ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΣΕΠ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ; 
Advertisements

Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
Προσανατολισμού N. Ιωνίας
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας
Ο Τροχός Σταδιοδρομίας –Προσωπικό Στυλ (βιωματική άσκηση)
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Μονογραφίες Επαγγελμάτων
Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΙΖΩΜΑΤΩΝ Σχολικό έτος
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Καλύτερη σχολή και κατ΄ επέκταση επάγγελμα είναι εκείνο που ταιριάζει στην προσωπικότητα, τα ενδιαφέροντα και τις δεξιότητες μας. Μόνο όταν εργαζόμαστε.
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Εκπαιδευτικές επιλογές μετά το Γυμνάσιο
Το Σας καλωσορίζει Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ Ιανουάριος 2009
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Μονογραφία Επαγγέλματος
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Επιλογή του τομέα σπουδών της Βιβλιοθηκονομίας – Πληροφόρησης : Μία συστηματική βιβλιογραφική επισκόπηση των πρόσφατων ερευνητικών μελετών Βαλεντίνη Μονιάρου-
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ:  Να ασχολείται με την επικαιρότητα  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με ειδήσεις  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με πληροφορίες.
Τρόποι ζωής και επαγγέλματα Δημοτικό Σχολείο ………. Στ΄ τάξη Μάιος 2008.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
Λιμναίου Ναυσικά Σύμβουλος Σταδιοδρομίας Γραφείου Διασύνδεσης O ρόλος του γραφείου διασύνδεσης : Πώς μπορεί να με βοηθήσει ;
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Επαγγελματικά Περιγράμματα
Τι είναι η κινητικότητα;
Συμβουλευτική κοινωνικά ευάλωτων ομάδων
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Τα επαγγέλματα παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας;
Άξονες Συνέντευξης.
ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ
Σ.Ε.Π. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός 5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΚΟΝΤΙΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Ο Ρόλος των Συμβούλων πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά από την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΣΕΠ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΣΕΠ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

Οι στόχοι του Σ.Ε.Π. Παράγοντες κοινωνικοί, οικονομικοί, π ο λ ι τ σ μ Οι στόχοι του Σ.Ε.Π. Παράγοντες κοινωνικοί, οικονομικοί, π ο λ ι τ σ μ κ Μ Ε Τ Α Β Σ Η Μ Ε Τ Α Β Σ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ Το κύριο εργαλείο που έχει το σχολείο για να βοηθήσει στην επαγγελματική ανάπτυξη των μαθητών είναι ο θεσμός του Σ.Ε.Π. Ο θεσμός αυτός ενισχύθηκε και με τη δημιουργία των ΚΕΣΥΠ- ΓΡΑΣΕΠ για να προσφέρει και συμβουλευτική υποστήριξη . Η εκπλήρωση των τεσσάρων στόχων του Σ.Ε.Π.,της Πληροφόρησης, της Αυτογνωσίας, της Άσκησης στη Λήψη Αποφάσεων και της εξοικείωσης στις καταστάσεις Μετάβασης είναι δυνατό να προσφέρει ουσιαστικά εφόδια για μια επιτυχημένη σταδιοδρομία των νέων. Θα αναφερθώ σύντομα στους τέσσερις αυτούς σκοπούς δείχνοντας με παραδείγματα πώς η υλοποίησή τους είναι δυνατό να αυξήσει το ενδιαφέρον των μαθητών για το σχολείο.( ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ) ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ π ο λ ι τ ι κ ο ί

ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΕΠ Να μάθουν να ερευνούν, να ρωτούν, να ερμηνεύουν και να οργανώνουν γενικότερα Να ενθαρρυνθούν να αμφισβητούν τη ‘λογική’ του αναπότρεπτου του όποιου προσδιορισμού (ως προς το φύλο, την κοινωνική ή πολιτισμική προέλευση, κάποια σωματική αναπηρία, κ.ά) Να σκέφτονται μακροπρόθεσμα, να προσδιορίζουν δυναμικά τους στόχους τους και να σχεδιάζουν στρατηγικά την πραγματοποίησή τους Να εξερευνήσουν τον εαυτό τους, να εκφραστούν και να συζητήσουν Να αποκτήσουν θετικότερη αυτοαντίληψη και υψηλότερη αυτοεκτίμηση Να ασκηθούν στη διαδικασία λήψης απόφασης ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

Ενδεικτικές ερωτήσεις που εξυπηρετούν την οπτική του Σ.Ε.Π. Στόχος ΣΕΠ Ενδεικτικές ερωτήσεις που εξυπηρετούν την οπτική του Σ.Ε.Π. Στόχος ΣΕΠ Ερωτήσεις Να ερευνούν τον εαυτό τους Να ενισχύεται η αυτοεκτίμησή τους Να αναζητούν πληροφόρηση προτού αποφασίσουν Να συνειδητοποιήσουν ότι η επαγγελματική αποκατάσταση μπορεί και να μην είναι προβλέψιμη στις σημερινές συνθήκες και ότι θα χρειαστούν πολλές αποφάσεις και μεταβάσεις Ποιος νομίζετε ότι ήταν περισσότερο ευχαριστημένος από το επάγγελμά του; Πότε είναι κανείς ευχαριστημένος από τη δουλειά του; Ποιες αξίες θεωρείτε σημαντικές; Τι στόχους έχετε θέσει το τελευταίο διάστημα; Τι έχετε πετύχει; Τι νομίζετε ότι μπορείτε να πετύχετε για τους επόμενους μήνες Ποιο από τα πρόσωπα αναζήτησε πληροφορίες προτού αποφασίσει για το τι θα κάνει; Τον ωφέλησαν; Ποιοι νομίζετε ότι είναι οι καλύτεροι τρόποι για να ζητήσετε πληροφορίες σχετικές με μελλοντικά επαγγέλματα; Ποιο πρόσωπο υφίσταται τις περισσότερες μεταβολές στην επαγγελματική του πορεία και γιατί; (ανάπτυξη τεχνολογίας, πολλές επιλογές, δυσκολία προσδιορισμού του εαυτού) Ποιες είναι οι δικές σας μέχρι τώρα μεταβολές στη ζωή σας; Ποια θα είναι η αμέσως επόμενη; Πότε θα πάρετε την πρώτη σας απόφαση για το μέλλον σας, και ποιες άλλες θα ακολουθήσουν; ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

Στόχος ΣΕΠ Ερωτήσεις Να αναγνωρίζουν τους παράγοντες (οικονομικές ανάγκες, στερεότυπα, κ.ά ) που επηρεάζουν τις επαγγελματικές αποφάσεις. Γιατί η μητέρα δεν έκανε κάποιο επάγγελμα; Το επέλεξε ελεύθερα; Πώς ένιωθε; Υπάρχουν ανδρικά και γυναικεία επαγγέλματα; Υπάρχουν επαγγέλματα που απαιτούν συγκεκριμένες δεξιότητες; Να επιδιώκουν εργασιακές εμπειρίες για να γνωρίζουν τον εαυτό τους και το εργασιακό περιβάλλον Έχεις σκεφθεί κάποιο επάγγελμα ή έχεις ποτέ εργαστεί; Ποιες απαιτήσεις έχει σε προσόντα αυτή η εργασία; Πιστεύεις ότι θα σου ταίριαζε; Προτρέπουμε τους μαθητές να φτιάχνουν ερωτηματολόγια και να παίρνουν συνεντεύξεις από επαγγελματίες ή και από το οικογενειακό τους περιβάλλον ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

Εκπαιδευτικές Επιλογές Εκπαιδευτικό σύστημα. Αναλυτικά Ενεργός έρευνα ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ Μετάβαση Εκπαιδευτικές Επιλογές Εκπαιδευτικό σύστημα. Αναλυτικά Ενεργός έρευνα Σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

Το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΙΕΚ, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ, ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ (ΕΠΑ.Λ.) – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ (ΕΠΑ.Σ.) ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ; ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

Ενδεικτικές δραστηριότητες Προτρέπουμε τους μαθητές να αναφέρουν 2-3 επαγγέλματα που τους ενδιαφέρουν και τους ρωτάμε, τι σπουδές χρειάζονται κατά τη γνώμη τους Προτρέπουμε τους μαθητές να ερευνήσουν στο συγγενικό τους περιβάλλον αν οι ενήλικες εργαζόμενοι ασκούν επαγγέλματα σχετικά με τις σπουδές που έχουν κάνει ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

Ελεύθερος επαγγελματίας Παγκοσμιοποίηση Πλήρης απασχόληση ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ Ανεργία Μισθωτή εργασία Ελεύθερος επαγγελματίας Παγκοσμιοποίηση Πλήρης απασχόληση Υποαπασχόληση Εποχική απασχόληση Δικαιώματα και υποχρεώσεις εργαζομένων ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

Ενδεικτικές δραστηριότητες Στατιστικά στοιχεία για τους δείκτες ανεργίας από την ηλεκτρονική διεύθυνση του Παρατηρητηρίου Απασχόλησης: www.paep.org.gr σχολιασμός Συνέντευξη με άτομο του συγγενικού τους περιβάλλοντος (τυπικά προσόντα, χρόνος ανεργίας, αλλαγές εργασίας, επανακατάρτιση κ.λ.π) Λόγοι και κίνητρα που ωθούν τους ανθρώπους στις διάφορες μορφές απασχόλησης. Ζητάμε από τους μαθητές να συζητήσουν ανά δύο το είδος της απασχόλησης που νομίζουν ότι τους ταιριάζει. Καταγραφή και ομαδοποίηση μικρών αγγελιών για προσφορά και ζήτηση εργασίας. Σχολιασμός Ζητάμε από τους μαθητές να φέρουν πληροφορίες από Internet ή άρθρα εφημερίδων για την Παγκοσμιοποίηση ή φέρνουμε εμείς κάποια άρθρα ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

Παράγοντες που επιδρούν στη επιλογή επαγγέλματος Εσωτερικοί, ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ Παράγοντες που επιδρούν στη επιλογή επαγγέλματος Εσωτερικοί, Εξωτερικοί, Κοινωνικοί παράγοντες Δραστηριότητες Ιεράρχηση πραγμάτων που ο μαθητής θεωρεί σημαντικά σύμφωνα με πίνακα του βιβλίου σε αυτό το κεφάλαιο, συζήτηση σε μικρές ομάδες ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

Περιγραφή του επαγγέλματος Συλλογή πληροφοριών Συνέντευξη ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ Περιγραφή του επαγγέλματος Συλλογή πληροφοριών Συνέντευξη Υπηρεσίες επαγγελματικού προσανατολισμού Επαγγελματική μονογραφία Συνθήκες εργασίας Δραστηριότητες Σύνταξη επαγγελματικής μονογραφίας Συνέντευξη με άτομο που ασκεί ένα επάγγελμα που ενδιαφέρει τον μαθητή ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

Α. Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ / Β. ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ Α. Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ / Β. ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Πως βλέπω τον εαυτό μου πως με βλέπουν οι άλλοι ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

Γ. ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

Δ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ Δ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΩΝ - ΙΕΡΑΡΧΙΣΗ ΑΞΙΩΝ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

Ε. ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Πως δημιουργούνται τα στερεότυπα και οι προκαταλήψεις Τι επιπτώσεις μπορεί να έχουν Πως εξαλείφονται Παιχνίδι ρόλων ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

ΜΜΕ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΦΥΛΟΥ Ασκήσεις ευαισθητοποίησης από «ΚΑΛΛΙΡΡΟΗ» ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

Θεσμός Σ.Ε.Π. και Πληροφόρηση ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ Για το εκπαιδευτικό σύστημα τα επαγγέλματα την αγορά εργασίας 21 ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

«Γνωρίζω το σήμερα, σκέφτομαι το αύριο» ΠΩΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ Ο ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗΣ, ΕΓΚΥΡΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ; ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ, ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

ΑΥΤΟΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΗ 1ο στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://195.251.20.34 πολλές οι επιλογές! (Άλλες φαίνονται στο «παράθυρο» και άλλες βρίσκονται στο «πληροφοριακό υλικό» όπως π.χ. το «εκπαιδευτικό και πληροφοριακό υλικό ΣΕΠ») 2ο ανοίγουμε τις «εκπαιδευτικές διεξόδους» ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

ΑΥΤΟΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΗ 3ο ανοίγουμε την «έρευνα» και εμφανίζονται όλες οι σχολές ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

ΑΥΤΟΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΗ 4ο ανοίγουμε κάθε μια σχολή που ενδιαφέρει και εκτυπώνουμε ή αποθηκεύουμε το περιεχόμενό της ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

ΑΥΤΟΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΗ Μπορούμε να ανοίξουμε και τα «σχετικά επαγγέλματα» ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

ΑΥΤΟΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΗ 5ο αν, στο 2ο βήμα, ανοίξουμε τις «περιγραφές επαγγελμάτων», μπορούμε να συνεχίσουμε αναλόγως ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

ΑΥΤΟΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΗ μπορούν ΟΛΟΙ οι μαθητές να εξασκηθούν σε ομάδες, μέσα σε ελάχιστο χρόνο στο εργαστήριο πληροφορικής, με τη συνεργασία του Διευθυντή, του καθηγητή Πληροφορικής και του καθηγητή ΣΕΠ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

Σημαντικό σημείο: Η διαδικασία λήψης απόφασης ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ

Η εφαρμογή του ΣΕΠ στην τάξη απαιτεί από τον εκπαιδευτικό σύνθετες ικανότητες , επινοητικότητα, μεγάλη ευελιξία αλλά κυρίως ευαισθησία Σαν αντιστάθμισμα μας δίνει την χαρά, να αλληλεπιδρούμε με τους μαθητές σε θέματα πολύ σημαντικά και να βλέπουμε τα αποτελέσματα του έργου μας Χωρίς το άγχος της ύλης μπορούμε να δουλέψουμε και να επιμείνουμε στα σημεία που εμείς θεωρούμε σημαντικά ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΥΤΗΡΗ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΟΥ