Γενική Γραμματεία Καταναλωτή Διαχείριση Παραπόνων – Καταγγελιών - Ερωτήσεων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Advertisements

Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
1. 2 ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ Ο.Α.Ε.Π.  Ο Οργανισμός Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων (Ο.Α.Ε.Π.) ιδρύθηκε με το Νόμο 1796/1988. •Είναι μη κερδοσκοπικός Οργανισμός με.
1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Π ΑΝΕΛΛΗΝΙΟ Σ ΧΟΛΙΚΟ Δ ΙΚΤΥΟ Υλοποίηση του Π.Σ.Δ. Βασικές Υπηρεσίες Οικονομίδης Κωνσταντίνος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛIΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ.
PEOPLE IN CRISIS «Νέες μορφές εργασίας, τάσεις και προκλήσεις»
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Solvency II To μέλλον στην ασφαλιστική πραγματικότητα
Εφαρμογή οnline υπηρεσιών πληροφόρησης στο Σύστημα Βιβλιοθηκών του ΑΠΘ Ξ. Αγορογιάννη, Ε. Κοσέογλου, Κ. Ξενίδου-Δέρβου 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Δήμος Ιωαννίνων e-Αιτήματα Υπηρεσίες Προστιθέμενης Αξίας στην Δημόσια Διοίκηση Χαραλαμπάκης Γιάννης Ηλεκτρολόγος Μηχ/κός & Μηχ/κός Η/Υ.
Προσέλκυση Επενδύσεων στον τομέα του Ιαματικού Τουρισμού
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΕ ΛΥΚΕΙΑ Ν. ΚΕΡΚΥΡΑΣ 4 & 5 Απριλίου 2012.
Ανάπτυξη Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης για το Τμήμα Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων Δρ Βαγής Σαμαθρακής Επιστημονικός Υπεύθυνος.
Υπηρεσίες με Επίκεντρο τον Πολίτη Διεκπεραίωση Καταγγελιών Καταναλωτών σχετικές με θέματα Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών 1ο Συνέδριο Ρυθμιστικών Αρχών Κύπρου.
Νέο Νομοθετικό Πλαίσιο για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Οχημάτων.
EUROBROKERS ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012
Επαγγελματική Αστική Ευθύνη Διαμεσολαβητών 29/5/2014 Μάνος Δημήτριος.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Ιούνιος 2009.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
Αξιολόγηση δεδομένων αγοράς Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στην Ελλάδα Μηνάς Καρατζόγλου Προϊστάμενος Τμήματος Παρακολούθησης της Αγοράς και του Ανταγωνισμού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Ιανουάριος 2011.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Μάιος 2011.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Σεπτέμβριος 2009.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Μάιος 2012.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Φεβρουάριος 2010.
ΜΙΣΘΩΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ Είναι η σύμβαση όπου ο ένας από τους συμβαλλόμενους (εκμισθωτής) υποχρεούται να παραχωρήσει στον άλλο (μισθωτή) τη χρήση του πράγματος(μίσθιο)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗΣ ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ 13η ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΠΕΜΠΤΗ, 29 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015 ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Νοέμβριος 2010.
Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής
ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SERVICES
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Σεπτέμβριος 2011.
EUROBANK- ΔΙΚΤΥΟ ΝΕΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ Κατάστημα Λάρισας
ΤΜΗΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΤΕΕ) ιδρύθηκε το 1923, είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου με αιρετή Διοίκηση. Κατά τους κανόνες.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: fax.:
ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Γ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΈΡΝΗΣΗ.
CUSTOMER CARE – HANDLING COMPLAINTS ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ.
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Η προενεργητική διαχείριση της ασφάλειας και υγείας
Νέο Νομοθετικό Πλαίσιο για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Οχημάτων
Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΛ.Γ.Α.
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Οργάνωση & Διαχείριση Αθλητικών Εγκαταστάσεων
Τι σημαίνει για τους αγρότες η πρόταση για το ασφαλιστικό
Συνέντευξη Τύπου 7 Απριλίου 2017.
Χαρτοφυλάκιο Ζωής 30/3/2010.
Συνάντηση ΠΑΣΕΓΕΣ – ΑΣΟ Θεσ/νικη
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Διάλεξη 8η Ο ΕΞΕΙΚΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΥΣΤΕΡΗ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 6 Οκτωβρίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τέλεσης Μνημόσυνου υπέρ Του Μακεδονομάχου « ΚΑΠΕΤΑΝ ΦΟΥΦΑ»
Ηλεκτρονική Υποβολή Φορολογικών Δηλώσεων μέσω της Υπηρεσίας TAXISnet
2006 / 2007.
Προσφορά προς τα μέλη του Ιατρικού συλλόγου Πυργου
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Ιωάννης Σταυρόπουλος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή Διαχείριση Παραπόνων – Καταγγελιών - Ερωτήσεων

Υφιστάμενη κατάσταση διαχείρισης παραπόνων – ερωτήσεων-καταγγελιών Web Φόρμα επικοινωνίας Fax Τηλεφωνικά Ταχυδρομικά ή με επίσκεψη Καταναλωτή στη ΓΓΚ Κεντρικές Υποστηρικτικές Διευθύνσεις ΓΓΚ A’ επίπεδο Εξυπηρέτησης Β΄ επίπεδο Εξυπηρέτησης

Ποσοστιαία Απεικόνιση Θεματολογίας βάσει κλήσεων 1520 χρονικού διαστήματος Ιαν-Σεπ 2012

Κλήσεις 1520 ανά μήνα έτους 2012 Σύνολο Κλήσεων

Καταγγελίες ανά θεματολογία χρονικού διαστήματος Ιαν-Ιουλ 2012

Κυριότερες καταγγελίες επί ασφαλιστικών θεμάτων  ΥΠΕΡΜΕΤΡΗ ΑΥΞΗΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ  ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΦΠΑ  ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ  ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΚΑΤΟΠΙΝ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ  ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΣΕ ΠΟΛΥΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ  ΠΡΟΩΡΗ ΕΞΑΓΟΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ  ΥΠΕΡΜΕΤΡΗ ΑΥΞΗΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ  ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΦΠΑ  ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ  ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΚΑΤΟΠΙΝ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ  ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΣΕ ΠΟΛΥΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ  ΠΡΟΩΡΗ ΕΞΑΓΟΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ