ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΕΖΑΙΝΤΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΑΘΗΜΑ 4°.
Advertisements

Κίνηση φορτίου σε μαγνητικό πεδίο
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟ (κυψέλες ενέργειας).
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, •Επιβράδυνση λόγω απώλειας ενέργειας (ολίσθηση) •Φυγόκεντρες δυνάμεις •Διατήρηση ορμής •Κίνηση σωμάτων στον αέρα.
Ιωάννης Χατζηβασιλειάδης, Μηχανολόγος-Ηλεκτρολόγος 1 ΙΕΕΕ-Outstanding Engineer Ιωάννης Χατζηβασιλειάδης, ΕΜΠ 28 Μαίου 2010.
Μάθημα: ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΩΝ Κεφάλαιο 1 ο : ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σχολή Μηχ. Μεταλλείων – Μεταλλουργών Τομέας Μεταλλευτικής Καθηγ.: Σ. Σταματάκη 1/13 Η ενέργεια επιστρέφει.
Αρχή.
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΦΟΡΔΑΚΟΣ
Φαινόμενο θερμοκηπίου
Ο Υπολογιστής των Αντικυθήρων, 80 μ.Χ. Μηχανισμός των Αντικυθήρων
Η ιστορία του αυτοκινήτου.
ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Συστήματα Α.Π.Ε..
Ελληνογαλλική Σχολή ‘Άγιος Παύλος’’
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ
Τμήμα Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ
1.4 Οι υδρογονάνθρακες ως καύσιμα
Ατμοσφαιρική Ρύπανση Μελέτη της Ποιότητας Αέρα στην Κύπρο
ΥΒΡΙΔΙΚΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Στα πλαίσια της συμμετοχής σας στην εφαρμογή
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Υβριδικό Αυτοκίνητο 1ο ΕΠΑΛ. Αγ. Παρασκευής
ΕΠΙΣΩΤΡΑ Ή ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
Η λειτουργία της ανεμογεννήτριας
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Μέτρα προστασίας από την ατμοσφαιρική ρύπανση
ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ Νινο Σιναϊ Αρης Μερκάι Γιτσας Ανδρεας.
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΈΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΛΕΤΗΣ. Πιθανά σημεία προβληματισμού: Πώς μετέφερε αρχικά την τροφή του ο προϊστορικός άνθρωπος και ποιες δυσκολίες.
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ Όλες οι συσκευές που χρησιμοποιούμαι καθημερινά, από τις πιο μικρές ως τις πιο μεγάλες χρειάζονται ενέργεια, για να λειτουργήσουν .Χωρίς ενέργεια.
H παραγωγή και η κατανάλωση ενέργειας στην Ευρώπη
«Οικολογία και μετακίνηση».. Ομάδα εργασίας μαθητών.
Μάθημα: Κοινωνικά Ζητήματα και Επιχειρηματικές Πρακτικές Διδάσκουσα: Μπέττυ Τσακαρέστου Βουδούρης Γιώργος Γκιμούση Πανωραία Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής και.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ V-TEC.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Ο άνθρωπος, από την πρώτη στιγμή της παρουσίας του πάνω στη γη, προσπάθησε να βελτιώσει τις συνθήκες της ζωής του. Έτσι λοιπόν δημιούργησε τον υλικό πολιτισμό.
Παρουσίαση Εργασιών Υπεύθυνοι Καθηγητές Κακουλιδου Γεωργακοπουλος Δ.Παπαδημητρίου Μ.Κορκούτι.
1ο ΓΕΛ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ   2η Ερευνητική Εργασία σχολικού έτους     ΘΕΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ    
Λολίτα Λέρας Στέργιος Στεργίου
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
Εναλλακτικοι τροποι θερμανσης
ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
Mάριος Ζέπης Παναγιώτης Ζέπης. BMW M3 e92 BMW x5 Θα ολοκληρώνουν τη διαδικασία επιτάχυνσης από 0 στα 100km/h σε μόλις 5,3sec η X5 Μ και 5,4 η Χ6 Μ με.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
EΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: Ηλιακά αυτοκίνητα Αλεξέας Γιάννης Βερτζώνης Νίκος ΤΜΗΜΑ:Γ1.
 Νέες τεχνολογίες παρουσιάζονται σε καθημερινή βάση, δυστυχώς δε μαθαίνουμε ποτέ για τις περισσότερες από αυτές, καθώς είτε «θάβονται» σε κάποιο συρτάρι,
Αλήθειες και ψέματα για τα υβριδικά αυτοκίνητα ΤΣΙΜΠΟΥΡΛΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
Υγραεριοκίνηση: Το τελευταίο διάστημα, στην Ελλάδα η υγραεριοκίνηση γνωρίζει πολύ μεγάλη άνθιση. Ουσιαστικά, αποτελεί μια περιβαλλοντική πρόταση, που εκτός.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Γενικά – Συμπίεση & Εκτόνωση
Κεφάλαιο 1 Ιστορική αναδρομή - εισαγωγή ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΟΘΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΄΄Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ΄΄ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές πληροφορίες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ιστορική αναδρομή Χάρτης εννοιών Σχετικό βίντεο EXCEL Ερωτήσεις.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ Σ.Ρ. Πέτρος Μανουσαρίδης Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
Νέος κινητήρας πετρελαίου
Η ενέργεια επιστρέφει στις ειδήσεις…………..
ΤΕΙ ΑΜΘ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΕ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1 ΕΠΑΛ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΚΛΑΣ.
Ρύπανση του αέρα Μετά τη μελέτη του κεφαλαίου αυτού θα μπορείτε:
Η ενέργεια επιστρέφει στις ειδήσεις…………..
Λεωφορείο Εργασία project: Από: Βρουσάι Αμάντα, Γιατρά Νικολέτα, Ιλιάζη Ζερίνα, Ισλαμάι Γιάννη.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΕΖΑΙΝΤΕΣ ΔΑΜΙΑΝΟΣ ΝΤΑΝΙ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΤΖΕΒΕΛΕΚΗΣ

ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Ως υβριδικό θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει την κίνησή του. Οι τεχνολογίες αυτές περιλαμβάνουν συνήθως τον κλασικό κινητήρα εσωτερικής καύσης και μια πιο «ήπια» προς το περιβάλλον τεχνολογία, συνήθως ηλεκτρικό κινητήρα, ή εναλλακτικά πνευματικό κινητήρα, βιοκαύσιμο, φυσικό αέριο κ.α. Ο ηλεκτρικός κινητήρας μπορεί να αναλαμβάνει αποκλειστικά την κίνηση του αυτοκινήτου ή να είναι απλά υποβοηθητικός όταν χρειάζεται περισσότερη ισχύς. Τα υβριδικά αυτοκίνητα θεωρούνται φιλικότερα προς το περιβάλλον, από αυτά που χρησιμοποιούν αποκλειστικά για την κίνησή τους ως καύσιμο, βενζίνη ή πετρέλαιο.

ΟΡΙΣΜΟΣ Με τον όρο <<υβριδικό όχημα>> εννοούμε το όχημα που χρησιμοποιεί δύο διαφορετικά κινητήρια συστήματα για την κίνησή του. Το ένα κινητήριο σύστημα είναι μία Μ.Ε.Κ η οποία λειτουργεί καταναλώνοντας κάποιο καύσιμο και το άλλο είναι ένας ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος τροφοδοτείται με ηλεκτρική ενέργεια. Το αποτέλεσμα είναι ότι από των δύο κινητήριων συστημάτων επιτυγχάνεται η κίνηση του οχήματος.

ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Με την χρήση των υβριδικών οχημάτων παρουσιάστηκε σημαντική βελτίωση στη μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων και αερίων που συμβάλλουν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου, σε συνδυασμό με την σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και την αύξηση της απόδοσης των οχημάτων.

TOYOTA YARIS

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Κινητήρας:  1.497 cc Ισχύς: 100 PS/4.800 rpm Ροπή: 16.7 kgm/2.000 Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς Επιτάχυνση 0-100 km: 11,8 sec Τελική ταχύτητα:  165 km/h Μικτή κατανάλωση (/100 km): 3,5 lt Εκπομπές CO2: 79 gr/km Βάρος: 1,100 kg Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.905/1.695/1.510 mm Χώρος αποσκευών: 286 lt Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ Τιμή: 17.500 ευρώ

TOYOTA YARIS (1) Πρόκειται για ένα διαφορετικό Yaris από αυτό που γνωρίζουμε. Μάλλον, για να είμαστε πιο σαφείς, πρόκειται για ένα Yaris με αρκετές σχεδιαστικές και διακοσμητικές (στο εσωτερικό) αλλαγές. Το υβριδικό μοντέλο διαθέτει ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, νέα εμπρόσθια μάσκα, ενώ με κάποιες διακριτικές γραμμές που πρόσθεσαν στο αυτοκίνητο κατέβασαν τον αεροδυναμικό συντελεστή στο 0,286 προς όφελος της οικονομικότερης κατανάλωσης. Αυτό το Yaris κινείται με το γνώριμο υβριδικό σύστημα του Prius και του Auris, με τη διαφορά πως αυτό δεν χωρούσε στο Yaris.

TOYOTA YARIS (2) Από την άλλη, ένα αυτοκίνητο της συγκεκριμένης κατηγορίας δεν θα ήταν δόκιμο και για μαρκετινίστικους λόγους να φέρει 1,8 lt κινητήρα. Ετσι, οι μηχανικοί της Toyota πήραν τον 1,8 lt βενζινοκινητήρα, κατέβασαν τον κυβισμό του στα 1,5 lt, μίκρυναν το ύψος του κατά 15 εκατοστά (για να χωράει στο αμάξωμα του Yaris), περιόρισαν το βάρος του κατά 17 κιλά και συνολικά το υβριδικό σύστημα κατά 42 κιλά. Και αυτό βέβαια προς όφελος της οικονομίας. Οι Ιάπωνες μηχανικοί μάς διευκρίνισαν πως για να γίνουν όλα αυτά άλλαξαν το 70% το συστήματος. Οπότε δικαίως μιλούν για ένα νέο υβριδικό σύστημα…

TOYOTA YARIS (3) Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος είναι στους 100 ίππους, με τη μέση κατανάλωση να είναι στα 3,5 lt/100 km, ενώ η εκπομπή ρύπων είναι στα μόλις 79 g/km  (χωρίς τέλη κυκλοφορίας). Η κατανάλωση μπορεί να πέσει ακόμα περισσότερο, εφόσον κινηθείς στην πόλη και επιλέξεις τη λειτουργία EV Mode, η οποία δίνει εντολή στο σύστημα να χρησιμοποιεί όσο το δυνατόν περισσότερο τον ηλεκτροκινητήρα και λιγότερο τον βενζινοκινητήρα. Σημειώστε δε πως το αυτοκίνητο, εφόσον κινείται μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, δηλαδή όταν κινείται με κάτω από τα 50 km/h, δεν εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.