ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΠΛΑΤΩΝ Συνεργατική Δημιουργία Τέχνης για την Μείωση της Περιθωριοποίησης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προφίλ του θύματος Διαφορετικότητα (ανεπτυγμένη μαθητική κουλτούρα, διαφορετική θρησκεία/εθνικότητα ή αναπηρία) Άγχος, ανασφάλεια Ευαίσθητα, εσωστρεφή,
Advertisements

Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
Προσωπικές δεξιότητες
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Σχέδιο Δράσης της Σχολικής Μονάδας
Μαθαίνοντας να παίρνουμε...
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
A1A1 A2A2 A4A4 A3A3 Χρόνος Όγκος απορροής Βροχόπτωση.
Πρόσφυγας είναι «κάθε πρόσωπο, το οποίο, επειδή έχει δικαιολογημένο φόβο διωγμού λόγω φυλής, θρησκείας, εθνικής προέλευσης, πολιτικών πεποιθήσεων ή συμμετοχής.
ΑΣΚΗΣΗ ΜΙΚΡΟΣΥΣΤΟΙΧΙΑΣ
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
Διδάσκων : Κουντούρης Νικόλας. Δρ. Πολιτειολόγος
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΡΟΜΑ και κοινωνικη ενταξη
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
Ο ρόλος της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ερευνητικό πεδίο Ανθρωπιστικές επιστήμες Ευαγγελία Γεμώνα.
ΑΓΩΓΗ ΖΩΗΣ Διαπολιτισμική εκπαίδευση
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Γ1.6 Τόσο διαφορετικοί και τόσο ίδιοι…
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
1 Ενότητα 5: Ταυτότητες στη Διασπορά – Η περίπτωση εφήβων με μεταναστευτικό υπόβαθρο Διδάσκων: Χρήστος Γκόβαρης Τμήμα: Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Comenius Regio Comenius Regio “Schools without borders” “Schools without borders”
ΥΠΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Τίτλος Προγράμματος: Eκπαίδευση με στόχο την ειρήνη
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
Τίτλος Προγράμματος: ή «Τα παιγνίδια του παππού/ γιαγιά»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Δημοκρατική και Διαπολιτισμική Αγωγή στην Ελλάδα Φοιτήτρια: Ηλιάνα Τριανταφυλλίδου.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
Η επίδραση της κουλτούρας των συνομηλίκων στα πλαίσια του σχολείου.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Θεωρία της Διαπολιτισμικής Νοσηλευτικής της Madeleine Leininger
Σύγχρονες Τάσεις Συμβουλευτικής
Η γλώσσα δεν είναι αθώα. Σπάει κόκκαλα. Ενίοτε και προκαταλήψεις.
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΗΘΙΚΟΣ ΣΧΕΤΙΚΙΣΜΟΣ.
Στην καρδιά της Ευρώπης
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ETTA HOLLINS “Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ.
Αγωγή Ειρήνης και Διαπολιτισμική Αγωγή
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Διαπολιτισμικότητα και Φυσική Αγωγή
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
Ισότητα Mind Mosaic Από τις μαθήτριες: Καραγιωργάκη Κατερίνα, Κυπραίου Αγγελική, Πολίτη Κατερίνα, Τσαγκαράκη Μαρία.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “eTwinning”
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
«Ενισχύοντας τη "φωνή" εκπαιδευτικών - μαθητών - γονέων στη διαμόρφωση θετικής σχολικής ζωής μέσω του Δικτύου Εκπαιδευτικών: “Σημερινός Μαθητής – Αυριανός.
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Εκπαίδευση και μειονότητες
Η Διοίκηση των αλλαγών: Οργανωσιακή ανάπτυξη και κουλτούρα στις υπηρεσίες υγείας ● ¨Διοίκηση αλλαγών¨ είναι η διαδικασία διαχείρισης και ελέγχου ριζικών.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΠΛΑΤΩΝ Συνεργατική Δημιουργία Τέχνης για την Μείωση της Περιθωριοποίησης

 Εννέα (9) εκπαιδευτικές δραστηριότητες από κάθε εταίρο Τρεις (3) δραστηριότητες με θέμα «Μείωση Περιθωριοποίησης Τρεις (3) δραστηριότητες με θέμα «Εμπειρίες με το Διαφορετικό» Τρεις (3) δραστηριότητες με θέμα «Ανάπτυξη της Δημοκρατικής Ευρωπαϊκής Ιθαγένειας» Σύνολο εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και από τους 5 εταίρους: Σαράντα πέντε (45)

 Είκοσι δύο (22) εκπαιδευτικοί στόχοι  Δέκα (10) για τη κατηγορία «Εμπειρίες με το Διαφορετικό»  Έξι (6) για τη κατηγορία «Μείωση Περιθωριοποίησης»  Έξι (6) για τη κατηγορία «Δημοκρατική Ευρωπαϊκή Ιθαγένεια»

A. Επαφές με τη Διαφορετικότητα: Στόχοι A1. Προαγωγή της κατανόησης και επίγνωσης των παιδιών για την κοινωνική και πολιτισμική διαφορά και ποικιλότητα. A2. Προαγωγή της κατανόησης των παιδιών, όχι μόνο των διαφορών, αλλά και των κοινών σημείων. A3. Ευαισθητοποίηση των παιδιών στην ιδέα ότι οι άνθρωποι έχουν αναπτύξει διαφορετικούς τρόπους ζωής, εθίμων και κοσμοθεωριών, οι οποίες εμπλουτίζουν άτομα και κοινωνίες. A4. Ενδυνάμωση των παιδιών να αναγνωρίζουν τον «εμπλουτισμό των διαφορών» σε ατομικό/τοπικό/διεθνές επίπεδο. A5. Ενδυνάμωση της αντίληψης των παιδιών ότι η διαφορετικότητα μπορεί να είναι προτέρημα. A6. Προαγωγή των θετικών στάσεων των παιδιών προς τη γνωριμία και διάδραση με «άλλους» ανθρώπους, μέρη και κουλτούρες. A7. Προαγωγή του σεβασμού των παιδιών για τη διαφορετικότητα σε όλες τις περιοχές της ανθρώπινης ζωής. A8. Προαγωγή της εμπάθειας των παιδιών για άλλους μέσω μελέτης διαφορετικών προοπτικών. A9. Προαγωγή των αξιών επί των οποίων χτίζεται η ισότητα. A10. Αναγνώριση και κριτική στερεοτυπικών προσεγγίσεων προς τη «διαφορά» εντός καλλιτεχνικών και πλαισίων πραγματικής ζωής.

B. Μείωση Περιθωριοποίησης: Στόχοι B1. Μείωση της αρνητικής στερεοτυπικής συμπεριφοράς των παιδιών προς την αναπηρία, τις εθνικές μειονότητες, τους μετανάστες και άλλες ευάλωτες ομάδες. B2. Προαγωγή της διάδρασης των παιδιών με παιδιά από άλλες κουλτούρες, γλώσσες, θρησκείες και χαρακτηριστικά (αναπηρίες, μειονότητες και άλλες ευάλωτες ομάδες). B3. Προαγωγή της ενσωμάτωσης των παιδιών με αναπηρίες, εθνικές μειονότητες, μετανάστες και άλλες ευάλωτες ομάδες. B4. Δημιουργία ομάδων συνομηλίκων εντός των οποίων τα παιδιά αλληλεπιδρούν ελεύθερα, μοιράζοντας τις κουλτούρες και τη γνώση των για άλλες κουλτούρες μεταξύ τους. B5. Αύξηση της σχολικής και κοινωνικής συμμετοχής παιδιών που φαίνονται να είναι περιθωριοποιημένα. B6. Προαγωγή του διαπολιτισμικού διαλόγου ως κύριο εργαλείο για κοινωνική ενσωμάτωση.

Γ. Δημοκρατική Ευρωπαϊκή Υπηκοότητα: Στόχοι Γ1. Ανατροφή αίσθησης κυριότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μιας αίσθησης Ευρωπαϊκής ταυτότητας, βασισμένη σε κοινές αξίες, ιστορία και κουλτούρα. Γ2. Ενδυνάμωση της επίγνωσης των παιδιών ότι η Ευρώπη είναι/χρειάζεται ένα κοινό όραμα. Γ3. Προαγωγή της ενεργού υπηκοότητας των παιδιών (που πηγάζει από την ιδέα της ενεργού συμμετοχής). Γ4. Ενθάρρυνση της συμμετοχής των παιδιών στην οικοδόμηση της Ευρώπης, ενωμένη και εμπλουτισμένη με την πολιτισμική της ποικιλία. Γ5. Προαγωγή της εκπαίδευσης για την ειρήνη. Γ6. Προαγωγή της εκπαίδευσης για τα ανθρώπινα δικαιώματα.