ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ III: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Ας μιλήσουμε για την Εθελοντική Αιμοδοσία…
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Θεοδωράκη Ελένη-Μαρία Μάθημα: Τεχνικές Επικοινωνίας.
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Προώθηση / Επικοινωνία
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Ασμχος (Ι) Εμμ. Βρέντζος ΓΕΑ/ΚΕΑΠΕ
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών
ΔΙΑΝΟΜΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΪΟΝ III Φαίδων Θεοφανίδης
Προώθηση / Επικοινωνία
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΙI
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ IV: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Φαίδων Θεοφανίδης Διδακτικό υλικό:
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΪΟΝ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ I: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 5 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ.
Χάρτης Ελλάδας για γονείς, από γονείς... elamazi.gr.
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Τα θετικά και αρνητικά.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Μάθημα: Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις 11-Μαρτίου-2008
Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΣΥΜΒΑΝ θραύση αγωγού και ενδεχόμενη πυρκαγιά στην Χιλιομετρική θέση 262,2.
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ:  Να ασχολείται με την επικαιρότητα  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με ειδήσεις  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με πληροφορίες.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
ΟΡΙΣΜΟΣ Λογιστική είναι ο κλάδος της εφαρμοσμένης Οικονομικής επιστήμης που ασχολείται με την ανάλυση, κατάταξη, καταγραφή και συσχέτιση των οικονομικών.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Σκοποί αγωγής υγείας-συμβουλευτικής  Διατήρηση σωματικής ισορροπίας ατόμου: υγιεινή, διατροφή, άσκηση  Διατήρηση ψυχικής-κοινωνικής ισορροπίας ατόμου-
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Κρατικος παρεμβατιςμος και κατα pareto αριςτοποιηςη
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
2. Ανάλυση Ενδιαφερομένων Μερών
Οι έφηβοι απαντούν Στην έρευνα πήραν μέρος αγόρια και κορίτσια ηλικίας ετών Εργασία από τον: Λάμπρο Ντινόπουλο.
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
ΦΑΣΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΣΑΚΩΜΟΙ ΣΤΙΣ ΕΞΕΔΡΕΣ ΤΩΝ ΓΗΠΕΔΩΝ
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
Crisis Management Μετά την κρίση.
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Α' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
Cyber Risk Insurance Front Line S.A. Insurance Brokers.
Σχέσεις με την Κοινότητα
Φορολογικη λογιστικη ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ III: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ Φαίδων Θεοφανίδης Διδακτικό υλικό: www.unipi.gr/faculty/theofan E-mail: theofan@unipi.gr

ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΡΙΣΗΣ Κρίση είναι μια κατάσταση η οποία έφτασε σε μια επικίνδυνη (κρίσιμη) φάση για την οποία απαιτείται σημαντική, ασυνήθιστη και έκτακτη παρέμβαση για να αποφευχθεί ή να διορθωθεί μια μεγάλης έκτασης ζημιά. Harvard Business Review.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΡΙΣΕΩΝ ΕΡΩΤΗΣΗ: Μπορείτε να ανακαλέσετε στην μνήμη σας επιχειρήσεις οι οποίες αντιμετώπισαν καταστάσεις κρίσεως; Palco (κλείσιμο εργοστασίου στην Ελλάδα και άνοιγμα στην Βουλγαρία για φθηνή εργασία) ΦΑΓΕ (παρτίδα με 300.000 μουχλιασμένα γιαούρτια) Coca-Cola (κατηγορήθηκε ως υπεύθυνη για το γεγονός ότι η Ελλάδα έχασε τους Ολυμπιακούς Αγώνες, οι οποίοι διεξήχθησαν στην Ατλάντα, USA).

ΠΟΙΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ; Έκπληξη. Έλλειψη Πληροφόρησης Κλιμάκωση Γεγονότων Απώλεια Ελέγχου Εξονυχιστική εξέταση της κατάστασης από ομάδες εξωτερικού περιβάλλοντος. Πανικός (εσωτερικό & εξωτερικό περιβάλλον)

ΣΤΑΔΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΡΙΣΕΩΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΕ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ (π.χ. σε χρήστες ενός εξειδικευμένου φαρμάκου για μια ειδική αγωγή: «το δηλητήριο που περιέχει το χάπι θα σε αρρωστήσει») ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΡΙΣΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΟΡΙΣΕΙ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΕΤΡΙΑΖΟΥΝ Ή ΕΞΑΛΕΙΦΟΥΝ (π.χ. «μην πάρεις το χάπι» και «αποσύρουμε την συγκεκριμένη παρτίδα»)

ΣΤΑΔΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΡΙΣΕΩΝ 3. ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΕ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΡΙΣΚΟΥ (π.χ. «υπήρξε υπερβολική δόση ενός από τα συστατικά του χαπιού». 4. ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ (π.χ. «η κατάσταση είναι υπό έλεγχο» και «αλλάζουμε την διαδικασία παραγωγής του χαπιού».

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΕΙΝΑΙ: «ΠΕΣ ΤΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΠΕΣ ΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ!!»

ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ

ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΜΜΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΡΙΣΗΣ Δημιούργησε ένα διοικητικό κέντρο (headquarter) διαχείρισης των σχέσεων με τα ΜΜΕ. Όρισε τους κανόνες επικοινωνίας με τα ΜΜΕ. Τα ΜΜΕ «τρελαίνονται για κρίσεις» και «όσο μεγαλύτερη η κρίση τόσο καλύτερα για αυτά»! Μην κάνεις αβάσιμες υποθέσεις-συλλογισμούς. Τάισε το κτήνος…αν δεν το κάνεις εσύ θα το κάνει κάποιος εχθρός σου… Επιτάχυνε τους θριάμβους.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΜΕ Μίλα πρώτος και συχνά. Μην μιλάς «off the record» ή αν το κάνεις ανέλαβε το ρίσκο. Προσκόλλα στα δεδομένα-γεγονότα. Να είσαι ανοικτός και να δείχνεις ενδιαφέρον, όχι αμυντικός. Δημιούργησε επιχειρήματα και επανέλαβε τα. Μην εξαπολύσεις πόλεμο με τα ΜΜΕ. Καθιέρωσε τον εαυτό σου σαν την περισσότερο αξιόπιστη πηγή ενημέρωσης. Μείνε ήρεμος και συνεργάσιμος Μην πεις ποτέ ψέματα

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Είσαι στέλεχος δημοσίων σχέσεων σε μια μεγάλη Ελληνική εταιρεία παραγωγής σοκολατούχου γάλακτος. Την προηγούμενη εβδομάδα μια διάσημη τηλεοπτική εκπομπή παρουσίασε μια έρευνα για τα συστατικά που χρησιμοποιούνται και τις συνθήκες παραγωγής σοκολατούχου γάλακτος αφήνοντας σαφής μομφές για χρήση ληγμένων συστατικών και έλλειψη κανόνων στοιχειώδους υγιεινής στα εργοστάσια παραγωγής. Δυστυχώς το ρεπορτάζ, χωρίς να αναφέρει την επωνυμία σου, έδειχνε πλάνα, μεταξύ άλλων, και από το εργοστάσιο παραγωγής της επιχείρησης σου.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ 1.Ποια είναι κατά την γνώμη σου η σημαντικότερη αρχή που πρέπει να ακολουθήσεις κατά την διάρκεια της διαχείρισης της κρίσης με την συγκεκριμένη εκπομπή και τα ΜΜΕ γενικότερα; 2. Εφόσον η τηλεοπτική εκπομπή αποκαλύψει την επωνυμία σου σε μελλοντική εκπομπή, ποιο θα είναι το κεντρικό επικοινωνιακό σου μήνυμα απέναντι στους πελάτες σου και στα ΜΜΕ; 3. Ποιοι είναι οι στόχοι διαχείρισης της κρίσης; 4. Τι συγκεκριμένες ενέργειες θα κάνεις για να εξαλείψεις ή περιορίσεις την ζημιά;