ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ Σακελλαρίου Κίμων Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ΤΕΦΑΑ, Τρίκαλα ΕΠΕΑΕΚ: ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΤΕΦΑΑ, ΠΘ - ΑΥΤΕΠΙΣΤΑΣΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Advertisements

Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
Σακελλαρίου Κίμων Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ΤΕΦΑΑ, Τρίκαλα
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Σακελλαρίου Κίμων Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ΤΕΦΑΑ, Τρίκαλα
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
Το παιδικό παιχνίδι Εισαγωγικά σχόλια και ερμηνευτικές υποθέσεις
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ - ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Alfred Adler ΑνθρΩπινη τυπολογΙα.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ ΙΙ
Διάλεξη 4η Νοητική Υστέρηση
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΜΙΝΩΪΚΗ ΚΡΗΤΗ
ΕΦΗΒΕΙΑ.
ΤΜΗΜΑ Γ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ
Διάλεξη 6η Διαταραχές Συμπεριφοράς
Μια διαγραμματική παρουσίαση των όρων
ΤΑ ΣΤΙΛ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
Ο ρόλος του καθηγητή Φυσικής Αγωγής στο Σχολείο Στυλιανίδης Χριστόδουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, Ιούνιος 2009.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΟΡΙΣΜΟΙ-ΠΕΡΙΟΔΟΙ-ΕΠΟΧΕΣ
Ανάπτυξη Μια συνεχής, δυναμική διαδικασία. Σταδιακή απόκτηση δεξιοτήτων, οι οποίες επιτρέπουν τη μετάβαση από την εξάρτηση στην αυτονομία. Βιολογικές και.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
ΣΟΥΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Διαφοροποιημένη Διδασκαλία για Παιδιά με Αναπηρίες.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med, PhD.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑ 10. Επιθετικότητα Συνηθισμένο φαινόμενο Μπορεί να αποτελεί από τη μαζική βία ενός πολέμου ως τα καθημερινά περιστατικά λεκτικής.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
Πρωτογενείς φορείς Κοινωνικοποίησης
ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΙΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ.  Η λέξη «κοινωνικοποίηση» εμφανίζεται στις αρχές του 20ου αιώνα από τον Εμίλ Ντιρκέμ, θεμελιωτή της σύγχρονης κοινωνιολογίας.
ΕΦΗΒΕΙΑ - Η ΑΓΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑ Γιώργος Δούλαλας ΠΕ04.01.
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
ΜΑΘΗΜΑ 2 –ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ
Μέθοδοι εμπειρικής Παιδαγωγικής
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
εκπαιδευτικη μεταβαση
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΟΥΣΗ – ΒΕΡΓΟΥ, PhD Ψυχολόγος
Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός,
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
Εργασία Α’ τετραμήνου Τόσκα Ραβέσα Κοκκίνου Έλενα Σφακιανάκη Βασιλική Τζαβάρα Κωνσταντίνα.
Δομημένη Εκπαίδευση Βασικές Αρχές
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
Άθληση και μαθητής Η ομάδα εργασίας μας ανέλαβε να ασχοληθεί με τη σημασία της άθλησης στη ζωή των μαθητών και τις θετικές επιπτώσεις της άθλησης στη.
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Ενότητα 1.2 «Οικογενειακή αγωγή».
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Σχολικός εκφοβισμός Σε όλο τον κόσμο.
Αποσυνδετικές διαταραχές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ Σακελλαρίου Κίμων Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ΤΕΦΑΑ, Τρίκαλα ΕΠΕΑΕΚ: ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΤΕΦΑΑ, ΠΘ - ΑΥΤΕΠΙΣΤΑΣΙΑ

ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Διαστάσεις της προσωπικότητας. Σωματική διάσταση και φυσική αγωγή. Ψυχική διάσταση και φυσική αγωγή. Φυσική αγωγή και διανοητικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας. Φυσική αγωγή και συναισθηματικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας. Φυσική αγωγή και βουλητικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας. Φυσική αγωγή και κοινωνικά-ηθικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας.

Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΥΝΟΕΙ Τη προσαρμοστικότητα του ατόμου. Την αντιδραστικότητα του ατόμου. Τη σωματική ανάπτυξη και εξέλιξη. Τη θέληση του ατόμου. Την πνευματική διαδικασία. Τα συναισθηματικά ερεθίσματα. Τις ψυχικές διαθέσεις.

Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Συμβάλλει στην ολοκλήρωση του ατόμου μέσα από την κίνηση. Βοηθάει στην ανάπτυξη των σωματικών και ψυχικών λειτουργιών. Βοηθάει στη διαμόρφωση της ηθικο- κοινωνικής συμπεριφοράς του ατόμου με την ενίσχυση της βούλησης…

ΜΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Το άτομο δημιουργεί καταστάσεις φαντασίας και σκέψης που μπορούν να ισχυροποιήσουν την ωρίμανση. Βοηθάει τη φαντασία που ευνοεί την κινητική δημιουργικότητα και αναπτύσσει την παραγωγική σκέψη. Μέσα από τις παιχνιδιώδεις δραστηριότητες ασκείται και δυναμώνει η προσοχή του ατόμου. Με τη φαντασία, την παραγωγική σκέψη και την προσοχή ενισχύεται η προσωπικότητα του νέου.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ Είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών τρόπων σκέψης και συμπεριφοράς κάθε ανθρώπου.

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ Σωματική (μορφολογική, χημική, λειτουργική) Ψυχική (συναισθηματική, διανοητική, πρακτική)

ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Η μορφολογική διάσταση αποτελείται από μια τριπλή σειρά χαρακτηριστικών που έχει σχέση με την αναλογία-μάζα-τύπο σώματος. Η χημικο-λειτουργική μορφή αποτελείται από βιολογικούς παράγοντες που στο σύνολό τους διαμορφώνουν την ιδιοσυγκρασία του ατόμου. Η φυσική αγωγή βρίσκεται σε στενή σχέση με τις μορφολογικές και λειτουργικές διαστάσεις σ’ ένα τρίπτυχο αναλογίας, που είναι διαγνωστικό- σχηματικό-θεραπευτικό.

ΨΥΧΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ Συναισθηματική: μια ψυχική ενέργεια που βγαίνει από την ψυχή του ατόμου και επιδρά σ’ ολόκληρη την ύπαρξή του, στον τρόπο έκφρασης και στον τρόπο επικοινωνίας με τους άλλους. Διανοητική: το άτομο δέχεται από τον εξωτερικό κόσμο ερεθίσματα στα οποία αντιδρά όχι κατά τρόπο διάχυτο και ακαθόριστο, αλλά επιλεκτικά σε κείνα που έχουν συνάφεια με τις δικές του αντιλήψεις (πληροφορία και επιλογή). Πρακτική: η επαφή με το περιβάλλον και η επίδραση που αυτό ασκεί στο άτομο καθώς και οι ενέργειες του ατόμου πάνω στο περιβάλλον.

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Με την ενίσχυση των συναισθηματικών συστατικών που προφυλάσσουν από τις εντάσεις και το άγχος του τεχνολογικού πολιτισμού και το εφοδιάζουν με ευαισθησία, ενδιαφέροντα και δημιουργική ικανότητα. Με την εμπόδιση κάθε μορφής εκτροπής, ώστε οι συναισθηματικές καταστάσεις να μη βλάπτουν την προσωπική ταυτότητα και την κοινωνική ελευθερία του ατόμου.

ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Μέσω της κίνησης, το άτομο κατακτά το κινητικό σύστημα στο χώρο και εισέρχεται στο περιβάλλον. Η φυσική άσκηση αυξάνει τη διανοητική απόδοση επιβάλλοντας στο άτομο διανοητική ευελιξία που αναπτύσσει τη νοημοσύνη, καθιστώντας το περισσότερο έτοιμο στην εκτέλεση κάποιας πράξης.

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Η φυσική αγωγή αποτελεί μια εκπαιδευτική μορφή που είναι η πλέον κατάλληλη για σωστή πειθαρχία της πρακτικής δραστηριότητας, με την οποία το άτομο απαντά στα διάφορα ερεθίσματα που δέχεται.

Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ Εκφράζει την αρχική ψυχοσωματική σύσταση, αποτελεί το περίγραμμα μέσα στο οποίο (και κάτω υπό την επίδραση του περιβάλλοντος) αναπτύσσεται η προσωπικότητα. Σημαίνει ειλικρίνεια, εντιμότητα, ήθος, ανεπίληπτη διαγωγή, τα ηθικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας, την προσωπικότητα από την πλευρά της βουλητικής κατεύθυνσης και ψυχολογικής τοποθέτησης.

Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΣΥΓΚΡΑΣΙΑ Η ιδιαίτερη ψυχική διάθεση του ανθρώπου. Η συναισθηματική πλευρά της προσωπικότητας. Η ευθυμία ή δυσθυμία, η διάθεση, η αισιοδοξία ή απαισιοδοξία και άλλες ανάλογες ψυχικές καταστάσεις και εκδηλώσεις θεωρούνται ως εκφράσεις της ιδιοσυγκρασίας.

Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Ιδιαίτερα γνωρίσματα της προσωπικότητας, που χαρακτηρίζουν το άτομο και σε ένα βαθμό το διακρίνουν από άλλα άτομα. Η μελαγχολία, η ειλικρίνεια, η ευθύτητα, η συνεργατικότητα, η τιμιότητα κ.α., είναι χαρακτηριστικά του κάθε ατόμου.

Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΟ «ΕΓΩ» Ο όρος «εγώ» σημαίνει τον ψυχικό σχηματισμό που ελέγχει τα ένστικτα και τις ορμές και κατευθύνει την ανθρώπινη δραστηριότητα.

Η Φ.Α. ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΑ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ Ευφυής, έξυπνος Καλλιεργημένος πνευματικά Με επιστημονικά, κοινωνικά, οικονομικά ενδιαφέροντα Ανεξάρτητος στη σκέψη Προβληματισμένος Ανόητος, κουτός Ακαλλιέργητος πνευματικά Χωρίς αξιόλογα ενδιαφέροντα Εξαρτώμενος από τους άλλους Απροβλημάτιστος

Η Φ.Α. ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ Συναισθηματικά σταθερός Ρεαλιστής Πράος Εύθυμος Συναισθηματικά τρυφερός Συναισθηματικά θερμός Συναισθηματικά ασταθής Ονειροπόλος Οξύθυμος Δύσθυμος Συναισθηματικά σκληρός Συναισθηματικά ψυχρός

Η Φ.Α. ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΑ ΒΟΥΛΗΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ Αποφασιστικός Βουλητικά σταθερός Φιλόπονος, εργατικός Δραστήριος Επίμονος Αισιόδοξος Θαρραλέος, γενναίος Ριψοκίνδυνος Ανεξάρτητος Με πρωτοβουλία Αναποφάσιστος Βουλητικά ασταθής Φυγόπονος, οκνηρός Νωθρός Ευμετάβολος Απαισιόδοξος Δειλός Διστακτικός Υποτακτικός Χωρίς πρωτοβουλία, άβουλος

Η Φ.Α. ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ-ΗΘΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ Κοινωνικός Εξωστρεφής Συνεργατικός, φιλικός Καταδεκτικός Ικανοποιημένος Καλόψυχος Αζηλότυπος Απαθής, ήρεμος Υποχωρητικός Συμβιβαστικός Προσαρμοστικός Ολιγαρκής Τίμιος Ακοινώνητος Ενδοστρεφής Μη συνεργατικός, εχθρικός Ακατάδεκτος Ανικανοποίητος Σκληρόκαρδος, άπονος Ζηλιάρης, φθονερός Παράφορος, βίαιος Ανυποχώρητος Ασυμβίβαστος Απροσάρμοστος Άπληστος Άτιμος

Η Φ.Α. ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ-ΗΘΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ (Συνέχεια) Δίκαιος Αμερόληπτος Αξιόπιστος Πειθαρχικός Ανυστερόβουλος Μεγαλόψυχος Γενναιόδωρος Μετριόφρων Αλτρουϊστής Υπεύθυνος Προβληματισμένος Χειραφετημένος Άδικος Μεροληπτικός Αναξιόπιστος Απείθαρχος Υστερόβουλος Μικρόψυχος Φιλάργυρος Υπερόπτης Φίλαυτος Ανεύθυνος Απροβλημάτιστος Αχειραφέτητος

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ Το άθλημα είναι μια εκδήλωση ανάγκης που αισθάνεται το άτομο να τονίσει την ύπαρξη της προσωπικότητάς του μέσω συντονισμένων κινητικών πράξεων για κάποιο σκοπό. Η αθλητική δραστηριότητα είναι ένα πολιτιστικό, κοινωνικο-οικονομικό και πολιτικό φαινόμενο.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Σακελλαρίου, Κ. & Μπεκιάρη, Α. (2001). Αθλητική παιδαγωγική. Αθήνα, Εκδόσεις Leader Books. Grupe, O. (1984). Grundlagen der Sportpädagogik. Munchen. Grupe, O. & Krüger, M. (1997). Einführung in die Sportpädagogik. Schorndorf. Grupe, O. (1998). Kinder-Hochleistungssport: Eine Analyse unter pädagogischen.