Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Ποιός κάνει λάθος;.
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
«Μέσα στον δρόμο περπατώ,όταν ο κ. Κ.Ο.Κ. είναι εδώ!»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας 1ο Δημοτικό Σχολείο Κάτω Αχαΐας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ᅠ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ''.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Ποιός κάνει λάθος;.
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω» Σχολικό έτος 2012-2013 54ο Νηπιαγωγείο Πατρών

Ξεκινώντας… Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Γιαγιά Αναστασία Τάξη: Νηπιαγωγείο Τμήμα: Α1

Τα παιδιά χωρίστηκαν: σε τρεις ομάδες: αυτοκίνητα, μηχανάκια, ποδήλατα. εργάστηκαν ατομικά και σε μία ομάδα (σύνολο της τάξης)ανάλογα με τις δραστηριότητες.

ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ… Επιλέξαμε το θέμα αυτό με αφορμή την επίσκεψή μας στην έκθεση της Τροχαίας όπου τα παιδιά είδαν από κοντά τρακαρισμένα και καμένα αυτοκίνητα. Ενδιαφέρθηκαν να μάθουν για τους κανόνες οδικής συμπεριφοράς και να ενημερωθούν για τους κινδύνους και τα αίτια των ατυχημάτων.

Η Δραση μαΣ… ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: ανάγνωση βιβλίου Διαβάσαμε το βιβλίο «στο δρόμο» από τη σειρά «οι συμβουλές του μικρού λύκου» του Mario Gomboli. Ακολούθησε συζήτηση για το πόσο επικίνδυνος είναι ο δρόμος αν δεν είμαστε προσεκτικοί. Τα παιδιά κατέθεσαν τις εμπειρίες τους τόσο ως πεζοί όσο και ως ποδηλά- τες.

Η Δραση μαΣ… ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2: οχήματα στην πόλη (μελέτη πεδίου) Τα παιδιά βγήκαν στους γειτονικούς δρόμους όπου κατέγραψαν τα οχήματα που κυκλοφορούν στην πόλη. Στη συνέχεια εντόπισαν ήχους και τους ξεχώρισαν σε επικίνδυνους και ακίνδυνους. Επίσης εστιάσαμε στη σχέση ανάμεσα στην ταχύτητα και στην απόσταση των οχημάτων. Μετά την έξοδο κατά την επιστροφή στο σχολείο τα παιδιά ζωγράφισαν όσα είδαν και έμαθαν.

Η Δραση μαΣ… ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3: γνωριμία με φανάρια, διαβάσεις, τροχονόμο, σήματα. Τα παιδιά γνώρισαν τα φανάρια, τις διαβάσεις τα σήματα και τον τροχονόμο, συζήτησαν για τη σημασία τους τόσο για τους πεζούς όσο και για τους οδηγούς, ζωγράφισαν, έπαιξαν παιχνίδια ρόλων και επιτραπέζια μέσα από τα οποία έγινε εμπέδωση όσων έμαθαν.

Η Δραση μαΣ… ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4: δεύτερη έξοδος Τα παιδιά στάθηκαν σε κάποιο σημείο το δρόμου με κίνηση και παρατήρησαν την οδική συμπεριφορά πεζών και οδηγών εστιάζοντας κυρίως στα λάθη. Όταν επέστρεψαν συζήτησαν πάνω στο θέμα και στη συνέχεια σε ομάδες ξεχώρισαν καρτέλες με τη σωστή και λάθος οδική συμπεριφορά τις οποίες κατέδειξαν στην ολομέλεια.

Η Δραση μαΣ… ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 5: Κατασκευή σουπλά Τα παιδιά αφού συζήτησαν τους κανόνες σωστής συμπεριφοράς στο δρόμο, κατασκεύασαν σουπλά με τους κανόνες τα οποία χάρισαν στους γονείς τους προκειμένου να γίνουν καλύτεροι πεζοί και οδηγοί.

Μας επισκέφθηκαν… Από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας. Οι υπεύθυνοι έπαιξαν με τα παιδιά παιχνίδια ρόλων, αισθήσεων, παιχνίδια προσανατολισμού. Καραγκιοζοπαίχτης με θέμα ''Κυκλοφοριακή αγωγή''. Αλλά κι εμείς επισκεφτήκαμε την έκθεση της Τροχαίας στην πλατεία Γεωργίου όπου στάθηκε η αφορμή για την υλοποίηση του προγράμματός μας.

Η παρουσίασή μας… Τα παιδιά κάλεσαν, μίλησαν και ενέπλεξαν τους γονείς τους , στη δράση τους, τους μοίρασαν τα σουπλά και τους ζήτησαν να τηρούν και αυτοί τους κανόνες όταν κυκλοφορούν στους δρόμους.

Ας αξιολογηθούμε… Οι μαθητές μας έδειξαν ενθουσιασμό στις δράσεις, στις επισκέψεις, στην παράσταση Καραγκιόζη και στα παιχνίδια ρόλων. Υπήρξε αλλαγή στη στάση και τις αξίες τους και αυτό φάνηκε από την οδική συμπεριφορά τους κατά τις εξόδους από το σχολείο… και από τον τρόπο που οι γονείς ευαισθητοποιήθηκαν και ενεπλάκησαν. Μέσα από το πρόγραμμα τα παιδιά απέκτησαν αυτοπεποίθηση και έβαλαν τα θεμέλια για σωστή μελλοντική οδική συμπεριφορά.

Κλεινοντασ… Το μήνυμά μας: «ΠΡΟΣΕΧΩ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΧΩ»

Καλό καλοκαίρι Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από κοινού και από τα δύο τμήματα του 54ου Νηπιαγωγείου Πατρών.