ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Μάθημα: Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις 11-Μαρτίου-2008

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Advertisements

Ευρωπαϊκή Εταιρεία για τη Γλωσσική Δοκιμασιολογία και την Αξιολόγηση της Γλωσσικής Επίδοσης
Στάσεις και συνήθειες απέναντι στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα Απρίλιος 2008.
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ III: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ & ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ Ι
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΙΑΝΟΜΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΪΟΝ III Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Πληροφορίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Πολιτική Οικονομία»
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΙI
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Supply Chain Management -Logistics)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ IV: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Φαίδων Θεοφανίδης Διδακτικό υλικό:
Η ομάδα μας Παρουσίαση: Η ομάδα μας ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: «ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
ΣΧΟΛΕΙΟ:ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ ΤΑΞΗ:Β΄3 ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ :ΤΕΡΖΗ ΜΕΡΟΠΗ όνομα μαθητή : πολιτακη Κατερίνα ΘΕΜΑ :
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΪΟΝ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ I: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Γενικό πλαίσιο παρουσιάσεων Διάρκεια παρουσιάσεων: 10 λεπτά με 5 λεπτά για ερωτήσεις Φόρματ παρουσιάσεων: PowerPoint ή αντίστοιχο πρόγραμμα Αριθμός ομιλητών:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΕΙΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ Βασιλική Μίσσα ΕΠΤΑ ΕΠΕ 5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008.
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
«ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ»
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ετήσια έρευνα για την πορεία της τοπικής αγοράς.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ III: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
H Πτυχιακή Εργασία στην ΑΣΠΑΙΤΕ
Τμήμα Διεθνών Ευρωπαϊκών Οικονομικών και Πολιτικών Σπουδών  Ιδρύθηκε το  Τα θέματα που διαπραγματεύεται είναι: Διεθνείς Σχέσεις, Διεθνή και Ευρωπαϊκά.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ 2η Εργασία Μαθήματος Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Σ.Δημητριάδης MARKETING Μάρκετινγκ Σέργιος Δημητριάδης.
1 Πρώτη διαφάνεια Εξώφυλλο. 2 Εισαγωγή Παρουσίαση του θέματος.
Φεστιβάλ Βιβλίου Παρουσίαση Έρευνας 2007 Σύνδεσμος Εκδοτών Β. Ελλάδας.
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Κατεύθυνση: Θεωρία και Πολιτική Ανάπτυξης και Διεθνούς Οικονομικής Μάθημα: Κοινωνικοοικονομική.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ:  Να ασχολείται με την επικαιρότητα  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με ειδήσεις  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με πληροφορίες.
Εγγραφή στην πλατφόρμα του eclass. Πιστοποίηση μέσω UPnet Η είσοδός σας στην πλατφόρμα του eclass προϋποθέτει την ύπαρξη λογαριασμού της μορφής
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Α. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ Παντελής Β. Ζήσης
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
Τσίτσκαρη Ε. ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Μάθημα 263 Τσίτσκαρη Ε.
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
΄Ερευνα Δράσης (Action Research)
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 2007-2008 Μάθημα: Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις 11-Μαρτίου-2008 Φαίδων Θεοφανίδης Διδακτικό υλικό: www.unipi.gr/faculty/theofan E-mail: theofan@unipi.gr

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΠΟΝΗΣΗΣ-ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ Οι εργασίες είναι ομαδικές (2-3 άτομα). Επιλέξτε ένα θεωρητικό θέμα ή ένα πρακτικό θέμα. Μέγιστος αριθμός λέξεων της εργασίας: 3500. Το θέμα που επιλέξατε, τα ονόματα των μελών της ομάδας και η ημερομηνία παρουσίασης της εργασίας θα πρέπει να δηλωθούν μέχρι την Παρασκευή 4 Απριλίου 2008. Όλες οι εργασίες θα παραδοθούν σε έντυπη μορφή την Παρασκευή 9 Μαΐου 2008 κατά την διάρκεια του μαθήματος.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Από την Παρασκευή 9 Μαΐου και μέχρι το τέλος του εξαμήνου θα γίνουν οι παρουσιάσεις των εργασιών κάθε τελευταία ώρα διεξαγωγής του μαθήματος. Όλες οι εργασίες θα παρουσιασθούν στην τάξη (η παρουσίαση δεν θα πρέπει να ξεπερνάει τα 15 λεπτά και θα πρέπει να συμμετέχουν όλα τα μέλη της ομάδας). Η χρήση powerpoint ή slights είναι επιβεβλημένη!

ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ-ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ-ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ. «ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΣΕ ΚΟΙΝΟ!» 1-3 ΒΑΘΜΟΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΝΤΥΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ.

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Θ1:«ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ, ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ-ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ» Θ2:«Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» Θ3:«Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ»

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (Π1) - Επιλέξτε ένα αγαπημένο σας προϊόν. Προσδιορίστε και περιγράψτε/αναλύστε 3 κοινά-στόχους (target groups) χρησιμοποιώντας δημογραφικές, κοινωνικές, οικονομικές, ψυχολογικές κτλ μεταβλητές. Δημιουργήστε μια τηλεοπτική, μια έντυπη και μια ραδιοφωνική διαφήμιση αντίστοιχα για τα τρία ξεχωριστά κοινά-στόχους (target groups) που προσδιορίσατε προηγουμένως (θα φτιάξετε συνολικά τρεις διαφορετικές διαφημίσεις: μια τηλεοπτική για το target group 1, μια έντυπη για το target group 2 και μια ραδιοφωνική για το target group 3). Τεκμηριώστε γιατί πιστεύετε ότι οι διαφημίσεις σας είναι αποτελεσματικές σε σχέση με τα χαρακτηριστικά/προφιλ των τριών target groups.

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ (Π2) ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ (Π2) Επιλέξτε μια πολυεθνική εταιρεία. Προσδιορίστε και περιγράψτε/αναλύστε τρεις διαφορετικές κατηγορίες ομάδων (π.χ. πελάτες, προμηθευτές, τοπική κοινωνία, τράπεζες, εξωτερικοί συνεργάτες, δημόσιο, ΜΜΕ και δημοσιογράφοι, μέτοχοι επιχείρησης κτλ, τις οποίες η επιχείρηση επιθυμεί να επηρεάσει με σκοπό να βελτιώσει την εικόνα της. Οι διαφορετικές κατηγορίες μπορεί να αποτελούν και υποκατηγορίες βασικών κατηγοριών π.χ. τμηματοποίηση πελατών με χρήση μεταβλητών και δημιουργία τριών target groups. Επιλέξτε-περιγράψτε τουλάχιστον 3 ενέργειες δημοσίων σχέσεων για την κάθε μια ομάδα που προσδιορίσατε προηγουμένως (3χ3=9 ενέργειες) Τεκμηριώστε γιατί πιστεύετε ότι οι ενέργειες δημοσίων σχέσεων σας είναι αποτελεσματικές σε σχέση με τα χαρακτηριστικά/προφιλ/στόχους των τριών ομάδων.