Προγραμματισμός σχολικού έτους 2007-08 Ερωτήματα, με την έναρξη του νέου σχολικού έτους.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Εαρινό εξάμηνο 2014 Εισηγητής: Χρήστος Μπαντάνης Δάσκαλος
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ »
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, Υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι.
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
Ασκήσεις Συνδυαστικής
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Ενημερωτική Συνάντηση με τους Υπεύθυνους ΣΕΦΕ
07/09/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2012 Μάριος Μιλτιάδου.
ΦΥΣΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΝΕΚΦΕ 7 & 8 Ιουλίου 2014
Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 50/ Δ.Σ.) σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες σχετικά με τη διδασκαλία.
Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 50/ Δ.Σ.) σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες σχετικά με τη διδασκαλία.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Tο Νέο Γενικό Λύκειο σύμφωνα με το νόμο 4186/ και τις τροποποιήσεις του, σύμφωνα με τους νόμους: 4264/ και 4275/ Λ Υ Κ Ε.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
Μία διδακτική πρόταση για χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών μέσα από το moodle Β.Νταλούκας: Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών και Πληροφορικής, Καθηγητής Δευτεροβάθμιας.
Σεμινάρια Πληροφορικής Φεβρουάριος 2009 Μ. Μιλτιάδου.
ΤΟ ΝEΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECT ALBANIA PRESS Ντότσε Ενέα Βίσκουλι Λέντι Μπάκου Τζουλιάν Περισνάκα Μαρτίν Μπράτη Δημήτρης.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Χίου
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Επιμορφωτικό -Βιωματικοσεμινάριο Η χειροσφαίριση στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Τρίτη 16 Δεκεμβρίου2014, ώρα 12:00 3ο Δημοτικό Σχολείο Υμηττού ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
Αλβανόπουλος Γεώργιος Σχολικός Σύμβουλος 4ης Περιφέρειας
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Συνάντηση γνωριμίας με τους γονείς της Α΄ Γυμνασίου, 20 Οκτωβρίου 2014.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής. Πρακτικά ζητήματα, Ωρολόγιο Πρόγραμμα, Ωράριο, Δημιουργία τμημάτων ενδιαφέροντος Για τη διεξαγωγή των Ερευνητικών.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
ΕΚΦΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ Σχολικό έτος Υπεύθυνος : Σεραφείμ Μπίτσιος Συνεργάτες: Α. Αθανασόπουλος Π. Κλάψας Γ. Λίτσιος Καρδίτσα Απρίλης 2005.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Ε.Κ.Φ.Ε ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΦΥΣΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΕΡΕΥΝΩ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ Ε΄ & ΣΤ΄ΤΑΞΕΩΝ.
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
Ε.Κ.Φ.Ε. Καρδίτσας Δραστηριότητες από 1/9/2003 έως 5/5/2011.
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
Πειραματικός έλεγχος των νόμων του απλού εκκρεμούς Εργαστηριακή Άσκηση 7 από τον Εργαστηριακό Οδηγό Φυσικής Γ′ Γυμνασίου και το αντίστοιχο Τετράδιο Εργασιών.
Μια όμορφη, σχετικά απλή αλλά υπεύθυνη δουλειά… ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Σας καλωσορίζουμε στο Εργαστήριο Φυσικής Ι. Καλή αρχή! Καλό πτυχίο! ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. 11 Οκτωβρίου 2008 Επιμέλεια: Φωτεινή Βενέτη
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
1η εργαστηριακή άσκηση Φυσικής για την Α’ τάξη Λυκείου Σχολ. έτος
Χρήση πολύμετρων – Πειραματική επαλήθευση των κανόνων του Kirchhoff
Απολογισμός σχολικού έτους & Προγραμματισμός σχολικού έτους
Πληροφοριακό Σύστημα MySchool
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
1 Ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑς1ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ 10 ΧΡΟΝΙΑ Υ.Σ.Ε.Φ.Ε ( ) 10 Χρόνια εργαστήριο Φυσικών Επιστημών.
Πειράματα Χημείας για το Λύκειο Σχολ. έτος
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Πειράματα Φυσικής για το Λύκειο Σχολ. έτος
Πειράματα Φυσικής για το Λύκειο Σχολ. έτος
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
Α’ & B’ τετράμηνου Πειράματα Βιολογίας
Πειράματα Χημείας για το Λύκειο Σχολ. έτος
Το εκφε σε αριθμους Στοιχεία από τις εκθέσεις δραστηριοτήτων (δες εδώ και εδώ) και τις 10 εκδηλώσεις για τις Φυσικές Επιστήμες του ΕΚΦΕ Καρδίτσας (δες.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ, ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προγραμματισμός σχολικού έτους Ερωτήματα, με την έναρξη του νέου σχολικού έτους

ΕΠΑΛ - Φυσική Β´ Τάξης Ερώτηση Το 3ωρο είναι 2 ώρες Γεν. Παιδείας και 1 ώρα Κατ.; [ή 3ωρο συνεχόμενο με την ύλη να διδάσκεται με τη σειρά του ΑΠΣ;] Πιθανή απάντηση 85045/Γ2/ με θέμα «ΑΠΣ της Φυσικής της Β΄ ΕΠΑΛ» /Γ2/ /ΥΑ με θέμα «Ωρολόγιο Πρόγραμμα της B’ και Γ΄ Τάξης Ημερησίων ΕΠΑΛ» /Γ2/ /ΥΑ με θέμα «Ωρολόγιο Πρόγραμμα της Β΄, Γ΄ και Δ΄ Τάξης Εσπερινών ΕΠΑΛ» του ΕΚΦΕ Καρδίτσας προς τα ΕΠΑΛ του Ν. Καρδίτσας με θέμα «Η ύλη της Φυσικής για το σχολ. έτος στη Β' ΕΠΑΛ» Παρ 14/9/ :11 πμ & Τρι 18/9/2007 8:58 πμ Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2015ΕΚΦΕ Καρδίτσας2

Υ.Σ.Ε.Φ.Ε. Ερώτηση Θα βάλω 2 ώρες ΥΣΕΦΕ στο Πρόγραμμα αντί για 3 γιατί έχουμε κάνει την κατανομή των μαθημάτων και δεν θέλουμε να την αλλάξουμε και επιπλέον δεν θέλω υπερωρίες [ή δεν μπορώ γιατί ένας εκ των ΠΕ04 δεν έχει πλήρες ωράριο]. Τι κάνω; Πιθανή απάντηση 81704/Γ7/ με θέμα «Επιλογή και αρμοδιότητες ΥΣΕΦΕ» του ΕΚΦΕ προς όλα τα σχολεία του Ν. Καρδίτσας με θέμα «Έγγραφα για τη λειτουργία των Εργαστηρίων Φ.Ε. το σχολ. έτος » τη Δευ 3/9/2007 Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2015ΕΚΦΕ Καρδίτσας3

Διευθέτηση ωραρίου Ερώτηση Θα μπορούσαμε να έχουμε τις 2 πρώτες ή 2 τελευταίες ώρες στο πρόγραμμα την ημέρα που μας ορίστηκε και να γίνονται οι ενημερώσεις στο ενδιάμεσο [(10:15 έως 11:45); Πιθανή απάντηση 91087/Γ7/ με θέμα «Διευθέτηση ωραρίου των καθηγητών κλάδου ΠΕ04» του ΕΚΦΕ προς όλα τα σχολεία του Ν. Καρδίτσας με θέμα «Έγγραφα για τη λειτουργία των Εργαστηρίων Φ.Ε. το σχολ. έτος » τη Δευ 3/9/2007 Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2015ΕΚΦΕ Καρδίτσας4

Διαθεματικό Ερώτηση Πως γίνεται η επιλογή του θέματος; Από πόσους μαθητές; Σε πόσα μαθήματα ή τμήματα το ίδιο θέμα; Πόσα θέματα κάθε μαθητής ή ομάδα σε διαφορετικά μαθήματα; Πως χωρίζονται οι ομάδες ή τα θέματα; Μπορεί να έχει ένα θέμα όλο το τμήμα ή η τάξη; Πως κατανέμεται το 10% του χρόνου; [είναι 10% πλέον των προβλεπομένων ωρών του ΑΠΣ ή εντός αυτών των ωρών το 10%;] Πιθανή απάντηση ΦΕΚ 303 σελ αναφέρεται στις Γενικές αρχές και τη Δομή των ΔΕΠΠΣ και ΑΠΣ ΦΕΚ 304 σελ αναφέρεται στο ΔΕΠΠΣ για τη Φυσική και τη Χημεία σελ αναφέρεται στο ΑΠΣ για τη Φυσική Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2015ΕΚΦΕ Καρδίτσας5

Προγραμματισμός εργαστηριακών δραστηριοτήτων σχ. έτους Ερώτηση Συμπληρώσαμε τον προγραμματισμό για τις εργαστηριακές ασκήσεις που θα κάνουμε το τρέχον σχολικό έτος; Τον καταθέσαμε στον Δ/ντή του σχολείου; Θα προτιμούσαμε να τον στείλουμε στο ΕΚΦΕ για να έχει τον συντονισμό; Πιθανή απάντηση 81704/Γ7/ με θέμα «Επιλογή και αρμοδιότητες ΥΣΕΦΕ» 81705, & 81709/Γ7/ Εργαστηριακή Διδασκαλία των Φυσικών Μαθημάτων στα Γυμνάσια, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ-ΤΕΕ. του ΕΚΦΕ προς όλα τα σχολεία του Ν. Καρδίτσας με θέμα «Έγγραφα για τη λειτουργία των Εργαστηρίων Φ.Ε. το σχολ. έτος » τη Δευ 3/9/2007 του ΥΠΕΠΘ/Γρ. Εργαστηρίων την Τρι 25/9/2007 2:05 μμ προς τα ΕΚΦΕ με θέμα «Προγραμματισμός εργαστηριακών δραστηριοτήτων » Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2015ΕΚΦΕ Καρδίτσας6

Βιβλία – CD με λογισμικό Ερώτηση Πότε θα ολοκληρωθεί η παραλαβή των βιβλίων, εργαστηριακών οδηγών, τετραδίων εργαστηρίων, κτλ; Θα δοθούν τα CD με τα λογισμικά στα μαθήματα του Γυμνασίου; [πότε;] Πιθανή απάντηση ; Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2015ΕΚΦΕ Καρδίτσας7

Συναντήσεις στο ΕΚΦΕ Ερώτηση Πως θα γίνονται φέτος οι συναντήσεις για τα πειράματα; [όλα τα πειράματα μαζί κατά τύπο σχολείου/μάθημα όπως πέρυσι;] Θα συμμετέχουν μόνο οι καθηγητές που δεν τα έχουν κάνει ή παρακολουθήσει άλλη φορά; Θα ετοιμάζεται ένα πείραμα (την εποχή περίπου που πρόκειται να γίνει και στα σχολεία) και θα καλούνται οι καθηγητές που διδάσκουν το αντίστοιχο μάθημα, να το πραγματοποιήσουν, ακολουθώντας τις οδηγίες των εργαστηριακών οδηγών και των σχετικών σημειώσεων του ΕΚΦΕ; Πιθανή απάντηση Η πρόταση της Σχολικής Συμβούλου και του Υπευθύνου ΕΚΦΕ είναι να ετοιμάζονται σε όλους τους πάγκους του ΕΚΦΕ τα απαιτούμενα για το πείραμα υλικά [ένα πείραμα]. Οι εκπαιδευτικοί ακολουθώντας τη διαδικασία του πειράματος: να στήνουν την πειραματική διάταξη, να δοκιμάζουν τη διαδικασία και να σχολιάζουν τα ζητούμενα των εργαστηριακών οδηγών. Έτσι θα είναι απολύτως έτοιμοι να πραγματοποιήσουν το πείραμα στο σχολείο τους χωρίς άλλη προετοιμασία και έχοντας δει ποια υλικά τους λείπουν, τι πρέπει να προμηθευτούν [δανειστούν από το ΕΚΦΕ ή άλλο σχολείο, αγοράσουν μέσω της σχολικής επιτροπής, κτλ]. Για τα πολύ απλά στην πραγματοποίησή τους πειράματα [όπως τα πρώτα της Φυσικής] θα στέλνονται από το ΕΚΦΕ στα σχολεία σημειώσεις, αν υπάρχει κάποια έλλειψη ή χρειάζεται κάποια διόρθωση ο εργαστηριακός οδηγός [όπως κάναμε με την 1 η άσκηση Φυσικής της Β´ Γυμνασίου]. Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2015ΕΚΦΕ Καρδίτσας8

Έλεγχος οργάνων, που παραλήφθηκαν πρόσφατα από τα Σ.Ε.Φ.Ε. των ΓΕ.Λ. Ερώτηση Πρέπει να ελεγχθούν τα όργανα που παραλάβαμε; Πως θα τα τακτοποιήσουμε στις ντουλάπες των ΣΕΦΕ; Πως λειτουργούν; Σε ποια πειράματα μας χρειάζονται; Γιατί μας έστειλαν ξανά (τώρα ηλεκτρικά) παχύμετρα; Τα παχύμετρα έχουν υποδοχή USB για να μπορούν να στέλνουν τις μετρήσεις σε Η/Υ αν συνδεθούν κατάλληλα; Πιθανή απάντηση Να ελέγξουμε αν λειτουργούν τα παχύμετρα [ON/OFF] και αν έχουμε κάποια βάση ή κάτι άλλο σπασμένο. Μας χρειάζονται στο πείραμα της τριβής, κά. Τα ηλεκτρικά παχύμετρα είναι κατασκευασμένα έτσι, ώστε να προσαρμόζονται πάνω στις βάσεις και να μας μετράνε με ακρίβεια το ύψος του κεκλιμένου επιπέδου. Τα παχύμετρα έχουν υποδοχή USB, αλλά δεν υπάρχει λογισμικό και πρόβλεψη σ’ αυτά για σύνδεση με Η/Υ. Σε προσεχή τους έκδοση θα συμβαίνει αυτό [από τον κατασκευαστή υπάρχει η πρόβλεψη, αλλά όχι η δυνατότητα] Αν κάποιος έχει κάποιο παχύμετρο που δεν λειτουργεί και το επιθυμεί θα μπορούσαμε συνολικά από το ΕΚΦΕ να τα επιστρέψουμε στον κατασκευαστή και να μας τα αντικαταστήσει με άλλα. Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2015ΕΚΦΕ Καρδίτσας9