Γενική Γραμματεία Καταναλωτή Διαχείριση Παραπόνων – Καταγγελιών - Ερωτήσεων
Υφιστάμενη κατάσταση διαχείρισης παραπόνων – ερωτήσεων-καταγγελιών Web Φόρμα επικοινωνίας Fax Τηλεφωνικά Ταχυδρομικά ή με επίσκεψη Καταναλωτή στη ΓΓΚ Κεντρικές Υποστηρικτικές Διευθύνσεις ΓΓΚ A’ επίπεδο Εξυπηρέτησης Β΄ επίπεδο Εξυπηρέτησης
Ποσοστιαία Απεικόνιση Θεματολογίας βάσει κλήσεων 1520 χρονικού διαστήματος Ιαν-Σεπ 2012
Κλήσεις 1520 ανά μήνα έτους 2012 Σύνολο Κλήσεων
Καταγγελίες ανά θεματολογία χρονικού διαστήματος Ιαν-Ιουλ 2012
Κυριότερες καταγγελίες επί ασφαλιστικών θεμάτων ΥΠΕΡΜΕΤΡΗ ΑΥΞΗΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΦΠΑ ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΚΑΤΟΠΙΝ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΣΕ ΠΟΛΥΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΡΟΩΡΗ ΕΞΑΓΟΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΥΠΕΡΜΕΤΡΗ ΑΥΞΗΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΦΠΑ ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΚΑΤΟΠΙΝ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΣΕ ΠΟΛΥΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΡΟΩΡΗ ΕΞΑΓΟΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ