ΧΑΣΜΑ ΓΕΝΕΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Συνεργατική Διαχείριση Συγκρούσεων / Κρίσεων Γιάννης Ρουσσάκης.
Advertisements

Επιθετικότητα ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΛΑΡΝΑΚΑΣ.
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
Τα δικαιώματα των παιδιών στην εκπαίδευση. 3 ο Γενικό Λύκειο Υμηττού Ομάδα εργασίας: Τα σαΐνια της εκπαίδευσης  Γεωργία Γ.  Παναγιώτα Μ.  Αλέξης Φ.
Τα όρια στη συμπεριφορά των παιδιών
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ Ορισμός: Σταθερές αντιλήψεις που υιοθετούμε άκριτα, ασυναίσθητα σχετικά με χαρακτηριστικά ορισμένων ομάδων.
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
 1 η υποομάδα: φθινόπωρο Αγγελακοπούλου Μαρία Κόκκας Ηλίας Κοντογιάννης Δημήτρης Μπέλλου Μαρία Σταυροθεόδωρος Στέφανος.
ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ.
1.2 Οικογενειακή αγωγή Σκοπός της οικογενειακής αγωγής
Θρησκευτική ετερότητα και διαπολιτισμική εκπαίδευση
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Δρ. Χριστίνα Χατζησωτηρίου Συνάντηση 5 η.
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Δρ Ι.Π.Αμπελάς Ορισμός, αίτια, συνέπειες, τρόποι αντιμετώπισης
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 3
Από τη μακρινή αρχαιότητα, όλες οι ανθρώπινες κοινωνίες συνήθιζαν να χρησιμοποιούν διάφορες χειραψίες και χαιρετισμούς, τόσο ως συμβολική ένδειξη αναγνώρισης,
ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ
Ορισμός Μορφές Σημασία Αίτια κρίσης Προγονοπληξία Προοδοπληξία Στάση απέναντι στην παράδοση.
19. Η χριστιανική κοινότητα μέσα σ’ έναν πλουραλιστικό κόσμο
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ 2ου Γ/σίου Καλυβίων ΘΕΜΑ :ΕΦΗΒΟΙ και ΓΟΝΕΙΣ Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής Σ υμβουλευτικός Σ ταθμός.
ΕΝΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΑ. ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ Ή ΔΡΟΜΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ;
«Αν δεν φυτέψουμε το δέντρο γνώσης όταν είμαστε νέοι, δεν θα μας δώσει τον ίσκιο του όταν θα έχουμε γεράσει.»
Φιλία.
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 09/02/2015 2
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Δ. Ε 6. Γιατί ο Ιησούς Χριστός ήταν και είναι «σημείο αντιλεγόμενο»;
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Πειθαρχία.
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ. Ερώτηση 1 η : Γιατί σύμφωνα με το συγγραφέα οι νέοι έχουν την τάση να αμφισβητούν ενώ οι μεγάλοι όχι; Σύμφωνα με τον συγγραφέα.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ. Ως κοινωνικό ον ο άνθρωπος σε όλη την πορεία της ζωής του συνάπτει σχέσεις. Στάση πρώτη, οι καθρέφτες του, οι γονείς. Έπειτα, το ευρύτερο.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Ο ρόλος της συμβουλευτικής στη γονεϊκότητα
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
(απόσπασμα από δοκίμιο του Νίκου Δήμου)
Εργασία Α’ τετραμήνου Τόσκα Ραβέσα Κοκκίνου Έλενα Σφακιανάκη Βασιλική Τζαβάρα Κωνσταντίνα.
Εκπαιδεύοντας τον παππού στο διαδίκτυο
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
ΑΝΤΩΝΙΑ ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
1. «Αμφιβολίας Εγκώμιον», του Νίκου Δήμου
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Κομματικός Φανατισμός
Εφηβεία: Περίοδος κρίσης και εμπειριών..
ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
Φιλοσοφία Αθλητισμού Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Κεφάλαιο 19 Γλώσσες και θρησκείες.
ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ Βενιέρη Αθηνά Μπουζέλου Σταυρούλα
Ενότητα 1.2 «Οικογενειακή αγωγή».
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
Η ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΗΜΕΡΑ
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Εφηβεία Επιμέλεια: Πετράκου Ελένη.
ΘΕΜΑ: ΟΙ ΓΕΝΕΣΙΟΥΡΓOI ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Γονικά Χαρακτηριστικά Αναπληρωτής Καθηγητής
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΨΧ06 ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 5 : ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΧΑΣΜΑ ΓΕΝΕΩΝ

ΟΡΙΣΜΟΣ Χάσμα γενεών είναι η συναισθηματική και πνευματική αποξένωση ,η αδυναμία συνεννόησης των ανθρώπων δύο διαφορετικών ηλικιακά γενεών.

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ Έχει διαχρονική παρουσία. Είναι αποτέλεσμα συγκρούσεων νέων-παλιών. Οι νέοι αντιτίθενται προς τις ιδέες των παλιών. Ο ώριμος άνθρωπος προσπαθεί να μείνει σταθερός στις ιδέες του ενώ οι νέοι θέλουν να κατακτήσουν τον κόσμο.

Οφείλεται : στα τεχνολογικά επιτεύγματα στις αντιλήψεις που διαμορφώνουν οι νέοι στα ερεθίσματα που δέχονται οι νέοι στα ξένα στοιχεία που μας επηρεάζουν Έχουν όμως και οι 2 μεριές μερίδιο ευθύνης για τη δημιουργία αυτής της κατάστασης.

Αίτια Βιολογικά Ψυχολογικά Κοινωνικά Πολιτικά Πνευματικά

Μορφές Είναι ανάλογες με τις εποχές και τις κοινωνίες: δεν υπάρχει επικοινωνία ανάμεσά τους . κάθε πλευρά είναι επικριτική και απορριπτική προς την άλλη . Οι μεγάλοι κατηγορούν τους νέους ότι : δεν σέβονται τους μεγάλους. έχουν υπερβολικές απαιτήσεις. διακρίνονται από αδιαφορία και παθητικότητα απομακρύνονται από την παράδοση και τη θρησκεία

είναι αυταρχικοί, συντηρητικοί, εγωιστές . Οι νέοι κατηγορούν τους μεγάλους ότι: είναι αυταρχικοί, συντηρητικοί, εγωιστές . είναι υποκριτές, φιλοπόλεμοι, άδικοι . τα έργα είναι ανακόλουθα των λόγων τους

Τρόποι αντιμετώπισης: Οι μεγάλοι είναι αναγκαίο να: Εγκαταλείψουν τον συντηρητισμό Αποδεικνύουν πως έχουν εμπιστοσύνη στους νέους Κατανοήσουν τα προβλήματα των νέων Να καταλάβουν ότι κάθε εποχή έχει τη δική της κοσμοθεωρία και ηθική.

Οι νέοι οφείλουν να: Σέβονται τους μεγαλύτερους Να τιμούν τους αγώνες των μεγάλων Να συνειδητοποιήσουν ότι κανείς δεν είναι τέλειος και ότι η πείρα των μεγάλων είναι απαραίτητη και ευεργετική

Τρόποι γεφύρωσης του χάσματος: Διάθεση να καταλάβει ο ένας τον άλλον, διάλογος Αμοιβαία παραδοχή σφαλμάτων, χωρίς εγωισμό Εμπιστοσύνη των μεγάλων στους νέους Επιμόρφωση των γονιών για τις νέες συνθήκες της ζωής και για τα προβλήματα της εφηβείας. Αμοιβαίος σεβασμός, ισοτιμία, ανεκτικότητα και αγάπη

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΠΑΠΑΡΑΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΟΛΑΚΟΥΔΗ ΑΝΝΑ ΤΟΠΑΛΟΥΔΗ ΕΛΕΝΗ