Δρ Έφη Κυπριανίδου, Λειτουργός Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Advertisements

Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Συνεργατική Διαχείριση Συγκρούσεων / Κρίσεων Γιάννης Ρουσσάκης.
Π.Π.Σ.Π.Α Όμιλος Αγγλικής Γλώσσας Επίπεδο Β
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Σοφές φράσεις του μικρού Βούδα για να ζεις πάντα καλά.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΣΗΜΕΡΑ, ακριβώς από αυτή την στιγμή Ωρα Ωρα 10:54:06 p.m.10:54:06 p.m. ΞΑΝΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΖΩ Είναι μια απόφαση… Είναι η δική μου απόφαση….
ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ ΠΕΥΚΗ 2020 ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ Προχωράμε….. Καλώς ήρθατε.
Θρησκευτική ετερότητα και διαπολιτισμική εκπαίδευση
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ
O Σωκράτης και το τεστ του φιλτραρίσματος
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Συναισθηματικη αγωγη.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Education and Culture Name Education and Culture Χαρακτηριστικά μιας καλής Πρότασης Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
Έχεις άγχος; Είναι φυσιολογικό. Λίγο άγχος είναι ωφέλιμο, γιατί βοηθάει το άτομο να συγκεντρωθεί πολύ καλά και να είναι σε εγρήγορση. Μια καλή αρχή είναι.
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
Παραβολή καλού Σαμαρείτη Κυριακίδης Κυριάκος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
13. Χριστιανισμός – Ελληνισμός : μια ιδιότυπη συνάντηση
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Διοίκηση Αθλητικών Γεγονότων ΠρογραμματισμόςΈγγραφης.
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
Greek II LECTURE 6 MRS DOXA EFSTATHIOU. 1.Θα περάσουν το Πάσχα στην Καλαμπάκα. 2. Η Καλαμπάκα είναι στη Θεσσαλία. 3. Η Ηρώ. 4. Τα Μετέωρα είναι ψηλοί.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΤΑΧΟΥ-ΗΛΙΑΔΟΥ Καραντάκη Μαργαρίτα Α.Ε.Μ.: 3141.
Ενσυναίσθηση, συναισθηματική νοημοσύνη και ο ρόλος της στην νοσηλευτική φροντίδα.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ. Ως κοινωνικό ον ο άνθρωπος σε όλη την πορεία της ζωής του συνάπτει σχέσεις. Στάση πρώτη, οι καθρέφτες του, οι γονείς. Έπειτα, το ευρύτερο.
Φακελος αξιολογηςης portfolio
Αξιολόγηση στο νηπιαγωγείο
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Σ.Ε.Π. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός 5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης
Ελαττώνω το θυμό, αυξάνω
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Λέμε «ΝΑΙ» στη Φιλία, λέμε «ΌΧΙ» στη Βία
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Το Σχολειό μου.
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Διδάσκων καθηγητής Γιαννούδης Γιώργος
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
Αξέχαστα....
H τηλεόραση και το παιδί
Προσωπικές αντωνυμίες
7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Μετρώντας Αντίστροφα..! Στέλλα Πέτρου Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δρ Έφη Κυπριανίδου, Λειτουργός Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ - Κ.Ι.Ε. ΠΕΛΕΝΔΡΙΟΥ - 8 ΜΑΪΟΥ 2012 ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΩΝ Βοηθούμε τα παιδιά μας να σκέπτονται κριτικά και να αναγνωρίζουν τις επιλογές και τα ηθικά / κοινωνικά διλήμματα που συναντούν στη ζωή τους. ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ - ΠΕΛΕΝΔΡΙ - 8 ΜΑΪΟΥ 2012

Εγκάρδιες Ευχαριστίες! Δρ Έφη Κυπριανίδου, Λειτουργός Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ - Κ.Ι.Ε. ΠΕΛΕΝΔΡΙΟΥ - 8 ΜΑΪΟΥ 2012 Ακολουθεί μέρος της διάλεξης, που έδωσε η κ. Έφη Κυπριανίδου, Δρ Φιλοσοφίας του Εθνικού Μετσοβείου Πολυτεχνείου, προς τους Γονείς του Κρατικού Ινστιτούτου Επιμόρφωσης Πελενδρίου, την Τρίτη 8 Μαΐου 2012. Η διάλεξη οργανώθηκε στα πλαίσια του θεσμού των Σεμιναρίων που προσφέρει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο στη σχολική βάση. Εγκάρδιες Ευχαριστίες!

Γνωρίζουν τι να ρωτούν, πότε να ρωτούν και πώς. Δρ Έφη Κυπριανίδου, Λειτουργός Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ - Κ.Ι.Ε. ΠΕΛΕΝΔΡΙΟΥ - 8 ΜΑΪΟΥ 2012 Τι σημαινει σκεπτομαι κριτικα; Ποτε τα παιδια μασ συμπεριφερονται λογικα; Αξιολογούν πληροφορίες και αποκτούν πεποιθήσεις μέσω συλλογισμών που βασίζονται σε όλα τα δυνατά στοιχεία που έχουν στη διάθεσή τους. Γνωρίζουν τι να ρωτούν, πότε να ρωτούν και πώς. Μπορούν να διαχωρίσουν τις πεποιθήσεις από τις γνώσεις και τις στάσεις από τις προκαταλήψεις.

Κριτική Σκέψη: Συνδυασμός Δεξιοτήτων Δρ Έφη Κυπριανίδου, Λειτουργός Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ - Κ.Ι.Ε. ΠΕΛΕΝΔΡΙΟΥ - 8 ΜΑΪΟΥ 2012 Κριτική Σκέψη: Συνδυασμός Δεξιοτήτων Αναστοχασμός Προσεκτική Ακρόαση Λογικότητα

Αξιες ζωης – ο ρολος των γονεων Δρ Έφη Κυπριανίδου, Λειτουργός Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ - Κ.Ι.Ε. ΠΕΛΕΝΔΡΙΟΥ - 8 ΜΑΪΟΥ 2012 Καλοσύνη Ταπεινότητα (ευγένεια, ειλικρίνεια) Ηθική ακεραιότητα (εντιμότητα, σεβασμός) Αλληλοσεβασμός Αγάπη (συμπόνια, ενσυναίσθηση, αυτοεκτίμηση) Δικαιοσύνη Θάρρος Ευγνωμοσύνη Συνεργασία

Στόχος απλός και συγκεκριμένος! Δρ Έφη Κυπριανίδου, Λειτουργός Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ - Κ.Ι.Ε. ΠΕΛΕΝΔΡΙΟΥ - 8 ΜΑΪΟΥ 2012 Στόχος απλός και συγκεκριμένος! Καθόρισε τον στόχο, όσο πιο ξεκάθαρα και συγκεκρι-μένα. Παράδειγμα: «Θέλω να γίνω καλύτερος αθλητής». Αυτό είναι πολύ γενικό. «Θα κάνω κάθε μέρα γυμναστική για να βελτιώσω τις επιδόσεις μου στο τρέξιμο». Καθορισμός στόχου.

Δρ Έφη Κυπριανίδου, Λειτουργός Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ - Κ.Ι.Ε. ΠΕΛΕΝΔΡΙΟΥ - 8 ΜΑΪΟΥ 2012 2. Σχεδίασε μικρά βήματα Πώς θα πετύχεις τον στόχο σου? Γίνε συγκεκριμένος.   Παράδειγμα: «Θα διαβάζω μόλις σχολάσω, για να μου μένει ελεύθερο το υπόλοιπο απόγευμα για προπόνηση. Επίσης, θα κοιμάμαι πιο νωρίς για να έχω πιο πολλές αντοχές κατά τη διάρκεια της μέρας».

3. Επέλεξε το σημείο αφετηρίας Δρ Έφη Κυπριανίδου, Λειτουργός Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ - Κ.Ι.Ε. ΠΕΛΕΝΔΡΙΟΥ - 8 ΜΑΪΟΥ 2012 3. Επέλεξε το σημείο αφετηρίας Συχνά θεωρούμε, ότι οι στόχοι είναι κάτι με το οποίο θα ασχοληθούμε στο μέλλον. Ακόμη και αν δεν μπορείς να ξεκινήσεις αμέσως, επέλεξε τη στιγμή έναρξης και τήρησέ την πιστά.   Παράδειγμα: «Θα ξεκινήσω την Παρασκευή που είναι η τελευταία μέρα της εβδομάδας και θα έχω το σαββατοκυρίακο να ξεκουραστώ».

Δρ Έφη Κυπριανίδου, Λειτουργός Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ - Κ.Ι.Ε. ΠΕΛΕΝΔΡΙΟΥ - 8 ΜΑΪΟΥ 2012 4. Παρακολούθησε την πρόοδο και επαναπροσδιόρισε τον στόχο αν χρειαστεί! Καθώς ο χρόνος περνά, οι άνθρωποι επαναπροσδιορίζουν κάποιους στόχους που ήταν πολύ φιλόδοξοι ή λιγότερο φιλόδοξοι. Παράδειγμα: «Θα διαβάσω για τη διατροφή των αθλητών και θα αλλάξω τη διατροφή μου. Θα καταγράφω, επίσης, την επίδοσή μου στο άθλημά μου μια φορά την εβδομάδα, για να δω αν έχω βελτιωθεί».

Παράδειγμα: «Ολοκλήρωση στόχου μέχρι 30 Ιουνίου». Δρ Έφη Κυπριανίδου, Λειτουργός Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ - Κ.Ι.Ε. ΠΕΛΕΝΔΡΙΟΥ - 8 ΜΑΪΟΥ 2012 5. Βάλε μια προθεσμία Βάλε μια προθεσμία ολοκλήρωσης του στόχου σου και τήρησε το πλάνο σου μέχρι εκείνη την ημερομηνία. Αν φαίνεται, ότι είναι ανέφικτο να φτάσεις τον στόχο μέχρι την προθεσμία σου, μην τα παρατήσεις. Κατάγραψε τι πέτυχες μέχρι τη συγκεκριμένη στιγμή, επαναπροσδιόρισε τον στόχο και βάλε καινούρια προθεσμία.   Παράδειγμα: «Ολοκλήρωση στόχου μέχρι 30 Ιουνίου».

Δρ Έφη Κυπριανίδου, Λειτουργός Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ - Κ.Ι.Ε. ΠΕΛΕΝΔΡΙΟΥ - 8 ΜΑΪΟΥ 2012