12/ Θ 1 Ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ Δ. Σ. Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ Παλάζογλου Μαρία Ντελή Βασιλική Υψηλού Ελισάβετ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πώς να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Gmail
Advertisements

Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Μικροί Ερευνητές Ήχων: Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ευαισθητοποίηση απέναντι στο θόρυβο Βασιλεία Χρηστίδου Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Να περιγράψετε τους 2 τρόπους οργάνωσης Ιστοσελίδων
πώς να βοηθήσω το παιδί μου με τη μελέτη στο σπίτι
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Κατασκευή προγραμμάτων στον υπολογιστή με τη βοήθεια του MSWLogo
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΕΚ ΠΕΙΡΑΙΑ Α΄φάση Επιμόρφωσης Εκπ/κών κλάδου ΠΕ19 Διδακτική της Πληροφορικής Ρόδος, Νοέμβρης 2007.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
Θέατρο σκιών.
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
RIGHT TO LIVE Η ζωή είναι για όλους
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Η Παρέμβαση του Λογοθεραπευτή σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
Στην τάξη μου.
διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Time Management Planet Interactive Consultants Copyright® 2011.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
1. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. 2. Ο χαρακτήρας σου. Ο χαρακτήρας σου 3. To μ π ουφάν.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ/ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 490 πχ
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ( )
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
Αγαπημένο μου παιδί....
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
Γλωσσικά Ζητήματα: Δεξιότητες και Προγράμματα Μελέτης
ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Τα παράδοξα των καιρών μας
Το παιδί με «Διάσπαση Προσοχής» (Inattention):
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Η Τριάδα Διαταραχών στον Αυτισμό
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Κεφάλαιο 1 Ψηφιακός κόσμος Κωδικοποίηση.
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Κωδικοποίηση και Αποκωδικοποίηση Συλλαβών
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Αναπτυξιακές διαταραχές μάθησης/ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

12/ Θ 1 Ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ Δ. Σ. Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ Παλάζογλου Μαρία Ντελή Βασιλική Υψηλού Ελισάβετ

Προσπαθήστε νa σκεφτείτε όπως σκέφτεται ένα παιδί με δυσλεξία. Καλλιεργήστε την ενσυναίσθηση

Δυσκολίες στην επεξεργασία της γλώσσας Π ώ ς νοιώθουμε όταν είμαστε αναγκασμένοι να σκεφτόμαστε κάθε λέξη που λέμε; Πόσο χρόνο θα χρειαζόμασταν για να εντοπίσουμε και να επιβεβαιώσουμε την σωστή γραφή ενός ονόματος; Πόσο στρες θα νοιώθαμε αν μας ζητούσαν να διαβάσουμε απροετοίμαστοι μπροστά σε κοινό ένα δύσκολο κείμενο; Πόση προσπάθεια χρειάζεται να καταβάλλουμε για να παρακολουθήσουμε μια συζήτηση σε γλώσσα που δεν γνωρίζουμε καλά; Προσπαθήσαμε ποτέ να γράψουμε για μια ημέρα με το χέρι που δεν μας βολεύει;

Πρόκληση των αριθμών Συνέπειες από μια απλή αντιμετάθεση αριθμών Να βρούμε μια διεύθυνση Σε μια κλήση αριθμού τηλεφώνου Να συμπληρώσουμε μια επιταγή Να στείλουμε μια ταχυδρομική επιστολή Να συμπληρώσουμε ένα έντυπο με το ιατρικό μας ιστορικό

Οι δυσκολίες στην επεξεργασία πληροφοριών Έχουμε δοκιμάσει να παρακολουθήσουμε για 10’ συγχρόνως ραδιόφωνο και τηλεόραση; Μπορούμε να καταλάβουμε την υπόθεση μιας ιστορίας αν διαβάσουμε ένα κεφάλαιο από την μέση του μυθιστορήματος; Π ώ ς θα αντιδρούσαν οι συνάδελφοι μας και πως θα νοιώθαμε εμείς, αν βγαίνοντας από εδώ διαπιστώνανε πάνω στην συζήτηση ότι έχουμε καταλάβει «άλλα ’ντι άλλων»; Αν διαβάζοντας δυνατά κάναμε συνεχώς λάθη και μας χλεύαζαν, θα επιλέγαμε την φωνακτή ανάγνωση; Αν μας ζητούσαν να γράψουμε πως συναρμολογείται ένα ποδήλατο χωρίς να έχουμε διαβάσει ποτέ οδηγίες, θα ήταν εύκολο; Πόσο σαφές και δομημένο θα ήταν το κείμενο μας;

Δυσκολίες προσανατολισμού στον χώρο και στην αντίληψη της χρονολογικής σειράς των γεγονότων Ας υποθέσουμε ότι επιστρέφοντας από ένα περίπατο κάνουμε λάθος σε μερικές διασταυρώσεις, πόσο θα ταλαιπωρηθούμε για να φτάσουμε σπίτι μας; Αν αρχειοθετήσουμε στην τύχη πόσο εύκολα θα βρούμε αργότερα κάτι που ψάχνουμε; Αν μας επέβαλλαν να αλλάξουμε την καθημερινή μας ρουτίνα, πόσο γρήγοροι και αποτελεσματικοί θα ήμασταν;

Δυσκολίες από τις αντιδράσεις των άλλων Π ώ ς αντιδρούν οι άλλοι όταν νοιώθουν ότι σπαταλάμε τον χρόνο τους; Πόσο δίκαιο θα ήταν αν μας χαρακτήριζαν «χαζούς», αν δεν μπορούσαμε να ανταπεξέλθουμε σε κάτι για το οποίο δεν έχουμε εκπαιδευτεί; Ζητάμε βοήθεια για κάτι που μας δυσκολεύει και δηλώνουμε ότι είμαστε δυσλεκτικοί. Τι είδους αντιδράσεις θα αντιμετωπίσουμε; Π ώ ς θα μας κοιτούσαν αν βρισκόμασταν σε λάθος τόπο και χρόνο;