Παιχνίδια με Μπάλα Εύα Ιωαννίδου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δίκτυο Σχολικής Καινοτομίας
Advertisements

Αθήνα 2009 Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης.
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Παιδιά ελάτε να παίξουμε
BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ ΑΓΩΝΩΝ (ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ CEV)
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
ΑΜΑΔΕΣ Φέτος στο περιβαλλοντικό γελάσαμε, διασκεδάσαμε, παίξαμε . Ένα συναρπαστικό παιχνίδι ήταν οι αμάδες που άρεσαν πολύ σε όλους μας.
Αθήνα 2009 Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης.
Αθήνα 2009 Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης.
Περιβαλλοντικό πρόγραμμα 2012 Κεφαλονίτικα παιχνίδια-Τα μήλα Έλλη Κουνάδη.
Καινοτομία και Δημιουργικότητα στη Φυσική Αγωγή
Αθήνα 2009 Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΚΡΙΤΣΙΛΙΓΚΟΣ ΚΟΚΙΟΥΣΗΣ
Αλάτι χοντρό – αλάτι ψιλό
Παραδοσιακά παιχνίδια
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Μαρία Κουρή Πάολα Αλυσανδράτου Ελένη Μαρτσέλου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Κοινωνίες και συνεργασία
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠ/ΚΟΙ ΑΝΔΡΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΒΕΝΤΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΓΟΜΑΣΤΕ!
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Διάφορα παιχνίδια στη φύση
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Δειγματική διδασκαλία
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΛΕΣΒΟΥ
2.Παιχνίδια ανά τον κόσμο
ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Κινητικα παιχνιδιΑ Εύα Ιωαννίδου.
Παιχνίδια με Μπαλόνια Ευα ιωαννιδου.
Παιχνίδια με διάφορους τύπους κυνηγητού
Αυτόνομοι Πράκτορες Ακολουθία κινήσεων για τον ΝΑΟ Στόχος είναι ο ΝΑΟ να ρίχνει την μπάλα σε ένα καλάθι του basket και να βάζει «καλαθιά»
ΟΜΑΔΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ Περιεχόμενα Γενικά Ποδόσφαιρο Καλαθοσφαίριση
Παραδοσιακά παιχνίδια
Στη μνήμη της μητέρας μου, Ιωάννας Σπ. Τριπόδη-Παρτσαδάκη
ΜΠΑΣΚΕΤ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ. Αλλαγές κανονισμών  Πέντε αλλαγές στους κανονισμούς του μπάσκετ θα εφαρμοστούν από τη νέα αγωνιστική περίοδο. Βασικότερη.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Το baseball είναι ένα παιχνίδι που παίζεται κυρίως στην Αμερική.
ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ.
Παιχνίδια αλτικής και σκυταλοδρομίας στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΛΚΟΥ… …ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Σεμινάριο εκπαιδευτικών Φ.Α Ροδόπης επιτραπέζιας αντισφαίρισης Μαυρίδης Γεώργιος Χατζόπουλος Γεώργιος Κομοτηνή – Μάρτιος 2015.
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ  ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ  ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ  ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ.
Προπονητική ποδοσφαίρου
 Παίζοντας οι ίδιοι παραδοσιακά παιχνίδια ( Μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, κυνηγητό) και διακινδυνεύοντας τα σχόλια των συμμαθητών μας!!!  Ρωτώντας.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή Φυσική κατάσταση, κινητικές και κοινωνικές δεξιότητες για όλους τους μαθητές Αν Καθηγητής Εμμανουήλ Κ.
Παραδοσιακά παιχνίδια ονομάζονται τα παιχνίδια που έπαιζαν οι παλαιότεροι και μεταφέρονται από γενιά σε γενιά με προφορική περιγραφή ή επίδειξη των μεγαλύτερων.
Τα παιδία παίζει … Ομαδικά παιχνίδια Σύγχρονα και μη, ακόμη καταφέρουν να συγκινούν τους γηρεότερους και να αποτελούν βασική προτίμηση των νέων.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Ηλεκτρικό…παιχνίδι Παίξτε για να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας σε θέματα ασφάλειας σε σχέση με τον ηλεκτρισμό.
9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
ΣΟΦΙΑ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΣΟΜΟΓΛΟΥ.
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
Η Ιστορία του μπάσκετ ή καλαθοσφαίρισης
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Παιχνίδια από το παρελθόν
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ ΑΓΩΝΩΝ (ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ CEV)
Γιαννακοπούλου Γεωργία Θεοκλήτου Φοίβη
Emotions
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παιχνίδια με Μπάλα Εύα Ιωαννίδου

Η Μπάλα… Ίσως το πιο αγαπημένο διαχρονικά σε όλο τον κόσμο αντικείμενο ψυχαγωγίας. Μπορούμε να τη χρησιμοποιούμε σε πολλά παιχνίδια, ατομικά ή ομαδικά, σε όλους τους χώρους αναψυχής. Είναι εύκολο να παιχθεί από όλους… Κατασκευάζεται από διάφορα υλικά (δέρμα, νάιλον, πλαστικό, αφρολέξ…) Μπορούμε να χρησιμοποιούμε μπάλες όλων των ειδών και μεγεθών, ανάλογα με τους στόχους και τις συνθήκες. Είναι φθηνή και σχετικά ακίνδυνη. Μπορούμε να τη χρησιμοποιήσουμε σε παιχνίδια που περιλαμβάνουν πέταγμα, υποδοχή, πιάσιμο, χτύπημα, κλότσημα, μεταφορά, κύλισμα και στόχευση.

Οδηγίες για ασφαλή παιχνίδια με μπάλα Επιλέγουμε το είδος της μπάλας ανάλογα με τα χαρακτηριστικά των συμμετεχόντων. Στα παιχνίδια για παιδιά, επιλέγουμε μαλακές, ελαφριές μπάλες στο κατάλληλο μέγεθος. Προσέχουμε ιδιαίτερα στα παιχνίδια για παιδιά που περιλαμβάνουν «χτύπημα» ή στόχευση αντιπάλου (βάζουμε μεγάλη απόσταση μεταξύ των παιδιών, ζητάμε τα χτυπήματα να γίνονται μόνο στα πόδια…) Ποτέ δεν αφήνουμε μπάλες που δε χρησιμοποιούνται στο χώρο του παιχνιδιού. Όταν το παιχνίδι τελειώσει, μαζεύουμε τις μπάλες.

Οι μπάλες στα παιχνίδια μπορεί να είναι: Ποδοσφαίρου Μπάσκετ Βόλεϊ Χάντμπολ Πόλο Αερόμπαλες Μικρά πλαστικά μπαλάκια Τένις Πινγκ-πονγκ Ρυθμικής Ράγκμπι Medicine ball Από αφρολέξ, πεπιεσμένο χαρτί…

Παιχνίδια με μπάλα για όλους «Μήλα» «Χώρες» «Οι δέκα τρόποι» «Τζαμί» «Η μπάλα που καίει» «Κορόιδο» «Ποδομπάσκετ» «Ποδοβόλεϊ» «Σκυταλοδρομίες με μπάλα» «Παιχνίδια με Εστίες» «Παιχνίδια με Σταθμούς» «Μπόουλινγκ» «Αθλοπαιδιές»

Παιχνίδια στόχου με μπάλα Οι στόχοι μπορεί να είναι: Κουβάς Στεφάνι Κορύνες Κρεμασμένο κουδούνι ή μπαλόνι Καλάθι Πλαστικά μπουκάλια Τενεκεδάκια Απόχη Κώνοι… Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μπάλες διαφόρων ειδών. Μπορούμε να ζητήσουμε από τους παίκτες να στοχεύουν ρίχνοντας την μπάλα με διάφορους τρόπους π.χ. με τα χέρια, τα πόδια, το κεφάλι. Η μπάλα μπορεί να βρει το στόχο απευθείας ή μετά από αναπήδηση στο έδαφος.

Σημαδεύω με την μπάλα «Ρίχνω τις κορύνες» Χωρίζω τους παίκτες σε 2 ομάδες. Κάθε ομάδα έχει το δικό της γήπεδο. Στην τελική γραμμή κάθε γηπέδου τοποθετούμε 5 κορύνες. Ρίχνουμε σε κάθε ομάδα 5 μπάλες. Οι παίκτες κάθε ομάδας, πρέπει πετώντας την μπάλα να κάψουν τους παίκτες της άλλης ομάδας και επίσης να ρίξουν τις κορύνες. Κάθε παίκτης που καίγεται βγαίνει από το παιχνίδι. «Σημαδεύω την ουρά» Χωρίζουμε τους παίκτες σε 2 ομάδες. Οι παίκτες της (α) ομάδας μπαίνουν ο ένας πίσω από τον άλλο σε ευθεία και πιάνονται από τους ώμους. Μπορούν να κινούνται σε συγκεκριμένο χώρο. Οι παίκτες της (β) ομάδας είναι διασκορπισμένοι κυκλικά, σε απόσταση 10 μέτρων. Δίνοντας πάσες ο ένας στον άλλο, προσπαθούν να χτυπήσουν τον τελευταίο παίκτη (ουρά) της (α) ομάδας. Αν το καταφέρουν αλλάζουν ρόλο. «Τα γουβάκια» Κάθε παίκτης της (α) ομάδας, φτιάχνει μια γούβα στην άμμο. Οι παίκτες της (β) ομάδας διαδοχικά ρίχνουν συρτά την μπάλα. Αν η µπάλα µπει σε κάποια γούβα, ο «ιδιοκτήτης» της πρέπει να πιάσει γρήγορα την µπάλα και να προσπαθήσει να πετύχει µε την µπάλα κάποιο από τους υπόλοιπους παίκτες που τρέχουν να απομακρυνθούν. Αν χτυπήσει κάποιον, αυτός πρέπει να ρίξει μια πέτρα στη γούβα του. Αν όχι πρέπει να ρίξει ο ιδιοκτήτης. Χάνει όποιος έχει τις περισσότερες πέτρες.

Παιχνίδια με μπάλα «Ολλανδικό ποδόσφαιρο» 4 ομάδες, 4 χώροι, 4 μπάλες. Οι παίκτες στέκονται στο ένα πόδι και με το άλλο προσπαθούν να απομακρύνουν τη μπάλα από το δικό τους γήπεδο, στέλνοντας την σε κάποιο άλλο. Όταν φωνάξουμε π.χ. γκολ, όλοι σταματούν. Κερδίζει η ομάδα που δεν έχει μπάλα στο γήπεδο της. «Οι αρχηγοί» Χωρίζουμε τους παίκτες σε 2 ομάδες. Κάθε ομάδα έχει το χώρο της π.χ. στο γήπεδο μπάσκετ, η μία απέναντι από την άλλη. Πίσω από την τελική γραμμή του χώρου κάθε ομάδας στέκεται ένας αρχηγός που έχει επιλεγεί από τους παίκτες. Ο αρχηγός κάθε ομάδας βρίσκεται στο χώρο της άλλης ομάδας. Πετάμε τη μπάλα ψηλά και οι παίκτες προσπαθούν να την πιάσουν, να τη δώσουν στον αρχηγό τους και αυτός να χτυπήσει κάποιον παίκτη της άλλης ομάδας. Αν τον πετύχει γίνεται και αυτός αρχηγός και πηγαίνει δίπλα στον αρχηγό του στην άλλη άκρη του γηπέδου. Στο τέλος του παιχνιδιού, χάνει η ομάδα που έχει τους περισσότερους αρχηγούς.

Παιχνίδια με μπάλα «Κατοχή της μπάλας» Χωρίζουμε τους παίκτες σε 2 ομάδες με διακριτικά και διασκορπίζονται στο χώρο. Έχουμε 2 χρονόμετρα, ένα για κάθε ομάδα. Οι παίκτες προσπαθούν να κρατήσουν τη μπάλα ανταλλάσοντας πάσες, όσο περισσότερο χρόνο μπορούν. «Τρέχω να προλάβω» Χωρίζουμε τους παίκτες σε 2 ομάδες. Οι παίκτες της μιας ομάδας (μέσα) στέκονται όρθιοι ο ένας δίπλα στον άλλο, μέσα σε ένα οριοθετημένο χώρο. Οι παίκτες της άλλης ομάδας (έξω) στέκονται όρθιοι ο ένας δίπλα στον άλλο, έξω από το χώρο, απέναντι τους. Με την έναρξη, ο πρώτος παίκτης της έξω ομάδας, πετάει μια μπάλα με όποιο τρόπο θέλει, στο χώρο της άλλης ομάδας και τρέχει γρήγορα γύρω από τις τελικές γραμμές μέχρι να επιστρέψει στη θέση του. Ένας παίκτης της άλλης ομάδας, πρέπει να πιάσει την μπάλα και να την κυλήσει ανάμεσα από τα πόδια των συμπαικτών του. Κερδίζει η ομάδα που τελείωσε πιο γρήγορα τη δική της δοκιμασία.

Παιχνίδια με ρακέτα «Εξάσκηση στο χτύπημα της μπάλας με ρακέτα» Οι παίκτες κρατώντας μια ή δύο ρακέτες, εξοικειώνονται στο χτύπημα της μπάλας με διάφορους τρόπους, (σκυταλοδρομίες). «Μεταφορά της μπάλας με ρακέτα» Οι παίκτες μεταφέρουν τη μπάλα επάνω στη ρακέτα, περνώντας διάφορα εμπόδια (σκυταλοδρομίες). «Χτύπημα του στόχου με ρακέτα» Οι παίκτες χτυπούν την μπάλα με ρακέτα και προσπαθούν να βρουν το στόχο. Σε γήπεδο βόλεϊ ή τένις ή πινγκ-πονγκ ή πάγκο ή σκοινί, οι παίκτες κάθε ομάδας, βρίσκονται απέναντι, ο ένας πίσω από τον άλλο και κρατούν μια ρακέτα. Κάθε παίκτης πρέπει να χτυπήσει τη μπάλα επάνω από το δίκτυ και να πάει πίσω, στην τελευταία θέση της ομάδας του ή πίσω από την άλλη ομάδα.

Παιχνίδια με μπάλα «Η μπάλα που ελευθερώνει» Χωρίζουμε τους παίκτες σε 2 ομάδες. Οι παίκτες κάθε ομάδας διασκορπίζονται στο δικό τους γήπεδο. Μία γραμμή στη μέση, χωρίζει τα δύο γήπεδα. Στις τελικές γραμμές κάθε γηπέδου, οριοθετούμε ένα χώρο που είναι η φυλακή. Κάθε ομάδα έχει 4 μπάλες και προσπαθεί να κάψει τους παίκτες της άλλης ομάδας. Όσοι καίγονται, πηγαίνουν στη φυλακή της άλλης ομάδας. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, πετάμε μια μπάλα με διαφορετικό χρώμα και με αυτήν αν ένας φυλακισμένος την πιάσει, μπορεί να βγει από τη φυλακή και να επιστρέψει στο παιχνίδι. Κερδίζει η ομάδα που έχει τους περισσότερους φυλακισμένους στη δική της φυλακή. «Σπρώχνω το βουνό» Χωρίζουμε τους παίκτες σε 2 ομάδες. Κάθε ομάδα έχει το δικό της γήπεδο και κανείς δεν μπορεί να πατήσει στο γήπεδο της άλλης ομάδας. Στη μέση ανάμεσα από τα δύο γήπεδα, τοποθετούμε μια μεγάλη μπάλα. Ρίχνουμε ισάριθμα μπαλάκια σε κάθε ομάδα. Οι παίκτες προσπαθούν πετώντας τα μπαλάκια να σπρώξουν την μεγάλη μπάλα στο γήπεδο της άλλης ομάδας.

Παιχνίδια με μπάλα «Τα μπαστούνια» Χωρίζουμε τους παίκτες σε 2 ομάδες. Σε γήπεδο ποδοσφαίρου ή στην αμμουδιά με πλαστικές (φουσκωτές) εστίες, οι παίκτες κάθε ομάδας κρατώντας πλαστικά μπαστούνια χτυπώντας την μπάλα, προσπαθούν να βάλουν γκολ. «Ντιεν-Μπιεν-Φου» Χωρίζουμε τους παίκτες σε 2 ομάδες. Οι παίκτες της μιας ομάδας πιάνονται χέρι-χέρι και σχηματίζουν κύκλο (φρούριο), με μέτωπο προς τα έξω. Οι παίκτες της άλλης ομάδας, βρίσκονται διασκορπισμένοι σε απόσταση 5 βημάτων γύρω από τον κύκλο, με μέτωπο προς τα μέσα και έχουν 3 μπάλες. Όταν ο αρχηγός τους φωνάξει έφοδο, προσπαθούν πετώντας την μπάλα, να τη βάλουν μέσα στον κύκλο (να κατακτήσουν το φρούριο). Οι παίκτες της άλλης ομάδας (υπερασπιστές) αμύνονται, αποκρούοντας τις μπάλες. Κερδίζει η ομάδα που πιο γρήγορα, κατέλαβε το φρούριο ή έβαλε περισσότερες μπάλες μέσα σε αυτό.

Παιχνίδια με μπάλα «Μπαμπέτα-Νίκη» Χωρίζουμε τους παίκτες σε 2 ομάδες. Ορίζουμε μια απόσταση περίπου 15 μέτρων και στη μέση τοποθετούμε σπόγγους τον ένα πάνω στον άλλο, που έχουν αριθμούς από το 1 μέχρι το 15. Μισοί παίκτες της (α) ομάδας στέκονται στην μια πλευρά και μισοί στην άλλη. Μέσα μπαίνει ένας παίκτης της (β) ομάδας. Οι παίκτες της (α) ομάδας πετώντας την μπάλα, πρέπει να κάψουν τον παίκτη της (β) ομάδας. Αυτός πρέπει να προσέχει να μην καεί και ταυτόχρονα να διασκορπίσει τους σπόγγους και στη συνέχεια να τους επανατοποθετήσει με τη σειρά, από το 1 μέχρι το 15. Αν καεί, ένας άλλος παίκτης της ομάδας του μπαίνει μέσα. Κάθε παίκτης μπορεί να παραμείνει μέχρι 15 πετάγματα της μπάλας. «Ισορροπώ την μπάλα» Χωρίζουμε τους παίκτες σε ισάριθμες ομάδες και όλοι γίνονται ζευγάρια. Κάθε ζευγάρι μεταφέρει μια μπάλα επάνω σε 2 καλάμια ή ράβδους ή ύφασμα, περνώντας διάφορα εμπόδια, σε μια απόσταση.

Παιχνίδια με μπάλα «Η μπάλα στη μέση» Χωρίζουμε τους παίκτες σε 2 ισάριθμες ομάδες, που στέκονται ο ένας δίπλα στον άλλο σε ευθεία γραμμή στις τελικές γραμμές του χώρου του παιχνιδιού. Δίνουμε σε κάθε παίκτη έναν αριθμό και στο κέντρο της απόστασης τοποθετούμε μια μπάλα. Όταν φωνάξουμε έναν αριθμό, ο παίκτης κάθε ομάδας που έχει αυτόν τον αριθμό, πρέπει να τρέξει γρήγορα, να πάρει την μπάλα και να επιστρέψει στη θέση του πριν τον πιάσει ο άλλος που τον κυνηγά. Όσοι παίκτες τα καταφέρουν, παίρνουν ένα βαθμό. Κερδίζει η ομάδα με τους περισσότερους βαθμούς. «Μπέδα» (Ιράκ) Σχηµατίζουµε στο έδαφος ένα τετράγωνο µε περίπου ένα µέτρο κάθε πλευρά. Με δυο κάθετες γραµµές το χωρίζουµε σε 4 µικρότερα τετράγωνα. Στο κέντρο φτιάχνουµε ένα µικρό κύκλο και τοποθετούµε 4 πέτρες τη µία πάνω στην άλλη. Σε απόσταση περίπου 5-10 µέτρων χαράζουµε µια γραµµή. Από εκεί διαδοχικά οι παίκτες κάθε οµάδας πετούν την µπάλα προσπαθώντας να ρίξουν τις πέτρες. Ο σκοπός της οµάδας που θα ρίξει τις πέτρες είναι να τοποθετήσει µια πέτρα σε κάθε µικρό τετράγωνο. Οι αντίπαλοι προσπαθούν να τους πετύχουν µε την µπάλα και να τους βγάλουν έξω από το παιχνίδι. Αν καταφέρουν να τοποθετήσουν τις πέτρες σωστά, τότε φωνάζουν «µπέδα» και έχουν κερδίσει

Παιχνίδια με μπάλα «Μπέιζμπολ µε χέρια και πόδια» Χωρίζουμε τους παίκτες σε 2 ομάδες. Σε γήπεδο ποδοσφαίρου ή μπάσκετ, οι ομάδες στέκονται στη µια γωνία, που ορίζουμε σαν βάση, έτοιμοι ν’ αρχίσουν το παιχνίδι. Στις υπόλοιπες τρεις γωνίες τοποθετούμε από µία πέτρα. Κατόπιν ένας παίκτης από τη µια ομάδα πηγαίνει στη βάση, ενώ ένας άλλος από την αντίπαλη ομάδα στέκεται περίπου 10-15 μέτρα μακριά του, πατώντας στη διαγώνιο. Ταυτόχρονα οι συμπαίκτες του είναι διασκορπισμένοι στο γήπεδο. Από το σημείο εκείνο πετά συρτά και δυνατά µε το χέρι του την µπάλα στον παίκτη που είναι στη βάση. Τότε αυτός µε τη σειρά του κλωτσά δυνατά την µπάλα προς το γήπεδο. Αμέσως μετά τρέχει διαδοχικά στην πρώτη πέτρα, μετά στη δεύτερη, κατόπιν στην τρίτη και αν τελικά καταφέρει να επιστρέψει στη βάση, κερδίζει ένα βαθμό. Όμως σ’ όλη αυτή τη διαδρομή οι αντίπαλοι προσπαθούν, αφού πρώτα πιάσουν την µπάλα, να τον σταματήσουν πετυχαίνοντάς τον. Αν τον πετύχουν, αυτός βγαίνει έξω από το παιχνίδι και παίζει ο επόμενος παίκτης, μέχρι οι αντίπαλοι καταφέρουν να τον βγάλουν κι αυτόν. Όταν τελικά βγουν όλοι οι παίκτες έξω, τότε αθροίζουν τους βαθμούς τους και αλλάζουν ρόλους οι ομάδες. Όποια ομάδα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους κερδίζει.  

Ευχαριστώ