ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΑΕΡΟΦΟΡΩΝ ΟΔΩΝ σε βρέφη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩN
Advertisements

Ιορδάνης Γ. Αμπατζίδης ΕΚΑΒ Πάτρας
Σεμινάριο Ανανηπτών ΚΑΡΠΑ
Κινησιολογικές Μελέτες
Βασική Υποστήριξη της Ζωής και Αυτόματη Εξωτερική Απινίδωση
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. AF Studies ΚΑΡΔΙΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ ΖΗΚΟΣ ΚΕΝΤΡΟΣ ΘΑΝΑΣΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Πρώτες Βοήθειες γύρω από το νερό
Μυοσκελετικά προβλήματα
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΠΝΙΓΜΟΣ & ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
7.1 Διάνοιξη Αεροφόρων Οδών (πνιγμονή σε βρέφη και παιδιά)
Πρώτες βοήθειες σε Απόφραξη αεροφόρων οδών
Σε ΠΑΙΔΙΑ.
Επιληψία Αργυρίου Κατερίνα, Φαρμακοποιός.
ΕΠΙΛΗΠΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ – ΘΕΣΗ ΑΝΑΝΗΨΗΣ
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ.
Ανατομία οσφυϊκής μοίρας-προβλήματα υγείας και αντιμετώπιση τους
Δειγματική διδασκαλία
Στηθείτε μπροστά από ένα καθρέπτη με τα χέρια στη μέση χαλαρά, χωρίς να τα σφίγγετε στον κορμό σας.
ΟΣΦΥΑΛΓΙΑ-ΙΣΧΙΑΛΓΙΑ ΜΙΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.
Παιχνίδια με Μπαλόνια Ευα ιωαννιδου.
ΣΩΜΑΤΟΜΕΤΡΙΑ Χατζηιερεμία Μαρία Κλωστοϋφαντουργός Τμήμα Α’
ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ
Διαδικασία Αναζωογόνησης για Ενήλικες-Παιδιά-Βρέφη
Ένα τυχαίο μη ειδικευμένο άτομο έχει την πιθανότητα να κάνει καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση (ΚΑΑ) περισσότερες από 6 φορές στη ζωή του και υπάρχει πιθανότητα.
Σεμινάριο Βασικής Υποστήριξης της Ζωής & Αυτόματης Εξωτερικής Απινίδωσης.
ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ Γ’ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΡΜΙΚΕΣ ΚΑΚΩΣΕΙΣ.
Παιδικά ατυχήματα Η κατάλληλη διαμόρφωση του χώρου, που βρίσκεται το παιδί, συμβάλλει στην πρόληψη ατυχημάτων.
Θέμα Εργασίας: Ένας Χορευτής 14/01/2003 Βίκυ Σταμάτη.
Καρδιοαναπνευτική αναζωογόνηση (KAA-ΚΑΡΠΑ)
Καρδιοαναπνευτική αναζωογόνηση (KAA-ΚΑΡΠΑ)
ΟΙΣΟΦΑΓΙΤΙΔΑ – ΑΠΟΦΡΑΞΗ ΟΙΣΟΦΑΓΟΥ
ΤΟ ΕΡΕΙΣΤΙΚΟ ΣYΣΤΗΜΑ (ΣΚΕΛΕΤΟΣ) ΤΟY ΑΝΘΡΩΠΟY.
Μπάνιο.
Μάλαξη Λεμφικού Συστήματος
Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση και χρήση Αυτόματου
Μάθημα 5ο – 20/11/2015 Α’ βοήθειες σε Πνιγμό - Λιποθυμία
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT Με το θέμα ασχολήθηκαν : Oι μαθητές και μαθήτριες της Β Λυκείου Οι επιβλέπουσες καθηγήτριες : Νίκα Ευσταθία,Σολωμού Βασιλική.
Σεμινάριο εκπαιδευτικών Φ.Α Ροδόπης επιτραπέζιας αντισφαίρισης Μαυρίδης Γεώργιος Χατζόπουλος Γεώργιος Κομοτηνή – Μάρτιος 2015.
ΤΕΧΝΗΤΗ ΑΝΑΠΝΟΗ 31/03/2014.
Το αναπνευστικό σύστημα
Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. Προασκήσεις Διδακτικής για Πεταλούδα και Πρόσθιο.
ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ CPR ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
ΤΜΗΜΑ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ :ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΕΥΤΕΡΠΗ ΖΑΡΑΓΚΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΑ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗ ΒΑΡΒΑΡΑ ΤΖΑΦΕΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Παθολογική και Χειρουργική Νοσηλευτική ΙΙ (Ε) Ενότητα 1: Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση με Αυτόματο Εξωτερικό Απινιδιστή Θεόδωρος Καπάδοχος Τμήμα Νοσηλευτικής.
Το ερειστικο συστημα.
Παραδοσιακά Παιχνίδια
Πρώτες Βοήθειες γύρω από το νερό
Ελεγχοσ ζωτικων σημειων
ΠΡΟΔΙΑΘΕΣΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ Κυφωνίδης Δημήτριος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής Παιδίατρος «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
Τι είναι οι πρώτες βοήθειες ;
Πρώτες βοήθειες στη χιονοδρομία
ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ
Αποστολίδου Ευτέρπη Νοέμβριος 2011
ΤΡΑΧΕΙΟΤΟΜΗ.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΒΟΟΕΙΔΩΝ
Complete First Aid Training Program
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ
ΚΑΡΔΙΑΓΓΕΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (Καρδιά & Κυκλοφορικό)
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑ – ΑΣΘΕΝΟΥΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΑ.
ΠΝΙΓΜΟΣ ή ΠΝΙΓΜΟΝΗ μορφή ασφυξίας που οφείλεται σε μηχανική απόφραξη της αναπνευστικής οδού.
ΚΑΡΠΑ Διαδικασία Αναζωογόνησης για Ενήλικες-Παιδιά-Βρέφη.
Αντιμετώπιση επιληπτικής κρίσης Mια επιληπτική κρίση είναι ένα παροδικό επεισόδιο νευρολογικής δυσλειτουργίας που οφείλεται στην ανάπτυξη ανώμαλης ηλεκτρικής.
Δύσπνοια …«δεν μου φτάνει ο αέρας»
Αναπνευστική δυσχέρεια
Ανάλυση της τεχνικής στο
Run. ασφαλής προσέγγιση Έλεγχος ζωτικών λειτουργιών Εκτίμηση κατάστασης ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ.
ΕΠΙΣΤΑΞΗ & ΡΙΝΟΡΡΑΓΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΑΕΡΟΦΟΡΩΝ ΟΔΩΝ σε βρέφη ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΑΕΡΟΦΟΡΩΝ ΟΔΩΝ σε βρέφη

ΑΙΤΙΑ ΑΠΟΦΡΑΞΗΣ Εισρόφηση ξένων σωμάτων Την ώρα του φαγητού ΑΙΤΙΑ ΑΠΟΦΡΑΞΗΣ Εισρόφηση ξένων σωμάτων (κουμπιά, νομίσματα, παιχνίδια) Την ώρα του φαγητού (αμάσητη τροφή)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ Το βρέφος έχει γαλαζωπό χρώμα ιστών Το πρόσωπό του είναι μελανό. Το βρέφος δεν μπορεί να κλάψει & αντιμετωπίζει τρομερή δυσκολία στην προσπάθειά του να αναπνεύσει ( ακούγονται σχεδόν συριγμοί)

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ 1) Τοποθετώ το βρέφος μπρούμυτα στηρίζοντας τον κορμό του στον πήχη μου, και την κεφαλή του στην παλάμη μου. ( Διατηρώ ελαφρά κλήση προς τα κάτω) Προσπαθώ να αφαιρέσω από τη στοματική κοιλότητα ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ.. 2) Χτυπώ 5 φορές με το σκληρό της παλάμης μου ανάμεσα από τις δύο ωμοπλάτες του βρέφους.

3) Αν το ξένο σώμα δεν βγει, τότε τοποθετώ το βρέφος στο άλλο χέρι μου αλλά ανάσκελα. Έπειτα συμπιέζω 5 φορές το θώρακά του ανάμεσα από τις δύο θηλές. Επαναλαμβάνω τη διαδικασία (2) & (3) μέχρι να εξέλθει το ξένο σώμα. Σε περίπτωση που το βρέφος χάσει τις αισθήσεις του και την αναπνοή του, τότε θα κάνω Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ Βρέφους).

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ.. Αν εξακολουθεί να πνίγεται: επαναλαμβάνουμε 4 χτυπήματα στην πλάτη 4 χτυπήματα-ωθήσεις Heimlich Αν αφαιρεθεί το ξένο σώμα αλλά το βρέφος είναι αναίσθητο: τεχνητή αναπνοή Αν δεν αφαιρεθεί: επείγουσα τραχειοτομία 166