Παρουσίαση του παιχνιδιού «ΚΡΕΜΑΛΑ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
The Smart House Project
Advertisements

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
7.5.2 Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
Ημερίδα Χαροκοπείου Πανεπιστημίου με θέμα:
Το υλικό του Υπολογιστή
ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Παρουσίαση Για Το 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
1 η Παρουσίαση 1. Ομάδα Μ Συμεωνίδης Πολυχρόνης Βουλγαράκης Δημήτρης Σουλίδης Άγγελος Σταθακόπουλος - Ξηνταβελώνης Νικόλαος Ζαφείρης Δημήτριος Ζαμίχος.
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Σιδηρόπουλος Δημήτρης
Ανάπτυξη του λογισμικού «Η χημεία της Πληροφορικής και της Χημείας»
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ 1.
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Χ. Μπούρας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Διακρίνεται σε:
ΔιΧηΝΕΤ-Υπολογιστικό Κέντρο Χημικών Μηχανικών Ε.Μ.Π.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Εισαγωγικά Θέματα WWW Διαδικαστικά του μαθήματος 2007 – 2008.
© 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Προγραμματισμός σύσκεψης Lync Μπορείτε να προγραμματίσετε μια σύσκεψη Lync χρησιμοποιώντας.
Κεφάλαιο 6 -Περιβάλλοντα Ανάπτυξης Εφαρμογών
ΜΑΘΗΜΑ: ΜΕΤΑΓΛΩΤΤΙΣΤΕΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Τρίτη, 31 Μαρτίου 2015Τρίτη, 31 Μαρτίου 2015Τρίτη, 31 Μαρτίου 2015Τρίτη, 31 Μαρτίου 2015Τμ. Πληροφορικής,
ΜΑΘΗΜΑ: ΜΕΤΑΓΛΩΤΤΙΣΤΕΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Τετάρτη, 1 Απριλίου 2015Τετάρτη, 1 Απριλίου 2015Τετάρτη, 1 Απριλίου 2015Τετάρτη, 1 Απριλίου 2015Τμ. Πληροφορικής,
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 2ΟΥ ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Scratch Α. Μπάρδης, Σ. Ξενάκη, Γ. Τρικαλιώτη “Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού” Διδακτική ενότητα: Εξισώσεις κίνησης στη Φυσική.
Κ ΑΤΑΣΚΕΥΗ Η ΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ Σ ΚΑΚΙΕΡΑΣ – Κ ΛΕΨΥΔΡΑΣ Μ ΕΤΑ ΤΩΝ Α ΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΠΙΟΝΙΩΝ Σ Ε CNC Ε ΡΓΑΛΕΙΟΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ Σ ΥΝΔΕΣΗ ΜΕ Η/Υ 1ο και 3ο ΕΠΑΛ Κοζάνης Ηλεκτρονικό.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΜΥΛΟΙ.
Ανάπτυξη εφαρμογών για φορητές συσκευές
Το εκπαιδευτικό περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών AppInventor
Εκπαιδευτικός Διαδραστικός Χάρτης της Ευρώπης για Mobile Συσκευές
«Το αλφαβητάρι της Ιλιάδας»
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
FIELD MAP ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΧΩΡΑΦΙΟΥ ANDROID
Παρουσιάζουν οι : Αποστόλης Τσιριβάκος Βασίλης Χουβαρδάς από το Ε2
Συνηρημένα ρήματα σε –αω (ενεργητική & μέση φωνή)
Ζωγράφου Αθηνά (ΠΕ02)-Κοπατσάρη Γεωργία (ΠΕ03)
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
Ηλεκτρονικό Βιβλίο Συνταγών για Mobile Συσκευές
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΧΟΡΗΓΟΙ.
Η παρουσίαση αυτή ίσως προκαλέσει συζήτηση με το κοινό από την οποία θα προκύψουν ενέργειες. Χρησιμοποιήστε το PowerPoint για να καταγράψετε τις ενέργειες.
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση του παιχνιδιού «ΚΡΕΜΑΛΑ» 6-ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ Παρουσίαση του παιχνιδιού «ΚΡΕΜΑΛΑ»

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΗΧΑΝ 8.Ντάτση Ο. 9.Ολίνικ Τ. 10.Ρούκα Α. 11.Παντελής Χ. 12.Σπυροπούλου Μ. 13.Τσίντζηρας Ε. 14. Φωτόπουλος Α. 1.Αναστασόπουλος Α. 2.Γκρεπσά Μ. 3.Καραμούζης Π. 4.Κέσκος Β. 5.Λανζόν-Μιλλερ Α. 6.Μπούρας Κ. 7.Νούνεβ Β. Υπεύθυνοι Καθηγητές: κ. Γομάτου Π. κ. Κεφαλιακού Α.

Ασχοληθήκαμε με… Προγραμματισμό Επιλογή σεναρίου παρουσίασης

Τι Χρησιμοποιήσαμε: Δημιουργία εφαρμογής Abp στην μηχανή αναζήτησης της Goggle, και δοκιμή της σε emulator. Δημιουργία της εφαρμογής στο ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης Eclipse Δημιουργία εφαρμογής σε Visual Basic, η οποία είναι γλώσσα προγραμματισμού 3ης γενιάς. Λογισμικό καταγραφής ενεργειών από οθόνη tablet. Λογισμικό καταγραφής από οθόνη υπολογιστή. Εργαλείο επεξεργασίας Adobe AfterEffects. Λογισμικό δημιουργιών παρουσιάσεων Microsoft PowerPoint. Λογισμικό δημιουργιών παρουσιάσεων BB FlashBack Pro 4. Μηχανή δημιουργίας εφαρμογών Abp Inventor.

Ευχαριστούμε… Τους καθηγητές του 6ου Επάλ για την βοήθεια και την υποστήριξη τους. Την διεύθυνση του 6ου Επάλ που μας παρότρυνε για να υποβάλουμε συμμετοχή στο φεστιβάλ. Την διεύθυνση του 2ου Εργαστηριακού κέντρου Πάτρας, για το υλικό που μας αγόρασε (φορητό υπολογιστή και tablet).

APP INVENTOR

Πρόσθεση αντικειμένων

Προγραμματισμός αντικειμένων - Blocks

Visual Basic

Αρχική σελίδα προγράμματος

Σχεδιασμός προγράμματος

Εγγραφή κώδικα

ECLIPSE

Δημιουργία κώδικα