ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Ποιός κάνει λάθος;.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠ/ΓΕΙΟ Κ. ΑΧΑΪΑΣ
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων
Τρέχει, τρέχει , τρέχει … το νερό.
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
«Μέσα στον δρόμο περπατώ,όταν ο κ. Κ.Ο.Κ. είναι εδώ!»
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας 1ο Δημοτικό Σχολείο Κάτω Αχαΐας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
ᅠ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ''.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΘΕΜΑ: «Οδηγοί και πεζοί προχωρούμε όλοι μαζί»
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Ποιός κάνει λάθος;.
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Κλασικού τμήματος 1ου Νηπιαγωγείου Ρεθύμνου Υπεύθυνη Νηπιαγωγός Μάρτιο 2014 Μουρτζανού Αθηνά ‘

ΝΗΠΙΑ ΓΑΣΠΑΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΛΕΡΓΗ ΜΑΡΙΑ ΛΙΟΔΑΚΗΣ ΜΑΡΚΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΕΔΙΩΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΠΑΝΤΙΔΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΑΝΟΥΔΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ ΧΑΙΡΕΤΗΣ ΝΙΚΟΣ ΤΡΑΝΤΑΛΛΙΔΗ ΕΛΕΝΑ ΣΕΡΓΙΝΗΣ ΦΟΙΒΟΣ ΤΣΑΝΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΩΓΩ ΧΑΛΚΕΥΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΨΥΧΟΥΝΤΑΚΗ ΕΥΑ ΑΚΟΥΜΙΑΝΑΚΗ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ ΜΑΡΙΣΑΝΘΗ ΔΕΛΗΜΠΑΛΤΙΔΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

Α΄ΦΑΣΗ Αφόρμηση- Προβληματισμός Η παρουσία και η χρήση των μέσων μεταφορών στη καθημερινή ζωή των παιδιών. Η συχνότητα ατυχημάτων από την μη σωστή χρήση τους και την παραβίαση του Κ.Ο.Κ. Το ενδιαφέρον των παιδιών λόγω των εμπειριών τους.

Στόχοι Να γνωρίσουν τα παιδιά τα μέσα μεταφοράς και τη χρησιμότητα τους. Να συνειδητοποιήσουν τη σπουδαιότητα και την αξία του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.). Να μάθουν να κυκλοφορούν σωστά στο δρόμο σαν πεζοί ,σαν οδηγοί ποδηλάτου, σαν επιβάτες. Να γνωρίσουν τα βασικά σήματα και τους φωτεινούς σηματοδότες. Να μάθουν να αναγνωρίζουν τους οδικούς κινδύνους και πώς να τους αποφεύγουν. Να αλλάξουν στάση και συμπεριφορά. Ανάπτυξη διαθεματικών δραστηριοτήτων (παιδί και μαθηματικά, παιδί και γλώσσα, παιδί και φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον, παιδί δημιουργίας και έκφρασης, παιδί και πληροφορική.)

Αφόρμηση-Υλικό στη γωνιά μεταφορικών μέσων και κυκλοφοριακής αγωγής Αφόρμηση-Υλικό στη γωνιά μεταφορικών μέσων και κυκλοφοριακής αγωγής

Tα βιβλία μας

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Ιστόγραμμα με τα παιδιά:

Β΄ΦΑΣΗ Διεξαγωγή Δραστηριοτήτων Μιλήσαμε για το μύθο του «Δαίδαλου και του Ίκαρου»

Φτιάξαμε και εμείς τα φτερά μας και προσπαθήσαμε να πετάξουμε… Φτιάξαμε και εμείς τα φτερά μας και προσπαθήσαμε να πετάξουμε…

Η εξέλιξη όμως ……έφερε το αεροπλάνο

Φέραμε από το σπίτι μεταφορικά μέσα και… παίξαμε.

Φτιάξαμε και αυτοκίνητα…

Συζήτηση για σήματα, φανάρια, τροχονόμο.

Ομαδοποιήσαμε τα σήματα με βάση το σχήμα τους.

Γράψαμε, όλοι μαζί, μία ιστορία για το Γρηγόρη και το Σταμάτη Γράψαμε, όλοι μαζί, μία ιστορία για το Γρηγόρη και το Σταμάτη. Την έφτιαξα βιβλίο και τα παιδιά την εικονογράφησαν.

«Η ιστορία του Σταμάτη και του Γρηγόρη» Με τίτλο: «Η ιστορία του Σταμάτη και του Γρηγόρη»

Γράψαμε τα μηνύματα μας για τους γονείς - οδηγούς

Τους τα ανακοινώσαμε

Καλέσαμε το Ερυθρό Σταυρό και μας μίλησε για τα ατυχήματα και τι πρέπει να προσέχουμε.

Φτιάξαμε στην αυλή μας κυκλοφοριακό πάρκο και ….. κυκλοφορήσαμε Φτιάξαμε στην αυλή μας κυκλοφοριακό πάρκο και ….. κυκλοφορήσαμε

Και βέβαια… οι παραβάτες του Κ.Ο.Κ τιμωρούνται !!!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Βιβλίου, αποφασίσαμε να κυκλοφορήσουμε στη πόλη πηγαίνοντας στο βιβλιοπωλείο. Κάναμε σχέδιο της διαδρομής, το πήραμε και φύγαμε…

Στο δρόμο είδαμε το Τροχονόμο, τα σήματα, τη διάβαση, τα φανάρια…

Καλέσαμε τη τροχαία στο σχολείο μας. Γράψαμε τις ερωτήσεις μας και … Καλέσαμε τη τροχαία στο σχολείο μας. Γράψαμε τις ερωτήσεις μας και …. τους ρωτήσαμε.

Τους ευχαριστούμε !!!

Φύλλα εργασίας

Γ΄ΦΑΣΗ Αξιολόγηση Αφομοιώθηκαν οι καινούριες γνώσεις και επιτεύχθηκαν οι αρχικοί στόχοι που είχαν τεθεί. Ασχολήθηκαν με πίνακες διπλής εισόδου, έκαναν αντιστοιχίες, συγκρίσεις, ταξινομήσεις, χειρίστηκαν αριθμούς, δραματοποίησαν, εμπλούτισαν το λεξιλόγιο τους και βελτίωσαν τον προφορικό τους λόγο. Έμαθαν και κατανόησαν τους βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής. Τα παιδιά συνεργάστηκαν, έμαθαν να μοιράζονται ευθύνες και προτάσεις. Κατανόησαν ότι η σημασία της κυκλοφοριακής αγωγής αποτελεί πρώτα ατομική ευθύνη και έπειτα συλλογική.