ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 09/02/2015 2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΓΛΩΣΣΑ Ορισμός Χαρακτηριστικά Παράγοντες γλωσσικής ποικιλίας
Advertisements

1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
Η ευρεία έννοια της μόδας στην ενδυμασία
Τα προβλήματα της ελληνικής τηλεόρασης
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και η επίδρασή τους στη ζωή μας
Νίκου Εγγονόπουλου, «Νέα περί του θανάτου του Ισπανού ποιητού Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα στις 19 Αυγούστου του 1936 μέσα στο χαντάκι του καμίνο ντε λα φουέντε»
ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ.
Κόστος Κεφαλαίου και Αξιολόγηση Επενδύσεων σε Καθεστώς Κινδύνου
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Με ποιoύς τρόπους ασκείται η εξουσία; 3.1. Εξουσία και πολιτική εξουσία Εξουσία είναι συνυφασμένη με τις Ανθρώπινες σχέσεις Ανάμεσα σε αυτόν που ασκεί.
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Δρ. Χριστίνα Χατζησωτηρίου Συνάντηση 5 η.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Η επίδρασή της στην κοινωνία.  Τονώνει την οικονομική δραστηριότητα  Αυξάνει την κερδοφορία, επομένως δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας  Ενημερώνει το.
Δρ Ι.Π.Αμπελάς Ορισμός, αίτια, συνέπειες, τρόποι αντιμετώπισης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο – ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΘΕΜΑ: ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
Εθνομαθηματικά του Ν. Καστάνη.
Ορισμός Μορφές Σημασία Αίτια κρίσης Προγονοπληξία Προοδοπληξία Στάση απέναντι στην παράδοση.
Γιάννης Παπαδόπουλος Φιλόλογος
Μορφές πολιτευμάτων Τι θα πει πολίτευμα;
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 6-7
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
Φιλία.
Μεσσιανισμός Η πίστη στο μελλοντικό ερχομό ενός Μεσσία, γενικότερα ενός σωτήρα στο πολιτικό / εθνικό επίπεδο, δηλ. σ’ ένα πρόσωπο με εξαιρετικές ικανότητες,
Οι Λόγοι που Ωθούν τους Έφηβους στην Παραβατικότητα.
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
3.8. Φαινόμενα λαϊκισμού - Η προπαγάνδα 3.8. Φαινόμενα λαϊκισμού - Η προπαγάνδα Σε τι διαφέρει η έννοια λαϊκισμός και τι η έννοια λαϊκότητα και σε τι διαφέρει;
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Τι ονομάζεται «κοινή γνώμη» και ποιο το κύριο χαρακτηριστικό της; 3.6 Κοινή γνώμη και Ομάδες πίεσης /συμφερόντων Τι ονομάζεται «κοινή γνώμη» και ποιο το.
5 η διάλεξη: 30/3/2015 Ταυτότητες: Ατομική, Συλλογική, Εθνική, Πολιτισμική.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
«Η εικόνα της ‘Ευρώπης’ και του ‘Άλλου’ στο σχολείο και στα σχολικά εγχειρίδια» « Ευρωπαϊκή Διάσταση στην εκπαίδευση. Όψεις, θεωρήσεις, προβληματισμοί,
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΝΕΟΙ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ. Ερώτηση 1 η : Γιατί σύμφωνα με το συγγραφέα οι νέοι έχουν την τάση να αμφισβητούν ενώ οι μεγάλοι όχι; Σύμφωνα με τον συγγραφέα.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
1 ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ (Critical Discourse Analysis) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Η κριτική του Ορθού Λόγου
Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου
Παιδαγωγική σχέση Ρόλος εκπαιδευτικού: Να βοηθήσει τους μαθητές να μεταβούν από την ανωριμότητα στην ωριμότητα, από την άγνοια στη γνώση, από την αδυναμία.
ΗΘΙΚΟΣ ΣΧΕΤΙΚΙΣΜΟΣ.
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
Ρατσισμός Πολυπολιτισμικότητα και Ελληνικό Σχολείο:
(απόσπασμα από δοκίμιο του Νίκου Δήμου)
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
Ταξινόμηση του SCHIRO Ακαδημαϊκή θεωρία ΑΠ
Κομνηνού Ιωάννα, υπ.Διδ. MPhil
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
1. «Αμφιβολίας Εγκώμιον», του Νίκου Δήμου
Κομματικός Φανατισμός
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Α. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ-ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Ταυτότητες: Ατομική, Συλλογική, Εθνική, Πολιτισμική
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 09/02/2015 2

Κοινή γνώμη 1. Ορισμός : Τι είναι η κοινή γνώμη; Η αντίληψη που ασπάζεται η πλειονότητα του κοινωνικού συνόλου σχετικά με θέματα ευρύτερου ενδιαφέροντος. 2. Παράγοντες που τη διαμορφώνουν : α) οι καθιερωμένες από τη παράδοση αντιλήψεις, αξίες και αρχές β) το πνευματικό και πολιτισμικό επίπεδο της κοινωνίας και η μορφωτική στάθμη των μελών του.

Κοινή γνώμη γ) οι πληροφορίες, οι απόψεις, τα πρότυπα και οι αξίες που προβάλλονται από τα Μ.Μ.Ε. δ) οι ιδέες που πρεσβεύουν και η στάση που υιοθετούν επιφανή μέλη της κοινωνίας (πνευματικοί άνθρωποι, πολιτικοί κ.τ.λ.) 3. Αιτίες χειραγώγησης της κοινής γνώμης : α) η αδυναμία των πολιτών να κρίνουν τα μεταδιδόμενα μηνύματα

Κοινή γνώμη β) το μειωμένο ενδιαφέρον για τα κοινά και η έλλειψη καλλιεργημένης πολιτικής συνείδησης γ) η προπαγάνδα και η παραπληροφόρηση που ασκείται από τα Μ.Μ.Ε. δ) η πολιτική δημαγωγία και ο λαϊκισμός 4. Θετική επίδραση της κοινής γνώμης : α) φανερώνει τις αποδεκτές από την κοινωνία αντιλήψεις, αξίες, αρχές και συμβάλλει στη διαμόρφωση των αντιλήψεων του ατόμου

Κοινή γνώμη β) συνυπολογίζεται στη διαμόρφωση και τη χάραξη της πολιτικής, διαδραματίζει ρυθμιστικό ρόλο στα κοινά και ενισχύει το δημοκρατικό πολίτευμα γ) αποτελεί μέσο άσκησης πίεσης στην εξουσία, που συμβάλλει στον έλεγχο των φορέων και των διεκδικητών της και στο στιγματισμό ή την επιβράβευση των πρακτικών τους

Κοινή γνώμη 5. Αρνητική επίδραση της κοινής γνώμης : α) συνήθως υιοθετεί αρνητική στάση απέναντι σε καθετί το νέο β) καλλιεργεί τάσεις κομφορμισμού, ωθεί προς τη μαζοποίηση γ) τις πιο πολλές φορές είναι κατευθυνόμενη δ) υποκαθιστά τον ενεργητικό ρόλο του λαού στα κοινωνικά και πολιτικά πράγματα ε) ελέγχεται και χειραγωγείται

Κοινή γνώμη 6. Η στάση του ατόμου απέναντι στην κοινή γνώμη : α) Η στάση του πρέπει να ρυθμίζεται με τελικό κριτήριο τις προσωπικές του πεποιθήσεις β) προσεκτική αξιολόγηση των απόψεων που πρεσβεύει και των στάσεων που υιοθετεί η κοινή γνώμη γ) να αποδέχεται τις θέσεις της κοινής γνώμης ύστερα από αυστηρό έλεγχο δ) ν’ απορρίπτει την κοινή γνώμη αν οι θέσεις της αποδειχθούν λανθασμένες

Κοινή γνώμη 7. Δύναμη της πειθούς Σ' όλες τις εποχές οι άνθρωποι χρησιμοποιούν, άλλοτε τη βία κι άλλοτε την πειθώ, για να επιβάλλουν τις απόψεις τους. Η εποχή μας είναι γεμάτη αντιθέσεις και αντιφάσεις, γεμάτη αντίρροπες τάσεις, που εκφράζονται με αλληλοσυγκρουόμενες απόψεις. Έτσι κύριο χαρακτηριστικό της εποχής μας είναι η αδιάκοπη και ποικιλόμορφη κυκλοφορία ιδεών

Κοινή γνώμη Αυτές είναι που επιβάλλουν στα πρόσωπα που τις υπερασπίζουν το δίλημμα: πειθώ ή βία; Είναι έξω από κάθε αμφιβολία ότι η δύναμη της πειθούς και η δύναμη της βίας διαφέρουν ως προς την ποιότητα. Άλλωστε η ποιοτική υπεροχή της πειθούς είναι αυτή που την καθιστά ηθικότερη από τη δύναμη της βίας.

Κοινή γνώμη Απ’ όλα τα παραπάνω αποδεικνύεται ότι η κοινή γνώμη σήμερα δεν αποτελεί γνήσια και αληθινή έκφραση της κοινής γνώμης του πολίτη, αλλά μια αντίληψη στο νου του ανθρώπου που του επιβάλλεται έντεχνα από το κοινωνικό κατεστημένο και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες η ίδια διαμορφώνεται. Πρέπει, λοιπόν, να στεκόμαστε με κριτική

Κοινή γνώμη διάθεση απέναντι της, διαφορετικά κινδυνεύουμε να ισοπεδωθούμε και να ζούμε για τους άλλους. Επειδή είναι η γνώμη της πλειοψηφίας, δεν είναι πάντα σωστή.

Κοινή γνώμη