ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΞΑΝΘΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ Α.Μ : 211023.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδακτικά Εργαλεία.
Advertisements

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Προγράμματα αναφοράς - Αξιοποίηση της εγκυκλοπαίδειας Κλιμάκιο Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2005.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
ΔΙΑΛΟΓΟΣ Κοινωνικός διάλογος Χαιρετισμός Ενθάρρυνσ η/ ενίσχυση Διάλογος επικεντρωμένος στις δραστηριότητες Παραγωγικός Διάλογος Σχολιασμός (Επεξηγήσεις/
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Jigsaw: Τί είναι;.
ΣΤΑΔΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ KIDSPIRATION Πάμπος Χρυσοστομου Σύμβουλος Πληροφορικής Λεμεσού.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Πρόγραμμα Kidspiration
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Κριτική ανάγνωση κειμένων
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Συμβολική αναπαράσταση της γνώσης
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
Μόκιας Γιάννης ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β 1 ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι και ΤΠΕ.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
Μεθοδολογικές προσεγγίσεις των κοινωνικών αναπαραστάσεων 1. Πειραματική μελέτη των κοινωνικών αναπαραστάσεων 2. Πειραματικές έρευνες- αναπαράσταση και.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
Ερωτηματική μέθοδος Η ερωτηματική μέθοδος είναι αμφίδρομη επικοινωνία Αποτελείται από δύο στοιχεία: την ερώτηση και την απάντηση Θέτει τον εκπαιδευόμενο.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Εργαστήριο με θέμα: Η χαρτογράφηση εννοιών ως εκπαιδευτικό εργαλείο στο πλαίσιο της Π.Ε/ Ε.Α.Α.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
Αναλυση ποιοτικων δεδομενων
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
Ομάδα Εργασίας Ζωσιμά Ελένη Νικητάκη Παναγιώτα
Ένα δάσκαλος δημιουργεί ιστολόγια
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
«Εκπαιδευτική Αξιολόγηση»
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Η επιστημονική μέθοδος ως εργαλείο ανάπτυξης της Βιολογίας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Δουλεύοντας στην ψηφίδα keimeno
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Υπολογιστική τεχνολογία και μαθησιακή διαδικασία
Εργαστήριο Παιδαγωγικές Εφαρμογές και ΤΠΕ
Ηράκλειο 26 Ιουνίου 2014.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΕΦΕΙΑ – 4ο Μάθημα Ανάδειξη των ι.μ. Μεθοδολογία Workshop.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΞΑΝΘΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ Α.Μ :

ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ;

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ-ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ- ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΟΜΗΣΗ ΓΝΩΣΗΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ  ΑΦΟΡΜΗΣΗ=ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΓΑΠΗ  ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ-ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΩΝ  ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ  BLOG  DELICIOUS WIKI  BLOG

ΓΡΑΜΜΑΤΟΛΟΓΙΚΑ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΠΑΙΓΝΙΩΔΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ  Ο:ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ- ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ  Α:ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ/ΣΧΟΛΙΑΣ ΜΟΣ  ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ  BLOG

ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ PREZI: ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΜΙND42:ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ BLOG:ΕΤΕΡΟ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ  O:ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ  A:AITIA ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ  PREZI  MIND42-BLOG

ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΑΞΙΝΟΜΟΥΜΕ: ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ- ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ-ΑΝΑΛΥΣΗ- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ  Ο:ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ- ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ-ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ  Ο:ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ  A: ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΑΙΤΙΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ  ΤΑΞΙΝΟΜΟΥΜΕ  WIKI  BLOG/PREZI

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΧΤΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΦΑΣΗ- ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΔΥΝΑΜΟΣΚΗΝΗ: ΠΑΙΓΝΙΩΔΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ -ΕΤΕΡΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ  Ο:ΣΥΛΛΟΓΗ- ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΕΠΙΘΕΤΩΝ  O:ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ  Α:ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  Α:ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΚΟΡ-  ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ  ΤΑΞΙΝΟΜΟΥΜΕ  WIKI  ΔΥΝΑΜΟΣΚΗΝΗ  BLOG

ΤΡΙΤΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΟΜΗΣΗ ΓΝΩΣΗΣ ΠΑΙΓΝΙΩΔΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ KERPOOF:ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΟΤΗΤΑ  ΙΔΕΟΘΥΕΛΛΑ: ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΙΔΕΩΝ ΑΓΑΠΗΣ  ΟΜΑΔΟΟΙΗΣΗ ΑΥΤΩΝ- ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ  ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ- ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ ΜΕ ΗΡΩΕΣ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  Α:ΨΗΦΙΑΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΜΟΣ  WIKI  TAXINOMOUME  ΑΡΙΑΔΝΗ  KERPOOF/BLOG

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΣ GLOGSTER: ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΟΤΗΤΑ/ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ BLOG: ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ/ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΦΙΣΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ  ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΣΤΟ BLOG/ΣΎΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΑΡΧΙΚΗ ΚΑΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ  GLOGSTER  BLOG

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΝΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΑΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΤΕΡΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΥΝΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΓΝΩΣΗ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΠΗΓΗ ΓΝΩΣΗΣ