ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ ΜΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
PISA 2015 Αποδεσμευμένο Εξεταστικό Υλικό (Released Material)
Advertisements

Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΟΜΑΔΑ ΓΟΝΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 1η 14/4/2010 ΤΡΟΠΟΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ & ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ Εκπαιδευόμενοι Κοινωνικοί Λειτουργοί : Ιντζέ Ελένη, Ξένου.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Αντανάκλαση Συναισθήματος
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
Εξερευνώντας το πρότυπο (συναίσθημα, περιεχόμενο, αποτελέσματα) για τη διευκόλυνση της ανατροφοδότησης πολλαπλών πηγών Ομάδα Χάβαρη Χριστιάνα Καρασμάνη.
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
Διαταραχή Άγχους Φοβική Εμπειρία Σωματική Προδιάθεση Στρεσογόνες συνθήκες.
Συναισθηματικη αγωγη.
Τα συναισθήματα :.
ΑΠΟΦΥΓΗ ΘΥΜΟΥ Σχολική Κοινωνική Ζωή 2ο Γυμνάσιο Αγ. Αναργύρων Τάξη:Α’3
ΘΥΜΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
Ας θυμηθώ τις βασικές έννοιες που έμαθα!
Ο φτωχοσ και τα γροσια . ..
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Harvard ManageMentor ® Αντιμετωπίζοντας τις αντιδράσεις στην αλλαγή.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
ΜΑΘΗΜΑ:Σ.Κ.Ζ ΤΜΗΜΑ:Α3 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΒΑΡΒΑΡΕΣΟΥ
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΩ ΤΟΝ ΘΥΜΟ ΜΟΥ ;
H ψυχολογία του αρρώστου απέναντι στην εγχείρηση Μαγιόγλου Παναγιώτα ΑΣΠΑΙΤΕ 2010.
Ήχος, Επιχειρηματολογία στις Φ.Ε, εναλλακτικές αντιλήψεις μαθητών
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Μπότσια.
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
ΙΛΙΑΔΑ ΔΙΑΛΟΓΟΣ.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΤΡΕΣΟΓΟΝΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
Το Θέρμο είναι κωμό- πολη της Αιτωλοακα- ρνανίας με επίσημο πληθυσμό κα- τοίκων.
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Ιλιάδα Μονομαχίες. Μονομαχία:Πάρη και Μενέλαου Ο Πάρης προβάλει απο το Τρωικό στράτευμα εναντίον του Μενέλαου.Πρίν την μονομαχία ο Πάρης κυριεύεται από.
ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΓΕΛ ΖΑΓΟΡΑΣ ΤΑΞΗ Α’ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΟΝΙΟ ΜΟΥ
Η ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΟΙ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΘΡΗΝΟΥ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ
Εργασία: Συμβουλευτική σε οικογένεια με ανοϊκό μέλος
ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ
Βησσαρίων ο Τραπεζούντιος
Περιβαλλοντολόγοι : Εργασία 1
Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης
Πορεία προς την Υπευθυνότητα μέσα στην Τάξη
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
נושא 5: מגנטים ומגנטיות.
Κλεαρχοσ σταματουλακησ Ψυχολογοσ- Life coach
Αποσυνδετικές διαταραχές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ ΜΑΣ ΜΑΘΗΜΑ:Σ.Κ.Ζ(ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ) ΤΜΗΜΑ:Α3 ΥΠΕΥΘYΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΒΑΡΒΑΡΕΣΟΥ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΥΜΟΥ 1) ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Το πρώτο βήμα για να διαχειριστείς τον θυμό σου είναι να ρίξεις την έντασή σου και να συζητήσεις με τον συνάνθρωπό σου το πρόβλημα που σε απασχολεί. Επίσης να σκεφτείς ήρεμα και να έχεις επιχειρήματα για να υποστηρίξεις την άποψή σου. Ακόμα πρέπει να είσαι και προσεκτικός ακροατής και να είσαι καλοπροαίρετος απέναντι στον άλλο.

2) ΒΡΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Όταν είσαι υπερβολικά θυμωμένος πρέπει να αποδώσεις αυτή την ενέργεια σε κάποιο άθλημα π.χ.(τρέξιμο,μποξ κ.ά.).Είναι καλό να επιλέξεις κάτι που θα οδηγεί σε χαλάρωση των μυών και θα ενισχύσει την αυτοσυγκέντρωσή σου.

3) ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΝΟΥ ΚΑΙ ΦΟΒΟΥ Συνήθως ο θυμός προέρχεται από το φόβο και την αδυναμία ή σαν δευτερεύων συναίσθημα όταν πληγωθούμε και εξωτερικεύεται μέσω του θυμού. Η αναγνώριση αυτών των συναισθημάτων θα βοηθήσει στην αντίληψη και κατανόηση στους παράγοντες που βρίσκονται πίσω από το θυμό.

4) ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΡΕΜΙΑΣ Απλές τεχνικές όπως οι βαθιές αναπνοές και η ήρεμη σκηνή μπορούν να βοηθήσουν στην επεξεργασία συναισθημάτων του θυμού. (Βλέπε ασκήσεις χαλάρωσης, νοητική κατεύθυνση και προοδευτική χαλάρωση των μυών).  

ΠΗΓΕΣ: https://www.ucy.ac.cy/fmweb/el/tomeas- foiththkhs-merimnas http://el.wikipedia.org/

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΤΑ ΑΤΟΜΑ: Κων/νος Χωριανόπουλος Γιώργος Παπαθανασίου Στέλλα Πούλου Μιχάλης Σιγάλας Φίλιππος Σαχμπάζ