Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
Advertisements

Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, •Επιβράδυνση λόγω απώλειας ενέργειας (ολίσθηση) •Φυγόκεντρες δυνάμεις •Διατήρηση ορμής •Κίνηση σωμάτων στον αέρα.
Η Μαγούλα Είναι μια αστική περιοχή στην δυτική πλευρά του Θριασίου.
Νέα δεδομένα στην οικοδομησιμότητα ακινήτων
Αθήνα, 6 Ιουνίου Οδική ασφάλεια στην Ελλάδα Η συμβολή της ΕΛΠΑ και οι προτάσεις της Η συμβολή της ΕΛΠΑ στα θέματα οδικής ασφάλειας (1)  Σήμανση.
Χαρακτηριστικά της πολεοδομικής πολιτικής στην Ελλάδα
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΙΚΡΟΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Κ. ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.ΖΕΙΜΠΕΚΗ Υ.Π.Ε.Χ.Ω.Δ.Ε.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Θέμα: ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΔΙΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
Η Οδική Ασφάλεια στο Νομό Ευβοίας - Οι σύγχρονες εξελίξεις - Νέοι οδικοί άξονες και προσβάσεις-Χαλκίδα, 22/3/ Η οικονομική παράμετρος και η αποτελεσματική.
Εργασία του τμήματος Στ1 Σχολική χρονιά
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ
ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ-ΜΜΜ,ΖΩΝΕΣ ΗΠΙΑΣ ΚΗΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΠΟΔΗΛΑΤΑ
Μία Νέα Προσέγγιση και Φιλοσοφία στις Μελέτες Αυτοκινητοδρόμων. Εφαρμογή στο ΒΟΑΚ. Β. Ψαριανός, Καθ. ΕΜΠ Ημερίδα Οδικής Ασφάλειας, ΤΕΕ/ΤΑΚ, Ηράκλειο
ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
προοπτικές βελτίωσης συγκοινωνιακών παραμέτρων – ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Κεφάλαιο 5 Εφαρμογές των Νόμων του Νεύτωνα: Τριβή, Κυκλική Κίνηση, Ελκτικές Δυνάμεις Chapter Opener. Caption: Newton’s laws are fundamental in physics.
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια Περιγραφή του μαθήματος.
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Εισαγωγή στην οδική ασφάλεια.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΑΝΑΚΛΑΣΗ - ΔΙΑΘΛΑΣΗ Φυσική Γ λυκείου Θετική & τεχνολογική κατεύθυνση
ΕΠΙΣΩΤΡΑ Ή ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Εργασία Οικιακής Οικονομίας ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΕΡΓΟ : ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ ΔΗΜΟΥ ΒΑΘΕΟΣ ΠΡ/ΣΜΟΣ : ,00 € (με ΦΠΑ) ΕΚΠΤΩΣΗ : 4,07 % μέση έκπτωση ΠΟΣΟ ΣΥΜΒΑΣΗΣ : ,19 € (με ΦΠΑ) ΑΝΑΔΟΧΟΣ :
ΓΕΦΥΡΑ ΤΟΥ ΡΙΟΥ ΑΝΤΙΡΙΟΥ
Υπηρεσίες Επαγγελματικής Υγείας, Ασφάλειας & Περιβάλλοντος Ηράκλειο Κρήτης ║ Αθήνα ║ Όπου έργο… και πρόληψη Πρακτικές.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Κυκλοφοριακή Ικανότητα: Βασικές Έννοιες
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
Ενότητα: Διαμήκης Αντοχή Πλοίου- Διατμητικές τάσεις
ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
Κυκλοφοριακή Ροή.
Κυκλοφοριακός Φόρτος Κυκλοφοριακή Πυκνότητα
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε2 ΑΛΕΞΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΔΠΘ - ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ κατ` επιλογή μάθημα ΙΙΙ εξαμήνου Διδάσκοντες:Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας.
Η καταγραφή και ανάλυση ατυχημάτων ως εργαλείο στήριξης αποφάσεων για την επιλογή παρεμβάσεων στο Ε.Ο. Δίκτυο της Π.Δ.Ε. με στόχο τη βελτίωση της οδικής.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δημήτριος Δ. Θεοδωρακόπουλος Εργαστήριο Συγκοινωνιακών.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ Ρομποτής Δ. Νικόλαος Επιβλέπουσα : Ε. Βλαχογιάννη, Επίκουρος.
Χαλκιδα Πληροφοριακή σήμανση Ευα Κασαπη.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Τροχαία ατυχήματα & παθόντες έτος 2010 – 2009 (Επικράτεια)
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΚΛΙΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, αστικές - υπεραστικές οδοί (θάνατοι ανά 10^9 οχηματοχιλιόμετρα) 2

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Γεωμετρικά χαρακτηριστικά - διατομή πλάτος λωρίδας

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Γεωμετρικά χαρακτηριστικά - διατομή πλάτος ερείσματος

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Γεωμετρικά χαρακτηριστικά - διατομή πλάτος διαχωριστικής νησίδας Α: ποσοστό οχημάτων που διέσχισαν τη νησίδα --> ατύχημα Β: αριθμός ατυχημάτων ανά εκατομμύριο οχήματα Γ: ποσοστό ατυχημάτων με σύγκρουση

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Γεωμετρικά χαρακτηριστικά - διατομή επίκλιση

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Γεωμετρικά χαρακτηριστικά οριζόντια χάραξη

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Γεωμετρικά χαρακτηριστικά οριζόντια χάραξη

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Γεωμετρικά χαρακτηριστικά κατακόρυφη χάραξη

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Γεωμετρικά χαρακτηριστικά κατακόρυφη χάραξη

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, λειτουργικά χαρακτηριστικά μονόδρομοι στάθμευση –πλάτος οδού –χρήσεις γης –κυκλοφοριακός φόρτος –σχεδιασμός θέσεων στάθμευσης (παράλληλα ή υπό γωνία, μία ή δύο πλευρές δρόμου)

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, λειτουργικά χαρακτηριστικά έλεγχος προσβάσεων –τύπος ελέγχου (κανείς, μερικός, πλήρης) –αριθμός προσβάσεων –ύπαρξη διαχωριστικής νησίδας

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ,

κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά κυκλοφοριακοί φόρτοι

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ,

κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά στάθμη εξυπηρέτησης

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά ταχύτητα

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ,

Ισόπεδοι κόμβοι 50% ατυχημάτων σε αστικές οδούς - 25% σε υπεραστικές αριθμός σκελών ποσοστό φόρτου δευτερεύουσας οδού στο σύνολο του κόμβου σημαντικότητα δευτερεύουσας οδού ως προς την πρωτεύουσα κινήσεις ανά πρόσβαση (μονόδρομος, διπλής κατεύθυνσης) αριθμός λωρίδων με αριστερή στροφή αποκλειστικές λωρίδες αριστερής στροφής ρύθμιση κυκλοφορίας

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, ανισόπεδοι κόμβοι

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, ανισόπεδοι κόμβοι

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Ισόπεδες διασταυρώσεις με σιδ. γραμμές I = V x T x P I = δείκτης επικινδυνότητας V = μέσος ημερήσιος κυκλοφοριακός φόρτος T = μέσος ημερήσιος αριθμός συρμών P = δείκτης προστασίας (χιαστί σήματα, ηχοφωτεινά σήματα, αυτόματα δρύφακτα) τύπος οδού (εθνική - επαρχιακή, αστική - μη αστική)

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, φωτισμός νυχτερινές - πρωινές ώρες τεχνητός φωτισμός ταχύτητα πολυπλοκότητα χειρισμών οδήγησης αστικό - μη αστικό περιβάλλον παρόδια στοιχεία πλάτος παρόδιας ζώνης επίχωμα - όρυγμα και ύψος επιχώματος κλίσεις πρανών σταθερά στοιχεία

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Ζώνες συντήρησης και κατασκευής δείκτης ατυχημάτων Πριν Κατά τη διάρκεια αστική ελεύθερη λεωφόρος υπεραστική ελεύθερη λεωφόρος υπεραστική οδός 4 λωρίδων χωρίς νησίδα αστική οδός 2 λωρίδων υπεραστική οδός 2 λωρίδων

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Επιφάνεια οδοστρώματος –υγρό οδόστρωμα –αντίδραση σε ολίσθηση συντελεστής πλευρικής δύναμης αριθμός ολίσθησης –ομαλότητα

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ,

Περιβαλλοντικές συνθήκες –Ομίχλη ( 40%-50% αύξηση δείκτη, αύξηση αριθμού εμπλεκόμενων οχημάτων, αύξηση ατυχημάτων με παθόντες ) –Χιονόπτωση ( 15%-80% αύξηση δείκτη ) –Παγωμένο οδόστρωμα ( 4-9 φορές μεγαλύτερος δείκτης ) –Υγρό οδόστρωμα ( 50%-300% αύξηση δείκτη )