Φύλο. Ακολουθείς τις τάσεις της μόδας… ΆνδρεςΓυναίκες  Φανατικά  Αναλόγως  Καθόλου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Advertisements

Παραδοσιακό φόρεμα της Κρήτης Το παραδοσιακό φόρεμα για τα άτομα
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ. Επιμέλεια: Κεμερίδου Δέσποινα, Ταταρίδου Γεωργία, Μαράση Ιωάννα, Ράουτσα Άννα,
ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ 80’s Πολλές μορφές από τα τέλη του 1970 παραμένουν μόδα στις αρχές του Στη δεκαετία του 1970, η σιλουέτα της μόδας τείνει.
Ράλλειο Λύκειο Πειραιά
Η ευρεία έννοια της μόδας στην ενδυμασία
ΥΠΟΘΕΜΑ: Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Ράλλειο Λύκειο Πειραιά
ΜΟΔΑ ΚΑΙ 60’s.
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Βασίλης Βασιλειάδης Θοδωρής Βασιλειάδης Γιάννης Βορδάκης Γιώργος Γούλας.
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Η ΚΑΛΥΒΑ ΤΟΥ ΜΠΑΡΜΠΑ-ΘΩΜΑ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
ΦΥΛΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ
Εμψυχώτρια Εκπαιδευτικός Χατζοπούλου Βασιλική Σχ
Κελεσίδης Βαγγέλης.
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΩΝ ΕΠΑΦΩΝ ΕΡΕΥΝΑ Ε.Μ.Α.Σ. ΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΣΑΣ; ΕΡΕΥΝΑ Ε.Μ.Α.Σ.
Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Ξυπνάς το πρωί. Μια μέρα ξεκινάει….
ΕΦΗΒΙΚΟΣ ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΣ.
Όλες οι παρατηρήσεις για κάποιο άτομο περιλαμβάνουν και θετικά και αρνητικά σημεία. Σχολιάστε τη συμπεριφορά του ατόμου, όχι την εντύπωσή σας για το άτομο.
Εφηβεία Η εφηβεία είναι η μεταβατική > περίοδες στην ζωή μας.
Εργασία στο μάθημα Οικιακής Οικονομίας Βαραμπούτη Βασιλική
ΧΟΡΧΕ ΛΟΥΙΣ ΜΠΟΡΧΕΣ «Μαθαίνεις».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Κοινωνικοποίηση Πανταζάκου Χριστίνα.
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
ΆτομοΟυσίες Χρήση Περι- βάλλον ΑΤΟΜΟ Ανεπάρκεια στη σύναψη κοινωνικών σχέσεων Έλλειψη ενδιαφερόντων - Στόχων Συναισθηματικός πόνος Κατάθλιψη Μαγκιά /
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Υγεία ποδιών. Προβλήματα ποδιών  Μυκητίαση: Οι μύκητες που επιμολύνουν τα νύχια αποτελούν μία πάρα πολύ συνηθισμένη πάθηση, καθώς σε κάθε δεδομένη χρονική.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΘΕΜΑ : "Γεωμετρικές Δημιουργίες" Γεωμετρία και Μόδα
Η ομάδα:Βία στα σχολεία…
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΕΡΕΥΝΑ ΕΝΑΡΞΗΣ – ΛΗΞΗΣ σε μαθητές Γυμνασίου του Δήμου Παύλου Μελά.
Εκφοβισμός στο διαδίκτυο
ΥΠΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
Κάπνισμα & Εφηβεία Ομάδα Α’.
PROJECT : ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΑΣ Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ
«Aγαπώ τη ζωή μακριά από εξαρτήσεις» Κεντρικό Μαθητικού Συμβουλίου Περιφερειακού Γυμνασίου και Λυκείου Λευκάρων.
Πιστεύετε σε κάποια θρησκεία ;
Έλεγχος υποθέσεων με την χ2 «χι -τετράγωνο» κατανομή
Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ:ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
Ψυχαγωγια Στατιστικά στοιχεία.
Εικονομηνύματα Παιχνίδι & Γνώση.
Project Β’: Το σχολείο στο σινεμά
Ολυμπιακή παιδεία και Αθλητική Ηθική
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
Ο ΡΟΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Εισαγωγή στην αξιολόγηση υδάτινων σωμάτων
Ερωτηματολόγια. Απαντήσεις σχετικά με την παιδική εργασία.
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φύλο

Ακολουθείς τις τάσεις της μόδας… ΆνδρεςΓυναίκες  Φανατικά  Αναλόγως  Καθόλου

Νιώθεις πιο άνετα όταν, στον τρόπο που ντύνεσαι… ΆνδρεςΓυναίκες  Μοιάζεις με τους άλλους  Έχεις το δικό σου στυλ επηρεασμένο όμως από τους άλλους  Διαφέρεις

Από ποιους δέχεσαι την μεγαλύτερη επιρροή στον τρόπο που ντύνεσαι; ΆνδρεςΓυναίκες  Συνομήλικοι  Επώνυμοι  Συγγενικό περιβάλλον  ΜΜΕ

Στη διαμόρφωση του στυλ σου.. ΆνδρεςΓυναίκες  Υπολογίζεις την άποψη τον άλλων  Αποφασίζεις μόνος σου  Στηρίζεσαι αποκλειστικά στο τι θα πουν οι άλλοι

Θα έκανες παρέα με άτομα του οποίου το ενδυματολογικό στυλ δεν συμφωνεί με το δικό σου ; ΆνδρεςΓυναίκες  Ναι  Όχι  Μπορεί

Θα έκανες ακραίες αλλαγέσ στην εμφάνιση σου αν το επέβαλλε η μόδα; Άνδρες Γυναίκες  Ναι  Όχι  Μπορεί

Τι εικόνα πιστεύεις ότι έχεις δώσει στους συνομήλικους σου με τον τρόπο που ντύνεσαι; ΆνδρεςΓυναίκες  Άριστη  Καλή  Μέτριος  Κακή

Πιστεύεις πως το στυλ σου θα μπορούσε να αποτελέσει πρότυπο κατάλληλο να το μιμηθούν οι συνομήλικοι σου; ΆνδρεςΓυναίκες  Ναι  Όχι