Grid World με αντίπαλο - κυνηγό ΠΛΗ513 ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΜΑΪΝΑΣ ΝΙΚΟΣ 2007030088.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Καταδίωξη / Διαφυγή. Οι κανόνες • Ένας «φυγάς», ένας ή περισσότεροι «κυνηγοί» • Κινούνται πάνω σε ένα γράφημα • Στην πιο απλή περίπτωση, μία κίνηση ο.
Advertisements

Προσομοίωση Απλού Μοντέλου Markov σε
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ
Ταλαντωσεις – Συνθεση Ταλαντωσεων – Εξαναγκασμενες Ταλαντωσεις
Aυτόνομοι Πράκτορεσ Ενισχυτική μαθηση σto Peg Solitaire
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (EXCEL)
Δικαιοσύνη και Χρηματιστηριακή Νομοθεσία ΝΕΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ Α.Ο. ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΜΑΜΜΩΝΑΣ.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΠΛΗ513: ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ Othello – TD Learning Μαντάκος Γιώργος Καθηγητής: Μιχαήλ Γ. Λαγουδάκης.
Ανακτηση Πληροφοριασ σε νεφη Υπολογιστων
Ζητήματα Σελιδοποίησης
ΕΚΠ 413 / ΕΚΠ 606 ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΡΟΜΠΟΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ PROJECT ΕΞΑΜΗΝΟΥ: ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΥΠΛΟΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ AIBO.
ΠΛΗ513 – ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2012 Ακασιάδης Χαρίλαος.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΪΟΓΛΟΥ YOU ARE NOW ENTERING TO THE WORLD OF AGENT BASED MODELS.
Mελέτη Αξιολόγησης του Συστήματος των Δεικτών Παρακολούθησης των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων « Αειφόρος Ανάπτυξη και Ανταγωνιστικότητα» και «Απασχόληση,
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Μηχανική Μάθηση και Εξόρυξη Γνώσης
Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
Εφαρμογή της Θεωρίας Βέλτιστης Παύσης στον έλεγχο συνέπειας (consistency) σε WWW Caching Servers Δημήτριος Λορέντζος ΠΛΣ Διπλωματική Εργασία Επιβλέπων:
«Αντιμετώπιση Διαλείψεων Πολυδιαδρομικής Διάδοσης σε Κανάλια Κινητών Επικοινωνιών με Χρήση Ευφυών Κεραιών» Υποψήφιος Διδάκτορας: Σ. Μυτιληναίος Υπεύθυνος.
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Β’ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Εικόνες στην HTML Η HTML υποστηρίζει δύο ειδών αρχεία εικόνων 4 GIF 4 JPEG ¶ Ολοι οι ψηφιακοί σαρωτές (scanners), υποστηρίζουν τουλάχιστον μιά από τις.
Οπτική Προσοχή και Θεωρία του Αντιληπτικού Φορτίου
Ασυνεχές (Αμερικανικό) σύστημα Εκσκαφείς - Φορτωτές Χωματουργικά αυτοκίνητα (ΧΑ)
ΕΚΠ 413 Αυτόνομοι Πράκτορες Παρουσίαση Εργασίας Εξαμήνου AIBO in Wumpus Cave Βασιλικός Βασίλης.
Παράλληλοι Επιστημονικοί Υπολογισμοί Τομέας Θεωρητικής Πληροφορικής Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστημίο Αθηνών.
Διάλεξη 9η: Εφαρμογή της μεθόδου Simplex στο γραμμικό προγραμματισμό κατά τη μεγιστοποίηση Μέθοδος Simplex 1.Όταν υπάρχουν μέχρι πέντε κλάδοι παραγωγής.
Ζαγκαρέτος Λεωνίδας ΑΕΜ: 607 Ραφαηλίδης Δημήτρης ΑΕΜ: 656
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Ανάπτυξη μεθοδολογίας για το συστηματικό θεμελιώδη μηχανοτρονικό σχεδιασμό. Εφαρμογή στην ανάπτυξη ευφυούς συστήματος για το σχεδιασμό ρομποτικών αρπαγών.
Παράθυρο μαθηματικού μοντέλου Παράθυρο σημειώσεων Παράθυρο γραφικής Πίνακας τιμών Επιλογή πλέγματος Επιλογή Υπόβαθρου.
Αυτόνομοι Πράκτορες 2010 Project: Ms Pac-man Παπαδημητρίου Γεώργιος.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Γνωριμία με το λογισμικό
Αυτόνομοι Πράκτορες ( Εργασία Εξαμήνου ) Απόδραση TUC_Robot από λαβύρινθο ! Χρίστος Παρασκευά
Θεωρία Υπολογισμού Χρονική Πολυπλοκότητα και Μοντέλα.
Διδακτική Πληροφορικής
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΠΤΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ
Πρόβλεψη Θέσης Χρήστη σε Κινητά Δίκτυα - Ταξινομητής Βέλτιστης Παύσης Σπύρος Γεωργάκης Διπλωματική Εργασία.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Μηχανική Μάθηση σε Συστήματα Πολλαπλών Πρακτόρων Παπαλιάς Κωνσταντίνος Τμήμα Πληροφορικής.
Ενότητα: Ελεγκτές - Controllers
Τεχνολογίες που προάγουν τους στόχους της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης Σ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Σ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό Κώστας Κοντογιάννης Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Ε.Μ.Π.
Λήψη σύνθετων αποφάσεων. Ακολουθιακά προβλήματα αποφάσεων Η χρησιμότητα του αποτελέσματος κάθε ενέργειας, που μπορεί να επιλέξει σε μια χρονική στιγμή.
Διπλωματική Εργασία: Ανάπτυξη παράλληλων αλγορίθμων για γεωγραφικά προβλήματα Μεταπτυχιακό στα Συστήματα Τηλεπικοινωνιών και στην Πληροφορική Τμήμα Μηχανικών.
ΠΑΡΑΜΕΤΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΤΗ ΒΙΟMHXANIΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ Δόσιος Χαράλαμπος Επιβλέπων Σαπίδης Νικόλαος Νοέμβριος.
Θέματα Υπολογισμού στον Πολιτισμό Εύη Παπαϊωάννου
Labyrinth Project : AIBO and Labyrinth. Βασική Ιδέα Απόδραση του ΑΙΒΟ από λαβύρινθο Χρηση αλγορίθμου Left Wall Following Καταγραφή των κελιών που πέρασε.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Επίλυση Προβλημάτων με Αναζήτηση
Βασικά Μοντέλα και Έννοιες Διεργασιών
Ανέβασμα σκαλοπατιών για το ΑΙΒΟ
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ
Επεξεργασία Ομιλίας & Ήχου
ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΕΡΕΧΘΕΙΟ - ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής.
Obstacle detection με χρήση sonars απότο ρομπότ ΝΑΟ
Γραφική με Υπολογιστές Γραφικά τριών διαστάσεων
Θέμα: Επιλέξτε μια προτεινόμενη δραστηριότητα από τη θεματική περιοχή των Στοχαστικών Μαθηματικών (Πιθανότητες, Στατιστική) από το έγγραφο «Μαθηματικά.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΘΑΡΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Φοιτητής: Γκούλης Ευάγγελος ΑΕΜ: 3342
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Grid World με αντίπαλο - κυνηγό ΠΛΗ513 ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΜΑΪΝΑΣ ΝΙΚΟΣ

ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Μοντελοποίηση προβλημάτων με κινούμενο αντίπαλο. Ένταξή τους σε μαθηματικά πλαίσια (MDP) που καθιστά δυνατή τη μελέτη τους. Εύρεση βέλτιστης πολιτικής Εύρεση καλύτερης ενέργειας για κάθε κατάσταση του κόσμου (???) Υπολογισμός από πράκτορα για μετάβαση στο κελί – στόχο

ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ Περιγραφή ως Μαρκωβιανή Διεργασία Απόφασης Χώρος καταστάσεων Συνδυασμός όλων των δυνατών θέσεων στο κόσμο. Κατάσταση → (, ) όπου, θέση πράκτορα, θέση αντιπάλου Τελικές καταστάσεις Ταύτιση Θέσεων πράκτορα αντιπάλου = κελί στόχος

ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ… Χώρος ενεργειών FORWARD, BACK, LEFT, RIGHT Μοντέλο μετάβασης Σύνθετο λόγω κίνησης του αντιπάλου. Κίνηση σε 2 φάσεις Πρώτα μελέτη κίνησης πράκτορα. Έπειτα μελέτη κίνησης αντιπάλου για τις μη-τελικές μεταβάσεις του πράκτορα. Ζύγισμα κάθε μετάβασης με βάση το μοντέλο κίνησης

ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ… Μοντέλο Κίνησης (default) North0.8 South0.0 East0.1 West0.1

ΕΥΡΕΣΗ ΒΕΛΤΙΣΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Εφαρμογή αλγορίθμου Value Iteration Εξαγωγή βέλτιστης πολιτικής με άπληστη βελτίωση Χρήση της παρακάτω παραλλαγής

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ Καθορισμός μέσω γραφικού περιβάλλοντος Κόσμος Παράμετροι Από αλγόριθμο Αρχικά καθορισμός χώρου καταστάσεων Εύρεση βέλτιστης πολιτικής

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Αδυναμία οπτικοποίησης αποτελέσματος Παραγωγή αρχείου με την πολιτική Για κάθε κατάσταση (, ) αναφορά βέλτιστης ενέργειας πράκτορα. Αλλά…

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ… Οπτικά για δεδομένη θέση αντιπάλου εμφάνιση στο γραφικό περιβάλλον η συγκεκριμένη πολιτική

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Χώρος καταστάσεων εξαρτάται από το μέγεθος κόσμου. Για κόσμο n x m Χώρος καταστάσεων (n x m) 2 Εκθετική αύξηση Αύξηση πολυπλοκότητας για υπολογισμό πολιτικής Εισαγωγή επιπλέον πρακτόρων αυξάνει το χώρο καταστάσεων Η εργασία αναφέρεται για 2 πράκτορες.