ΆτομοΟυσίες Χρήση Περι- βάλλον ΑΤΟΜΟ Ανεπάρκεια στη σύναψη κοινωνικών σχέσεων Έλλειψη ενδιαφερόντων - Στόχων Συναισθηματικός πόνος Κατάθλιψη Μαγκιά /

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφασίζω να μην καπνίζω! Γιατί ; ; ;
Advertisements

Παρουσίαση της Ετήσιας Έκθεσης του ΟΗΕ (INCB) για τα ναρκωτικά 2009.
Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ.
Βίκυ Καψή Λήδα Κωστή Α2 γυμνασίου
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Party (!) Politics Public Opinion Survey on Entertainment Habits, Political Extremes, and Social Change in Greece during Crisis By Inter Alia Team.
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Δείγμα: μαθητές του σχολείου μας
ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Βασίλης Βασιλειάδης Θοδωρής Βασιλειάδης Γιάννης Βορδάκης Γιώργος Γούλας.
Υπεύθυνοι καθηγητές: Δεμιτσάνη ς Ευάγγελος Μαρινάκη Μαρία.
Αποφασίζω να μην καπνίζω! Γιατί ; ; ;
Το μεγάλο ταξίδι προς την ανακάλυψη του εαυτού μας
ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΝΟΜΟΥ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΚΥΡΤΣΙΔΟΥ ΑΓΑΠΗ
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
«Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό»
Αθήνα, 23 Ιουνίου 2011 Συνέντευξη Τύπου ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΕΘΕΑ 2010.
Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ - ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν τη ΣΤΡΟΦΗ το 2002.
Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν το Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ το 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. Περιφερειακή.
ΞΑΝΘΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ Α. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΤΙΤΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΙΧΙΕΒΙΟΡΙΣΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΥΠΟΥ Ε-Α.
ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ.
ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΕΦΗΒΙΚΟΣ ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΣ.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Δ΄ ΥΠΟΟΜΑΔΑ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
«Δρω εθελοντικά για ένα Αειφόρο Περιβάλλον, για ένα καλύτερο αύριο»
Ναρκωτικα Συνέπειες.
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
Ερευνητικη εργασια: «ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ εξαρτησεισ»
Εφηβεία Η εφηβεία είναι η μεταβατική > περίοδες στην ζωή μας.
Η βία μπορεί να συμβεί στα «καλύτερα» σπίτια, δεν έχει χρώμα, χώρα, κουλτούρα, κοινωνικό, μορφωτικό ή οικονομικό υπόβαθρο.
Φύλο. Ακολουθείς τις τάσεις της μόδας… ΆνδρεςΓυναίκες  Φανατικά  Αναλόγως  Καθόλου.
Ναρκωτικά Θέμα: Λόγοι που οδηγούν τους νέους στην εξάρτηση Ομάδα: Τα ΚαρΝτάσιαΝς.
Τερματισμός και πρόληψη υποτροπής. Στόχος της ΓΣ παρέμβασης δεν είναι να λύσει ο ειδικός όλα τα προβλήματα του πελάτη, αλλά να καταστεί ο πελάτης ‘θεραπευτής’
2.1.Η έννοια της οργάνωσης Καθηγήτρια: Αποστολοπούλου Μαρία Βενετία.
Μαρία Παπαδάκη. Η αντιμετώπιση του προβλήματος πριν την εκδήλωσή του Μείωση της ζήτησης – Προαγωγή της υγείας WHO: Προαγωγή της υγείας αποτελεί η ανάπτυξη.
Χαρακτηριστικά παιδιών αυτιστικού φάσματος
Φροντίζω τον εαυτό μου Κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων από
«Οι Έφηβοι στα χρόνια της κρίσης»
Ψυχολογία των νέων 1)Η μετάβαση της παιδικής στην εφηβική ηλικία
ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΧΟΛ.ΕΤΟΣ
Τι είναι ο αλκοολισμός Αλκοολισμός σημαίνει δηλητηρίαση από αλκοόλ και παρουσιάζεται σε δύο μορφές, την οξεία και χρόνια μέθη.
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
Κάπνισμα & Εφηβεία Ομάδα Α’.
Θέμα: Λόγοι που οδηγούν τους νεους στα ναρκωτικά ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: Υφαντής Μιχάλης Υφαντής Μιχάλης Παναγιώτης Κουτσοπανάγος.
Οικογενειακές σχέσεις Ψυχολογική προσέγγιση
Ομάδα: Τζαγκαράκη Ειρήνη
Οι μέθοδοι και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται στη ΘΚ Χαράλαμπος Πουλόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Κοινωνικής Εργασίας Τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης και.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ Η ΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ: ΟΠΤΙΚΗ-ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΕΠΙΦΑΣΗ Ή ΦΡΑΣΤΙΚΗ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ;
Η ΒΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΙΑ l ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ “ The Silence of home fear” ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗ ΗΛΙΑΝΑ ΚΟΝΤΑΡΑ ΣΤΕΛΛΑ ΣΙΜΩΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΛΙΓΝΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΒΕΛΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ ΦΕΝΙΑ ΚΑΛΙΑΚΑΤΣΟΥ =] ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
«Ναρκωτικά-ποτό-κάπνισμα και οι επιδράσεις τους στην κοινωνία και τον αθλητισμό» Λυκειακές Τάξεις Κυριακίου Ερευνητική Εργασία Β’ Λυκείου Β’ Τετραμήνου.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ Αλεξάνδρα Βεργέτη Αλεξάνδρα Βεργέτη.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΙΑΝΟΣ
ΑΛΚΟΟΛ: Ο «αθώος» φίλος του ανθρώπου
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Η έννοια της τοξικότητας Σ. Αθανασέλης Καθηγητής Τοξικολογίας
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑΘΛΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΕΦΗΒΩΝ
ΚΑΠΝΟΣ ΚΑΙ ΑΛΚΟΟΛ Η μάστιγα της εποχής μας.
Project Α’ Τετραμήνου Θέμα: Εξάρτηση Από Το Τσιγάρο
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ Εθισμός στα Ναρκωτικά
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
Εφηβική ηλικία Ποιος είμαι Με ποιους είμαι
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
ΕΙΔΙΚΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΑΜΥΝΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΆτομοΟυσίες Χρήση Περι- βάλλον

ΑΤΟΜΟ Ανεπάρκεια στη σύναψη κοινωνικών σχέσεων Έλλειψη ενδιαφερόντων - Στόχων Συναισθηματικός πόνος Κατάθλιψη Μαγκιά / Αντίδραση Ματαίωση / Απόρριψη Διαφυγή Διασκέδαση Χαμηλή Αυτοεκτίμηση Έλλειψη αγάπης Περιέργεια Μίμηση Μόδα ΟΥΣΙΕΣ Είδη ουσιών Διαθεσιμότητα Ειδική δράση Παράμετροι χρήσης (συχνότητα – ποσότητα-τρόπος) ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Οικογενειακά προβλήματα Επιρροή παρέας Διαφήμιση Αρνητικά πρότυπα Κοινωνικές ανισότητες Κρίση αξιών

Καθόλου χρήση Πρώτη επαφή Προγρ/μένη χρήση ΕξοικείωσηΚατάχρηση Αποξένωση Σπατάλη 12 τσιγάρο 15 χασίς 20 ηρωίνη