4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: EΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ» ΤΑΞΗ Α΄ ΟΜΑΔΑ Β΄

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Εκπαίδευση –εργασία -γιορτές
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
Η καθημερινή ζωή και η εκπαίδευση των αθηναίων
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
12. Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ!
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
ΝΟΥΣ ΥΓΙΗΣ ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΙ
12. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Βασικοί παιδαγωγικοί όροι
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Ερωτήσεις Multiple choice Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
1.Ιστορική αναδρομή της Οικιακής Οικονομίας
Η εκπαιδευση στο ΒυζΑντιο
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Αρχαίο κείμενο ● Ἐ ν Ἀ θ ή ναις το ὺ ς πα ῖ δας μετ’ ἐ πιμελε ί ας διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. Νέα Ελληνικά ● Στην.
Ap3 Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και ο ρόλος τους στην οικονομική ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών της Ελλάδας ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑKΡΙΒΟΣ.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ!!!
Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗ
MYKHNAΪΚΗ ΚΑΙ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
ΟΙ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΙ 1ο Γυμνάσιο Καισαριανής
Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ
2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης.
Αρχαία Ελληνικά ΙΙ Επιλογικές παρατηρήσεις. Κομβικό σημείο: σύγκριση αρχαίων ελληνικών απόψεων και χριστιανικών για τα ίδια θέματα.
Η Εργασία στην Αρχαία Ελλάδα
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Η Ελληνική Μαθηματική Παιδεία του 4 ου αιώνα π. Χ. Ν. Καστάνη.
Αριστοτέλης Ο Αριστοτέλης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος και πολυεπιστήμονας που γεννήθηκε στη Στάγειρα το 384 π.Χ. Πατέρας του ήταν ο Νικόμαχος, ο οποίος.
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Βασικά σημεία του μαθήματος
ΟΜΑΔΑ PROJECT Ο ΤΕΟ Κ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ Α ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ασμάνη Σοφία 17ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
ΠΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟΣ.
Σχολικά Μαθηματικά, Δάσκαλος των Μαθηματικών, Μαθητής Καθηγητής Μαθηματικών Μαθητής Σχολικά Μαθηματικά Ακαδημαϊκά Μαθηματικά Φροντιστήρια ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ-Ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΚΑΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ-Η ΑΘΗΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ
Η θέση της γυναίκας ανά τους αιώνες
Η εκπαίδευση στην αρχαία Ελλάδα
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
ΜΠΡΙΝΙΑ ΕΛΕΝΑ ΠΑΝΑΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΞΕΚΟΥΚΗ ΟΡΣΑΛΙΑ ΞΕΚΟΥΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΠΕΖΑΝΗ ΑΦΗ Α3 ΤΜΗΜΑ:
‘’ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΝ 5οπ.χ. αιώνα’’  ΙΣΤΟΡΙΑ  Είναι η εποχή που έζησαν οι τρεις μεγάλοι αρχαίοι Έλληνες ιστορικοί:  1. Ηρόδοτος  2. Θουκυδίδης  3. Ξενοφών.
Θέμα: «Η κοινωνική θέση της γυναίκας και η θέση της στη θρησκεία»
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δρ. Μόνικα Σιακού Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
ΜΑΘΗΜΑ 1 – ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med, PhD ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΤΑΧΟΥ-ΗΛΙΑΔΟΥ Καραντάκη Μαργαρίτα Α.Ε.Μ.: 3141.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Η κορη στο Βυζαντιο «Γυναικός κολακεία ψιθύρισμα όφεως»
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Σχολείο, αγωγή και κοινωνία Παλιά: με βάση τις κοινωνικές συνθήκες παραδοσιακές μορφές αγωγής: κάλυψη αναγκών Οικογένεια: σταθεροί ρόλοι. Διαιώνιση.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Η αναγεννησιακή παιδεία
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Η Εργασία στην Αρχαία Ελλάδα
ΚΑΡΛ ΦΡΙΝΤΡΙΞ ΓΚΑΟΥΣ Ο ΚΑΡΛ ΦΡΙΝΤΡΙΧ ΓΚΑΟΥΣ ΥΠΗΡΞΕ ΠΑΙΔΙ ΘΑΥΜΑ. ΑΝΑΚΗΡΥΧΘΗΚΕ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ. ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ, ΑΝΑΛΥΣΗ, Δ ΙΑΦΟΡΙΚΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ,
21. Το Βυζάντιο εκχριστιανίζει τους Σλάβους
Πελοποννησιακός Πόλεμος
Η ζωή στην Αρχαία Σπάρτη
Η ισότητα των δυο φύλων Η θέση της γυναίκας ιστορικά
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: EΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ» ΤΑΞΗ Α΄ ΟΜΑΔΑ Β΄

Σχολικό έτος 2012-2013 Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Κώτση Ελένη Μαθητές/τριες: Ζυγούρη Μαριάννα Καλούτση Θεοδώρα Κωνσταντάρα Μυρτώ Μάνου Άννα Μπρανίκας Γιώργος

Η ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Αντανάκλαση του πόθου για μάθηση. Πρώτες πηγές για την εκπαίδευση των αρχαίων Ελλήνων τα ομηρικά έπη - Αντανάκλαση του πόθου για μάθηση. Διάκριση κοινωνικών τάξεων: Παιδιά λαού: Πατέρας: ανατροφή αγοριών Μητέρα: ανατροφή κοριτσιών Παιδιά αριστοκρατικής τάξης: Εκπαίδευση από σοφούς Κενταύρους Εξάσκηση ρητορείας, ανδρείας, μετριοφροσύνης, φιλοξενίας, εγκράτειας με σκοπό την χρηστή συμπεριφορά Το Ομηρικό εκπαιδευτικό ιδεώδες Πνευματική και ψυχική ολοκλήρωση του ατόμου –απόκτηση εμπειριών. Να καταστεί ο νέος << Πρήκτηρ έργων, ρήτηρ λόγων >>

Η ΣΠΑΡΤΙΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Αγόρια: 7-11 ετών αρχίζει μια αυστηρή και πειθαρχημένη εκπαίδευση που περιλαμβάνει: Γυμναστική Τρέξιμο Πέταγμα ακοντίου και δίσκου Λιτό φαγητό Ελαφρύ ντύσιμο Ίδιο ένδυμα χειμώνα-καλοκαίρι Από το 12ο έτος και μετά συνεχίζεται η σκληρή εκπαίδευση: Ζουν σε στρατώνες υφιστάμενοι σε δοκιμασίες, όπως μαστιγώσεις. Εκμάθηση μουσικής και χορού. Από το 20ο έως το 30ο έτος γινόταν η στρατιωτική εκπαίδευση και μετά το στάδιο αυτό επιτρεπόταν ο γάμος. Κορίτσια: ανάλογη εκπαίδευση με των αγοριών, χωρίς όμως την αντίστοιχη σκληρότητα και αυστηρότητα. Περιλαμβάνει: Αθλητικές δραστηριότητες Δυνατότητα συμμετοχής σε δημόσιους συναγωνισμούς Μουσική, χορό, τραγούδι

Η ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Αγόρια Οι γονείς ήταν υποχρεωμένοι να πληρώσουν κάποιο δάσκαλο που θα αναλάμβανε την αγωγή των παιδιών τους. Οι ανήλικοι λάμβαναν τη βασική τους εκπαίδευση από τρεις δασκάλους:  Τον παιδαγωγό-γραμματιστή ο οποίος αναλάμβανε να διδάξει στα παιδιά ανάγνωση, γραφή και αριθμητική.  Το χοροδιδάσκαλο ο οποίος δίδασκε μουσική, χορό, τραγούδι και ποίηση (μερικές φορές υπήρχε διαφορετικός δάσκαλος για το χορό και τη μουσική).  Τον παιδοτρίβη-γυμναστή εκείνος στην παλαίστρα αναλάμβανε τη σωστή άσκηση των παιδιών και την καλλιέργεια του σώματός του. Η ανώτερη μόρφωση των νέων (μετά το 14ο έτος της ηλικίας τους) περιλάμβανε τη διδασκαλία μαθηματικών και γεωμετρίας, φυσική, αστρονομία, ρητορική, φιλοσοφία και διάφορες τέχνες. Η εκπαίδευση αυτή γινόταν σε ανώτερες σχολές όπως για παράδειγμα το Λύκειο του Αριστοτέλη. Κορίτσια Έμεναν στο σπίτι και η μητέρα τους τα δίδασκε ανάγνωση, γραφή, χορό και την οικοκυρική τέχνη.

ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΕΩΔΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΚΑΙ ΚΛΑΣΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΣΠΑΡΤΗ Στόχος η δημιουργία μιας πόλης ηρώων. Διαμόρφωση προσηλωμένων πολιτών στην πατρίδα. Υποταγή αφοσιωμένων πολεμιστών στην πατρίδα ακόμα και με θυσία. Διάπλαση ενός ενιαίου τύπου πολιτών που θα χαρακτηρίζονται από πλήρη ομοιομορφία. ΑΘΗΝΑ Διαμόρφωση πολιτών ικανών να ασκήσουν την εξουσία και να διαχειριστούν τις δημόσιες υποθέσεις. Πολιτική αρετή που κατακτάται μέσω της πνευματικής καλλιέργειας. Εξισορρόπηση ανάμεσα στην άσκηση του σώματος και στην καλλιέργεια του πνεύματος.

Η ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Στοιχειώδης εκπαίδευση 7-14 ετών Γραμματιστής: ανάγνωση, απομνημόνευση, αριθμητική , γραφή Κιθαριστής :μουσική, τραγούδι, χορός Παιδοτρίβης: γυμναστική, κανόνες υγιεινής, ιατρική ⇨Ίσοι όροι και για τα δύο φύλα. γυμναστική Μέση εκπαίδευση 14-18 ετών Αριθμητική Αστρονομία Γεωμετρία Γραμματική Διαλεκτική Μουσική Ρητορική

ΤΑ ΙΔΕΩΔΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ανώτατη εκπαίδευση (νέοι και έφηβοι) Κατευθύνσεις: Επιστημονική Ρητορική Φιλοσοφική  Αστρονομία  Πολιτικός λόγος  Ηθική  Γεωγραφία  Δικανικός λόγος  Λογική  Γραμματική  Επιδεικτικός λόγος  Φυσική  Ιατρική  Μαθηματικά  Φιλολογία  Φυσική Συνδυασμός πνευματικής και αισθητικής καλλιέργειας με την αθλητική αγωγή. Τρόπος ζωής βασισμένος σε ηθικές αξίες. Παιδεία - πολυτιμότερο αγαθό. Διατήρηση ελληνικότητας, ηθών και τρόπο ζωής σε περίπτωση απομάκρυνσης από την πατρίδα. ΤΑ ΙΔΕΩΔΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟMOIΟΤΗΤΕΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗΣ – ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Συνδυασμός πνευματικής και αισθητικής καλλιέργειας με την αθλητική αγωγή ως τρόπου ζωής βασισμένου σε ηθικές αξίες. Η φοίτηση υποχρεωτική ,χωρίς διάκριση στα δύο φύλα. Η ανώτατη εκπαίδευση ταυτίζεται με τα σημερινά πανεπιστήμια. Τέλος, τα μαθήματα που διδάσκονται στα σχολεία είναι ίδια.

Η Σχολή των Αθηνών (Ραφαήλ Σάντι)