ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!
Advertisements

Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
“Μαθαίνοντας να ζούμε μαζί”
Έρευνα για το διαδίκτυο
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
Η Αποδοχή της διαφορετικότητας Άτομα με αναπηρία που προέκυψε
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Μίλα για το πρόβλημα και γίνε εσύ η λύση
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΣΧΟΛ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
Ξενοφοβια – Χρωμοφοβια Ρατςιςμος
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
5ο Ιστορικό Λύκειο Θεσσαλονίκης
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Εθνικότητα Χρώμα δέρματος Θρήσκευμα Φύλλο(αγόρι ή κορίτσι) Εξωτερικά χαρακτηριστικά (βάρος, ύψος) Χαρακτηριστικά εμφάνισης(ακριβό ντύσιμο με επώνυμα.
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
ΤΟΠΟΣ : ΓΕΛ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ :20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015 ΔΕΙΓΜΑ :140 ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ :ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΚΩΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΚΟΛΥΒΑ.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!! ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Ο Χ Ι στον Μουσαβερές ΚώσταςΤσαρούχας Γιάννης. Τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός ή αλλιώς bullying είναι το φαινόμενο όπου μαθητές ασκούν βία και προκαλούν.
2ο ΓYMNΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑ – Η ΦΙΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Η υπεύθυνη καθηγήτρια Βαρβιτσιώτη Κων/να ΠΕ06.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Ο σχολικός εκφοβισμός (ή bullying) είναι μια μάστιγα που παρατηρείται σε σχολεία και επιβάλεται να καταπολεμηθεί άμεσα. Μαρία Μαστοράκου.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΡΙΑΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Εκφοβισμός στα σχολεία
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΛΑΟΙ Χριστίνα Φανή.
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεις 2ο ΔΣ Χρυσούπολης
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Ρατσισμός - Διαφορετικότητα
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
Ερευνα για την σχολικη βια
ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΚΙΑΘΙΤΑΙΩΝ
Εκπαίδευση και μειονότητες
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
2ο Γυμνάσιο Καλλίπολης Σχολική & Κοινωνική Ζωή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΠΛΕ ΟΜΑΔΑ ΜΩΒ ΟΜΑΔΑ ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΑΔΑ ΚΙΤΡΙΝΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΟΜΑΔΑ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΠΛΕ ΟΜΑΔΑ Τσιμπουκέλης Ευθύμης Παπαγεωργίου Ιωάννης Πλιούκας Μάριος Πολατίδης Ευάγγελος Υπάρχουν κυρίαρχοι πολιτισμοί ή θρησκείες που καταστρέφουν τη διαφορετικότητα; ΜΩΒ ΟΜΑΔΑ Μπαγδάτογλου Μαριέττα Παύλου Αγγελική Περίφανου Δέσποινα Ταρέμη Φανή Ποιός είμαι; Ποιά η σχέση μου με το «όμοιο» και ποιά με το «διαφορετικό»; ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΑΔΑ Μπάτου Μαρία Ελένη Ναλπαντίδης Χαράλαμπος Πολίτης Δημήτριος Σπυριδωνίδου Αναστασία Η διαφορετικότητα υπήρξε ως αφορμή για καταστροφές ή πολέμους στην ιστορία; ΚΙΤΡΙΝΗ ΟΜΑΔΑ Μεκιάμης Ιάσων Νικολαΐδης Χρήστος Παυλίδης Αναστάσιος Τσαουσίδης Άγγελος Τι πρέπει να κάνουν τα άτομα που οδηγούνται στο να αλλάξουν κάποια από τα χαρακτηριστικά που τα διαφοροποιούν; ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΟΜΑΔΑ Μουστάκης Θεόδωρος Ξυλένιος Χαράλαμπος Παπαδόπουλος Αριστείδης Παπαδόπουλος Δημήτριος Σαρκισιάν Αριστείδης Πόσα επίπεδα καλύπτει η έννοια της διαφορετικότητας;

ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΑΔΑ Μοιράστηκαν στα παιδιά «ταλαιπωρημένα» λεμόνια και τους ζητήθηκε να γράψουν μια ιστορία γι’αυτό το «διαφορετικό» λεμόνι.

ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΑΔΑ Η Διαφορετικότητα ως αιτία ή αφορμή για πολέμους Β’ Παγκόσμιος πόλεμος (Xίτλερ-εξόντωση των αλλοεθνών και κυρίως των εβραίων) Ο Ευρωπαϊκός αποικισμός της αμερικανικής ηπείρου(πολεμικές διαμάχες με τους ιθαγενείς) Οι Αφροαμερικανοί των ΗΠΑ (ρατσισμός-πόλεμος βορείων και νοτίων). Πόλεμος μεταξύ Βόρειας και Νότιας Κορέας

ΚΙΤΡΙΝΗ ΟΜΑΔΑ Σε ερωτηματολόγιο που δόθηκε σε παιδιά της Β’ και Γ΄τάξης γυμνασίου σε ίδιο αριθμό κοριτσιών και αγοριών,η πλειοψηφία απάντησε πως δεν έχουν νιώσει διαφορετικοί για κάτι αρνητικό που έχουν αλλά κυρίως για ένα χάρισμα που διαθέτουν. Το 80% είπε πως το bullying που έχουν υποστεί-λόγω της διαφορετικότητας-ήταν πείραγμα ή κοροϊδία, το 15% ψυχολογική βία και τέλος ένα 5% είπε περιθωριοποίηση. Η πλειοψηφία επίσης απάντησε πως δεν άλλαξαν κάτι στον εαυτό τους λογω bullying ή οικειοθελώς, αλλά πιστεύουν πως θα έπρεπε να αλλάξουν κάτι μικρό για να ενσωματώνονται καλύτερα στις παρέες.

ΜΩΒ ΟΜΑΔΑ Σε έρευνα που κάναμε και που μοιράσαμε ερωτηματολόγια σε όλες τις τάξεις του γυμνασίου , καταλήξαμε στα εξής συμπεράσματα: Το 90% των παιδιών είπε πως αν βρισκόταν στην θέση ενός παιδιού που θα το κορόϊδευαν θα αισθανόταν λύπη,φόβο,μοναξιά και απελπισία. Το 80% τωνπαιδιών θεωρούν άδικο και λάθος να υπάρχει ανισότητα. Το 70% των παιδιών πιστεύει και αισθάνεται χαρά που όλοι μας είμαστε διαφορετικοί.

ΜΩΒ ΟΜΑΔΑ Το δέντρο της αυτοπεποίθησης

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΟΜΑΔΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Χρώμα δέρματος Θρησκεία ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΟΜΑΔΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Χρώμα δέρματος Θρησκεία Εθνικότητα Χωρισμός γονιών(οικογενειακή κατάσταση) Σωματική ιδιαιτερότητα Φύλο Διάλεκτος Εξωτερική εμφάνιση Χαρισματικά παιδιά Μαθησιακές δυσκολίες Επάγγελμα (κοινωνικό status) Πολιτικών πεποιθήσεων

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΟΜΑΔΑ

ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΠΟΥΡΗΔΕΣ Η ΟΜΟΡΦΗ ΚΟΡΜΟΣΤΑΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΥΣΜΟΡΦΙΑ 1° ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ Α’ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑ:ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΒΛΑΧΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ