2ο ΕΠΑΛ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012-2013 ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Advertisements

“ The European teenagers between culinary tradition and fast food ”
ΚΑΠΝΙΣΜΑ 1. Επιπτώσεις στης υγεία 2. Επιπτώσεις στην ψυχολογία 3. Τι θα κάνετε εσείς;
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Θέματα Ψυχολογίας για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
Διατροφικές Διαταραχές και εφηβεία
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΛΛΗ -ΨΥΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Εργασία για > Παπαδοπούλου Νικολέτα ΒΛ2 Σχολικό Έτος:
Project με θέμα: Υγιεινή διατροφή, Αθλητισμός και παχυσαρκία
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΕΠΑΛ ΑΓΙΑΣ Σχολικό Έτος:
Μεσογειακή Διατροφή Εκδήλωση «Μεσογειακό γεύμα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Τροφή για σκέψη…» ΘΕΜΑ: Διατροφή στην εφηβεία
Γιατί πάχυναν τα Ελληνόπουλα; Τ. Μπακάλη Υπεύθ. Αγωγής Υγείας Β/θμια Διεύθυνση Δ΄Αθήνας.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ: ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΔΟΥ ΝΑΝΣΥ ΣΤΑΓΓΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ
Των Γιάννος Κορφιάς Αλέξανδρος Κουφουγεωργίου Μαρία Μεταξωτού
ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ Δρ. Δημοσθένης Παναγιωτάκος
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
ΥΓΙΗΣ ΚΑΡΔΙΑ.
Λανθασμένα Πρότυπα ΝΕΥΡΙΚΗ ΑΝΟΡΕΞΙΑ
Κυκλοφορικό και υγεία Το κυκλοφορικό σύστημα, που αποτελείται από την καρδιά, τις αρτηρίες, τα τριχοειδή αγγεία και τις φλέβες, είναι ο μηχανισμός που.
Ως παχύσαρκο χαρακτηρίζεται το άτομο που έχει αυξημένο σωματικό βάρος και συγκεκριμένα κατά ένα ποσοστό μεγαλύτερο του % από αυτό που θα έπρεπε.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΤ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΑΒΗΤΗΣ.
ΤΡΩΝΕ ΣΩΣΤΑ ΟΙ ΝΕΟΙ;.
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Διατροφικές συνήθειες των νέων και Μεσογειακή Διατροφή
ΨΥΧΟΓΕΝΕΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ
Διατροφή 6-12 ετών: τα χρόνια του Δημοτικού
ΑΝΟΡΕΞΙΑ ΑΝΟΡΕΞ ΙΑ ΑΝΟΡΕΞΙΑ.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
Εισηγητής Πύργος Γεώργιος Διαιτολόγος-Διατροφολόγος
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ Ομάδα 1 ΡΟΥΣΣΟΥ ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ Παγκόσμια ημέρα κατά της παχυσαρκίας Σχολ
Διατροφή και υγεία Ελένη Καλιάτση Α΄ Γυμνασίου 1ο Γυμνάσιο Άργους.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΗΨΗΣ ΤΡΟΦΗΣ
«Τρώω για να ζω και δεν ζω για να τρώω»
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ.
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ Επιμέλεια παρουσίασης Καλοδήμου Ιωάννα
Τροφή και τρόφιμα.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Ο γλυκός εχθρός της υγείας μας Ο γλυκός εχθρός της υγείας μας Σχολικό έτος Υπεύθυνοι καθηγητές: ΓΑΛΑΝΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΤΣΟΠΕΛΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
Οφέλη της φυσικής δραστηριότητας
Απόλαυση ή εφιάλτης ;.  Βασική προϋπόθεση για την επιβίωση  Δείκτης της ευημερίας ενός λαού  Έκφραση του πολιτισμού κάθε λαού :  Ιδιαιτερότητες 
ΔΙΑΤΡΟΦΗ 3 ος Διαγωνισμός Έφηβου Μεσσήνιου Καταναλωτή.
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΗΛΑΣΜΟΥ 5 ο ΓΕΛ Χαλανδρίου Εργασία Βιολογίας του μαθητή Κ. Ηλία.
 Η χοληστερίνη είναι μια κηρώδης οργανική ουσία που ανήκει στην κατηγορία των στεροειδών λιπιδίων.  Είναι απαραίτητο συστατικό όλων των κυττάρων του.
ΔΙΑΤΡΟΦΗΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.
ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ 1 Γυμνάσιο Άργους Α
ΟΜΑΔΑ: ΙΩΑΝΝΑ ΤΖΙΜΠΑΡΑ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΑΤΖΗΜΑΡΙΝΑΚΗΣ, ΝΙΟΒΗ ΦΘΕΝΑΚΗ, ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΤΖΑΣ 1.
Πρόγραμμα Comenius Γυμνασίου Ζαγοράς Διατροφικές συνήθειες εφήβων Δεν ακολουθούν πρόγραμμα στη διατροφή τους Συνήθως δεν τρώνε πρωϊνό Καταναλώνουν.
Oι Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής στο γραφείο του Διαιτολόγου.
ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΒΆΡΟΥΣ Παπαηλιού Άννα -Διαιτολόγος.
ΑΠΟ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΦΑΓΗΤΑΚΙ; Κουτσομήτρου Θεοδώρα 2 ο Γυμνάσιο Καλαμάτας 2014.
ΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Χ΄΄Χαραλάμπους Ευανθία και μαθητές του προγράμματος erasmous
ΧΡΥΣΑ ΜΑΝΤΖΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ
Εκφοβισμός στα σχολεία
Διατροφή και Ασθένειες
ΤΑΞΗ: Α2 ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο Γυμνάσιο Μετaμόρφωσης
ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΣΩΜΑ PROJECΤ ΝΕΡΟ Από τους μαθητές: Τσιλίκας Σάββας Τσαντίλας Αλέξανδρος Ηλιάσκος Ξενοφώντας Σωτηρόπουλος Κωνσταντίνος.
Παχυσαρκία.
AITIA Τα αίτια της νευρικής ανορεξίας φαίνεται να είναι πολυπαραγοντικά. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κοινωνίας, του τρόπου σκέψης, του συναισθήματος αλλά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2ο ΕΠΑΛ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΑΝΖΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΑΝΙΑΤΗ ΜΑΡΙΑ ΑΝΑΤΟΛΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΚΟΚΟΒΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΑΖΑΓΚΑΣΒΙΛΙ ΜΗΔΕΙΑ ΚΡΙΑΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Η παχυσαρκία είναι μια χρόνια νόσος κατά την οποία το άτομο συσσωρεύει υπερβολικό λίπος με αποτέλεσμα να θέτει τον εαυτό του και κατ' επέκταση την υγεία του σε μεγάλο κίνδυνο. Οποιοσδή­ποτε με ΔΜΣ 30 ή παραπάνω κατατάσσεται ως παχύσαρκος. Η παχυσαρκία είναι το αποτέλεσμα της αύξησης του μεγέθους ή και του ποσοστού των λιποκυττάρων στο σώμα.

Παχυσαρκία μπορούν να προκαλέσουν διάφορες γενετικές διαταραχές σε γονίδια που καθορίζουν την όρεξη και το μεταβολισμό. Έως το 2006 είχαν βρεθεί 41 τέτοιοι γονιδιακοί τύποι, οι οποίοι σε κατάλληλο περιβάλλον οδηγούν σε παχυσαρκίαμεταβολισμό

 Άπνοια του ύπνου  Καρδιακές παθήσεις  Ασθένειες χοληδόχου κύστης  Ορμονικές διαταραχές  Ουρική αρθρίτιδα  Εγκεφαλικό επεισόδιο  Υπέρταση-Δυσλιπιδαιμια  Διαβήτης τύπου 2  Οστεοαρθρίτιδα  Καρκίνος

 Αρκετά παιδιά το > γιατί βρίσκουν σε αυτό >. Αυτά τα παιδιά ζουν συνήθως μια ζωή ανιαρή και βαρετή ή αρκετές φορές μια ζωή γεμάτο άγχος ή νιώθουν παραμελημένα. Το παιδί τρώει για να γεμίσει > που νοιώθει μέσα στην ψυχή του!  Ένας μεγάλος αριθμός παχύσαρκων παιδιών έχουν >να τρώνε, γιατί παραδειγματίζονται από τους γονείς τους. Επίσης υπάρχει μια αντίληψη σε πολλούς γονείς, πως το παχύ παιδί είναι υγιές και αυτό τους κάνει να παραταΐζουν τα μικρά τους, συχνά με το ζόρι.  Η έλλειψη άσκησης βοηθάει στην παχυσαρκία. Αυτό φαίνεται όταν π.χ. δύο παιδιά, ενώ τρώνε σχεδόν την ίδια ποιότητα και ποσότητα φαγητού δεν έχουν το ίδιο βάρος. Αυτό γίνεται γιατί υπάρχει διαφορά στο πόσο ασκείται το κάθε παιδί.

Οι πιο πολλές προβληματικές καταστάσεις έχουν την αρχή τους στα πρώτα χρόνια του ανθρώπου. Έτσι και η παχυσαρκία μπορεί να φτιάξει τις ρίζες της από τη νηπιακή ή παιδική ηλικία. Για αυτό είναι βοηθητικό να ξέρουν οι γονείς και ιδιαίτερα ή μητέρα > σχετικά με το φαγητό.

1.Πρώτα απ’όλα θα βρεθεί η αιτία που προκαλεί στο παιδί το περιττό πάχος -Μήπως το παιδί το ρίχνει στο υπερβολικό φαγητό γιατί κρύβεται πίσω από την πολυφαγία ένα άγχος, ένας φόβος, μια αγωνία ή μια προβληματική κατάσταση ; - Μήπως οι συνήθειες φαγητού στο σπίτι δεν είναι σωστές ; - Μήπως υπάρχει οργανική ή κληρονομική αιτία ; - Μήπως τρώει έξω από το σπίτι πολλές άχρηστες τροφές; - Μήπως δεν κινείται ή δεν ασκείται όσο χρειάζεται ; 2. Αν πίσω από την παχυσαρκία π.χ. κρύβεται ψυχολογικά προβλήματα, θα πρέπει πρώτα να εξομαλύνουμε αυτά και μετά να προχωρήσουμε στη δίαιτα και στη άσκηση 3. Αν στην οικογένεια υπάρχει η > θα πρέπει όλα τα μέλη της οικογένειας ωα αλλάξουν τρόπο ζωής ως προς την ποιότητα και την ποσότητα του φαγητού

4.Να ενθαρρύνεται το παιδί στις προσπάθειές του να χάσει βάρος. Να ενθαρρύνεται στην αύξηση των ασκήσεων και αθλοπαιδιών. Ποτέ να μην χρησιμοποιηθεί εκ μέρους των γονιών παράλογη κριτική ή αποδοκιμασία. Αντίθετα, να επιβραβεύουν το παιδί κάθε φορά που χάνει βάρος και να τονίζει πως ο αυτοέλεγχος κι εδώ παίζει σημαντικό ρόλο 5.Να εξηγηθεί στον έφηβο πως το πάχος στην ηλικία του βοηθάει, ώστε να δημιουργηθούν προβλήματα υγείας 6.Εάν δεν τα καταφέρουμε μόνοι μας να βοηθήσουμε το παχύ παιδί μας να χάσει βάρος,καλό θα ήταν να το παροτρύνουμε να ακολουθήσει κάποιο από τα προγράμματα ασκήσεων και διατροφής που κάτω από ιατρική παρακολούθηση βοηθούν τον έφηβο να φθάσει και να διατηρήσει ένα κανονικό βάρος

1.Η μητέρα δεν πρέπει να πιέζει το μικρό παιδί να φάει, όταν αυτό δεν πεινάει. 2. Δεν πρέπει να πιστεύει πως το πάχος σημαίνει > και > για το παιδί και να προσπαθεί συνέχεια να το παραταΐζει. 3.Όταν το παιδί είναι μίζερο, γκρινιάρικο ή εκνευρισμένο, να μη χρησιμοποιούμε το φαγητό για να κάνουμε το παιδί να αισθανθεί καλύτερα. 4. Να μην χρησιμοποιούμε συχνά τα γλυκά σαν βραβεία. Με αυτό τον τρόπο το παιδί μαθαίνει πως τα γλυκά είναι η πιο ευχάριστη εμπειρία στη ζωή. 5.Να μην εμποδίζουμε την > στα μικρά παιδιά. Το παιδί χρειάζεται να κινηθεί, να παίξει, να ανακατευθεί στα διάφορα σπορ και αθλοπαιδίες.