ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΞΑΝΘΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ Α.Μ :
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ-ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ- ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΟΜΗΣΗ ΓΝΩΣΗΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΦΟΡΜΗΣΗ=ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΓΑΠΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ-ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΩΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ BLOG DELICIOUS WIKI BLOG
ΓΡΑΜΜΑΤΟΛΟΓΙΚΑ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΠΑΙΓΝΙΩΔΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ Ο:ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ- ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Α:ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ/ΣΧΟΛΙΑΣ ΜΟΣ ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ BLOG
ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ PREZI: ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΜΙND42:ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ BLOG:ΕΤΕΡΟ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ O:ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ A:AITIA ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ PREZI MIND42-BLOG
ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΑΞΙΝΟΜΟΥΜΕ: ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ- ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ-ΑΝΑΛΥΣΗ- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ Ο:ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ- ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ-ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ Ο:ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ A: ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΑΙΤΙΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΤΑΞΙΝΟΜΟΥΜΕ WIKI BLOG/PREZI
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΧΤΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΦΑΣΗ- ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΔΥΝΑΜΟΣΚΗΝΗ: ΠΑΙΓΝΙΩΔΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ -ΕΤΕΡΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Ο:ΣΥΛΛΟΓΗ- ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΕΠΙΘΕΤΩΝ O:ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Α:ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Α:ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΚΟΡ- ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΤΑΞΙΝΟΜΟΥΜΕ WIKI ΔΥΝΑΜΟΣΚΗΝΗ BLOG
ΤΡΙΤΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΟΜΗΣΗ ΓΝΩΣΗΣ ΠΑΙΓΝΙΩΔΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ KERPOOF:ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΟΤΗΤΑ ΙΔΕΟΘΥΕΛΛΑ: ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΙΔΕΩΝ ΑΓΑΠΗΣ ΟΜΑΔΟΟΙΗΣΗ ΑΥΤΩΝ- ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ- ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ ΜΕ ΗΡΩΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Α:ΨΗΦΙΑΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΜΟΣ WIKI TAXINOMOUME ΑΡΙΑΔΝΗ KERPOOF/BLOG
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΣ GLOGSTER: ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΟΤΗΤΑ/ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ BLOG: ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ/ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΦΙΣΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΣΤΟ BLOG/ΣΎΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΑΡΧΙΚΗ ΚΑΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ GLOGSTER BLOG
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΝΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΑΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΤΕΡΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΥΝΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΓΝΩΣΗ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΠΗΓΗ ΓΝΩΣΗΣ