ΛυΧΝΑΡΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΦΩΤΙΣΜΟ του ΧΩΡΟυ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ Ε2 Το Ε2 του 1ου Δ.Σ. Ν. Μηχανιώνας
Advertisements

Τα Θαύματα του κόσμου!!!!. Το πιο δοξασμένο αρχιτεκτονικό και πάνω απ’ όλα ΕΛΛΗΝΙΚΟ θαύμα.
Η καθημερινή ζωή στην ύπαιθρο στα χρόνια των Ισαύρων και των Μακεδόνων
Βυζαντινό-Νομισματικό Μουσείο Αθηνών 2012
ΜΟΔΑ-ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ.
Μόδα στην Ευρώπη Για γυναίκες
Ζήνωνας Παπαδούρης Τάξη Γ’2
ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ…
Ρόλοι κατοίκων: ● Άντρες :γεωργοί, πολιτικοί αρχηγοί, θρησκευτικοί ηγέτες, στρατιώτες, σύζυγοι έπαιρναν μέρος σε όλες τις δημόσιες τελετές ● Γυναίκες:
Αλκοόλ-Αλκοολισμός. Εργασία στην Οικιακή Οικονομία
Η γυναίκα στην Αρχαία Αθήνα
Η αφύπνιση του Δία πάνω στον Ίδη επαναφέρει τον μύθο στην κοίτη του
Μινωικός πολιτισμός Η τέχνη των Μινωιτών
ΣΤΕΜΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΩΡΤΖΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Β4  Πρόσφατα, ολόκληρο το τμήμα μας, το Β4, έγινε μια μικρή ομάδα ντέντεκτιβ!  Επισκεφθήκαμε το Βυζαντινό Μουσείο.
ΤΑ ΣΠΗΛΑΙΑ ΜΙΛΟΥΝ Η ΣΠΗΛΙΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΑΝ ΈΝΑ ΒΙΒΛΙΟ.
Η αφήγηση του Αγαμέμνονα
Κατά τη γνώμη μας, αυτή η ομάδα ανθρώπων κατέφυγε σε αυτό το σπήλαιο είτε λόγω πολέμου, είτε λόγω κινδύνου επιβίωσης από ακραίες κακές καιρικές συνθήκες.
ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΛΙΑΚΑ ΡΑΦΑΕΛΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΧΑΝΤΖΑΡΑ Β4’
Σωτήρης Θεοχάρης Ορφέας Λιακόπουλος
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΪΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
Αποστολή στο Βυζαντινό Μουσείο
Στις αρχές του 4 ου αιώνα βρέθηκαν τα λείψανα ανθρώπινων σκελετών, πλήθος αγγείων, λυχνάρια, μεταλλικά αντικείμενα και νομίσματα διάσπαρτα που χρονολογούνταν.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
Η καστροπολιτεια της Μονεμβασίας
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ: Τάξη : B4 Καθηγήτρια : Παπαδημητρίου Ζωή
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 1 ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ Μια νέα αρχή στην εξοχή.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
«Το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Αιτίες, συνέπειες και δυνατότητες άμεσης βελτίωσης» Οι κρίσιμοι τομείς της οδικής ασφάλειας και στάθμευσης, όπου λόγω της αδικαιολόγητης.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση ΜΟΥΤΑΦΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 3826 ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ POWER POINT Διδάσκων: Παλαιγεωργίου Χρόνος1 Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
Εφαρμογές καλών και κακών αγωγών της θερμότητας στην καθημερινή μας ζωή Εξηγήστε γιατί τα αντικείμενα που σας παρουσιάζονται πιο κάτω είναι κατασκευασμένα.
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Επιμορφωτικό Σεμινάριο στις Ερευνητικές Εργασίες (Project) στην Α΄ & Β΄ Λυκείου Αθήνα, Σεπτέμβριος ο ΓΕΛ Περιστερίου.
Η τέχνη στον Κυκλαδικό, Μινωικό, Μυκηναϊκό πολιτισμό
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
ΜΙΝΩΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ Σε τι πίστευαν;
Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
5. Η Βασιλεία του Θεού: Όραμα αλλιώτικης ζωής ή ουτοπία;
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ Επιμέλεια : Αγγελική Αναγνώστου , Θαλασσινή Γκρίνια
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
Γραμμένου Ευαγγελία.
Ο Ισραηλιτικός κόσμος στα χρόνια του Χριστού
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
ΤΕΛΗ & ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 2016.
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
Λατρεία των ζώων Γκάργκαλης Δημήτρης Καρανικόλας Βασίλης
«Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης»
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Νεοελληνικός Πολιτισμός
ΦΥΣΙΚΗ 4193 ΓΑΖΕΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ.
Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
Άσκηση στην Ιστορία Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι κατέφυγαν στη σπηλιά είναι ότι πιθανόν υπήρχε πόλεμος ή ακραίες καιρικές συνθήκες και έψαχναν καταφύγιο.
الشـــغل والطـــاقة الشغل
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
ΜΑΡΙΑ ΨΥΧΑ & ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
GDPR- ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ.
Συγγραφή Επιστημονικής Εργασίας
Βυζαντινό-Νομισματικό Μουσείο Αθηνών 2012 Κακαριάρη Άννα Κουβά Ρεγγίνα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΛυΧΝΑΡΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΦΩΤΙΣΜΟ του ΧΩΡΟυ. ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!

ΠΙΘΑΡΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ. ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΑνΕ μεγάλες ποσότητες ΠΟΛΛΑ ΤΡΟΦΙΜΑ!!!

ΟΙΚΙΑΚΑ ΣΚΕΥΗ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΥΝΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥΣ ΖΩΗ σε τι?.

ΕΝΔΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΝΟΠΛΙΑ Η ΕΝΔΥΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ. Η ΠΑΝΟΠΛΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΧΗΣ.

ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ,ΥΦΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΙ. ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ θα τα πήραν μαζί τους γιατί είχαν μεγάλη αξία και δεν ήθελαν να πέσουν στα χέρια εισβολέων. ΚΑΙ ΤΑ ΥΦΑΣΜΑΤΑ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΟΠΩΣ ΓΑΜΟΥΣ,ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ κ.τ.λ. ΟΙ ΣΤΑΥΡΟΙ ΗΤΑΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΕΚΕΙΝΟΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ.

ΑΓΓΕΙΑ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΑ. ΑΓΓΕΙΑ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΝ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΟΙΚΙΑΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΒΙΒΛΙΑ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΛΕΤΕΣ.

ΤΕΛΟΣ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ.ΕΤΣΙ?????? ΤΕΛΟΣ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ.ΕΤΣΙ??????

ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ POWER POINT ΜΕΓΚΙ ΧΑΜΠΕ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΑΚΙΝΟΣ..!!