Κεφάλαιο 6 -Περιβάλλοντα Ανάπτυξης Εφαρμογών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τι είναι ο προγραμματισμός
Advertisements

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Προγραμματισμοσ υπολογιστη
7.3.8 Μεταφραστές Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Η Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Ο Προγραμματισμός στην Πράξη 2.1 Το προγραμματιστικό περιβάλλον του Micro Worlds Pro 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
4/3/2017 5:15 AM Επισκόπηση προσεγγίσεων ανάπτυξης εφαρμογών για έξυπνες κινητές συσκευές και ανάπτυξη πρότυπης εφαρμογής Ξανθόπουλος Σπύρος ΑΕΜ: 114 Διπλωματική.
Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
7.5.2 Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
Τι είναι ο υπολογιστής; Τι είναι ο προγραμματισμός
Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Πρόγραμμα Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ. Ε
ΜΑΘ-3122/106 Προγραμματισμός
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΓΛΩΣΣΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Κατεύθυνση «Προηγμένες Τεχνολογίες Ανάπτυξης Λογισμικού»
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
1 Πρόγραμμα ονομάζεται η διατύπωση του αλγορίθμου σε μορφή κατανοητή από τον υπολογιστή Το Υλικό μπορεί μόνο Να αποθηκεύει και να ανακτά ακολουθίες δυαδικών.
ΗΥ 150 – ΠρογραμματισμόςΞενοφών Ζαμ π ούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αλγόριθμοι και Προγράμματα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ 1.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Ίδιες αρχές λειτουργίας
Εισαγωγή στον προγραμματισμό
Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
Κωνσταντίνος Δελησταύρου Ευγενία Παπαδοπούλου
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
Κεφάλαιο 6: Εισαγωγή στον προγραμματισμό Φυσικές και τεχνητές γλώσσες.
Λογισμικό (Software).
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Καθηγητής: Σπύρος Ξουργιάς1 Η Έννοια του Προγράμματος Ακριβής προσδιορισμός προβλήματος Ακριβής προσδιορισμός προβλήματος Ανάπτυξη αντίστοιχου αλγορίθμου.
Για τη διεκπεραίωση ενός προβλήματος πρέπει να ακολουθηθεί η εξής διαδικασία:  να γραφεί ο αλγόριθμος να συνταχθεί το πρόγραμμα σε γλώσσα υψηλού επιπέδου.
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
ΛΑΔΑΚΑΚΟΣ ΘΑΛΗΣ Α.Μ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Από την ιδέα μέχρι το λογισμικό. Ξεκινώντας από το πρόβλημα...
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
1 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Κεφάλαιο 6 Παπαγιάννη Νάσια Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών ΕΜΠ.
LOGO Προγραμματισμός Η/Υ β’ εξάμηνο – εργαστήριο ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Α.Π.Θ. Msc Τηλεπικοινωνίες Πολυτεχνική.
Υλοποίηση εφαρμογών σε προγραμματιστικά περιβάλλοντα Κεφάλαιο 7.
Εισαγωγή στον προγραμματισμό Μέρος 3 ο Προγραμματιστικά περιβάλλοντα § 6.7.
Πληροφορική 2 Γλώσσες Προγραμματισμού 1. Γλώσσες προγραμματσιμού  Επιτρέπουν την κωδικοποίηση των αλγορίθμων  Η εκτέλεση ενός προγράμματος θα πρέπει.
ΚΕΦ 6 ο ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ. ΣΤΑΔΙΑ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ – ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ (ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ - ΔΕΔΟΜΕΝΑ) ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ - ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΥΣΗΣ.
ΕΙΔΗ, ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Κεφάλαιο 7 © Βελώνης Γεώργιος.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Εισαγωγή στο Περιβάλλον της Visual Basic
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ Β΄ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ανάπτυξη εφαρμογών για φορητές συσκευές
Great Sand Dunes Η χρονογραμμή που ακολουθεί βασίστηκε στο πρότυπο της Christy Keeler ( Πηγές περιεχομένου.
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
3. Βασικά στοιχεία γλώσσας προγραμματισμού
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ - ΤΑΞΗ Γ'
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ Η/Υ
εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου & Προγραμματισμού
Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Γ' ΤΑΞΗ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΛΑΘΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό (στη γλώσσα Java)
Εισαγωγή στον Αντικειμενοστρεφή Προγραμματισμό (στη γλώσσα Java)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κεφάλαιο 6 -Περιβάλλοντα Ανάπτυξης Εφαρμογών 6.1 Γλώσσες και εργαλεία προγραμματισμού 6.2 Σύγχρονα προγραμματιστικά περιβάλλοντα

6.1 Γλώσσες και εργαλεία προγραμματισμού Ποιοι γράφουν τις εντολές των προγραμμάτων (κώδικας); Οι προγραμματιστές!

6.1 Γλώσσες και εργαλεία προγραμματισμού Οι προγραμματιστές γράφουν τα προγράμματά τους σε τεχνητές γλώσσες που λέγονται γλώσσες προγραμματισμού

6.1 Γλώσσες και εργαλεία προγραμματισμού Οι γλώσσες προγραμματισμού Κάθε εφαρμογή στον υπολογιστή έχει αναπτυχτεί με κάποια γλώσσα προγραμματισμού Εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου

6.1 Η Γλώσσα μηχανής Αλφάβητο : 0 και 1 (δυαδικά ψηφία) Τα προγράμματα σε γλώσσα μηχανής απευθύνονται σε συγκεκριμένο υλικό (επεξεργαστή) Άριστη γνώση του υλικού του υπολογιστή Κάθε τύπος υπολογιστή (με διαφορετικό επεξεργαστή) έχει τη δική του γλώσσα μηχανής

Δύσκολος εντοπισμός και διόρθωση των λαθών 6.1 Η Γλώσσα μηχανής Πλεονεκτήματα Άμεση εκτέλεση Ταχύτητα Μειονεκτήματα Δύσκολη χρήση Δύσκολη εκμάθηση Δύσκολος εντοπισμός και διόρθωση των λαθών

6.1 Συμβολικές Γλώσσες ή Γλώσσες Χαμηλού Επιπέδου Εντολές: συντομογραφίες λέξεων της Αγγλικής Γλώσσας Στενά συνδεδεμένες με την αρχιτεκτονική του υπολογιστή. Ένα πρόγραμμα σε συμβολική γλώσσα για έναν υπολογιστή δεν μπορεί να μεταφερθεί και να εκτελεστεί σε κάποιον άλλον. Συμβολομεταφραστής: Μεταφράζει το πρόγραμμα από συμβολική γλώσσα σε γλώσσα μηχανής για να εκτελεστεί

6.1 Γλώσσες Υψηλού Επιπέδου Ευκολότερη συγγραφή, διόρθωση και συντήρηση προγραμμάτων Τα προγράμματα είναι ανεξάρτητα από τον τύπο του υπολογιστή στον οποίο θα εκτελεστούν. Κοντά στην φυσική μας γλώσσα Έχουν αλφάβητο, λεξιλόγιο, συντακτικό. Μεγάλο πλήθος γλωσσών προγραμματισμού υψηλού επιπέδου. C, C++, Java, PHP, Python, Javascript, Perl, Visual Basic, Ruby, Lisp, Pascal, Prolog, Logo, MATLAB

6.1 Γλώσσες Υψηλού Επιπέδου

Εργαλεία Προγραμματισμού Τι είναι ο προγραμματισμός ή κωδικοποίηση; Η εργασία σύνταξης ενός προγράμματος. Δημιουργική διαδικασία! Προγραμματιστικό περιβάλλον ή περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών Συντάκτης κειμένου (editor) Μεταγλωττιστή ή διερμηνέα (compiler – interpreter) Συνδέτης (linker) Εργαλεία εντοπισμού λαθών (debuggers)

Συντάκτης κειμένου (editor) Εδώ γράφουμε το πρόγραμμα (τις εντολές) Απλός συντάκτης – βασικές λειτουργίες (όχι Word!) Το πρόγραμμα ονομάζεται πηγαίος κώδικας (source code).

Συντάκτης κειμένου (editor)

Συντάκτης κειμένου του NetBeans

Συντάκτης κειμένου (editor)

Μεταγλωττιστή ή διερμηνέα (compiler – interpreter) Πηγαίο πρόγραμμα  Αντικείμενο πρόγραμμα (object) Έλεγχος για λάθη. Κατάλληλα μηνύματα για τα λάθη Αν το πρόγραμμα είναι σωστό Αντικείμενο πρόγραμμα Αντικείμενο πρόγραμμα (γλώσσα μηχανής) – ΌΧΙ ακόμη εκτελέσιμο από τον υπολογιστή

Συνδέτης (Linker) Συνδυάζονται Αντικείμενο πρόγραμμα Βιβλιοθήκη της γλώσσας Βιβλιοθήκη του προγραμματιστή Συνδυάζονται Εκτελέσιμο πρόγραμμα (executable) Σε Γλώσσα Μηχανής Άμεση ετέλεση από CPU

Εργαλεία εντοπισμού λαθών (debuggers) Βοηθάνε στην εύρεση και επιδιόρθωση των λαθών Τι ακριβώς συμβαίνει στο παρασκήνιο

Σύγχρονα προγραμματιστικά περιβάλλοντα Επαγγελματίες προγραμματιστές Σχεδίαση Κωδικοποίηση Έλεγχο λαθών Συντήρηση κ.α. Dev-C++, BlueJ, JBuilder, NetBeans IDE, Eclipse, Microsoft Visual Studio, Apple Xcode, Komodo IDE Ολοκληρωμένο Περιβάλλον Ανάπτυξης (IDE)

Το περιβάλλον Dev-C++

Το περιβάλλον JBuilder

Το περιβάλλον Microsoft Visual Studio

Το περιβάλλον Komodo IDE & EDIT

Σύγχρονα προγραμματιστικά περιβάλλοντα Προηγμένες λειτουργίες Οπτικοποίηση με διαγράμματα των τμημάτων μιας εφαρμογής Αυτόματη συμπλήρωση εντολών Εργαλειοθήκες για δημιουργία του γραφικού περιβάλλοντος – διεπαφής (GUI) Εγκατάσταση και λειτουργία σε διάφορα Λ.Σ. Υποστηρίζουν όλες τις δημοφιλείς Γλώσσες Προγραμματισμού (Java, C/C++, Python, PHP) Ανάπτυξη αυτόνομων εφαρμογών – Εφαρμογών για το Internet – Εφαρμογών για φορητές συσκευές (tablets, smartphones)

Εκπαιδευτικές Γλώσσες - Εκπαιδευτικά προγραμματιστικά περιβάλλοντα Πρώτα βήματα προγραμματισμού Ανάπτυξη μικρών και απλών εφαρμογών Εισαγωγή στις βασικές εφαρμογές του προγραμματισμού Logo-like περιβάλλοντα (Microworlds Pro) Γλώσσα LOGO (εντολές π.χ. Μπροστά 100)

Προγραμματιστικοί μικρόκοσμοι Ένας προγραμματιστή-κεντρικός ήρωας (χελώνα-ρομποτ-πασχαλίτσα) Περιορισμένο ρεπερτόριο εντολών – απλή σύνταξη Οπτικό περιβάλλον- ευκολότερος ο έλεγχος (Δημιούργησε η χελώνα το τετράγωνο;) Εντολές με Σύρσιμο και Αποθήκευση (με blocks π.χ. Scratch, BYOB) Τρισδιάστατοι απεικόνιση (Kodu, Yenga, StarLogo, TNG)

Game Maker

Alice

App Inventor