Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012-2013
ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ… ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ : ΠΑΠΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΕ 16 ΚΑΛΙΑΝΤΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΕ02 ΚΟΥΒΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕ70 ΣΤΑΘΟΥΛΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΕ11 ● ΤΑΞΗ: Β`
ΤΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΝ ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ 4 Η 5 ΜΑΘΗΤΕΣ. ΑΦΟΡΜΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕ ΤΟ ΕΝΑΥΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.
Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Α Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Α ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΖΩΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΟΥΝ. ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Β Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Β ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΕΝΤΑΓΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “COMENIUS”, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ 8 ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΕΜΕΝΗΣ, ΈΝΑ ΑΓΓΛΙΚΟ, ΈΝΑ ΓΑΛΛΙΚΟ, ΈΝΑ ΙΣΠΑΝΙΚΟ, ΈΝΑ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΚΟ, ΈΝΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΟ, ΈΝΑ ΙΤΑΛΙΚΟ, ΈΝΑ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ).
ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «COMENIUS» ΔΟΘΗΚΑΝ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΑ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΣΗΜΑΙΩΝ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΟΥΝ.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΗΤΑΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΧΑΪΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΧΑΪΑΣ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΑΝ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
Η ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ «Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ» Η ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ «Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ» ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΌΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ
ΑΥΤΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΥΤΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΥΤΟΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.
ΑΝΑΓΝΩΣΗ, ΑΦΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΗ, ΑΦΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΗΣ Β’ ΤΑΞΗΣ ΈΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΤΟΥ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ», ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ. Η ΑΦΗΓΗΣΗ ΔΙΗΡΚΕΣΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ . ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΌ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΜΙΑ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ. ΜΕΤΑ ΤΟ
ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ. ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΔΙΗΜΕΡΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ-ΗΡΩΩΝ ΠΟΥ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΣΑΝ ΣΤΟ ΕΡΓΟ.
Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ ΣΤΙΣ 11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΤΟΥ 2012, ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ, Η ΟΠΟΙΑ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΟΜΑΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΩΣ ΕΝΕΡΓΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΩΝ (ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΕΡΙΓΥΡΟΣ, ΣΧΟΛΕΙΟ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ).
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥ Η ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΣΥΦΑΝΤΟΥ ΑΘΗΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΕ ΣΤΗΝ Β’ ΤΑΞΗ, ΓΙΑ ΈΝΑ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 4 ΜΗΝΩΝ, ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΑΛΑΝ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΟΥΣ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΕΝΕΡΓΑ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ