Νεότερη ποίηση Από την εισαγωγή του σχολικού βιβλίου Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, β’ τεύχος (σελ )
Νίκος Καζαντζάκης Μακρυκώστα Μαριάννα.
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΖΟΡΜΠΑ 5η Ομάδα Ποια κοινά χαρακτηριστικά εντοπίζετε σε σχέση με το κείμενο του σχολικού βιβλίου; Στα δυο αποσπάσματα του Νίκου Καζαντζάκη που μελετήσαμε υπάρχουν κοινά χαρακτηριστικά, όπως η κοινή γλώσσα και ο συνεχής μονόλογος του Αλέξη Ζορμπά. Επίσης, υπάρχουν πολλοί προβληματισμοί, οι οποίοι διαφέρουν μεταξύ τους και είναι υπαρξιακοί.

ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΖΟΡΜΠΑ Ποιες «ανησυχίες» διατυπώνει ο Ζορμπάς στο παράλληλο κείμενο; Διαπιστώνετε ανάλογο πνεύμα και στο αποσπάσιμα του σχολικού βιβλίου; Οι ανησυχίες όπου περνάει ο Αλέξης Ζορμπάς στο παράλληλο κείμενο είναι αρχικά υπαρξιακοί, ενώ στο κανονικό κείμενο σχετίζονται με το σαντούρι. Στο παράλληλο αναρωτιέται ποιος έχει δημιουργήσει τον κόσμο και γιατί υπάρχουν οι άνθρωποι, κοιτάζοντας τους αστερισμούς και τον ουρανό. Επιπλέον, υπάρχει ανάλογο πνεύμα με το απόσπασμα του σχολικού βιβλίου λέγοντας όμως ένα διαφορετικό πρόβλημα: την αμφισβήτηση από τους γονείς του για το αγαπημένο του σαντούρι.

ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΖΟΡΜΠΑ Ποιες «ανησυχίες» διατυπώνει ο Ζορμπάς στο παράλληλο κείμενο; Διαπιστώνετε ανάλογο πνεύμα και στο αποσπάσιμα του σχολικού βιβλίου; Οι ανησυχίες όπου περνάει ο Αλέξης Ζορμπάς στο παράλληλο κείμενο είναι αρχικά υπαρξιακοί, ενώ στο κανονικό κείμενο σχετίζονται με το σαντούρι. Στο παράλληλο αναρωτιέται ποιος έχει δημιουργήσει τον κόσμο και γιατί υπάρχουν οι άνθρωποι, κοιτάζοντας τους αστερισμούς και τον ουρανό. Επιπλέον, υπάρχει ανάλογο πνεύμα με το απόσπασμα του σχολικού βιβλίου λέγοντας όμως ένα διαφορετικό πρόβλημα: την αμφισβήτηση από τους γονείς του για το αγαπημένο του σαντούρι.

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΛΕΞΗ ΖΟΡΜΠΑ ΑΛΕΞΗΣ ΖΟΡΜΠΑΣ

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΤΖΑΚΗΣ

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΕΦΑΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΡΑΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΡΑΓΚΙΑΔΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΡΥΣΑΦΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ