ΕΝΟΤΗΤΑ 7: ΚΛΙΜΑΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
μακέτα: ομοίωμα ενός τεχνολογικού αντικειμένου σε μικρότερο μέγεθος.
Advertisements

Κλάσματα.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΥΠΡΟΥ
Μέθοδος Ατομικής Εργασίας
ΚΛΙΜΑΚΕΣ.
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Με τη συμπλήρωση της ενότητας αυτής ο μαθητής πρέπει:
ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Μονόμετρα και Διανυσματικά Μεγέθη
A΄ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ.
Αν θέλουμε να περιγράψουμε με ακρίβεια τις κινήσεις χρειαζόμαστε και άλλα μεγέθη. Κατά τη διάρκεια κάθε κίνησης ένα άλλο μέγεθος που αλλάζει συνεχώς.
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
7.3 ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΙΔΩΛΟΥ ΣΕ ΚΟΙΛΟΥΣ & ΚΥΡΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ
ΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
A 1.3 H χρήση των χαρτών στην καθημερινή ζωή
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Presentation of information/Παρουσίαση πληροφοριών
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
(A) IΣOMETPIKH ΠΡΟΒΟΛH
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
03 ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Μοντελοποίηση Μοντέλο + ποιώ Από τους φοιτητές: Αντωνίου Αντώνης Δημητρίου Γεωργία Σοφοκλέους Γαβριέλλα Σοφοκλέους Μαριλένα
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Στατιστική Ι Παράδοση 9 Ο Δείκτης Συσχέτισης.
Copyright © 2009 Pearson Education, Inc. Κεφάλαιο 3 Κίνηση σε 2 και 3 διαστάσεις, Διανύσματα.
Όλα αυτά αποτελούν την ταυτότητα του κάθε ανθρώπου.
Βασικές Αρχές Μέτρησης
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Διανυσματική παράσταση εναλλασσόμενων μεγεθών
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
Με τη συμπλήρωση του διδακτικού στόχου αυτού ο/η μαθητής/τρια πρέπει:
3.6(2) ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΦΥΛΛΩΝ (Excel, CALC,…)
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Ενότητα 3: Χρήση Εργαλείων Έκφρασης& Δημιουργίας
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Βασικες Εννοιες Φυσικης _2
Γεωγραφία Β’ Γυμνασίου
από τον Εργαστηριακό Οδηγό Φυσικής
Διάλεξη  Μέτρηση: Είναι μια διαδικασία κατά την οποία προσδίδουμε αριθμητικά δεδομένα σε κάποιο αντικείμενο, σύμφωνα με κάποια προκαθορισμένα.
Διαστάσεις Εργαστήριο Μηχανολογικού Σχεδιασμού Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης Επ. Καθηγητής Μπότσαρης Παντελεήμων Lesson 3 1 Γραμμές διαστάσεων.
ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΕΔΡΑΝΑ Επιλογή εδράνου - Σχεδίαση
Έξι τρόποι θέασης αντικειμένου
Βρίσκω το εμβαδό τριγώνου
ΕΔΡΑΝΑ Διαμόρφωση – Στερέωση εδράνου
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
Η έννοια της ταχύτητας.
Ξέρουμε από τα προηγούμενα:
Γεωγραφία Β’ Γυμνασίου
Sullivan Street Bakery: Η καλύτερη τετράγωνη πίτσα στην Νέα Υόρκη
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
Δυναμική (του υλικού σημείου) σε μία διάσταση.
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
Καταςκευαςτικα ςχεδια ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Στοιχεία θεωρίας σφαλμάτων
ΑΝΟΧΕΣ ΤΙ ΕΝΑΙ ΑΝΟΧΗ ΑΝΟΧΕΣ ΜΗΚΟΥΣ ΑΝΟΧΕΣ ΓΩΝΙΩΝ.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
Στοιχεία θεωρίας σφαλμάτων
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σ Τ Α Τ Ι Σ Τ Ι Κ Η Πίνακας Συχνοτήτων Αθροιστική Συχνότητα Σχετική Συχνότητα Αθροιστική Σχετική Συχνότητα Διαγράμματα Επιμέλεια Κόλλας Γ. Αντώνιος [Μαθηματικός]
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΟΤΗΤΑ 7: ΚΛΙΜΑΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ Επιμέλεια: Γεωργιλάκη Ιουλία Άννα

Τι θυμομαΣτε απ’το προηγουμενο μαθημα? Τι θυμομαΣτε απ’το προηγουμενο μαθημα? Στο σημερινό μάθημα θα αναφερθούμε στις κλίμακες σχεδίασης και συγκεκριμένα στο τι είναι κλίμακα σχεδίασης και σε τι μορφές την συναντάμε. Στόχοι του μαθήματος Κατανόηση σχέσης μεταξύ φυσικού και σχεδιαστικού μεγέθους Έννοια της κλίμακας σχεδίασης Αναγνώριση διαφορετικών μορφών σχεδίασης (σχεδίαση σε σμίκρυνση, σχεδίαση σε φυσικό μέγεθος, σχεδίαση σε μεγέθυνση) Έλλειψη Έννοια έλλειψης 2 βασικοί άξονες Χάραξη έλλειψης γνωρίζοντας τους 2 άξονες της Όργανα κατασκευής έλλειψης (ελλειψογράφος, καμπυλόγραμμο)

> Σχέση στη σχεδίαση υπό κλίμακα ανάμεσα στο σχεδιασμένο μήκος και στο αντίστοιχο πραγματικό. α1 / α2 σχεδιασμένο μήκος / πραγματικό μήκος 1 / 100 1 εκ. στο χαρτί / 100 εκ. στην πραγματικότητα ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Μετράμε ΠΑΝΤΑ στις ίδιες μονάδες μήκους.

ΑΣκηΣη εμπεδωΣηΣ Μία σκάλα είναι σχεδιασμένη σε κλίμακα 1:5. Κάθε σκαλοπάτι στο σχέδιο έχει πλάτος ίσο με 6 εκ. Πόσο είναι το πλάτος του σκαλοπατιού στην πραγματικότητά; Απάντηση: 1 εκατοστό στο χαρτί 5 εκατοστά στην πραγματικότητα 6 εκατοστά στο χαρτί πόσα εκ. στην πραγματικότητα (x;) 1*x = 6*5 x = 30 Το πλάτος του σκαλοπατιού στην πραγματικότητα είναι ίσο με 30 εκατοστά.

Διαφοροι Τροποι ΣχεδιαΣηΣ Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα αντικείμενα που σχεδιάζουμε είναι μεγαλύτερα στην πραγματικότητα απ’ ότι στην αναπαράσταση τους στο σχέδιο. Δηλαδή, κάνουμε σμίκρυνση των πραγματικών διαστάσεων και παριστάνουμε αυτή την κλίμακα σχεδίασης με την μορφή 1:α .

Μερικές φορές οι διαστάσεις του αντικείμενου στο σχέδιο είναι ίδιες με τις διαστάσεις του στην πραγματικότητα. Σχεδιάζουμε δηλαδή, το αντικείμενο στο φυσικό του μέγεθος και παριστάνουμε αυτή την κλίμακα σχεδίασης με την μορφή 1:1 .

Αν θέλουμε να σχεδιάσουμε πολύ μικρά αντικείμενα, σχεδιάζουμε σε μεγέθυνση. Οι διαστάσεις του σχεδίου είναι μεγαλύτερες από τις πραγματικές. Τότε, η κλίμακα σχεδίασης παίρνει την μορφή α:1 .

ΑΣκηΣη εμπεδωΣηΣ Ένα σπιρτόκουτο είναι σχεδιασμένο σε κλίμακα 2:1 . Το μήκος του είναι 4 εκατοστά στο σχέδιο και το πλάτος του 2 εκατοστά. Ποιες είναι οι πραγματικές του διαστάσεις; Απάντηση: Για το μήκος: 2 εκ. στο χαρτί 1 εκ. στην πραγματικότητα 4 εκ. στο χαρτί πόσα εκ. στην πραγματικότητα (x;) 2*x = 4*1 x = 4 / 2 x = 2 Το μήκος του σπιρτόκουτου στην πραγματικότητα είναι ίσο με 2 εκατοστά. Για το πλάτος: 2 εκ. στο χαρτί πόσα εκ. στην πραγματικότητα (x;) 2*x = 2*1 x = 2 / 2 x = 1 Το πλάτος του σπιρτόκουτου στην πραγματικότητα είναι ίσο με 1 εκατοστό.

ανακεφαλαιωΣη Είδαμε στην ενότητα αυτή ότι η κλίμακα σχεδίασης είναι ένα κλάσμα με αριθμητή το σχεδιασμένο μήκος και παρονομαστή το αντίστοιχο πραγματικό μήκος του αντικειμένου. Επίσης, αναφερθήκαμε στις διαφορετικές μορφές κλιμάκων σχεδίασης, που είναι τρεις, η κλίμακα σχεδίασης σε σμίκρυνση, σε φυσικό μέγεθος και σε μεγέθυνση. Στο επόμενο μάθημα θα μιλήσουμε για τις συνηθέστερες κλίμακες σχεδίασης, για την έννοια της αριθμητικής κλίμακας και για την έννοια της γραφικής κλίμακας.