NATURAL HISTORY MUSEUM UNIVERSITY OF CRETE (NHMC)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδακτικά Εργαλεία.
Advertisements

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
2ο ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΙΜΜΕΡΙΩΝ
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Project co funded by the DG Environment of the EU Grant Agreement No /2010/579066/SUB/C4.
Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
«Σεισμοί και ηφαίστεια»
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ
Αν κόψουμε τη γη μας στη μέση, πώς θα είναι; Τι θα συναντήσουμε;
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠ/ΓΕΙΟ Κ. ΑΧΑΪΑΣ
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
14ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών Τάξη ΣΤ’
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
Πόσο συχνά χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;. Για ποιό λόγο χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Ταξίδι στο κέντρο της γης
NATURAL HISTORY MUSEUM UNIVERSITY OF CRETE (NHMC).
Claim-Support- Question Iσχυρίζομαι- Υποστηρίζω – Ρωτώ.
Βασικές έννοιες των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο Συνάντηση 1 η.
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
ΚΙΝΗΣΗ ΛΙΘΟΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΠΛΑΚΩΝ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
3/4/2015Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες 1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Συνάντηση 5η.
Πειθαρχία.
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 3 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ.
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΛΑΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΑ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΜ:5385 Τα φαινόμενα της εξαέρωσης, της υγροποίησης και της εξάτμισης.
ΛΆΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΏΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΆ ΜΑΡΊΑ ΓΕΩΡΓΊΑ ΑΜ:5385 Η γη ως ουράνιο σώμα- Η εναλλαγή μέρας νύχτας.
Χρήστος Ανθή Στ ’2.  Ηφαίστειο είναι η ανοιχτή δίοδος από το εσωτερικό της Γης ( ή άλλου γεωειδούς ουράνιου σώματος ) που επιτρέπει την εκροή ή έκρηξη.
Ο ΦΑΡΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ: Hλεκτρικά κυκλώματα Γουργιώτου Ευθυμία Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε Πανεπιστήμιο Κρήτης.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Συνέντευξη με νήπια.
Σχεδιασμός μαθήματος στο Λύκειο
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύδη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΛΙΘΟΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΠΛΑΚΩΝ - ΛΙΘΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ ΠΛΑΚΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
Δυνάμεις που διαμορφώνουν
Το σεισμικό τόξο που μας ενώνει 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλίμου
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Το εσωτερικό της Γης.
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
Θεοδώρα Μπάφα Ε2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσ/νικης
5ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
Kλυτία, η νύμφη που έγινε ηλιοτρόπιο
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

NATURAL HISTORY MUSEUM UNIVERSITY OF CRETE (NHMC)

NATURAL HISTORY MUSEUM UNIVERSITY OF CRETE (NHMC) ΣΕΙΣΜΟΣ « RACCE Raising earhtquake Awareness and Coping Children's Empotions» Πρόγραμμα για την υποστήριξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας να συνειδητοποιήσουν τι συμβαίνει στο σεισμό και να αντιμετωπίσουν τα συναισθήματά τους.

Διερεύνηση των προηγούμενων εμπειριών και γνώσεων των παιδιών Με αφόρμηση το βίντεο: ΣΚΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ (http://www.youtube.com/watch?v=oXgwn_T1kI0) και καθώς είχε προηγηθεί σεισμός στην Ιαπωνία διατυπώθηκαν οι ερωτήσεις: -Τι είναι αυτό; -Σου έχει συμβεί ποτέ; -Τι αισθάνθηκες; -Τι έκανες;

- Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα για το σεισμό; - Τι θα θέλατε να μάθετε;

Οι απαντήσεις ομαδοποιήθηκαν και προέκυψε το ΙΣΤΟΓΡΑΜΜΑ Οι απαντήσεις ομαδοποιήθηκαν και προέκυψε το ΙΣΤΟΓΡΑΜΜΑ

Υποστηρικτικό υλικό Γωνιά με υποστηρικτικό υλικό για το σεισμό Μοντέλο Γης Έντυπο Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Βιβλία, περιοδικά Υλικά για πραγματοποίηση πειραμάτων Cd του ΟΑΣΠ , ΥΠΕΧΩΔΕ Ιστοσελίδες που εξερευνήθηκαν παρουσία των νηπιαγωγών Ppt ενημερωτικό για τους σεισμούς.

Πώς είναι ο σεισμός Γνωριμία με το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας πριν από την επίσκεψη

Πώς είναι ο σεισμός προσομοίωση σεισμού Επίσκεψη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας

Πώς είναι ο σεισμός Μετά την προσομοίωση

Πώς είναι ο σεισμός

Πώς είναι ο σεισμός

Πώς είναι ο σεισμός

Πώς είναι ο σεισμός Καταγραφή εντυπώσεων μετά την επιστροφή από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας

Πού γίνεται ο σεισμός Εσωτερικό Γης ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Αν κόψουμε τη γη μας στη μέση όπως το πορτοκάλι: - Πώς θα είναι; - Τι θα συναντήσουμε;

Πού γίνεται ο σεισμός Εσωτερικό Γης Πού γίνεται ο σεισμός Εσωτερικό Γης Έρευνα διαφόρων πηγών Προσπάθεια να γνωρίσουν με τι μοιάζει η λάβα

Πού γίνεται ο σεισμός Εσωτερικό Γης Πού γίνεται ο σεισμός Εσωτερικό Γης Κόψιμο βρασμένου αυγού και παρατήρηση στρωμάτων Κατασκευή προπλάσματος με πλαστελίνη

Πού γίνεται ο σεισμός Εσωτερικό Γης Πού γίνεται ο σεισμός Εσωτερικό Γης ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Αν κόψουμε τη γη μας στη μέση όπως το πορτοκάλι: - Πώς θα είναι; - Τι θα συναντήσουμε;

Γιατί γίνεται ο σεισμός Λιθοσφαιρικές πλάκες ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Τι νομίζετε ότι προκαλεί το σεισμό

Γιατί γίνεται ο σεισμός Λιθοσφαιρικές πλάκες Τα παιδιά κινούν τις πλάκες παράλληλα, τις συγκρούουν ή τις απομακρύνουν

Γιατί γίνεται ο σεισμός Λιθοσφαιρικές πλάκες

Τι είναι σεισμός Μετά την όλη παρέμβαση και μετά την παρακολούθηση του ppt

Τι είναι σεισμός Έδωσαν το λειτουργικό ορισμό Σεισμός είναι αυτό που γίνεται όταν κουνιούνται οι λιθοσφαιρικές πλάκες (συγκρούονται, τρίβονται ή απομακρύνονται)

Γιατί γίνεται ο σεισμός Λιθοσφαιρικές πλάκες ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Τι νομίζετε ότι προκαλεί το σεισμό

Aναγνώριση συναισθημάτων

Τι κάνουμε για να είμαστε ασφαλείς όταν γίνεται σεισμός

Τι κάνουμε για να είμαστε ασφαλείς όταν γίνεται σεισμός

Τι κάνουμε για να είμαστε ασφαλείς όταν γίνεται σεισμός Ερωτήματα που έθεσαν στον ειδικό κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ή της τηλεδιάσκεψης

Τι κάνουμε για να είμαστε ασφαλείς όταν γίνεται σεισμός

Τι κάνουμε για να είμαστε ασφαλείς όταν γίνεται σεισμός

Τι κάνομε για να είμαστε ασφαλείς όταν γίνεται σεισμός Ερωτήματα και απαντήσεις από τον ειδικό

Τι κάνουμε για να είμαστε ασφαλείς όταν γίνεται σεισμός

Τι κάνουμε για να είμαστε ασφαλείς όταν γίνεται σεισμός

Τι κάνουμε για να είμαστε ασφαλείς όταν γίνεται σεισμός

Τι κάνομε για να είμαστε ασφαλείς όταν γίνεται σεισμός

Τι κάνουμε για να είμαστε ασφαλείς όταν γίνεται σεισμός Ερευνούμε το cd του ΟΑΣΠ. Διαβάζουμε σχετικά έντυπα

Πότε γίνεται ο σεισμός Δεν ξέρουμε πότε θα γίνει σεισμός

Πότε γίνεται ο σεισμός Εξερευνώντας το cd και την ιστοσελίδα του ΟΑΣΠ και μετά την απάντηση του πυροσβέστη…

Καταληκτική δραστηριότητα- αξιολόγηση Ενημέρωση Γονέων Δημιουργία τρίπτυχου και τετράπτυχου

Καταληκτική δραστηριότητα- αξιολόγηση

NATURAL HISTORY MUSEUM UNIVERSITY OF CRETE (NHMC) ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

Συντελεστές προγράμματος: Μαρία Αμπαρτζάκη, Πόπη Κασσωτάκη-Ψαρουδάκη, Καίτη Γωνιωτάκη, Μαρία Σκορδύλη.

NATURAL HISTORY MUSEUM UNIVERSITY OF CRETE (NHMC)