Hospitality Skills for Tourism Hospitality and Entertainment Management Lecture 3 Christos Dimas Lecturer.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
2. Το ασύρματο κανάλι.
Advertisements

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Γωγώ Παπαδοπούλου ΠΡΟΣΟΧΉ! Το εκπαιδευτικό υλικό που ακολουθεί είναι ένα μικρό μόνο δείγμα-μέρος του εκπαιδευτικού υλικού.
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Επικοινωνιες-δικτυα-διαδικτυο-ιστοσελιδεσ
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Ποια είναι τα σημαντικότερα για την ανάπτυξη της Επιχειρηματικότητας ?
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Επικοινωνία στο χώρο εργασίας
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
1 Θεματική Ενότητα Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
ΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Δημιουργία Παρουσίασης
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
1 Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σ.Δ.Ο. Τμήμα: Διαχείριση Πληροφοριών Ον.Επ.: Μπίκος Κωνσταντίνος Μάντη Χρυσάνθη Χατζημάρκου Αθηνά Καπίταλη Ζωή Εισηγητής: Χατζής Θέμα:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
Επικοινωνία σχολείου-οικογένειας
Αποδόσεις αιτίων.
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Δέσποινα Μαγγίνα M1175 Κωνσταντίνος Γαργάνης Μ1172 Δήμητρα Μαρία Χαρακλιά Μ1206 Ιωάννης Παπαδάκης Μ1171 Αλέξανδρος Νικολόπουλος Μ1182 Δημήτριος Μπαϊρακτάρης.
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
Τα προβλήματα στην διαχείριση της πληροφορίας μέσα στην επιχείρηση
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Hospitality Skills for Tourism Hospitality and Entertainment Management Lecture 3 Christos Dimas Lecturer

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης ενός manager? Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης ενός manager? Με ποιους τρόπους αξιολογούμε την απόδοση του? Με ποιους τρόπους αξιολογούμε την απόδοση του? Πως φτάνει στους στόχους του? Πως φτάνει στους στόχους του?

Ποιος είναι ο δρόμος της επιτυχίας?

Η επιτυχία ή αποτυχία ενός manager βρίσκεται σε μία (1) λέξη

Καταγράψαμε 20 σημαντικές ενέργειες που πρέπει να κάνει ένας manager για να επιτελέσει το έργο του

20 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ IKANOY MANAGER 1 ΑΚΟΥΣΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ 2 ΔΩΣΤΕ ΣΩΣΤΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ 3 ΑΠΟΔΕΧΘΕΙΤΕ ΕΥΘΥΝΕΣ 4 ΕΝΤΟΠΙΣΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 5 ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ 6 ΔΩΣΤΕ ΚΑΙ ΕΞΗΓΕΙΣΤΕ ΚΙΝΗΤΡΑ 7 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ 8 ΜΙΛΗΣΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ 9 ΙΕΡΑΡΧΗΣΤΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ 10 ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ

20 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ IKANΟΥ MANAGER 11 ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 12 ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΩΣΤΑ 13 ΦΤΙΑΞΤΕ ΣΩΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 14 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ 15 ΕΠΙΔΙΩΞΤΕ ΑΛΛΑΓΕΣ 16 ΕΠΙΔΙΩΞΤΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ 17 ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ 18 ΘΕΣΤΕ ΓΡΑΠΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ 19 ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΑΣ 20 ΒΕΛΤΙΩΣΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ

20 ΚΡΙΤΗΡΙΑ / ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΩΣΤΟΥ MANAGER Τα 10 από τα 20 κριτήρια είναι Τα 10 από τα 20 κριτήρια είναι ή ή χρησιμοποιούν επικοινωνία χρησιμοποιούν επικοινωνία

20 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ IKANOY MANAGER 1 ΑΚΟΥΣΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ 2 ΔΩΣΤΕ ΣΩΣΤΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ 3 ΑΠΟΔΕΧΘΕΙΤΕ ΕΥΘΥΝΕΣ 4 ΕΝΤΟΠΙΣΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 5 ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ 6 ΔΩΣΤΕ ΚΑΙ ΕΞΗΓΕΙΣΤΕ ΚΙΝΗΤΡΑ 7 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ 8 ΜΙΛΗΣΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ 9 ΙΕΡΑΡΧΗΣΤΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ 10 ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ

20 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ IKANΟΥ MANAGER 11 ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 12 ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΩΣΤΑ 13 ΦΤΙΑΞΤΕ ΣΩΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 14 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ 15 ΕΠΙΔΙΩΞΤΕ ΑΛΛΑΓΕΣ 16 ΕΠΙΔΙΩΞΤΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ 17 ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ 18 ΘΕΣΤΕ ΓΡΑΠΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ 19 ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΑΣ 20 ΒΕΛΤΙΩΣΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ Γιατί παίζει τόσο σημαντικό ρόλο η επικοινωνία στην καθημερινότητα ενός manager;

Να θυμάστε πάντα το πλαίσιο που κινείστε

Στην επαγγελματική επικοινωνία Καλούμαστε να επικοινωνήσουμε με ανθρώπους διαφορετικού επιπέδου: μόρφωσης εισοδήματος θέσης στην ιεραρχία Με ανθρώπους διαφορετικής : Θρησκείας Εθνικότητας Φυλής

Πολλές φορές οι επιχειρήσεις θυμίζουν ένα πολυπολιτισμικό κολάζ

Τα μέσα επικοινωνίας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Πομπός Μέσον Δέκτης Πομπός Μέσον Δέκτης

Χρειαζόμαστε έναν εθελοντή

QUIZ QUIZ Δώστε όσο πιο σαφείς οδηγίες μπορείτε χωρίς να δείχνετε, ή να κάνετε κάποιο νόημα ή επεξήγηση

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ QUIZ

Ποια είναι τα πιο σημαντικά εμπόδια στην επικοινωνία; Η χρησιμοποίηση διαφορετικής γλώσσας Η χρησιμοποίηση διαφορετικής γλώσσας Η υπερφόρτωση Η υπερφόρτωση Τα παράσιτα Τα παράσιτα Ο λίγος χρόνος Ο λίγος χρόνος Ο δογματισμός Ο δογματισμός Η αδυναμία του πομπού Η αδυναμία του πομπού

Η χρησιμοποίηση διαφορετικής γλώσσας

…remember!

Η υπερφόρτωση Είναι τόσο διευρυμένη σήμερα η ροή των πληροφοριών προς τους ανθρώπους που είναι σίγουρο ότι μόνο τα πιο αποτελεσματικά μηνύματα Είναι τόσο διευρυμένη σήμερα η ροή των πληροφοριών προς τους ανθρώπους που είναι σίγουρο ότι μόνο τα πιο αποτελεσματικά μηνύματα είναι αυτά που φτάνουν είναι αυτά που φτάνουν τελικά στον δέκτη. τελικά στον δέκτη. (TV, internet, radio, βιβλία)

Τα παράσιτα Η τεχνική του να εξοντώνεις τα παράσιτα είναι σημαντική για την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας. Π.χ. Ένα γράμμα ή μια ανακοίνωση σε αντίγραφα VS ανάρτηση. Η τεχνική του να εξοντώνεις τα παράσιτα είναι σημαντική για την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας. Π.χ. Ένα γράμμα ή μια ανακοίνωση σε αντίγραφα VS ανάρτηση.

Για να μπορείτε να επικοινωνείτε αποτελεσματικά «εξοντώστε» τα παράσιτα. Προκαλούν εκνευρισμό.

Ο λίγος χρόνος Σπάνια έχουμε το χρόνο να μιλάμε όσο θα θέλαμε με τους ανθρώπους που επικοινωνούμε. Σπάνια έχουμε το χρόνο να μιλάμε όσο θα θέλαμε με τους ανθρώπους που επικοινωνούμε. Αυτό έχει σαν Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η αποτέλεσμα η επικοινωνία μας επικοινωνία μας να παραμένει να παραμένει ελλιπής. ελλιπής.

Η έλλειψη χρόνου…

Ο δογματισμός Είναι δύσκολο να αλλάξεις Είναι δύσκολο να αλλάξεις ιδέες που έχουν παγιωθεί ιδέες που έχουν παγιωθεί με την πάροδο του χρόνου. με την πάροδο του χρόνου. “GR Products” Οι φτωχοί δεν έχουν στον ήλιο μοίρα Οι φτωχοί δεν έχουν στον ήλιο μοίρα Ο εργοδότης πάντα καταπιέζει Ο εργοδότης πάντα καταπιέζει

Ο δογματισμός «σκοτώνει» την επικοινωνία

Η αδυναμία του πομπού

Όταν διαμαρτυρόμαστε: «μιλάμε και δεν μας καταλαβαίνουν» «κανείς δεν με ακούει» «δεν πείθονται με τίποτα» πρέπει να εξετάσουμε την πιθανότητα επαφής μας σε λάθος τόπο, χρόνο, τρόπο.