1.1 Τι είναι η Χημεία και γιατί τη μελετάμε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
2.7 Χημική αντίδραση.
Advertisements

Απορρίμματα Μαρία Σαρίδου Δ’4.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
Όξινη βροχή και τα προβλήματα της
Επιμελήτρια : Μάγδα Δαστερίδου
ΤΑ ΦΥΤΑ.
Τα μέταλλα.
ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
Χημικοί κίνδυνοι! Νταλιάνη Αγγελική.
2.8 Άτομα και μόρια.
Ο φίλος μας το περιβάλλον
επιπτώσεις από την εφαρμογή της τεχνολογίας
Διαθεματική Εργασία στο μάθημα της Χημείας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΟΣΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΧΗΜΙΚΟΥ Χημικοί και χημικοί μηχανικοί έχουν κάνει πολλές παρεμβάσεις για την ενέργεια και τις μεταφορές που μας επιτρέπουν.
Μορφεσ και δυνατοτητεσ κομποστοποιησησ στο νησι τησ κω
1.4 Οι υδρογονάνθρακες ως καύσιμα
Τι είναι η χημεία και γιατί τη μελετάμε
ΧΑΡΤΙ Παραγωγή / Είδη χαρτιού
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ - ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ - ΠΕΤΡΟΧΗΜΙΚΑ
1.1 Οι φυσικές επιστήμες και η μεθοδολογία τους
Οικιακή Κομποστοποίηση
Αγαθά είναι τα μέσα που ικανοποιούν τις ανθρώπινες ανάγκες.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τι είναι η ανακύκλωση;
ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ιωάννα Τσώνη Γ5 Σχολικό Έτος [ ]
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πετροχημεία και χρήσεις της
ΣΙΛΙΚΟΝΗ Εργασία χημείας των μαθητριών Αναγνωσταρά Σταυρούλα
2.6.1 Ηλεκτρολυτική διάσπαση του νερού
ΥΛΙΚΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ # 2.
Η Ανακύκλωση Ά Λυκείου Καστελίου Σπύρος Πετράκης
Θέλεις να μάθεις τι είναι η ανακύκλωση; ΜΠΑΡΤΖΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΒΙΟΔΙΑΣΠΩΜΕΝΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
Ανάλογα με  Τον τρόπο κατανάλωσής τους και  Τη δυνατότητα ανανέωσής τους.
ΥΛΙΚΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ.
Ορθολογική διαχείριση απορριμμάτων
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ
Φυσικό περιβάλλον Ανθρωπογενές περιβάλλον.
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
Το οικολογικό αποτύπωμα του σχολείου μας
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τι είναι ανακύκλωση; Οφέλη Ανακυκλώσιμα προϊόντα
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τα χαρτιά, τα γυαλιά, τα μέταλλα δεν είναι σκουπίδια
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
ΠΟΛΥΜΕΡΙΣΜΟΣ -ΠΕΤΡΟΧΗΜΙΚΑ Όταν θα έχετε μελετήσει αυτή την ενότητα, θα μπορείτε: Να αναφέρετε διάφορα πετροχημικά προϊόντα που βρίσκονται στο περιβάλλον.
Ανακύκλωση Απορριμμάτων ‘Τα άχρηστα-Χρήσιμα’
 Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την οποία επαναχρησιμοποιείται εν μέρει ή ολικά οτιδήποτε αποτελεί έμμεσα ή άμεσα αποτέλεσμα της ανθρώπινης.
Ίνες-κλωστές- υφάσματα Περιεχόμενα Το ύφασμα στη ζωή μας Κλωστές Ύφασμα Βαμβάκι Λινάρι Μαλλί Μετάξι Υφή υφασμάτων Σχέδια υφασμάτων.
1. Τι είναι τα οικολογικά σχολεία; i. Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο! ii. Είναι τα καθαρά σχολεία της Κύπρου! iii. Είναι τα σχολεία που συμμετέχουν.
Μαρία Μάρκου ΔΊ Το περιβάλλον, [ αέρας, νερό, έδαφος ] είναι ο χώρος που ζούμε.Πολλές δραστηριότητες μας το ρυπαίνουν. Σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος.
λιθάνθρακας λιγνίτης γραφίτης διαμάντι Υπάρχει στη φύση ελεύθερος ως γαιάνθρακας, γραφίτης, διαμάντι. Υπάρχει και σε πολλές χημικές ενώσεις, απλές.
οικοσυστήματα της Ελλάδας!
Ορισμός κράματος Καθαρές ουσίες είναι τα στοιχεία και οι χημικές ενώσεις. Τα μίγματα προέρχονται από ανάμιξη δύο τουλάχιστον καθαρών ουσιών και διακρίνονται.
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Ενέργεια.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΑΡΙΑ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ.
ΝΕΡΟ Το νερό είναι η περισσότερο διαδεδομένη ανόργανη χημική ένωση στην επιφάνεια της Γης, αφού καλύπτει το 70,9% του πλανήτη μας. Το νερό στις «συνηθισμένες.
ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΑΛΟΥΜΙΝΑΤΟΙ.
2.1 Το νερό στη ζωή μας Μετά τη μελέτη αυτού του κεφαλαίου θα μπορείς:
Μείγματα.
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
Το φαινόμενο του θερμοκηπίου:
ΦΥΣΙΚΗ 4193 ΓΑΖΕΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ & ΓΙΩΡΓΟΣ.
Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ τάξη B ΄ γυμνασίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1.1 Τι είναι η Χημεία και γιατί τη μελετάμε

Περιβάλλον οτιδήποτε υπάρχει γύρω μας Π.χ. δάση, κτίρια ακόμη και εμείς οι ίδιοι

Φυσικό περιβάλλον Το περιβάλλον διακρίνεται σε φυσικό: οτιδήποτε δημιουργεί η φύση π.χ. νερό ,αέρας, χώμα κ.ά

Ανθρωπογενές περιβάλλον Ανθρωπογενές: οτιδήποτε δημιουργεί ο άνθρωπος π.χ. αεροπλάνα, τσιμέντο, βενζίνη κ.ά

Χημικοί μετασχηματισμοί Λινάρι (φυτό) ίνες λιναριού νήμα ύφασμα λινό ύφασμα Λινάρι (φυτό)

Κι άλλοι χημικοί μετασχηματισμοί ασβεστόλιθος → ασβέστης → ασβεστοπολτός → σοβάς δέντρα (π.χ. λεύκες) → τεμαχισμένα δέντρα → πολτός → αποχρωματισμένος πολτός → χαρτί βωξίτης (μετάλλευμα) → αλουμίνιο → κράματα αλουμινίου → σκελετός αεροπλάνου

Η Χημεία κάνει τη ζωή μας πιο εύκολη Στα ρούχα που φοράμε Στα σπίτια που ζούμε Στα μέσα μεταφοράς Στα υλικά συσκευασίας Στη συντήρηση τροφίμων

Η Χημεία φροντίζει για την υγεία μας Φάρμακα Υλικά τεχνητών μελών Χημική κατεργασία του νερού που πίνουμε

Η Χημεία κάνει τη ζωή μας ευχάριστη Με τα νέα υλικά που είναι φτηνά και με εξαιρετικές ιδιότητες κατασκευάζονται: Όργανα γυμναστικής Προϊόντα που προορίζονται για φωτογράφιση, κινηματογράφο, μουσική και ζωγραφική

Επωφελής και επιζήμια χρήση χημικών προιόντων

Χημεία και άλλες επιστήμες Φυσική Φαρμακευτική Βιολογία Ιατρική Γεωπονία Αρχαιολογία Αρχιτεκτονική Καλές τέχνες

Η Χημεία μελετά τη φύση ,την αντιγράφει δημιουργεί νέα υλικά και διδάσκεται από αυτή Φωτοσύνθεση Σταλακτίτες-σταλαγμίτες

Η Χημεία ασχολείται με: Τη βασική και την εφαρμοσμένη έρευνα Την επεξεργασία πρώτων υλών και την παραγωγή νέων υλικών Τον έλεγχο της ποιότητας των τροφίμων του περιβάλλοντος κ.ά

Συνοψίζοντας

Στάση για εμπέδωση

1. Από τα παρακάτω υλικά ποια είναι φυσικά (Φ) και ποια δημιουργούνται από τον άνθρωπο (Α); Στήλη Ι Στήλη ΙΙ α. Χρώματα 1. Ζάντες αυτοκινήτων β. Κράμα αλουμινίου 2. Ζωγραφική γ. Βαμβάκι 3. Ενέργεια δ. Φυσικό αέριο 4. Ένδυση α. Μακαρόνια δ. Φύλλο χαρτιού ζ. Άμμος θάλασσας β. Αργό πετρέλαιο      ε. Φύλλο δέντρου η. Τσιμέντο γ. Σύννεφα στ. Πλαστικό    μπουκάλι.

. Να αντιπαραθέσεις για τα προϊόντα του παρακάτω πίνακα επωφελείς και επιζήμιες χρήσεις: Προϊόντα Επωφελείς χρήσεις Επιζήμιες χρήσεις Φάρμακα   Εκρηκτικά Εντομοκτόνα Χλώριο Συντηρητικά τροφίμων Πλαστικά

Για περισσότερη εξάσκηση…..

1. Aντιστοίχισε κάθε πρώτη ύλη με το προϊόν της: Πρώτη ύλη Προϊόν α. Ασβεστόλιθος 1. Βενζίνη β. Αλουμίνιο 2. Ζάχαρη γ. Αργό πετρέλαιο 3. Ηλεκτρική ενέργεια δ. Λεύκες (δέντρα) 4. Σοβάς ε. Λινάρι 5. Ψωμί στ. Σιτάρι 6. Χαρτί ζ. Λιγνίτης 7. Πόρτες και παράθυρα η. Ζαχαρότευτλα 8. Λινά υφάσματα

Γράψε στη στήλη I τρία προϊόντα που υπάρχουν στο περιβάλλον σου Γράψε στη στήλη I τρία προϊόντα που υπάρχουν στο περιβάλλον σου. Στη στήλη II γράψε τις αντίστοιχες πρώτες ύλες από τις οποίες αυτά παρασκευάζονται: Στήλη I (Προϊόντα) Στήλη II (Πρώτες ύλες) α……………………………… β……………………………… γ……………………………… 1. …………………………… 2. …………………………… 3. ……………………………