Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και ηλεκτρονικά μαθητικά περιοδικά: Ευαναγνώσεις, το περιοδικό της Ευαγγελικής Σχολής Γεώργιος Β. Θώδης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Επιμορφωτική συνάντηση Διευθυντών Σχ. Μονάδων Κέρκυρας
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Εγκατάσταση & Διαχείριση
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Google docs Google docs forms
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Έλενα Βλαχογιάννη Φιλόλογος – Επιμορφώτρια ΤΠΕ
ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Χ. Μπούρας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η επιστήμη του Web.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ιστοεξερευνήσεις (Webquests) Ζαρταλούδη Σμαρώ Μαζαράκου Μάντυ.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Διαθεματική πρόταση για τη διδασκαλία των ομηρικών επών και της περιγραφής έργου τέχνης Βασιλική Αφεντουλίδου Εκπαιδευτικός ΠΕ 02 Γυμνάσιο Σίφνου Δ/νση.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
1 Apothesis : Νέο Ακαδημαϊκό Αποθετήριο ΕΑΠ Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης.
Τίτλος προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας : Δημιουργία μαθητικής εφημερίδας 1 Μαθητική εφημερίδα ΓΕΛ Σιδηροκάστρου efimeridapallatideio.wordpress.com.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Συνεδρία 8 Wikis Συστάδα 3.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Google docs Google docs forms
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και ηλεκτρονικά μαθητικά περιοδικά: Ευαναγνώσεις, το περιοδικό της Ευαγγελικής Σχολής Γεώργιος Β. Θώδης

H φράση μαθητικό περιοδικό περιέχει ως έννοιες αφενός μεν τον ίδιο τον παραγωγό, δηλαδή το μαθητή, ως το επίκεντρο της οργανωμένης Παιδείας και αφετέρου το ίδιο το δημιούργημά του, δηλαδή το περιοδικό που παράγεται από αυτόν με την πνευματική βέβαια ενθάρρυνση του καθηγητή.   Η χρησιμότητα ενός ηλεκτρονικού περιοδικού ή εφημερίδας βασίζεται κυρίως στη δυνατότητα συνεργασίας που προσφέρει σε μία ομάδα με κοινούς μαθησιακούς στόχους, αλλά και στη δημοσιοποίηση των δραστηριοτήτων της ομάδας κάτι το οποίο έχει αποδειχθεί ότι λειτουργεί θετικά στην επίτευξη των στόχων της ομάδας. Οι μαθητές μπορούν να καλλιεργήσουν τις αξίες της υπευθυνότητας και της συνεργατικότητας. Επιπλέον, οι μαθητές συχνά επιθυμούν να δουν τις εργασίες τους δημοσιευμένες, καθώς με αυτό τον τρόπο ενθαρρύνονται να εκφραστούν, να αναπτύξουν και να εξελίξουν τις ικανότητες στον γραπτό λόγο.   Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Τα παραπάνω σκεφτήκαμε κι εμείς και σχεδιάσαμε το περιοδικό μας «Ευαναγνώσεις» ως μέσο έκφρασης και προϊόν ελεύθερης βούλησης μέσα στη σχολική μας ζωή. Οι «Ευαναγνώσεις» έχουν ψηφιακή μορφή, είναι ένα συλλογικό δημιούργημα των μαθητών του Γυμνασίου και του Λυκείου της Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης και μπορούν να αποτελέσουν μια ανοικτή πύλη εισόδου για πολλούς ακόμη φίλους και αναγνώστες. Τα γεγονότα δεν μας έχουν διαψεύσει. Η καλύτερη, ίσως, απόδειξη σχετικά με την επιτυχία του περιοδικού μας είναι η έκδοση και 3ου τεύχους. Δεν είναι εύκολο να συγκεντρώνεις υλικό για ένα μαθητικό περιοδικό σε μια περίοδο όπου όλοι οι μαθητές αγωνιούν και προετοιμάζονται πυρετωδώς για τις επερχόμενες εξετάσεις. Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Οι εξελίξεις στο χώρο των επιστημών και στο χώρο της τεχνολογίας, απαιτούν από το εκπαιδευτικό σύστημα της κάθε χώρας την προσαρμογή του στα νέα δεδομένα Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

3)Επιλέξτε «Δημιουργία Περιοδικού» Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο προσφέρει τη νέα υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών και Εφημερίδων. Κάθε εκπαιδευτικός και Σχολική / Διοικητική Μονάδα έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει απεριόριστο αριθμό από περιοδικά και εφημερίδες πολύ γρήγορα και εύκολα με 4 απλά βήματα: 1)Επισκεφθείτε την υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών και Εφημερίδων  στη διεύθυνση http://schoolpress.sch.gr 2)Συνδεθείτε με το όνομα χρήστη και τον κωδικό που έχετε στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. 3)Επιλέξτε «Δημιουργία Περιοδικού» 4)Συμπληρώστε τη φόρμα που θα εμφανιστεί και πατήστε το κουμπί «Δημιουργία Περιοδικού». Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

http://schoolpress.sch.gr Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Χαρακτηριστικά Υπηρεσίας 7. Τροποποίηση εμφάνισης περιοδικού με επιλογή ανάμεσα σε διαφορετικά θέματα και μονάδες εμφάνισης. 2. Δυνατότητα ανάγνωσης από όλη τη διαδικτυακή κοινότητα. 5. Οργάνωση περιεχομένου σε τεύχη, στήλες, άρθρα.  4. Διαβάθμιση περιεχομένου ανάλογα με ρόλο χρηστών (διαχειριστές, αρχισυντάκτες, συντάκτες, συνεργάτες, συνδρομητές). 3. Δημιουργία απεριόριστου αριθμού περιοδικών. 6. Μαζική δημοσίευση άρθρων ανά τεύχος από τον διαχειριστή ή τον αρχισυντάκτη κάθε περιοδικού. 1. Δημιουργία περιοδικών & επιμέλεια περιεχομένου μόνο από πιστοποιημένα μέλη ΠΣΔ. 8. Επιπλέον λειτουργίες web 2.0 (π.χ. δημοφιλή άρθρα, αγαπημένα άρθρα, αξιολόγηση άρθρου) Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Ανάπτυξη ικανοτήτων συνεργατικής συγγραφής και διόρθωσης κειμένου. Παιδαγωγικοί Στόχοι Ανταλλαγή Ιδεών και κίνητρο για ανάπτυξη ικανοτήτων συγγραφής και ανάγνωσης. Ανάπτυξη ικανοτήτων συνεργατικής συγγραφής και διόρθωσης κειμένου. Ανάπτυξη κριτικής σκέψης κατά την αναζήτηση, επιλογή και οργάνωση πληροφοριών σχετικών με ένα συγκεκριμένο θέμα. Συγγραφή διαφορετικών τύπων άρθρων (συνεντεύξεις, νέα, ρεπορτάζ, φωτογραφικό ρεπορτάζ, διαφήμιση, έρευνα, δοκίμιο, κριτική, ανακοίνωση κτλ). Εξοικείωση με την δημοσιογραφική εμπειρία: δικαιώματα και αρμοδιότητες των δημοσιογράφων, σεβασμός πνευματικών δικαιωμάτων. Εκμάθηση βασικών αρχών ηλεκτρονικής συγγραφής και κανόνων γραφικής σχεδίασης. Χρήση και εξοικείωση με ψηφιακό υλικό και πολυμέσα. Εξοικείωση με έννοιες όπως επεξεργασία κειμένου, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ψηφιακή κάμερα και Διαδίκτυο. Χρήση συνεργατικών εργαλείων των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για δημοσίευση, διόρθωση, σχολιασμό και, εφόσον παρέχεται, αξιολόγηση άρθρων. Καλλιέργεια των εννοιών της «συνεργασίας», της «ιεραρχίας», της «υπευθυνότητας» και της «κατανομής του έργου». Οργάνωση για διαδικασία συλλογής πληροφοριών και της συνεργατικής συγγραφής. Ενασχόληση σε βάθος με μία συγκεκριμένη θεματολογία ανάλογα με τα πεδία ενδιαφέροντος του κάθε μαθητή (π.χ. κοινωνικά, αθλητικά, οικονομία, πολιτική, πολιτισμός, τέχνη, ειδήσεις, κτλ). Απόκτηση δημοσιογραφικής εμπειρίας διαβάζοντας αντίστοιχα άρθρα από επαγγελματίες δημοσιογράφους μελετώντας λεξιλόγιο σχετικό με συγκεκριμένη θεματολογία. Εύρεση, συλλογή, οργάνωση και ταξινόμηση πληροφορίας υλικού επάνω σε ένα επιλεγμένο θέμα (βιβλιοθήκη, διαδίκτυο). Εκμάθηση αποδοχής και αξιοποίησης αρνητικής κριτικής και αρνητικών σχολίων από συμμαθητές. Καλλιέργεια ευγενούς άμιλλας και δημιουργικού ανταγωνισμού μεταξύ των μαθητών. Παράθεση πηγών πληροφόρησης. Εκμάθηση αξιολόγησης περιεχομένου γραπτού λόγου. Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Οργάνωση Η οργάνωση του περιεχομένου ενός ηλεκτρονικού περιοδικού είναι αντίστοιχη ενός έντυπου περιοδικού, δηλαδή ακολουθεί μία δομή δενδρική: Τα άρθρα οργανώνονται σε στήλες και σε τεύχη, ενώ παράλληλα μπορούν να επισημαίνονται με ετικέτες ώστε να γίνεται κατηγοριοποίηση των άρθρων και να διευκολύνεται η αναζήτησή τους.   Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

«Για μια φούχτα ευ ζούμε όλοι μας κι ας όψεται η απροσεξία του χρόνου»  «Για μια φούχτα ευ ζούμε όλοι μας κι ας όψεται η απροσεξία του χρόνου» Οδυσσέας Ελύτης «Βηματισμοί a la Tchaikovsky»  Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Τα εξώφυλλα Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και ηλεκτρονικά μαθητικά περιοδικά: Ευαναγνώσεις, το περιοδικό της Ευαγγελικής Σχολής Γεώργιος Β. Θώδης