Γυμν. – Λυκ. Τάξεις Ματαράγκας Τι θα δείτε: Τα πειράματα δε συνδέονται μόνο με τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα σχολικά εργαστήρια, αλλά εξηγούν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
γάλα κεφίρ (1/3) Μικροβιολογική ανάλυση των κόκκων κεφίρ
Advertisements

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΞΥΔΙΑ
των διαλυμάτων των οξέων
ΕΛΛΗ ΒΥΤΙΝΙΩΤΟΥ - ΦΥΣΙΚΟΣ
Το φθινόπωρο μέσα από τα μάτια των παιδιών
Αν κόψουμε τη γη μας στη μέση, πώς θα είναι; Τι θα συναντήσουμε;
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
Ο κύκλος του νερού Νικολέττα Τσαγγαρίδου
Αλλάζοντας τη θέση χημικής ισορροπίας σε διαλύματα σόδας και γαλαζόπετρας Νίκη Σπάρταλη, Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτου και Ρομπέρτος Αλεξιάδης ΕΚΦΕ Χανίων
ΜΕΙΓΜΑΤΑ.
ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ Εργαστηριακές Ασκήσεις Εργαστηριακές Ασκήσεις Γ΄ Γυμνασίου Επιμέλεια: Θανασούλιας Αλέξης Χημικός Σχολ.Έτος:
2ο ΕΚΦΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΟΞΕΩΝ Eπιμέλεια Νίκος Μαρκουλάκης Χημικός.
4.2 ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΗ ΠΙΕΣΗ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι Ιανουάριος 2014.
ΕΛΙΑ – ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ – ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
Ευγενία Τσιτοπούλου – Χριστοδουλίδη
Κεφάλαιο 1 - Εισαγωγή και Τεχνολογία του Μπαρ
Μείγματα.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΘΕΣΗ
6.4 ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ, ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ & ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ
ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
TO NEΡΟ ΩΣ ΔΙΑΛΥΤΗΣ – ΜΕΙΓΜΑΤΑ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΕ ΕΡΗΜΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ Προφυλάξεις και προστασία
2103 κoσ κοσμητολογια eapino ΕΞΑΜΗΝΟ 2015
 Πήραμε μια λεκάνη με νερό και βάλαμε μέσα έναν πορτοκαλί κόκκο που ονομάζεται Διχρωμικό Κάλλιο.  Παρατηρήσαμε ότι ο κόκκος άρχισε να διαλύεται και.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 6) Ηλ. Μαυροματίδης.
4ο Γυμνάσιο Πύργου Ηλειακή κορινθιακή σταφίδα
Τα οξέα και οι βάσεις στην καθημερινή ζωή μας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΓΛΥΚΑ
ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ ΑΕΡΑ
«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο.
Όταν το λάδι συνάντησε τα βότανα! Μία καινοτόμος δράση συνεργασίας των περιβαλλοντικών ομάδων: 1 ου Γυμνασίου Πύργου με τίτλο :«Βότανα και αρωματικά φυτά.
ΛΑΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΑ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΜ:5385 Τα φαινόμενα της εξαέρωσης, της υγροποίησης και της εξάτμισης.
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Introducing a New Product Ονοματεπώνυμα: Μαρία Καλογείτονα Ηλίας Χασακής Σχολείο: 2ο Λύκειο Βούλας Τάξη: Β' Λυκείου Κατευθυνση Καθηγητής: Μιχάλης Κασκαντάμης.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης Νικολακοπούλου Μαρία.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Aπομόνωση DNA από επιθηλιακά κύτταρα παρειάς
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Δραστηριοτητεσ απο τον Κοσμο τησ Φυσικησ για το Νηπιαγωγειο
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ Αυτή είναι η συνταγή για το παστίτσιο, που φτιάχνανε οι μαμάδες κι οι γιαγιάδες μας και δεν το χορταίναμε ποτέ. Πλούσιο, γευστικό,
Παραδοσιακά φαγητά διαφόρων χωρών
Κορομηλά Μαρία – Γεωργία Α.Μ:5385 Λάτσιου Θεοδώρα Α.Μ:5399
Με λένε Dolphin και μαζί θα μάθουμε για το νερό στη φύση !!!
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
Θέμα: Επιστήμη στο πιάτο
Εκτροπή μαγνητικής βελόνας Κατασκευή ηλεκτρομαγνήτη
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Διδασκαλία φυσικών Επιστημών δημοτικό
Γιάννης Β. Ντελής Δάσκαλος – Φυσικός Συνεργάτης του Ε.Κ.Φ.Ε Καρδίτσας.
Το φαινόμενο ΔΙΑΣΤΟΛΗ.
Τα υγρά και η εξάτμιση τους
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Νερό Το 70% της επιφάνειας της Γης.
Μείγματα.
Κεφάλαιο 1 Θεωρία. Κεφάλαιο 1 Θεωρία Όροι Μάζα είναι το μέτρο της αντίστασης που παρουσιάζει ένα σώμα ως προς τη μεταβολή της ταχύτητας του και εκφράζει.
Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία.
Πρακτικές δραστηριότητες
επιπλέει στον κουβά με το νερό.
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γυμν. – Λυκ. Τάξεις Ματαράγκας Τι θα δείτε: Τα πειράματα δε συνδέονται μόνο με τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα σχολικά εργαστήρια, αλλά εξηγούν τα φαινόμενα της καθημερινής μας ζωής. Το μεγαλύτερο εργαστήριο βρίσκεται στην κουζίνα μας. Δοκιμάστε να πειραματιστείτε με λεμόνια, πιπέρι, νερό, υγρό σαπούνι, σόδα, ξυνό και μπέικιν πάουντερ. Εκπαιδευτικός Έλλη Βυτινιώτου Εργαστήριο στην κουζίνα Εργαστήριο στην κουζίνα

Γυμν. – Λυκ. Τάξεις Ματαράγκας Τι θα δείτε: Με άρωμα αιθέριο και γεύση μοναδική, το λεμόνι έχει χρησιμοποιηθεί απ’ όλους μας. Ιδανικό φάρμακο για την αντιμετώπιση των χειμωνιάτικων λοιμώξεων, βότανο και καλλυντικό, χιλιοτραγουδισμένο, με εφαρμογές καθημερινής πρακτικής. Πειραματιστείτε λοιπόν με το λεμόνι! Εκπαιδευτικός Έλλη Βυτινιώτου 1. Το λεμόνι

Γυμν. – Λυκ. Τάξεις Ματαράγκας Τι θα δείτε: Πώς η φλούδα ενός λεμονιού μπορεί να δημιουργήσει φωτοβολίδες; Εκπαιδευτικός Έλλη ΒυτινιώτουΜαθητές Ελίνα Παπακίτσου Βάσω Τζιόμπανου 1α) Φωτοβολίδες λεμονιού

Γυμν. – Λυκ. Τάξεις Ματαράγκας Τι θα δείτε: Πώς μπορούμε να λειτουργήσουμε ένα κομπιουτεράκι χωρίς μπαταρία, αλλά μόνο με τέσσερα λεμόνια; Εκπαιδευτικός Έλλη ΒυτινιώτουΜαθητές Νίκος Ντελής Αντριάνα Κυρίτση 1β) Μπαταρία λεμονιού

Γυμν. – Λυκ. Τάξεις Ματαράγκας Τι θα δείτε: Γιατί φουσκώνει ένα κέικ; Το λεμόνι είναι απαραίτητο και σε ποια μορφή; Δοκιμάστε το κέικ που φτιάξαμε και πείτε μας τη γνώμη σας. Εκπαιδευτικός Έλλη ΒυτινιώτουΜαθητές Χρύσα Καρακαξά Γεωργία Αρχοντή 1γ) Πώς φουσκώνει το κέικ

Γυμν. – Λυκ. Τάξεις Ματαράγκας Τι θα δείτε: Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί οι σταγόνες της βροχής είναι σφαιρικές; Έχετε παρατηρήσει ότι το λάδι σχηματίζει σφαιρικές σταγόνες στο ζεστό νερό, ενώ στο κρύο νερό απλώνεται; Μάθετε για την επιφανειακή τάση και τότε όλα θα είναι απλά. Εκπαιδευτικός Έλλη Βυτινιώτου 2. Η επιφανειακή τάση του νερού

Γυμν. – Λυκ. Τάξεις Ματαράγκας Τι θα δείτε: Γιατί ορισμένα έντομα μπορούν να περπατούν πάνω στην επιφάνεια του νερού; Δείτε πώς ορισμένα μεταλλικά αντικείμενα «νικούν» τη βαρύτητα και «επιπλέουν». Εκπαιδευτικός Έλλη ΒυτινιώτουΜαθητές Μαρία Γιαννακού Κωνσταντίνα Τζιόμπανου 2α) Νίκησε τη βαρύτητα!

Γυμν. – Λυκ. Τάξεις Ματαράγκας Τι θα δείτε: Γιατί η ζεστή σούπα έχει διαφορετική γεύση από την κρύα σούπα; Δείτε την περίεργη συμπεριφορά που έχει το πιπέρι στην επιφάνεια του νερού και θα καταλάβετε. Εκπαιδευτικός Έλλη ΒυτινιώτουΜαθητές Δημήτρης Γαλανίτσας Γιώργος Μάλλιος 2β) Το πιπέρι που «τρέχει»

Γυμν. – Λυκ. Τάξεις Ματαράγκας Τι θα δείτε: Τα δημητριακά που ρίχνετε στο γάλα στέκονται στο κέντρο ή σταματούν στα τοιχώματα του πιάτου; Προσπαθήστε να ισορροπήσετε ένα μικρό μπαλάκι στο κέντρο της ελεύθερης επιφάνειας του νερού, που βρίσκεται μέσα σ’ ένα ποτήρι. Θα τα καταφέρετε; Αν όχι, εμείς δίνουμε τη λύση. Εκπαιδευτικός Έλλη ΒυτινιώτουΜαθητές Βάιος Ντελής Βάσω Κυρίτση 2γ) Μυστηριώδεις κινήσεις!